Keresés

Részletes keresés

nemenvagyok Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6719
Neked inkább azon kellene elgondolkozni, hogy a topicban valaha hozzászóló és viszonylag rendszeresen ide írogató amway termékforgalmazók többsége (így hirtelen egy kivételt tudok mindössze) pontosan ilyen semmitmondó baromságokkal tüzdeli tele a smiley-kkal tarkított hozzászólásait, pár hónap, hét, topicbeli tevékenység után.
Az ellenzők nagy része pedig konkrét adatokat, tényeket hoz, idéz be a saját nézőpontja erősítésére.
A másik érdekes dolog, hogy az ellenzőknek többnyire jobb a helyesírása, mint a termékforgalmazóknak (itt is akad nyilván kivétel, de attól még a tendencia megfigyelhető).
Tudom, okostojás.
Na jó éjt.
Előzmény: k750i (6715)
Intelligencs Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6718
Ezek rohadt jók, köszi!
Előzmény: Zottjoghurt (6705)
Pac Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6717
Előzmény: Vesalius (6691)
Vesalius Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6716
Hát tudod Kárász Cecílíiával senki nem veheti fel a versenyt.
Előzmény: k750i (6715)
k750i Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6715

Fiuk –lányok!

A nagy fikázás közepette azért néha töröljétek meg a szátok, mert nagyon habzik! :)

Hirtelen nagy lett itt az erőlködés a részetekről. :)

Talán írtunk valamit, ami ennyire felzaklatott benneteket?

Gondolom csak így lehet, egyébként nem szedtetek volna gyorsan össze ennyi sületlenséget, bizonyítandó légből kapott igazatokat.

Mondjuk értékelendő az igyekezet, de ez kevés ahhoz, hogy igazi antiMLM ügynökök lehessetek. :)

Ha csak ennyire telik, mossátok még egy picit egymás agyát, mert így még tisztességes szektátok sem lesz! :)

Törölt nick Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6714
De, ez komoly.
Előzmény: Vesalius (6688)
bleroy Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6713

Ezt értem, csk az a baj, hogy amit leírsz az egy érzelmi kirohanás,

nem , hidd el semmi érzelmet nem váltot ki belőlem a mosolygáson kívűl.

 

nem pedig cáfolat.

hid el nektek bármit írnék nem lenne cáfolat, egyébként egyszerűen mindent az ellenkezőjére fordítanék és kész, kb egyforma valóság tartalma lenn.

 

Én hiszek neked, ha képes vagy megcáfolni joghurt elemzését. ;-) 

egy nem az ő ellemzése

kettő, mit cáfoljak rajta valaki össze-vissz hordot dolgokat bízonyítsa ő :-)

 

A gyakorlatban is több MLM szerencsétlent látok, mint MLM milliárdost.

igen de senki nem is állította hogy mindenki "milliárdos", ez megint csak egy túlzás tőletek, amit rajtunk kértek számon.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (6712)
bleroy Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6711

ja, egyértelmű hülyeség. ostoba alapokon nyugvó féligazságok összekeverése....

de ha titeket ez megnyugtat tobzodjatok rajta  :-))))

és gondoljátok azt hogy így van.

Előzmény: Törölt nick (6708)
borju Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6709
Ja jobb, mint a rágó. :)
Helyreállítja a száj pH értékét, megelőzi a fogszuvasodást és még a fogorvosom is ezt ajánlja. :)
Ja és biztos olcsóbb is.

Én egyszer voltam egy nagyobb amway gyülésen ( egy ismerősőm meghivására). Fél óra után kivezettek a teremből, mert állandóan közbekérdeztem. Utána az ismerősőm mondta, hogy erre azért volt szükség, mert nem akarták, hogy bomlasszam a jól felépített beszédet.

Előzmény: k750i (6694)
bleroy Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6707
ezért kár volt ennyit fáradnod.... :-)  bár ezt úgyse érted meg....
Előzmény: Zottjoghurt (6706)
Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6706

oké, mostmár ezt is tudjuk. Ezek szerint kb. félmillát kereshet havonta bruttó. Azért jól jön egy kis kiegészitő még a könyvekből, előadásokból..

 

Becsült bruttó keresetek 300,000 aktiv forgalmazóra nézve, 2001-ben:

=======================================================
Szint                  Tag (db)          %         Átl.kereset/év
=======================================================
Alapitó Atyaisten     2           0.0007%     $982,154  
Félisten                 13           0.0042%     $450,729  
Alapitó Gyémánt      5           0.0018%     $227,400
Gyémánt                23           0.0076%     $149,942
Alapitó Smaragd    56           0.0186%        $89,646
Smaragd              137           0.0458%        $69,122
Q-12                    395           0.1317%        $39,763
Alapitó Platina     811           0.2704%        $30,193
Platina               1273           0.4242%        $24,952
------------------------------------------------------------------
Összes minős.   2,715         0.9050%     $36,406
Nem minős.    297,285       99.09%           $1,060 ($88/hó)

Össz. aktiv     300,000
-------------------------------------------------------------------

Bonus nélkül   154,545                                      $0
Össz. vesztes 451,830           99,4%             $697
=====================================================

Össz. tag        454,545                                   $910 ($75/hó)

 

(A % oszlop a nyertesek aránya a 300,000 aktiv törekvőhöz képest. )

 

Tehát kb. 455,000 tagból 452,000 vesztes pozicióban van a piramis

alján. Minden évben a tagok 99,9%-a nem profitál semmit, ezek közül kb. 50%-a minden évben kilép, helyüket újabb vesztesek veszik át.


$414,000,000 bonus elosztása
============================

23.9% -->  0.9%  ($98m)  ($3000/hó)
76.1% --> 99.4%  ($315m) ($75/hó)

Előzmény: győri (6702)
Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6705
beraktam néhány régebbi forditást az újoncoknak. Tehát ne engem anyázzatok érte, nem én vagyok a szerző..:)
Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6704

A személyes fogyasztás és a 70%-os szabály  (Leonard Clements)

 

1975-ben az FTC beperelte az Amway-t illegális piramisjáték vádjával, 1979-ben a bíróság kedvező ítéletet hozott. Ettől a naptól definiálták a „legális” hálózati marketing kritériumait. Ennek három fő szempontja van:

 

1. visszavásárlás 90%-on,
2. havonta 10 vásárló.
3. A 70%-os szabály: ellenőrizni kell(!), hogy a nagyker áron beszerzett áruk 70%-át eladták, vagy felhasználták, mielőtt újabb megrendelést adnak le a cég felé.

 

… a 70%-os szabály értelmezése….

néhány ismeretlen ok miatt az elmúlt időben ezt a szabályt bizonyos jogi eljárások elutasították. A bírók azt követelték, hogy a nagyker beszerzés 70%-át KIZÁRÓLAG külső vevőknek adják el. Továbbá határozatot hoztak, hogy ne fizessenek jutalékot vagy bonuszt a forgalmazó személyes fogyasztása után.

 

A legismertebb az Omnitrition esete, a bíróság megállapította, hogy a 70%-os szabály nem alkalmazható biztonságosan a személyes vásárlásokra, ezért a céget illegális piramisjátéknak nyilvánította.

 

Legújabban Carolina állam is határozottan és tisztán deklarálta, hogy a személyes fogyasztás nem elégíti ki a 70-es szabályt, és ezért nem lehet bonuszt fizetni a forgalmazóknak. A Destiny Telecom eseténél, nemcsak azt követelték a cégtől, hogy havonta ellenőrizze a 70-es szabály betartását, hanem azt is: ha egy fogyasztó belép a céghez, mint „független forgalmazó”, az ezt megelőző vásárlásait belső eladásnak kell tekinteni, nem pedig kisker vásárlásnak. Tehát, ha egy év kisker vásárlás után a tag belép forgalmazónak, a cég és a bíróság is belső forgalomnak tekinti az egész éves vásárlásait.

 

[Magyarul: ha sikerül beléptetni egy tagot, aki addig csak fogyasztó volt, az összes kisker vásárlása átminősül belső piramis-forgalommá. Így nem mondhatja azt a cég, hogy kisker forgalmunk is volt, csak „sajnos” belépett a vásárló, jogilag ekkor elveszett az addigi kisker forgalom és átminősül (jogilag is) piramisjátékká. A szerző ezt bizarrnak nevezi, elsőre talán furcsa is, de kicsit átgondolva, szerintem tök logikus lépés volt a bírótól. Talán így akarják kikényszeríteni, hogy ne akarjon mindeki belépni, pusztán a nagyker ár miatt, hanem legyenek normál vásárlók is, de hát ez megint betarthatatlan a túl magas kisker ár miatt is, így minden a belépésre ösztönöz és már meg is érkeztünk a termék-piramisjátékhoz…]

 

Továbbá: A beléptető szponzortól vonják le az új belépő tag addigi kisker vásárlása után kifizetett bonuszokat. A cégnek nyilvántartást kell vezetni a kisker eladásról.

 

[Az MLM cég hogyan követi nyomon a kisker eladást? Ezért tisztább a hagyományos nagyker, ahol a partnerektől eleve megkövetelnek bizonyos papírokat, hogy tényleg csak kereskedőket szolgáljanak ki, így nem azt kell figyelni, hogy tényleg vevőknek adják-e el az árut. ]

 

Californiában kötelezték a céget, hogy az eladássegítő eszközökért és a tréningekért nem fizethet jutalékot.

Az AuQuest-et utasították, hogy csak a „végső fogyasztó” vásárlásai után fizethet bonuszt. A végső fogyasztót úgy definiálták: „az a személy, aki nem része az AuQuest Marketing Tervének”.

 

TeleSales céget Arizonában utasították, hogy csak „kisker eladás” után fizethet jutalékot, ami létező eladást jelent azoknak a személyeknek, „akik nem részei a marketing tervnek”, és azoknak is, akik bár részei a tervnek vagy vágyakoznak rá, de csak személyes és családi fogyasztásra vásárolnak. 
[…]
A 70-es szabály betartása bizonytalan helyzetbe hozza a forgalmazót etikai szempontból. Arra ösztönzi őket, hogy elhallgassa azt a tényt a vásárló elől, hogy egyszerűen felcsaphatna ő is forgalmazónak, költségek nélkül, és nagyker áron vásárolhatna termékeket.
Amikor a fogyasztó felfedezi ezt a lehetőséget, a forgalmazó szemére hányja, hogy miért nem mondta el ezt neki. Kitenni a forgalmazót ilyen helyzetnek, valódi bűn! 

Miért fizessen a vevő 30-40%-kal többet, mint amennyit szükséges lenne fizetnie a termékért. Ártani a vevőnek? .:--))

 

A 70-es szabály betartása valójában háromszoros túlvásárlást okoz a forgalmazónak, ha saját részre szeretne vásárolni $100-ért, akkor a szabály miatt kénytelen $333-ért vásárolni, hogy ebből $233-ért kötelezően eladjon.

 

A legtöbb MLM cég ingyenesen regisztráltat a rendszerébe, ahol még a kezdőcsomag is csak opcionális. Ezzel teljesen összemossuk a vásárló és a forgalmazó fogalmát. Nem normális dolog, hogy aki kisker áron vásárol terméket, egy ingyenes hívással regisztrálhat a nagyker vásárlásra. Így az összes vevő „eladóként” fog szerepelni a cég adatbázisában. Az a munka, hogy kevésbé sebezhetőbbé tegyenek bennünket, még jobban megsebez minket!

Ezekkel a törvényekkel belekényszerítenek minket és a fogyasztókat, hogy több pénzt költsünk, mint szeretnénk.

 

Az eredeti célja 70-es szabálynak, hogy megelőzze a termékfelhalmozást. Pár éve (1999) még megszokott gyakorlat volt, hogy sok ember több ezer dolláros vásárlásokkal „bevásárolta magát” bizonyos pozíciókba a kompenzációs tervben. Innen ered a „garázs-minősítés” kifejezés. A szint fenntartásához havonta több ezer dollárért vásároltak terméket. A 70-es szabályt azért alkották, hogy kiküszöböljék ezt a módszert.

 

Valószínűleg nincs olyan MLM cég, amelyik 70% kisker forgalomban értékesítené a termékeit. Mégis az Amway, Shaklees és a Herbalifes folytatja az üzletet, még az MLM-ellenes államokban is. A legnagyobb félelmünk, hogy egy napon szövetségi szinten is szabályozzák majd a hálózati marketing ipart, és az illetékesek kimutatják teljes hozzá-nemértésüket ehhez az üzlethez. Perről-perre, államról-államra egyre jobban növekszünk és túlélünk.

[Ámen] :--)

========================
Leonard Clements 20 éve főállásban kutatja és elemzi Network Marketinget. Előadó és oktató, jelenleg az "Inside Network Marketing" előadásokat tartja a nagyvilágban. Ő a szerzője a vitatot "Inside Network Marketing" c. könyvnek és a következő kazettáknak:
"Az eset lezárva! A teljes igazság a Network Marketingről"
"A közeledő Network Marketing fellendülés"
Az MLM elismert udvari szakértője.

Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6703

5 jellemző a kizsákmányoló termék alapú piramisjáték felismeréséhez:

 

1. A beszervezhető tagok száma korlátlan, végtelen láncot alkothatnak kiképzett és motivált tagok tagjainak a tagjai…..

 

2. Előrejutás a többszintű „forgalmazó” hierarchiában csak új tagok toborzásával lehetséges, nem pedig kinevezéssel vagy előléptetéssel. (mint a direkt forgalmazó cégeknél)

 

3. A „fizess, hogy játssz” kiegészül az ösztönző vásárlással. (az MLM megöli saját kisker piacát) Rendszeres időszakonként minimum vásárlás a termékekből és az oktatási eszközökből az előrejutás és a nagyobb bonus miatt. A leszakadó (breakaway) kompenzációs rendszer különösen kizsákmányoló.

 

4. Az MLM cég több forgalmazói szintnek fizet jutalékot és bonust, mint az valójában indolkolt lenne. (több mint 5 szintnek) A hagyományos cégek 5 szinttel fedik le ezt a területet: branch, district, regional, national, and international sales managers.

 

5. A cég eladásonkénti kifizetése a felső vonalnak egyenlő vagy meghaladja a személyenkénti eladást, ami inkább az újabb tagtoborzást ösztönzi, mint a kisker eladást. Jobban járok, ha új tagokat szervezek magam alá, mintha termékeket adnák el.

 

Ha mind az 5 feltétel megtalálható az MLM-ben, akkor a tagok 99.9%-a elveszti a pénzét, ami rosszabb még a termék nélküli piramisoknál is, ahol „csak” 87.5-93.3%-os a veszteség.

 

A kompenzációs tervek

 

Az MLM szervezők gyakran érvelnek azzal, hogy ők tudnak az MLM problémáiról, de egy újabb kompenzációs tervvel ezt majd sikerül megoldani, ami feltételezhetően igazságosabb, becsületesebb és bőkezűbb lesz, mint a korábbiak.

Miért olyan fontos a kompenzációs terv az MLM szervezőinek? Amint egy szervező elmondta egy előadáson: "A kompenzációs terv a mi termékünk!"

 

Unilevel: Nincs korlátozás, mennyi tagot lehet beszervezni az első szintre, akik „eladják” a terméket a végfelhasználóknak. A mélységi épitkezés korlátozva van, ez a sík-piramis, ami talán a legbecsületesebb a többihez képest, de csak kevesek nyerhetnek benne.

 

Bináris: Csak két lábat engedélyez az építkezéshez. (jobb és bal profit center) Arra ösztönöz, hogy a két láb között kiegyenlitett legyen az eladás nagysága. Jutalék csak egyező forgalmú  lábakra jár, ami nagyban csökkenti a cég kifizetéseit, mivel ritkán sikerül kiegyenlíteni a lábak forgalmát. Osztott piramisnak is hívják.

 

Mátrix: Limitált forgalmazói szám az első szinten, és a mélységi épitkezés is korlátozott. Az újonnan érkezők lecsúsznak az alsóbb szintekre, ha az már telítődött. A növekedés korlátozott. Pl. 4x12.  Úgy kell játszani, mint a lottót, csak a lusta tagok nyerhetnek. (??) Blokk-piramisnak is hívják.

 

Stair step-breakaway : A forgalmazó úgy lépked fel a lépcsőn a csoportforgalom által, ahogy a kiterjedt ösztönző beszervezések és a „fizess, hogy játszhass” jellegű vásárlások növekednek.
Minden leszakadó csoport egy emberhez van kötve….. Fontos felismereni, hogy 6 szint a leszakadó szervezetben nem 6 szintnyi forgalmazó, hanem az összes tag a leszakadó szervezetben. Aki megérti ezt a tervet, az mind egyetért, hogy ez a legkizsákmányolóbb az összes piramis-séma közül, amit valaha is kitaláltak. Ez a forma hozza legnagyobb nyereséget a csúcsnak és a legnagyobb veszteséget a tömegnek. Úgy írják le, mint egy mega-piramis, ami sok kis-piramist foglal magában. A legtöbb MLM cég ezt a formát használja.

 

Ezek az alap kompenzációs tervek, de az újabb tervek már születőben vannak, amik folyamatatosan segítik a piramis alapítókat. (pl. trináris, módosított mátrix és bináris, vagy bármilyen kombináció ezek közül.) De az 5 figyelmeztető jel minden kompenzációs tervben felfedezhető!

győri Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6702
Tonk Emil alapító platina az AMWAY üzletben. Ez azt jelenti, hogy az év minden hónapjában 21%os ezüst minimum
Előzmény: Zottjoghurt (6563)
Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6701

Tipikus megtévesztő és megnyerő szövegek a beszervezős MLM-ben.

 

(A beszervezős MLM egy multi-level marketing program, amely jobban díjazza az agresszív beszervezést, mint a közvetlen értékesítést a valódi fogyasztóknak. Ez technikailag illegális piramisjátékot jelent. ) törvényileg viszont nem.

 

A beszervező MLM csábításai, ígéretei // Mi az igazság?

 

Nagyszerű jövedelem lehetőségének látszatát kelti. //  Az MLM tagok 99%-ának veszteséget jelent.

 

„Mindenki csinálhatja” (pénzt kereshet vele)  //  Csak a csúcson levők profitálnak belőle, az alattuk levők 99%-a pénzt veszít.

 

Az átlagos jövedelmet magas jövedelemnek tünteti fel.  // Az átlagos jövedelem bemutatása teljes félrevezetés.

 

A kisker áron eladott termékek szép hasznot hoznak.  // Piramison kívül ritkán adnak el terméket a magas ára miatt.

 

Törvényes üzletként mutatják be, „nem piramisjáték”.  //  A termék alapú piramisjátékok a legszélsőségesebb fajtái a piramis-sémáknak, a legnagyobb 99.9%-os veszteségi rátával, ami rosszabb arány még a termék nélküli piramisok veszteségeinél is. (de még a szerencsejátékoknál is)

 

Napi 1-2 órai munkával felépíthető a jogdíjas jövedelem, ami nagyobb szabadságot eredményez, kiléphetsz a munkahelyről, több időt tölthetsz a családdal… //  Rengeteg időt visz el a lemorzsolódó tagok folyamatos pótlása, sok új jelentkezőt kell megtéveszteni, hogy elhiggyék, ez egy  törvényes jövedelmi forrás. A jelentkezők csak a felsővonal jövedelmét fogják hízlalni.

 

„A munkaerő piac nem biztonságos”, a részvénypiac még zavarosabb, az MLM nagyobb biztonságot és tartós jövedelmet ígér.  //  Az MLM rizikósabb, bármelyik részvénypiacnál vagy munkaerő piacnál. Összehasonlítva még a szerencsejáték is biztonságosabb befektetés.

 

„Ha nem lenne legális az MLM, már rég leállították volna.”  // A törvényi büntetés inkább reaktív (visszaható, utólag reagáló) a fehér-galléros bűnöknél és a fogyasztóvédelemnél, mint proaktív (megelőző). Amíg az áldozatok úgyszólván sohasem reklamálnak/panaszkodnak, a törvény magától csak nagyritkán csap le a legrosszabb piramis-sémákra. (pl. Nu Skin)

 

„Bármelyik üzletbe időt és pénzt kell fektetni”  (Néhány MLM tag többezer dollárt invesztál    folyamatosan éveken keresztül, amíg el nem veszti minden pénzét.)  //  A legális direkt értékesítő cégek ügynökei nem mindig halmoznak fel raktárkészletet. Az ösztönző vagy „fizess, hogy játszhass” vásárlás csupán álcázás a piramis-sémában. (piramison átmosott befektetés) Nagyobb befektetés, nagyobb veszteség.

 

„Felhasználhatja az időt egyéb üzletépítésre” „Ez nem a hirtelen meggazdagodás útja, hanem normál üzleti program”, „Ne várjon gyors sikert”  //  A szervezők úgy adják el a tagoknak a marketing tervet, mint egy üzletet, de úgy védik a tekintélyét, mintha direkt eladás lenne. A direkt értékesítő ügynök rögtön megkapja a jutalékát az eladás után, nem kell várnia hónapokig vagy évekig, hogy észrevegye, hogy a jutaléka meghaladja a költségeit.

 

„Nem szükséges eladás!” Elég alkalmazni a másolódás elvét.  //  Az eladás be is fejeződik az új tagok beszervezésével, akik folyamatos vásárlással „játszák a játékot”. A beszervező nemcsak „másolódik”, hanem be is csap/ámít másokat!

 

„Az MLM a jövő!”  //  Már évtizedek óta ezt mondják, de a részesedése a kereskedelemben kb. 1% lehet.

 

Telítődés sohasem jön létre. A körforgás, mint bármilyen üzletben, realitás. „A mi MLM rendszerünkben világméretű növekedés tapasztalható.” „Kapcsolódjon be az elsők között ebbe a nagyszerű növekedési lehetőségbe!”  //  Az MLM termékek nagy részét a belépő tagok veszik meg. (kevés hagyományos vásárló is akadhat). Amióta az emberek észrevették, hogy a lehetőségek lecsökkennek minden új belépő „forgalmazóval”, a telítődés valóban fennáll, ezért megköveteli a szervezőktől, hogy újabb beszervezéseket indítsanak más földrajzilag távolabbi hely felé. (nemzetközi szponzorálás). Igy az MLM rendszerek gyorsan átalakulnak Ponzi-sémává (sima pilótajáték), megkövetelve, hogy újabb piacokat vagy újabb termék részlegeket nyissanak, mint történt ez az Amway és a Nu Skin esetében is, amelyek ma már a bevételük kb. 85%-át Ázsiából kapják. Az új tagok folyamatos belépése (pezsgése) megszokott dolog.

 

„Egy nagyszerű támogató csapathoz fogsz tartozni!”  //  Néhány MLM rendszer úgy működik, mint egy szekta, „velünk vagy ellenünk” mentalitással. Megfigyelhető, hogy milyen gyorsan kiközösíti a csapat a kilépőt, és azt, aki kedvezőtlen információt fedez fel a módszer törvényességét illetően.

 

A legjobb termékeket fogod ajánlani az embereknek, amik elősegitík megőrizni az egészéségüket.  //  A termékek ügyesen álcázott közvetítő eszközök, amik a csereforgalmat szolgálják a termék alapú piramisban. Mindegy, hogy milyen jó a minősége a termékeknek, a felesleges vásárlások(?)…, a piramis átmosott vagyonává válnak.

 

Gyors ütemben nő az igény ezekre a termékekre, szinte magukat adják el.  //  A termékek eladása forgalmazók által vezérelt, nem pedig a piac által. A legtöbb terméket az új belépők veszik meg, hogy „előnyös helyzetben lépjenek be”.

 

A termékünk egyedi és fogyócikk, ami tökéletes az ismétlődö eladásra.  // Az MLM termékek tipikus „szellemi bájitalok(?)” A titkos formulák csak elfedik azt a tényt, hogy drágák a termékek, ezért nem versenyezhetnek a normál piacon.

 

Adj magadnak esélyt, hogy másolhatsz egy működő üzletet. Hozz 5 embert, aki megveszi a belépő csomagot, és továbbmásolják a sémát. Havonta rendelj termékeket és nemsokára nagy jutalékot is kapsz.  // Ez az a módszer, ahogy az MLM rendszerek összehozzák a vagyont a csúcson lévőknek. Azok a jutalékok, ami az üzletük éltető eleme, a kezdő és a folyamatos „forgalmazói” vásárlásokból származik. Ha elvesszük a tagok vásárlási indítékait (kilépés a mókuskerékből), ezek a cégek úgy omlanak össze, mint a kártyavár.

 

Az „eszközeink a sikerre”, verhetetlenek. Jelentkezz a szemináriumokra és a konferenciákra, vásárold a könyveinket és kazettáinkat, hogy sikered legyen ebben az üzletben.  //  A segédeszköz-üzlet piramis a piramisban. Ez az árnyék-piramis egy jövedelmező bevételi forrás azoknak a csúcson levőknek, akik ezekkel az „eszközökkel” biztositják az alsó vonaluk sikerét, akik igy újra áldozatokká válnak, amikor megveszik a motivációs anyagokat.

 

Az MLM olyan mint a biztosítás, a befektetés, feltalálás, színjátszás ahol a kemény munkáért jogdíjas jövedelem jár az életed hátralevő részében. Fiatalon nyugdíjba mehetsz, utazhatsz, stb.  // Az MLM több, mint hazárdjáték a jogdíjas jövedelemért, ez a „valamit a semmiért” csábítás lelkiállapota, az MLM szenvedélybetegséget már megfigyeltek sok „valódi MLM hívőn”.

 

Segíteni fogsz a barátaidnak és a családodnak, ha beszervezed őket az alsóvonaladba.  //  Inkább csak kizsákmányolod őket, mint segítenél rajtuk, más szóval elpazarlod a társadalmi tőkédet.

Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6700

Tíz MLM igazság

 

1. Az emberek 99.9%-a, akik csatlakoznak az Amway/Quixtar és más MLM cégekhez, sohasem profitálnak belőle. A veszteségek olyan nagyok, hogy ezek a sémák nem nevezhetők legitim üzleti lehetőségeknek.

 

2. Megnyerni a jelentkezőt a csatlakozásra, amelyikben gyakorlatilag mindenki veszíteni fog, csak becsapással lehetséges. A szervezők nem mondják el az igazságot.

 

3. A csúcson levők alapvető tényeket hallgatnak el az új tagoktól, mint az átlagos jövedelem, a költségek, a fluktuáció aránya, és hogy milyen sok bonust kapnak ők ott fent. Nem mondják el, hogy honnan is jön valójában a pénzük, ami legtöbbször

az oktató anyagok eladásából vagy más országbeli szervezésekből származik.

 

4. Nagyon kevés terméket adnak el végfelhasználóknak. Azok, akik megveszik, inkább egy "üzeleti lehetőség" miatt teszik ezt.  Ezért ez az üzlet nem direkt eladás. (direct selling), hanem inkább egy hamis üzleti lehetőség reklámozása.

 

5. Az emberek több mint 50%-a kilép már az első évben. Ezért pusztán a beszervezésből pénzt szerezni hosszú és költséges fáradozás. Amikor valaki elindul hálót építeni, már ő maga is egy hatalmas alsóvonal legalján van. Csak kevesen juthatnak fel.

 

6. Azon kevesek, akik a piramis csúcsán indultak, vagy az a néhány, aki felmászott a csúcsra, közvetlenül a legutoljára csatlakozott, veszteséget elszenvedő tagoktól szerezték a pénzüket.

 

7. A motivációs előadások, könyvek, és kazetták egy titkos üzlet részei, amit a piramis szervezői futtatnak. A megvásárolt eszközök nem növelik a tagok esélyét a sikerre, mindez csak hozzáadódik a veszteségekhez.

 

8. A tagok ezekkel az eszközökkel nem lesznek feltétlenül sikeresek az MLM üzletben, inkább csak elköltik a pénzüket ezekre a dolgokra. Azt bizonygatják nekik, hogy sikeresek lesznek, és ez az üzlet nagy lehetőség a számukra. Ez mind hamis állítás.

 

9. Ezek a sémák évente egyre több embert vonzanak magukhoz, de sokan ki is lépnek. Több évig működhetnek egy területen, mielőtt elindulnának más területek felé újabb embereket toborozni. (telítődés) Ahogy a múködésük hosszabodik, egyre több embert ér kár.

 

10. A fő ok, amiért az USA kormánya nem nyomoz ezek után a piramisok-hazugságok és tisztességtelen praktikák után, az az, hogy ezeknek a sémáknak a szervezői nagy összeggel járulnak hozzá a politikusok politikai kampányához. Ezért a fogyasztóknak kell vigyázni magukra. Csak azért, mert az Amway/Quixtar ellen nem emel vádat a kormány, még nem jelenti azt, hogy törvényes is lenne, vagy hogy folyton pénzt fogsz keresni belőle.


http://www.falseprofits.com/Americanscam.html

Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6699

Én csak abban bízom, hogy ha egy érdeklődő betéved informálódni, akkor azért rá jön arra, milyen emberek azok, akik az Ő érdekeit védik

 

Rájön, hidd el. Csak kár, hogy csomivásárlás után, ahogy volt már rá példa.

Előzmény: k750i (6673)
k750i Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6694
Tetszenek az állításaitok! Kár, hogy nem fedik a valóságot már megint!

Mellesleg ha már a száj spray szóba került (Ti hoztátok fel!) jobb, mint a rágó.

Logikusabb, hogy ezt „fújjuk”. :)

Zottjoghurt Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6693
utazz el egy hajókirándulásra a gyémántokkal és amig iszogatsz a bárban, élőben hallgathatod a hajó gyomrából feltörő velőtrázó üvöltéseket, a halálrarémült amcsi nyugdijasokat meg első kézből nyugtathatod: ezek csak szittya gyémántok Magyarországról, akik most kvalifikáltak egy piramisjátékban, nem kell pánikolni..:()
Előzmény: Törölt nick (6683)
msmks Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6692
azon tűnődöm már egy ideje, hogy annyi okosság összegyűlt már itt a fórumon, érdemes lenne csinálni neki egy weblapot ahol összegezve, rendszerezve gyűlnének az infók és nem kellene "visszaolvasásra" buzdítani akit érdekel a téma (van akinek ez megterhelő).

nekem is vannak kazettáim, de nem mp3-ban, még nem volt érkezésem digitalizálni őket.
Előzmény: Törölt nick (6690)
Vesalius Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6691

Én már régebben is említettem....:))

3 kazim van jelenleg, abból 1 maga Kárász Cecília...:)

De ez 200Mb nál több, hogyan küldjem el???

DC n szoktam megosztani általában, azt ismerem.

Előzmény: Törölt nick (6690)
Vesalius Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6689
Nekem van néhány kazim mp3 ban. Tanulságos.........
Előzmény: Törölt nick (6683)
Vesalius Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6688

Most komolyan kérdem: ugye ez csak vicc??!!

Ilyen hülye nem lehet senki...........

Előzmény: Törölt nick (6686)
Intelligencs Creative Commons License 2005.12.09 0 0 6687
Fogkeféről hallottak már? Esetleg 100 Ft-ért vehetnek Orbit rágót is... :)
Előzmény: Törölt nick (6686)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.08 0 0 6686
"Ez a loc nálatok valami fétis lehet, ezt imádjátok minden nap, minden mt-n." Nem, nem az LOC a fétis náluk, hanem a szájspray. Hihetetlen, miket össze tudnak alakítani vele. Felmegy a balekokító a színpadra, elmond egy pár mondatot, aztán rögtön: psssz-psssz...bespriccelve a matéria a szájba...Majd megint elgagyarászik valamit, meg is spékeli némi hangulatfestő szavakkal, ha férfi az illető, akkor rá-rá-hajrá, ha nő, akkor nyihehe-hahaha, majd ismét psssz-psssz...és még örül is, hogy lám, használja a terméket, tehát a pofafröcsköléssel is pénzt keres. Gondolja ő. Meg szajkózza is. Mire aztán a közönség is előkapja a zsebéből meg a tatyójából az okvetlenül nála hordandó és hordott fémhengert, és ájtatos mozdulattal, ha kell, ha sem, psssz-pssssz-pssssz...egészen addig a felemelő pillanatig, mig mentolillatban nem fürdik az egész sportaréna...vagy az egyéb okosító amfiteátrum...Röhej!
Előzmény: Zottjoghurt (6645)
msmks Creative Commons License 2005.12.08 0 0 6684
MAXVAL azért ezzel én nem értek teljesen egyet. sok mindent lehet művészi szinten művelni, de nagyon fontos, hogy ez egy önző tevékenység-e, vagy tényleg hozzátesz valamit a társadalomhoz.

vegyük például Hitlert. abban minden történész egyetért, hogy a háborút megelőző években zseniálisan ragadta magához a hatalmat, a politika volt a művészete. mégsem tekinthetjük olyan embernek, akire érdemes felnézni.

habár ez egy sarkos példa, de valahogy így állok én az mlm-fáraókhoz is. nekem nem példaképek.
Előzmény: Törölt nick (6678)
k750i Creative Commons License 2005.12.07 0 0 6682
Ez tetszeni fog nektek! :)FLP TV
k750i Creative Commons License 2005.12.07 0 0 6680
Az MLM butaság? Ha Te mondod!

Gondolom legalább annyira, mint tv-reklámot gyártani vagy szórólapot nyomtatni.

Ha valaki most elindul az üzletünkkel, nagyobb esélye van, mint mondjuk 2 évvel ezelőtt.

A Milesz úrról csak annyit tudok, hogy FLP-s. Te biztos jobban vagy informálva. De ha lehet, ne keverjük az Amwayt az FLP-vel.

Előzmény: Törölt nick (6678)
Gyorgyi Creative Commons License 2005.12.07 0 0 6679

Kedves K750i!

 

Az a gondunk, hogy hazudoztok össze-vissza,

 

Bocs, de szerintem itt meg egyetlen konkret hazugsag sem hangzott el az Amway ellenzok reszerol. Az, hogy az Amway-ben az emberek 99%-a nem gazdagszik meg, az igaz. Ezt mutatja az elmelet is (korabban mar levezettem, hogy miert), es a gyakorlat is. De ha nem igaz, akkor legy szives cafold meg KONKRET adatokkal. De ne azzal, hogy bemasolsz ide egy-egy sikersztorit. Mert azt mindnyajan elismertuk, hogy 1% oriasi penzeket akaszthat le. Es hogy a 99% nem gazdagszik meg (hanem vagy minimalis penzt csinal, vagy veszit), annak az oka a rendszerben van (ezt levezettem korabban, hoyg miert), es nem az emberek akarataban.

Itt a forum torteneteben egyetlen Amway-es sem lett sikeres es multimilliomos. Pedig pont ti vagytok, akikrol nem lehet azt mondani, hogy az akarat hianyzik.  Kivancsian varom Taky beszemolojat, hogy konkretan hogy megy az uzlet.

 

Az is igaz, hogy az Amway termekei dragabbak. Errol pedig Ti magatok beszeltek ossze-vissza. Mert egyszer azt mondjatok, hogy igaz, hogy dragabbak, de jobb minoseg. Maskor meg azt mondjatok, hogy nem dragabbak. Akkor most melyik az igaz? Egyebkent meg mosoporok eseteben nem hiszek a jobb meg rosszabb minosegben. Az unokahugom tanulta, hogy mindegyik mosopornak ugyanaz a hatoanyaga, csak a szine, illata, adalekadagok valtoznak. Es miert mondom, hogy ugyanaz a minoseg: edesanyam 40 evvel ezelott ugyanugy tisztara mosta a ruhakat, mint most a legujabb mosoporokkal.

 

Ha így befolyásoltok embereket, akkor azok át vannak verve.

 

Elmondjuk az allaspontunkat, ennyi. Ti is ezt teszitek. Az emberek pedig eldontik, hogy mi az igaz.

Előzmény: k750i (6673)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!