Nemrég vettem egy w211 270cdi-t. Előtte 210-esem volt, ugyanilyen motorral, ami belül sokkal csendesebb volt. Olyan, mintha a műszerfal alól jönne a motortérből a hang.
Ki volt repedve a kormányoszlop gumiharangja, azt már cseréltem, jobb is lett, de még mindig zajosabb, mint a másik volt. Futott már valamelyikőtök ilyen hibába?
Akadt egy kis problemam.Neha csinal olyat az auto hogy betilt,fordulatszamot nem mutat ilyenkor kiir abs esp minden letezo hibat hutoventillatort is pedig az zsir uj.Check engine is vilagit.Egyszer rossz akksi miatt bolondult meg minden, de az is uj van benne.Hibakod nincs az autoban csak ilyenkor dobja tele mindennel az is hibas ami jo benne..
Wandler szelep lesz cseres egyedul.Napokig semmi neha megbolondul ujrainditas utan megint jo.
StarDiaggal meg kellene nézni hozzáértőnek az autót. Ha egyszerű megoldást keresel, kormányzár emulátort a neten tucatszám találsz olcsón. A tippet a szüleim hasonló típusú autójának produkciója alapján adtam. Ott egy hibatörlés segített, viszont csak simán nem reagált semmit az autó a kulcs elfordítására és azt a modult írta hibásnak a diag. Törlés után magához tért, egyébként 300 e Ft-os mutatvány lett volna a modulcsere Mercedes műhelyben.
Az miből derül ki számodra, hogy az EZS a ludas? Eddig én kormányzárakat, és annak a motorját kerestem a neten mivel a kulcs elfordul. Viszont az hogy az óracsoport nem kapja meg az áramot tényleg elképzelhető az EZS hiba, amit baromi könnyű cserélni csekély bontással (találtam egy 2 perc alatt kiszedős videót a neten) viszont akkor a kulcsokat hozzá kell programozni?
Gödöllőn lakom, az autó Aszódon vesztegel. Ha nagyjából a környékhez közeli hozzáértőt tud valaki javasolni talán az lenne a legnagyobb segítség.
Sziasztok! Másfél hete voltam egy w204 C180 boldog tulajdonosa 2008-ból. Két napja, este kiszállásnál beleakadt a kisujjam a kulcson lévő karikába és gyakorlatilag kitéptem a kulcsot a zárból mielőtt a szervó rendesen kioldott volna. A kulcs nyitja, zárja az autót, ha beteszem a gyujtáskapcsolóba akkor a szokásos szervó hang nem hallatszik, olyan mintha egy relé 4x próbálkozna sikertelenül. a kulcs forog a gyujtáskapcsolóban de semmi nemű műszerfal fény nem jelentkezik nem is indít, a kormányzár nem old ki. Akku sarut levettem vissza raktam kétségbeesésemben, pótkulcsal próbálkoztam -sajna ennyit tudtam önerőből megpróbálni.
Az autóvak kb 20km-ert mentem előtte az akku feszültségem 12,4- volt a próbálkozásoknál.
Felhívtam egy bizalomgerjesztő oldalról egy erre specializálódott szakit, kis hümmögés után azt mondta ez kormányzár hiba lesz, ki tudjuk váltani egy emulátorral 150e + áfa+ kiszállási díj. Ez elsőre elborzasztott mert akkor nincs többé kormányzáram, plussz az autóvásárlás+átírás+nagyszervíz kicsit megtépázta az anyagi helyzetem. Azzal együtt, hogy van egy olyan érzésem, hogy a hirtelen kirántott kulcs csak valami banális mechanikai elakadást okozott ami egy egyszerű trükkel kiküszöbölhető lenne. ( utoljára a remény hal meg)
Ki tudja, hol lehet szerezni bontott kézi váltókart egy 1997-es évjáratú C kombihoz? (202-es széria). A kocsi váltóühibával megállt, a váltókat meghibásodott, de fokozatban maradt a rendszer, így hazsnálhatatlan. 5 napja a szervizben van az autó, egyelőre nem talált hozzá a szerelő bontott kézi váltókart.
Sziasztok , szerelőket kérdezem, szerelt már be valaki AZ meiszterteile lánckereket m 271 motorba. kb 30000 kilométert kellene kibírnia. addig csak találok kevés km motort bele.
Szasztok lenne egy Mercedes w211 E220 ás autóm és nem tudom mi a baja 2355-2 Elenorize a kipufogógáz -vissza vezetés vezérlés rendszert .A levegő tömege túl nagy
Az Egr széletet cseréltek a nyomas jelszót is ami az Egr melett van vagy mi az és ezt a kodot írja ki valami tip ? Előre és koszonom
Érdeklődöm, hogy van-e valakinek tapasztalata eső/fényszenzoros szélvédőcserével? Van egy 2004-es CLK-m, amiben van ez a szenzor. A szélvédő sajnos borzasztó karcos, és van rajta pár kőfelverődés is, így elgondolkodtam a cserén, de hallottam olyan tapasztalatot, hogy mivel nem gyári szélvédő kerül be, a szenzor nem a megszokott módon működik utána. (Amúgy nem használom ki a szenzort, szeretem magam "kézben tartani" a fényszórót és az ablaktörlést is, de ugyanakkor nem szeretem a hibaüzenetet a műszerfalon...). Szóval: cserélt-e már valaki ilyen szélvédőt mondjuk Pilkingtonra? "Bevállalhatom" bátran?
Miután leszedtem a motort kipróbáltam és nem működött. Szétszedtem, maga a motor jó, de ha a csatlakozóra adok 12V-ot akkor nem megy. Szóval a vezérlésén pusztult el valami. Mindegy mert nem került rá vissza.
Köszönöm a tippet. Közben a fiam megnézte a motortérben lévő biztosítékdobozban lévő dolgokat. Az 54-es számú biztosíték el volt szállva, kicserélte és eltűnt minden problémája az autónak. Engedte kitörölni a kódokat is, most hibakódmentes az autó. Ment vele pár kört a városba, rendben működik minden. De valamiért csak elszállt az a biztosíték, az autó könyvében annyi van írva, hogy a motorelektronikáért felel, de azon belül mit kellene megnézni ami kicsaphatta azt nem tudom. Gondolom ha állandó lenne a probléma biztosíték csere után gyújtás ráadásnál már ki is csapta volna?
Nekem is hasonló problémám volt,a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ment tönkre.Egy gumicsőbe van,szerszám nélkül cserélhető,nem drága.Érdemes ránézni.
Köszi a választ, nekem a venti folyamatosan megy a legnagyobb fordulaton. És az az érdekes, hogy az összes hibakód egyszerre jelent meg minden előjel nélkül. Azt azért nehezen hiszem el, hogy az autó több alkatrésze egyszerre ment tönkre. Azóta újabb kiolvasás után a következőket találtam: P0100-001,P1636-008,P1403-008,P1470-008,P1189-008 Szóval szerintem valami elektromos hiba lehet.
P1636 – Elektromos ventilátor motor hűtőkör
P0100 – Légtömeg-mérő, nincs jel
P1403 – Kipufogógáz-visszavezetés (EGR)
P1470 – Bemeneti pillangós mágnesszelep
P1189 – Fojtószelep működtető, szívócsatornák Lehet ezek egy áramkörön vannak vagy valahogy kapcsolódnak egymáshoz mivel fizikailag más helyen vannak és mondom egyszerre nem hiszem, hogy tönkre mennének, de kitudja az is lehet.
tavaly augusztusban az autóm ugyanezt a hűtőfolyadék figyelmeztetést dobta minden indításkor egy "visit workshop" üzenet kíséretében, vízszint ellenőrzés után megállapítottam, hogy minden rendben és nem rohantam a szervízbe, kár volt :-( kb. egy hét múlva otthontól 600km-re többé nem indult be a ventilátor (37°C volt épp). egyértelműen a ventilátor elhalálozására kívánta felhívni a figyelmet, készülj fel a cserére.
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Az alany egy 2004-es évjáratú 270-es clk. Reggel melóba leállítottam, délután indítom beindult de kiírta, hogy nézessem meg a hűtővizet és a venti pörgött folyamatosan. Kiolvastam és a következő kódokat dobta: P0243 ,P0403,P0661. Természetesen vészüzembe tette 2000 fölé nem engedi a fordulatot. Azóta ha a gyujtást ráadom a venti folyamatosan megy. Semmi előjele nem volt, esetleg találkoztatok már ilyen vagy ehhez hasonló esettel?