Ki tudja, hol lehet szerezni bontott kézi váltókart egy 1997-es évjáratú C kombihoz? (202-es széria). A kocsi váltóühibával megállt, a váltókat meghibásodott, de fokozatban maradt a rendszer, így hazsnálhatatlan. 5 napja a szervizben van az autó, egyelőre nem talált hozzá a szerelő bontott kézi váltókart.
Sziasztok , szerelőket kérdezem, szerelt már be valaki AZ meiszterteile lánckereket m 271 motorba. kb 30000 kilométert kellene kibírnia. addig csak találok kevés km motort bele.
Szasztok lenne egy Mercedes w211 E220 ás autóm és nem tudom mi a baja 2355-2 Elenorize a kipufogógáz -vissza vezetés vezérlés rendszert .A levegő tömege túl nagy
Az Egr széletet cseréltek a nyomas jelszót is ami az Egr melett van vagy mi az és ezt a kodot írja ki valami tip ? Előre és koszonom
Érdeklődöm, hogy van-e valakinek tapasztalata eső/fényszenzoros szélvédőcserével? Van egy 2004-es CLK-m, amiben van ez a szenzor. A szélvédő sajnos borzasztó karcos, és van rajta pár kőfelverődés is, így elgondolkodtam a cserén, de hallottam olyan tapasztalatot, hogy mivel nem gyári szélvédő kerül be, a szenzor nem a megszokott módon működik utána. (Amúgy nem használom ki a szenzort, szeretem magam "kézben tartani" a fényszórót és az ablaktörlést is, de ugyanakkor nem szeretem a hibaüzenetet a műszerfalon...). Szóval: cserélt-e már valaki ilyen szélvédőt mondjuk Pilkingtonra? "Bevállalhatom" bátran?
Miután leszedtem a motort kipróbáltam és nem működött. Szétszedtem, maga a motor jó, de ha a csatlakozóra adok 12V-ot akkor nem megy. Szóval a vezérlésén pusztult el valami. Mindegy mert nem került rá vissza.
Köszönöm a tippet. Közben a fiam megnézte a motortérben lévő biztosítékdobozban lévő dolgokat. Az 54-es számú biztosíték el volt szállva, kicserélte és eltűnt minden problémája az autónak. Engedte kitörölni a kódokat is, most hibakódmentes az autó. Ment vele pár kört a városba, rendben működik minden. De valamiért csak elszállt az a biztosíték, az autó könyvében annyi van írva, hogy a motorelektronikáért felel, de azon belül mit kellene megnézni ami kicsaphatta azt nem tudom. Gondolom ha állandó lenne a probléma biztosíték csere után gyújtás ráadásnál már ki is csapta volna?
Nekem is hasonló problémám volt,a beszívott levegő hőmérséklet jeladó ment tönkre.Egy gumicsőbe van,szerszám nélkül cserélhető,nem drága.Érdemes ránézni.
Köszi a választ, nekem a venti folyamatosan megy a legnagyobb fordulaton. És az az érdekes, hogy az összes hibakód egyszerre jelent meg minden előjel nélkül. Azt azért nehezen hiszem el, hogy az autó több alkatrésze egyszerre ment tönkre. Azóta újabb kiolvasás után a következőket találtam: P0100-001,P1636-008,P1403-008,P1470-008,P1189-008 Szóval szerintem valami elektromos hiba lehet.
P1636 – Elektromos ventilátor motor hűtőkör
P0100 – Légtömeg-mérő, nincs jel
P1403 – Kipufogógáz-visszavezetés (EGR)
P1470 – Bemeneti pillangós mágnesszelep
P1189 – Fojtószelep működtető, szívócsatornák Lehet ezek egy áramkörön vannak vagy valahogy kapcsolódnak egymáshoz mivel fizikailag más helyen vannak és mondom egyszerre nem hiszem, hogy tönkre mennének, de kitudja az is lehet.
tavaly augusztusban az autóm ugyanezt a hűtőfolyadék figyelmeztetést dobta minden indításkor egy "visit workshop" üzenet kíséretében, vízszint ellenőrzés után megállapítottam, hogy minden rendben és nem rohantam a szervízbe, kár volt :-( kb. egy hét múlva otthontól 600km-re többé nem indult be a ventilátor (37°C volt épp). egyértelműen a ventilátor elhalálozására kívánta felhívni a figyelmet, készülj fel a cserére.
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Az alany egy 2004-es évjáratú 270-es clk. Reggel melóba leállítottam, délután indítom beindult de kiírta, hogy nézessem meg a hűtővizet és a venti pörgött folyamatosan. Kiolvastam és a következő kódokat dobta: P0243 ,P0403,P0661. Természetesen vészüzembe tette 2000 fölé nem engedi a fordulatot. Azóta ha a gyujtást ráadom a venti folyamatosan megy. Semmi előjele nem volt, esetleg találkoztatok már ilyen vagy ehhez hasonló esettel?
Sziasztok! w124 2.5 td 89 , hidrotöke csere után, hidegen pörcre indul de rángat a motor mintha ki akarna esni belölle , mintha nem menne az összes henger. melegszik 1 percet , kis gázadással ugy jár mint a zsebóra. Összes töke cserélve . mi lehet a gond? köszi elöre is
Viszont szofverem nincs hozzá, vagyis van egy mini cd, de gondolom hogy az kevés lesz ide. Mondjuk még nem néztem. A szokásos internetes helyemen nem találtam star diag-ot, csak vásárlós oldalakon.
Szerintem nincs, csak kisebb blokkok a szervizprogramban. Egyébként sem mennél sokra vele, mert vezérlő vezérlő hátán... szerintem van vagy ötven dobozka...
De legalább leállt az első park radarom. Azt csinálta, hogy amikor lassan mentem, akkor a bal oldali összes led világított, ezt csinálta két három alkalommal (dugó nagy féktávokkal), majd a középső kettő kettő piros világított, és azóta semmit nem csinál.