Meddig jöhetek haza a BP belvárosba sárga nyalókás, Láda jellegű járművemmel?
A helyzet alulfinanszírozottságilag járműfejlesztés irányába nemigen változhat, mozgásában korlátozott túlkoros felmenőmet + csomagok kell heti 1 x fuvaroznom a városon kívülre meg haza. Az autóban van utólag beépített katalizátor de ezt a általában nem veszik figyelembe. Ja és belvárosi lakosok vagyunk.
Van e a bennlakókra, mozgákorlátozottakra vmi méltányossági kivételezés?
És a dugódíjnál?
A "hol van ez leírva részletesen" típusú válasz is jó...
Sziasztok.Én új vagyok , kelenföldről. Azért néztem be hozzátok, mert Demszky Úr? nevét megláttam.Nem tudom érint -e benneteket, de míg verte a mellét a főpolgármester úr hogy befagyasztotta a távhő alapdíját, sőt valami díjkedvezményt is adnak, meg az ökoprogram és 10% az alapdíjból, addig szépen megszavazták hogy a hődíj 2949 Ft legyen, 25%-al magasabb mint decemberben.Így már a januári számlám 4600 Ft-al több mint a decemberi, holott akkor nagyobb volt a hőfogyasztás.Erre tették rá a kihírdetett 5%-ot, így idén 31 % felettvan az áremelés, és ma bemondták az 5,8-at, amit a Főtáv símán ránk ver.De kaptunk 2,5% alapdíjkedvezményt, kemény 172 Ft-ot.Hát ilyen ügyes a mi főpolgár mesterünk, jól lerendezte a Főtávot.Ha nem ide való témát vetettem fel, elnézéseteket kérem, de a közlekedést is így intézi. Én már csak tudom, a 4-es metró a házunk elől indul. Indul?
Érdekes ötlet a dugódíj: talán még támogatnám is ha egy kicsit jobban át lenne gondolva.
Pusztán egy apró kifogásom van ellene. Azt hiszem érthető igényem, hogy néha szeretnék átjutni a Dunán, azokon a dunahidakon, amiket az adófizetők, az állampolgárok pénzén építettek, újítottak fel. Ugyebár a dugódíjjal a Nagykörúton belüli hidakat (Lánchíd, Erzsébethíd, Szabadsáhíd), vagy a másik verzió szerint a Hungária körúton belüli hidakat (fentiek + Magithíd, Petőfi híd) (ha jól számolok a 8 pesti hídból 5-öt) tennék fizetőssé, avagy elkerülésre javasoltá. Ez a jelenlegi magyarországi Dunahidaknak majdnem a fele. Bravó. Az Árpád híd, a Lágymányosi híd, illetve az M0-ás jelenlegi ill. leendő hídjai alig várják a megnövekedett forgalmat. Végül is olyan jól járható jelenleg mindegyik.
De végül is le lehetne zárni egész Pest megyét is, majd átmegyünk a Dunán Esztergomnál, vagy Szekszárdnál. Mit számít az a pár száz plusz kilóméter, és végül is a komposoknak is meg kell élniük valamiből...
Villamostender kapcsán jutott eszembe: ... és nem Demszkáj védelmében, de emlékeztek még annó hogy hisztizett a hanóveri villamosok ellen? Nézzétek meg, hogy elkezdtek rohadni. Mostanra jobban néznek ki az ezeréves Ganz csuklósok...
A levegő munkacsoport nálam már akkor hiteltelenítettem gagát amikor elkezdték támadni a 4-es metrót. Ha komolyan gondolnák a "környeztevédelmet", akkor pont a merto lenne az ami mellett teljes mellszélességgel "bármi áron" ki kellene állniuk.
Hát nem is tudom, részvény biztos nem köll, ha extraprofitot akarok realizálni, veszek 2 BKV jegyet (mint bizonyára Te is tudod, ez a fámszálas korlátlan ideig felhasználható), ebben az esetben legalább évi 10% nyereséggel számolhatok!
Nagyon igazad van, Budapesten semmiképpen ne utazz , sem a Szegedi, sem a Miskolci Közlekedési Vállalattal, de még a Beszkárt-tal sem. Cipőt a cipőboltból, utazást a BKV-tól!
Ha Budapest akkor BKV Rt, és ha szerencséd van még egy 500-ast is kaphatsz Botondtól.
Tiszta levegõt Budapestnek! - Petíció a budapesti Önkormányzatnak címezve http://www.petitiononline.com/pm10/petition.html Szervezők: http://www.tiszta.levego.hu Eddig 854-en írták alá! Csatlakozz te is!
Most autóztam át a városon,Megyeri út-Váci -Bajcsy-Soroksári,utána vissza ugyanitt,de egyetlen hókotrót,vagy szóróautót sem láttam.... Jó lesz,ha hagyják lefagyni reggelre..
Kíváncsi lennék arra, hogy Demszky tudja-e fejből, hogy mennyibe kerül ma egy BKV bérlet vagy egy vonaljegy! Azt sem tudom, hogy miért ők dintik el az árakat, mikor valószínüleg soha nem utaztak rajta. A BKV dolgozók ugyan utaznak, de ők és családjaik bérletét is mi fizetjük! Kissé igazságtalan!
Tervezték a megadugót 2006. január 13. FigyelőNet Újabb útfelbontás kezdődött a Margit hídnál.
Tavaly nyáron készült el a felújított aszfalt az Árpád fejedelem útján. Nem egészen fél évvel a hatalmas dugókat okozó korszerűsítési munka után felbontották az aszfaltot, ezúttal a vízvezetéket cserélik ki. A munkák miatt Óbuda közlekedése nagyon lelassult, a budai rakparton a menetidő információink szerint fél órával nőtt.
Vajda Pál főpolgármester-helyettes érdeklődésünkre elmondta, hogy ez a felújítás ugyanúgy meg volt tervezve, mint a nyári útfelújítás. De a vízvezeték cseréje csak 28 napig tart, a Margit híd felújítása csak ezután következik – valószínűleg ez is fennakadásokat fog okozni a forgalomban. A híd műszaki állapota erősen leromlott az utóbbi években, a felújítás pedig mára elodázhatatlanná vált.
Az árammal sokkoló trolibuszt a BKV garázsában vizsgálják, de eddig nem találtak semmit. A fődiszpécser szerint a statikus elektromosság lehet a ludas.