Adott egy C238-as, 2017-ből, 200 ezer alatti futással, E400 tipusjel, ikerturbós V6 benzin, 333LE. Esetleg vennék ilyet. (Sosem volt még mercedesem, de ez annyira elvarázsolt, hogy már-már ölni tudnék érte).
Ezer meg egy éves hozzászólásodra találtam rá, mivel én is ezen a sz..rolleren ülök. Végül feltanult a fojtószelep és jó lett az autó? Emlékszel még rá, hogy milyen programmal sikerült? Egyszerű programmal csináltuk az enyémet, de mintha nem tanulna fel rendesen. El se indul az autó, gyújtáson már vissza is jön a 2074 hiba :/
Szia! 99% az EWM, más néven a váltókulissza, vagy ahogy írtad a szelektor elektronikájának a hibája. Egy gyári diag nem ártana, hogy 100% biztos legyen. Ezeknek a felújításával is foglalkozom, 3 év garanciával adok Dunakeszin azonnal cseredarabot, vagy igény szerint a sajátodat újítom fel. Ha messze vagyok, akár postán is. 30/9060803
Van egy W211K E280-as, 2007-es évjáratú autóm. Most olyat csinált, hogy D-ből csak N-be lehet tolni a szelektort. Leállítás után tudom az R és a P helyzeteket kapcsolni. Visszafelé semmi akadály. Mi ennek az oka?