Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tarejos Creative Commons License 2009.04.30 0 0 109913
Ilyet nekem - eddig - nem csinál(t). Eddig nekem "csak" a "forrót fújok" hideg helyett, ill. a "teljes erőmből fűtök" verzió volt/van.
Előzmény: Fickó bácsi (109911)
tarejos Creative Commons License 2009.04.30 0 0 109912
Elolvasom.
Előzmény: Beeboy84 (109906)
Fickó bácsi Creative Commons License 2009.04.30 0 0 109911

A belső keringtetés hibája miben nyilvánult meg?

 

Vagy nem kapcsolható be, vagy bekapocslás után kikapcsol. A számítógépes diagnosztika esetén hibaüzenetet ad, és a számítógépes alapbeállítása a motornak is sikertelen. Anno, amikor Béláék kiszerelték  ténylegesen működésképtelen volt a motor.

 

A mostani esetben meg állandó belső keringtetésen maradt jó két hétre (nem lehetett kikapcsolni), majd kezdte a bekapcsolok-kikapcsolok játékot.

Jövő pénteken megyek Donibcsihez cserére, addig gyűjtök, mert már csak arannyal futtatott motor létezik (legalábbis az árából ítélve biztos abból van, viszont már nem spanyol eredetű BOSCH).

Előzmény: tarejos (109891)
sztéboy Creative Commons License 2009.04.30 0 0 109910
Szia Árpidó!

 

Azt tényleg sajnálhatod, hogy nem jöttél, mert szerintem és sokak más szerint is jó kis buli volt. A képeket én is nézném, csak nem nagyon akaróznak fel rakosgatni őket, pedig ami fent van attól szerintem jóval több kép készült.

Köszönőm a dicséretet bezsákolom.

A toldat MS-desing toldat, de én ezt a Vateráról szereztem 15000-Ft (gyári ár ennek az 5x)

Az antennát a Homasitánál vettem 2500-Ft körül

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=014026,5&kat=ai&text=Rövid antenna

Városon kívül még nem voltam vele, de 2-án letesztelem és megírom neked.

Előzmény: Árpidó (109908)
Nemozoli Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109909
Én sem voltam... :-( de nekem is tetszik Sztéboy új eleje! :-P
A fekete felni fehér autón szerintem nem rossz, de nekem szörnyen mutatna a sötét fényezésű gépezet alatt.
Aprópopó: holnap megyek a döglött helyett másik alufelnit nézni, próbálni... Bálint ajánlott egy (SOF-kedvezményes) helyet.
Előzmény: ckerti (109866)
Árpidó Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109908

Szia!

 

Sajnos a találkozóra nem tudtam menni családi okok miatt, majd nézegetem a képeket. A kocsid szép lett, nekem külön bejön az oldalsó skoda nyíl matrica. Érdekelne hogy ez milyen első toldat, a cápa antenna hogyan vált be városon kívül és hol szerezhető be?

 

Árpi

Előzmény: sztéboy (109864)
Treser Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109907
köszönöm!
Előzmény: Beeboy84 (109905)
Beeboy84 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109906
Belső keringetésről írtam nem olyan rég, ami felkerült a műhelytitkok közé is, egy kis utólagos kiegészítéssel (utaslégzsákos autók).
Előzmény: tarejos (109891)
Beeboy84 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109905
A két fűtéscső mellett a tűzfalon (motortérben). Fehér kis csővég.
Előzmény: Treser (109879)
bigjohni Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109904
"Mire rájöttem a megfelelő oldószerre kipróbáltam egy-két dolgot"
Pedig valaki ajánlotta a nirot.
Előzmény: Törölt nick (109901)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109903

Ez a munkahelyemen történt és a szomszéd cég kerítését festették .( szórópisztollyal)

Mondjuk a lényegen nem változtat tényleg hülyék,hogy nem tudtak szólni :)))

Előzmény: M.VIII (109902)
M.VIII Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109902
Milyen hülye szomszédod van...már bocs...
Előzmény: Törölt nick (109901)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109901

Sziasztok!

Ma megcsináltam az autón a ráfújt festék eltávolítását.

Amikor lemostam,akkor láttam olyan a festés mintha lisztel szórták volna le. Nem gondoltam volna,hogy  ennyire  lefújták.

Egyszerű nitrohígítóval nekiestem  egyszerre kis felületen és miután leoldotta a festéket egyből mostam is le.Ez a művelet 3 órát vett igénybe és másik 3-at a polírozás,de végül nagyon szép lett a verda "csili-vili".

Autófényező 30-40-et mondott rá a oldószeres lemosásra és polírozásra.

A nitró egyáltalán nem bántotta a fényezést,persze  nem áztattam  sokat.

Mire rájöttem a megfelelő oldószerre kipróbáltam egy-két dolgot pl. a féktisztító nem akarta kellően levinni,a hammorite ecsettisztító jó volt csak  elég drága és utsó körben  lett a nitró.Természetesen itt ajánlottátok mindkettőt.(féktisztító,nitró-tehát nem az én ötletem)

A vétkes  szomszéd cég minden költséget állt ami nem volt 3000 Ft így mondtam nekik  ne filléreskedjünk,hanem máskor inkább előre szóljanak,ha kerítést akarnak festeni.

Bocsi,ha hosszú voltam,de lehet  tanul belőle más is.

elek72 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109900
Miért is butítja le?

Egyedül a lefagyás elleni védelem van így kiiktatva.
Előzmény: TraguAre (109899)
TraguAre Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109899
"Hátrány:hidegben esetleg lefagyhat a párologtató, erre vigyázni kell(nem kell nagy minuszokban bekapcsolni)."

Meg lebutítod vele a klímát. De lényeg, hogy olcsó volt.
Előzmény: elek72 (109898)
elek72 Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109898
Leírom szívesen, bár egyszer már megtettem 2007.08.21-22-én :).

Ezen az oldalon találtam a megoldást:

http://www.motor-talk.de/forum/klimaanlage-beim-fabia-defekt-t150341.html

Röviden.

Fabiaban a klímám egyszer csak úgy döntött, hogy nem működik tovább.
Klímásnál kiderült, hogy a rendszerben lévő nyomásérzékelő egyszerüen átlyukadt
és gázt, olajat mindent átengedett.
Nyomáskapcsoló csere és feltöltés után kb. 2 napig működött aztán teljesen véletlen
szerűen hol hűtött hol nem.
Irány D.K. autócentrum Vác akciós klíma tisztítás(gondoltam kialkudom hogy nézzék meg egyúttal műszerrel is).
Sikerült, megnézték.

Hiba:G263 elpárologtató hőmérséklet jeladó, hibakód 00818,
zárlat testre szórványos.

Javítási ajánlat:25-30000 mert a cseréhez szét kell bontani a műszerfalat(ezt azóta tudom hogy máshogy is lehet nem feltétlenül kell szétbontani a cseréhez).

Mivel akkor nem volt erre éppen ennyi pénzem mondtam hogy akkor hanyagoljuk egyelőre.

Google barátunk megtalálta a fenti linket, ezt hirtelen felindulásból meg is csináltam.

A lényeg:a klíma vezérlő panelen a zöld/sárga vezetéket a kék vezetékkel egy 260Ohm-os ellenállással "rövidre zárjuk" így a vezérlő mindig 43 fokosnak látja az
elpárologtatót.

Előny:kb.3 forintból megoldható 10 perc alatt házilag

Hátrány:hidegben esetleg lefagyhat a párologtató, erre vigyázni kell(nem kell nagy minuszokban bekapcsolni).

Nekem utána még 2 évig volt meg a Fabia és soha nem volt gond a klímával pedig
rengeteget volt használva.
Előzmény: joemaster (109889)
sztéboy Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109897
Az eleje nem lett lejebb hozva. Az a toldat csak kiegyenesitette a lökháritó elejét.
Előzmény: Dreamer (109892)
lmgs Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109896

Vagcat szerint 14X24. 

Előzmény: sz_elemer (109895)
sz_elemer Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109895
sziasztok
sajna nem nagyon érek rá végigolvasni az egész fórumot, azt szeretném megtudni, hogy milyen méretű, tipúsú váltórúd szimering jár 96-os, 1.3 as feliciába?
kösz
lmgs Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109894
Összekeverted a Kromofággal. :) Vagy a fényezés volt gatya.
Előzmény: Dreamer (109893)
Dreamer Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109893
Én találkoztam olyan féktisztítóval, hogy a fényezést is simán vitte, mint a piros hetes...

Dreamer
Előzmény: arthur877 (109836)
Dreamer Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109892
Egész pofás, csak attól félek, hogy nagyon vigyázni kell az elejével..

Dreamer
Előzmény: sztéboy (109864)
tarejos Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109891
A belső keringtetés hibája miben nyilvánult meg?
Előzmény: Fickó bácsi (109890)
Fickó bácsi Creative Commons License 2009.04.29 0 0 109890

Nekem 2005. nyarán ment tönkre először a fűtésszabályozó motor, majd a belső-levegő kerintgtetést szabályozó motor. Akkor "hivatalosan" 80e körülre taksálták a javítást; elmentem KoBé-hoz, ők kétszeri nekifutásra megcsinálták, az első fékbetétcserével együtt volt 30e körül.

Valószínű, van egy korfigyelő berendezés a motorban, mert asszony Fábiájában is betojt a belső keringtető szintén néhány hónappal a garancia lejárta után :-)

 

Előzmény: tarejos (109888)
joemaster Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109889
Nem lenne kedved ezt a javítást leírni, hogy felrakhassam a SOF-ra?
Előzmény: elek72 (109885)
tarejos Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109888
Így van.
Ha jól tudom, talán két motor is van a rendszerben, és hibától függően kell egyet vagy mindkettőt cserélni.
De ebben nem vagyok biztos, de majd valaki itt jól megmondja.
Anno kb. 10-12.000,- Ft-ot mondtak a javításra. (Nem márkaszervíz, de ha úgy vesszük, mégis! :-) )
Előzmény: ZAG (109887)
ZAG Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109887
Kb.:kicserélik a hőmérséklet állítómotort..sztem.
Előzmény: Treser (109886)
Treser Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109886
tarejos,

a néha fűtésbe történő átkapcsolás nálam is szokott jelentkezni (leginkább nyáron), de én eddig azt hittem, hogy ezt nem lehet orvosolni. A szervízben mit csinálnak vele, hogy később ne hülyüljön meg?

Köszi,
Treser
Előzmény: tarejos (109881)
elek72 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109885
"A morgást valaki itt mókolta már, egy ellenállás beforrasztásával a klímavezérlő panelre megoldotta a problémát, de nem emlékszem pntosan az esetre."

Én voltam:).

Az elpárologtató hőmérséklet jeladó csere helyetti, szükség megoldás, de
nekem bevált egy német fórumban találtam a megoldást.

Előzmény: lmgs (109880)
IXC3 Creative Commons License 2009.04.28 0 0 109884
Köszi!Alkalmazom ezt a módszert!
Előzmény: tamas974 (109883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!