Vagy nem kapcsolható be, vagy bekapocslás után kikapcsol. A számítógépes diagnosztika esetén hibaüzenetet ad, és a számítógépes alapbeállítása a motornak is sikertelen. Anno, amikor Béláék kiszerelték ténylegesen működésképtelen volt a motor.
A mostani esetben meg állandó belső keringtetésen maradt jó két hétre (nem lehetett kikapcsolni), majd kezdte a bekapcsolok-kikapcsolok játékot.
Jövő pénteken megyek Donibcsihez cserére, addig gyűjtök, mert már csak arannyal futtatott motor létezik (legalábbis az árából ítélve biztos abból van, viszont már nem spanyol eredetű BOSCH).
Szia Árpidó!
Azt tényleg sajnálhatod, hogy nem jöttél, mert szerintem és sokak más szerint is jó kis buli volt. A képeket én is nézném, csak nem nagyon akaróznak fel rakosgatni őket, pedig ami fent van attól szerintem jóval több kép készült.
Köszönőm a dicséretet bezsákolom.
A toldat MS-desing toldat, de én ezt a Vateráról szereztem 15000-Ft (gyári ár ennek az 5x)
Az antennát a Homasitánál vettem 2500-Ft körül
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=014026,5&kat=ai&text=Rövid antenna
Városon kívül még nem voltam vele, de 2-án letesztelem és megírom neked.
Én sem voltam... :-( de nekem is tetszik Sztéboy új eleje! :-P A fekete felni fehér autón szerintem nem rossz, de nekem szörnyen mutatna a sötét fényezésű gépezet alatt. Aprópopó: holnap megyek a döglött helyett másik alufelnit nézni, próbálni... Bálint ajánlott egy (SOF-kedvezményes) helyet.
Sajnos a találkozóra nem tudtam menni családi okok miatt, majd nézegetem a képeket. A kocsid szép lett, nekem külön bejön az oldalsó skoda nyíl matrica. Érdekelne hogy ez milyen első toldat, a cápa antenna hogyan vált be városon kívül és hol szerezhető be?
Ma megcsináltam az autón a ráfújt festék eltávolítását.
Amikor lemostam,akkor láttam olyan a festés mintha lisztel szórták volna le. Nem gondoltam volna,hogy ennyire lefújták.
Egyszerű nitrohígítóval nekiestem egyszerre kis felületen és miután leoldotta a festéket egyből mostam is le.Ez a művelet 3 órát vett igénybe és másik 3-at a polírozás,de végül nagyon szép lett a verda "csili-vili".
Autófényező 30-40-et mondott rá a oldószeres lemosásra és polírozásra.
A nitró egyáltalán nem bántotta a fényezést,persze nem áztattam sokat.
Mire rájöttem a megfelelő oldószerre kipróbáltam egy-két dolgot pl. a féktisztító nem akarta kellően levinni,a hammorite ecsettisztító jó volt csak elég drága és utsó körben lett a nitró.Természetesen itt ajánlottátok mindkettőt.(féktisztító,nitró-tehát nem az én ötletem)
A vétkes szomszéd cég minden költséget állt ami nem volt 3000 Ft így mondtam nekik ne filléreskedjünk,hanem máskor inkább előre szóljanak,ha kerítést akarnak festeni.
Bocsi,ha hosszú voltam,de lehet tanul belőle más is.
Fabiaban a klímám egyszer csak úgy döntött, hogy nem működik tovább. Klímásnál kiderült, hogy a rendszerben lévő nyomásérzékelő egyszerüen átlyukadt és gázt, olajat mindent átengedett. Nyomáskapcsoló csere és feltöltés után kb. 2 napig működött aztán teljesen véletlen szerűen hol hűtött hol nem. Irány D.K. autócentrum Vác akciós klíma tisztítás(gondoltam kialkudom hogy nézzék meg egyúttal műszerrel is). Sikerült, megnézték.
Hiba:G263 elpárologtató hőmérséklet jeladó, hibakód 00818, zárlat testre szórványos.
Javítási ajánlat:25-30000 mert a cseréhez szét kell bontani a műszerfalat(ezt azóta tudom hogy máshogy is lehet nem feltétlenül kell szétbontani a cseréhez).
Mivel akkor nem volt erre éppen ennyi pénzem mondtam hogy akkor hanyagoljuk egyelőre.
Google barátunk megtalálta a fenti linket, ezt hirtelen felindulásból meg is csináltam.
A lényeg:a klíma vezérlő panelen a zöld/sárga vezetéket a kék vezetékkel egy 260Ohm-os ellenállással "rövidre zárjuk" így a vezérlő mindig 43 fokosnak látja az elpárologtatót.
Előny:kb.3 forintból megoldható 10 perc alatt házilag
Hátrány:hidegben esetleg lefagyhat a párologtató, erre vigyázni kell(nem kell nagy minuszokban bekapcsolni).
Nekem utána még 2 évig volt meg a Fabia és soha nem volt gond a klímával pedig rengeteget volt használva.
sziasztok sajna nem nagyon érek rá végigolvasni az egész fórumot, azt szeretném megtudni, hogy milyen méretű, tipúsú váltórúd szimering jár 96-os, 1.3 as feliciába? kösz
Nekem 2005. nyarán ment tönkre először a fűtésszabályozó motor, majd a belső-levegő kerintgtetést szabályozó motor. Akkor "hivatalosan" 80e körülre taksálták a javítást; elmentem KoBé-hoz, ők kétszeri nekifutásra megcsinálták, az első fékbetétcserével együtt volt 30e körül.
Valószínű, van egy korfigyelő berendezés a motorban, mert asszony Fábiájában is betojt a belső keringtető szintén néhány hónappal a garancia lejárta után :-)
Így van. Ha jól tudom, talán két motor is van a rendszerben, és hibától függően kell egyet vagy mindkettőt cserélni. De ebben nem vagyok biztos, de majd valaki itt jól megmondja. Anno kb. 10-12.000,- Ft-ot mondtak a javításra. (Nem márkaszervíz, de ha úgy vesszük, mégis! :-) )
a néha fűtésbe történő átkapcsolás nálam is szokott jelentkezni (leginkább nyáron), de én eddig azt hittem, hogy ezt nem lehet orvosolni. A szervízben mit csinálnak vele, hogy később ne hülyüljön meg?