Renault Megane 1/2 Hibajelensége az volt nem indult az autó. Az Ac ,ill. az injektor nem kapott feszültséget ,minden végig lett nézve biztosítékok,relé. mier kiderült hogy a főbiztosíték panelja szállt el. Ezt orvosolva ismét üzemképes
Magyarországon minden túlméretes járműnek túlméret engedélyt kell kiváltania és ezzel a sárga villogó jelzés használatára jogosult és kötelezett.
Tehát ha a rakomány 4.00 feletti, vagy 18 méternél hosszabb használni kell mindig és mindenhol a sárga villogót, ami - főleg, ha ledes - qva zavaró tud lenni, főleg sötétben.
Nekem 4.20-ig és 21m-ig van engedélyem.
Aachennél megállt a kamionom kedd este, automata váltó kuplung hiba. Volt káromkodás, miegyéb, ugye itthon csüt. 22-től tilalom...
Szerda este 8ra kész lett, 9kor elindultam haza, tegnap éjfélkor nyitottam a lakásajtót, 27 óra, 1060 km kamionnal tachográf szerint szabályosan, 190 km bocival.
Igaz, a nagyvassal 89-cel jöttem végig, csak 1x villant rám a vaku valahol Wiesbadennél, meg 1x kivett a BAG de csak rutinból.
Nem nekem való már ez... hazaértem, de egész nap olyan vok, mint a mosott @ar....
Van valami oka annak, hogy kamionosok> autószállító/gépszállító sokszor a sárga figyelmeztető villogót az autópályán/országúton is használják vagy csak elfelejtik lekapcsolni?
Barátomnak élőállat szállítási cége van, nemrég alapította, kizárólag kutyákat szállít A-ból B-be. Kapott egy megbízást, miszerint Szentpétervárról kéne hazaszállítania egy kiskutyát. Az autó valamilyen kombi.
Tudja esetleg valaki, hogy milyen papírok, vízum, engedélyek stb, kellenek ehhez az úthoz? Mi a helyzet a vírus/válsághelyzettel, határátlépésekkel? Karanténba kell mennie, ha hazajön?
Felhívta a konzulátust, de nem kapott érdemleges választ...
Leveszed az ajto burkolatát,látni fogod hogy a burkolatra rögzitve vannak vezetékek,egy nagy foliával be kell burkolni az ajtot ugy hogy a vezetékeken se tudjon viz folyni a burkolat belsö felére,akkor megáll a tocsázás a zsebben,nem egyszerü de megoldhato
Sziasztok.Kellene egy kis segítség.Adott egy megane 2 kacsaseggű 1.9 dci 88kw-os szekér.Egyik percről a másikra néha gondol egyet és ránt egy olyat mintha tövig nyomnám a féket.Azután megy tovább mintha misem történt volna.Van, hogy 10 km alatt csinálja 3x van hogy 100 alatt egyszer sem.Hibakód nincs.Alapjárat tökéletes. Indulással sincs gond. Üzemanyag sem nagyon lehet mert ugyanott tankolok mióta megvan a gép.Szerelő csak találgat hibakód hiányában. Esetleg valaki járt már így?Vagy hallott olyanról akinek volt ilyen?.Bármilyen tanácsot, ötletet szivesen fogadok.Előre is köszi.
Mégane 2 1.6 benzines autómnál az alábbi hibák jelentkeztek, melyekre várom segítségetek:
- Intenzívebb gyorsításnál vagy emelkedőn haladva ráz, belső féltengely csukló hibát gyanítok (csak az oldalt nem tudom behatárolni). Van akinek hasonló jelenségnél más volt a hiba oka?
- Tompítottról refelektorra kapcsolva légzsák hiba jön elő. Ez lehet kontakt, vagy légzsák átvezető szalag hibája?
Na ma szétszedtem a bocit. A bal térdnél lévő elektronika tök száraz, beázásnak nyoma sehol. Az autó tulajdonképp már működik is, ergo valami pára lecsapódás okozhatta a galibákat. Viszont a fűtő/hűtő venti azóta sem jó. Most már leginkább nem is indul be. Digit klímás. Az előtét ellenállást nem szedtem ki, majd rábízom valami nőgyógyászra. Kézzel megfogva langyos-meleg, tehát áramot kap. Szokott az elhalálozni benne? A levegő irányát állító motorok szerintem mennek, mert hallom ahogy búgnak.
Ahogy már írták, lehet, hogy csak a zár rúd helyét kell kitakarítani, mert belekötött a sár, ekkor fel kellene puhítani, majd kiszedni a szerkezetet. (saját tapasztalat)
A napokban került birtokomba egy Mégane II. Az autóra vonóhorgot tennék. Azt szeretném tudni, hogy az elektromos bekötésnél szükség van-e az elektronikára, vagy elegendő a hátsó lámpáktól levinni a feszültséget?
Sziasztok.Valaki nem bont egy renault scenic-et? 1999 1.6 16v kellene jó pár hibátlan alkatrész és műanyag elemekre vevő lennék,akinek van privátban üzenetet írjon és le írom mire lenne szükségem