Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

katona84 Creative Commons License 19 órája 0 1 378513

Auto Digit Service   1211.Budapest Posztógyár u 10. Tel:06 20 823 0958. Rengeteg tipushoz van Emulátor beszerelési leirással garanciával.

Előzmény: akkorismindegy (378511)
barbon1 Creative Commons License 26 órája 0 0 378512

Itthon is kapsz belevalót

Előzmény: akkorismindegy (378511)
akkorismindegy Creative Commons License 1 napja 0 0 378511

Sziasztok!

2002-es Vaneonál a jobb oldali ülés miatt ég az SRS lámpám.

Emulátort akarok bele rakni.

Nézem alin de több minden nem világos. Mivel Vaneo (w414),nincs hozzá. De A osztályhoz van,az jó lenne hozzá?

Ha igen akkor a w168 vagy a w169-esét nézzem?

Másik ez mit jelenthet: "Ha autója W168 TRW légzsák egység, a 6-os típusú emulátor nem tud támogatni"

Stieve01 Creative Commons License 2 napja 0 0 378510

Sziasztok!

 

Lenne lehetőségem vásárolni egy 2011-es E300 CDI sedan szépséget.

Alapvetően nem tartok a dízelektől tehát azoknak a "dolgaival" tisztában vagyok viszont kifejezetten kíváncsi lennék specifikusan ennek a típusnak a nyűgjeire, mire figyeljek, miket nézzek meg nagyon?

Az autó németországi, kint élő ismerős tulajtól származik, ezáltal kint is szervizelt, bizonyítottan 209000 km futásteljesítménnyel, nagyon jó felszereltséggel. Ezért is lenne jó vétel, de természetesen át akarom nézni, nézetni...

 

Köszönöm előre is a tanácsokat!!

 

Stieve

Smafu.w126 Creative Commons License 2 napja 0 0 378509

Váltópanel csere, szokványos eset. Váltópanel gyártótól függően 40-80ezer közt, nem kell a legdrágább, egy középkategóriás simán kiszolgál évekig. Vészüzemben van a váltód amúgy, ezért ránt, és ezért nem vált fel, ilyenkor csak alap hidropneomatikus üzemben van, nincsenek a szabályzó szolenoidok megvezérelve, illetve csak kettő, azok is csak simán nyit/zár üzemben. Hibakód jellemzően Y36Y1, és hasonlók, csak az utolsó szám változik, és a panelon a fordulatszám érzékelő dobja el a cipőt, ez miatt nem látja a vezérlő a tengelyfordulatot, vagy valószínűtlen jelet kap, ezért vészbe dobja magát.

Előzmény: Bonez187 (378508)
Bonez187 Creative Commons License 3 napja 0 0 378508

Üdv Tagok!
Olyan problémám akadt, hogy tegnapi nap folyamán az autómat beraktam D-be és már ott furcsa volt mert rántott egyet.Elindultam és nem váltott.De betudom rakni R-be illetve minden sebességbe de D illetve R-be ránt egyet ahogy berakom és olyankor nem volt.Utána bezártam vártam egy kicsit azután a nap folyamán  többször is jó volt, nem csinálta többször.Majd ma reggel ismét beindítottam és ugyanúgy rántott majd nem váltott.Valakinek ezzel kapcsolatba tapasztalata?
Az alany egy W203 270 CDI automata.400000 km.
Köszönöm:)

Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 1 378507

WD40-et neki! ;-):-))

Előzmény: mrkungfupanda (378505)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 4 napja 0 0 378506

"csupán vezetési élményt befolyásoló tényező".     Besz@rás! :-D

 

A drága háziorvosom is hasonlóan járt, ő sem vesz többet rönyót. :-)))

Előzmény: mrkungfupanda (378504)
mrkungfupanda Creative Commons License 4 napja 0 0 378505

És, ami a Renault Hungária szerint csak vezetési élményt befolyásoló tényező:

 

https://videa.hu/videok/jarmuvek/kuplung-rof-20191114-9Uurnzu5fpoEQn1j

 

https://videa.hu/videok/jarmuvek/kuplung-rof-20200131-KyKItEwi1TSE2YzM

Előzmény: mrkungfupanda (378504)
mrkungfupanda Creative Commons License 4 napja 0 0 378504
Előzmény: Visatone (378501)
zoliboxer Creative Commons License 4 napja 0 0 378503

A lánc csere amúgy nagy műtét? Kell a vezetőket is cserélni vagy elég a lánc+feszítő?

Ma voltam megnézni ismét a kocsit és sajnos hideg indítás után volt egy érdekes hangja, ami kb. 20mp után elhallgatott.

A következő indításnál, kb 20 perc múlva semmi hang.

Előzmény: Smafu.w126 (378498)
mica-r Creative Commons License 4 napja 0 0 378502

Ezért sehol nem cserélnek autót. 

Szerintem még az Usa-ban sem. 

A kigyúrt kopasz és társai nem tudnak bemenni a stuttgarti illetékes ajtaján. Tehát nehéz elintézni így is.

Előzmény: Visatone (378501)
Visatone Creative Commons License 5 napja 0 1 378501

Tudom, hogy nem egyszerű. De amíg egy tízezer forintos háztartási kütyüt simán becserélnek, ha zörög-lötyög, addig igenis cseréljenek le egy tizenvalahány millás autót ugyanezért. Bárki fél lábába lefogadom, hogy Németországban a kereskedő pattan, mint a nikkelbolha, és hozza a másik autót hasonló esetben, nehogy elveszítse a renoméját. Csak velünk merik megtenni, hogy elhajtanak azzal, hogy "ez egy olcsóbb prémium autó". Hogy miért merik megtenni? Azért, mert hagyjuk, mert gyávák vagyunk kiverekedni az igazunkat, akár a bíróságig is elmenve. Az első néhány megnyert per után, amelyben a költségeket is keményen ráverik a kereskedőre, mindjárt más lenne a helyzet.  

(Csak zárójelben: azt is lefogadom bárki másik fél lábába, hogy ha egy kigyúrt kopasz kétajtós szekrény, nyakában két kiló arannyal, három hasonló társa kiséretében viszi vissza a zörgős vadiúj Mercijét, seperc alatt kicserélik neki.....)

Előzmény: mica-r (378488)
zoliboxer Creative Commons License 5 napja 0 0 378500

Köszönöm! Én is így gondolm a lánc részét, csak kellet egy kis megerősítés!  : )

Az autó amúgy szép allapotban van, (az alját mondjuk még nem láttam) idős hazaspáré akik svédben dolgoztak. Ők hozták haza ha jól tudom. 130 pár ezer km van benne ha igaz. Sajnos az Úr meghalt és ezért lett eladó....

Előzmény: Smafu.w126 (378498)
zoliboxer Creative Commons License 5 napja 0 0 378499

Köszi! Igen olvastam az egysoros vezérmű láncról, de ha jó vagy már cserélve volt illetve lesz, akkor is ?

 

Előzmény: mica-r (378497)
Smafu.w126 Creative Commons License 5 napja 0 1 378498

Ha a lánc rendben van, nem lesz vele gondod, motor szellőztetésért felelős csövek olykor cserések, nem nagy tétel, és a MAF szenzor hajlamos a cserére, ez sem komoly tétel. A lánc legyen rendben, az a lényeg.

Előzmény: zoliboxer (378496)
mica-r Creative Commons License 5 napja 0 1 378497

Lehet baj. A vezérműlánc hajtás miatt kicsit rizikós

Előzmény: zoliboxer (378496)
zoliboxer Creative Commons License 5 napja 0 0 378496

Üdv Urak! Ha már kérdeztem itt bocsánat! Mennyire nyűgös egy 2006-os C180 kompresszor Merci? Mármint motorikusan.

Kilátásba lenne egy vétel, de nincs semmilyen infóm róluk.

Köszi!

mica-r Creative Commons License 5 napja 0 0 378495

Szerintem vagy 15 éve ez az irány.

Műszaki szemmel nézve van folyamatos fejlődés, de ezt sok más periféria megsínyli. Meg az idővel is versenyeznek. Nincsenek kész autók, a vásárló a béta teszter...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378494)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 5 napja 0 0 378494

Akkor nem veszek vadi új autót, nekem nincs türelmem ilyen vacakokkal foglalkozni, az időmet erre áldozni. ;-)

 

Mert ugye a naiv vásárló azért vesz új autót, mert azzal nincs gond, csak menni kell vele. De most tényleg, nem???

 

Nagyon elkeserítő, amerre haladunk. :-(

Előzmény: mica-r (378490)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 5 napja 0 1 378493

Van keret nélküli "ablakos" autóm, és nem zörög. ;-):-)

Előzmény: kovacs1000 (378489)
mrkungfupanda Creative Commons License 5 napja 0 0 378492

Így van, a párommal össze is vesztem már miatta. Ő neki ez még "nem az a kategória", ami miatt pl. szólna. Huszonéves "nő", nyilván, így fogja fel egyrészt, másrészt nem ő fizette.

 

Bizonyos szervizekben is azt mondanák, hogy hangosítsam fel a rádiót, mert ez az "olcsóbb prémium autó", ahogy írjátok, manapság ennyiért ez van.

 

A totalcar népíteleten olvastam, hogy a csávókám kitolta a zsír új A3-as Audit, ami már az első néhány km után elkezdett zörögni. Tűrte, majd azért csak visszavitte egy idő után, és a reakció: "ez egy olcsóbb Audi, ennyiért ez van, a kalaptartó ebben zörögni is fog."

 

Részemről elvből nem zöröghet még egy Dacia sem új korában, nem hogy egy Mercedes. 

Előzmény: kovacs1000 (378489)
mrkungfupanda Creative Commons License 5 napja 0 0 378491

Igen, ezért is kérdeztem a mondat végén, mivel én is gáznak tartom. :)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378485)
mica-r Creative Commons License 5 napja 0 0 378490

"aki vesz 1 új autót, nem akar ezzel bajlódni már 1 hónap múlva"  

De kénytelen. Egyre több autónál. Ezek nincsenek készen akkor amikor gyártásba kerülnek.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378485)
kovacs1000 Creative Commons License 5 napja 0 0 378489

Azért a keret nélküli ablak az más.

Az megint más, hogy van akinek zorges, más meg nem is hallja...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (378485)
mica-r Creative Commons License 5 napja 0 0 378488

Gondolod hogy ilyen egyszerű lesz?

Előzmény: Visatone (378470)
w124D Creative Commons License 6 napja 0 0 378487

És a csúcstechnológiás minőségbiztosításon is átcsúszott! Konkrétan: a szalagról a parkolóba vezető készáru menedzser, miután kigördül az épületből egy rövidke tesztúton hajt át. Ez egy pár méter hosszan “macskaköves” ..... 

Előzmény: Visatone (378454)
kontraulti Creative Commons License 6 napja 0 0 378486

Aha, így már értem! Jó ötlet,  basszus... Gondolom valami szelep félén nyomódik át az olaj, ha ezt a szelepet lezárja, akkor beton kemény lesz. Minél jobban nyitja, annál lágyabb. Nagyon ötletes megoldás, mert így elektronikusan lehet szabályozni nem csak a hasmagasságot, hanem a futómű lágyságát is :) Köszi szépen az információt! 

Előzmény: Smafu.w126 (378484)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 6 napja 0 0 378485

 Itt sem akarok kukacoskodni, de az nem gáz, .....     De, gáz. Szerintem, aki vesz 1 új autót, nem akar ezzel bajlódni már 1 hónap múlva!

 

Az ablakzörgésre nincs mentség, legalább is nálam. A 20 éves W210-ben sem zörgött, bármilyen pocsék úton is mentem. Volt 124-esem is, az sem új volt anno, fel sem merült bennem, hogy esetleg zörögne benne az ablak, sőőőőt!

 

Egy Mercedes NE zörögjön, nyiszogjon, csak csendesen "vonuljon". ;-):-)

 

Bocs, de sajna Te 1 pocsék autót fogtál ki, én nem nyelném le ezt a békát. TE vagy a vevő, hogy "szépen" mondjam, ők nyalják ki, nem a vevőnek kell pitizni az igazáért!

Előzmény: mrkungfupanda (378483)
Smafu.w126 Creative Commons License 6 napja 0 1 378484

Nem a levegővel variál a keménység/lágyság tekintetében, hanem a lengéscsillapítón van egy adaptív vezérlő, ami a lengéscsillapítóban szabályozza az olaj áramlásának lehetőségét. Sportra állítva csökkenti az olaj áramlását, így keményedik, komfortban növeli, és mindentől függetlenül a menetstabilizátor folyamatosan játszik ezzel a dologgal. Pl ha nagy sebességgel veszel be egy kanyart, hiába vagy komfortban, ő keményít a futóművön. Stb, stb.

Előzmény: kontraulti (378479)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!