Én se vagyok hasra esve a Lidl gépektől ez kellett gyorsan és szembejött... van egy kis multicsiszoló/dermel az is gyorsan kellett na annyit is ér lóg a műanyag házban a motor :O
A sövényvágó viszont bejött az teszi a dolgát 2-3éve
Van egy lidl háromfunkcios benzinmotoros gépünk persze gari lejártakor megpusztult a trafoja,az ügyfélszolgálat vácra irányitott,kaptam is tarfot 5 ezerért,ki tudja meddig birja pedig nincs minden nap használatban
Volt egy Lidl multi rezgővágóm ami beszart van egy csomó fejem amit nem használtam, gépet meg egy Black&Deckert vettem és persze hogy más a kiosztása a lyukaknak.
Praktikerbe láttam adaptert de 4e nem dobnék ki feleslegesen.
Sziasztok! 2008-as Megane II-m korábban úgy működött, hogy leállítás után az ajtó nyitásakor lekapcsolta a tompított fényszórót. Újabban nem teszi, a kocsi zárásakor is rajta marad, illetve más fogyasztók is áram alatt maradnak (pontos listám még nincs). Le lehet persze mindent kapcsolgatni, de erre hagyatkozni a feledékenység mint emberi tényező miatt túl kockázatos. Lenne esetleg ötlet hova forduljak, esetleg mit állítottunk el?
Tehát a rádiot aux ba kapcsolva tudtam zenét hallgatni a telorol,ha hivtak hallottam amit mondanak de engem nem hallottak,most meg teljesen jol hallanak miután megmutatták nekem
Ilyet vettem,az elözö telomrol nem ment ki hang,nem lrzékelte a mikrofont vagy mit tudom mi baja volt,ezzel meg simán müködik amiröl persze én nem tudtam :)
Alapesetben ilyenek a telefonok: ha 4 pólusú a Jack csatlakozó, akkor feltételezi, hogy a mikrofon is a headset része, ha 3 pólusú, akkor meg kiadja rá a hangot, de a beépített mikrofont használja.
Gondolom a felső, három soros csatlakozó üres - az lehet a CD tár csatlakozója. Azon van AUX bemenet, mert analóg hangjel szokott visszajönni a CD tárból. Valószínűleg arra megy a linkelt AUX kábel 3,5mm-es Jack csatlakozóval a végén ;-)
De meg kellene nézni pontos rádió típusszám alapján, hogy tényleg támogatja-e?
Viszont mosolyt csal az arcomra a régi 2.0 benzinmotor adta teljesítmény (mások arcára a időnként kiül a csodálkozás), az ültetett, ET számmal módosított/szélesített futómű, lobogtatja a másfél centis hajamat a szél, nagyon élvezem a kabriózást, lányomnak hamarosan meglesz a jogsija, ezzel szeretne járni az egyetemi előadásaira.
A töltésjelző kivillant, generátor csere után ismét világít. Nem lehet hogy a vezérlőegységben van a baj? Nem elektronikus vezérlésű a generátor? (Kivillant néha az elektromos hibajelzés is, és a rádió és a szivargyújtó is elment szépen még előtte)
Tudja valaki kideríthető alváz és motorszám alapján hogy a kocsi részecskeszűrővel szerelt vagy nem? Németből hozott 2015-ös grand scenic 3 1,6 dci motoros autóról van szó. Renault szerviz itthon vajon vajon tudja és megadja ezt?
Olyan auto amelyik az évek mulásával csak értékesebb lehet az elállhat a garázsban,kérdés hogy ez a kabrio olyan e. Soha nem gondoltuk volna hogy a zsiguli trabant wartburg értékes lesz,igaz azt se gondoltuk annak idején hogy rendszerváltás lesz.
Alapbol 14,4 voltnál lekapcsolja a töltést és átáll csepptöltésre, a leirásából hiányzik hogy zárlatos akku esetén nem kapcsol le hanem tartva az 5 amperos töltöáramot szépen emeli a feszültséget tovább az egekbe és tulmelegszik