Barátomnak élőállat szállítási cége van, nemrég alapította, kizárólag kutyákat szállít A-ból B-be. Kapott egy megbízást, miszerint Szentpétervárról kéne hazaszállítania egy kiskutyát. Az autó valamilyen kombi.
Tudja esetleg valaki, hogy milyen papírok, vízum, engedélyek stb, kellenek ehhez az úthoz? Mi a helyzet a vírus/válsághelyzettel, határátlépésekkel? Karanténba kell mennie, ha hazajön?
Felhívta a konzulátust, de nem kapott érdemleges választ...
Leveszed az ajto burkolatát,látni fogod hogy a burkolatra rögzitve vannak vezetékek,egy nagy foliával be kell burkolni az ajtot ugy hogy a vezetékeken se tudjon viz folyni a burkolat belsö felére,akkor megáll a tocsázás a zsebben,nem egyszerü de megoldhato
Sziasztok.Kellene egy kis segítség.Adott egy megane 2 kacsaseggű 1.9 dci 88kw-os szekér.Egyik percről a másikra néha gondol egyet és ránt egy olyat mintha tövig nyomnám a féket.Azután megy tovább mintha misem történt volna.Van, hogy 10 km alatt csinálja 3x van hogy 100 alatt egyszer sem.Hibakód nincs.Alapjárat tökéletes. Indulással sincs gond. Üzemanyag sem nagyon lehet mert ugyanott tankolok mióta megvan a gép.Szerelő csak találgat hibakód hiányában. Esetleg valaki járt már így?Vagy hallott olyanról akinek volt ilyen?.Bármilyen tanácsot, ötletet szivesen fogadok.Előre is köszi.
Mégane 2 1.6 benzines autómnál az alábbi hibák jelentkeztek, melyekre várom segítségetek:
- Intenzívebb gyorsításnál vagy emelkedőn haladva ráz, belső féltengely csukló hibát gyanítok (csak az oldalt nem tudom behatárolni). Van akinek hasonló jelenségnél más volt a hiba oka?
- Tompítottról refelektorra kapcsolva légzsák hiba jön elő. Ez lehet kontakt, vagy légzsák átvezető szalag hibája?
Na ma szétszedtem a bocit. A bal térdnél lévő elektronika tök száraz, beázásnak nyoma sehol. Az autó tulajdonképp már működik is, ergo valami pára lecsapódás okozhatta a galibákat. Viszont a fűtő/hűtő venti azóta sem jó. Most már leginkább nem is indul be. Digit klímás. Az előtét ellenállást nem szedtem ki, majd rábízom valami nőgyógyászra. Kézzel megfogva langyos-meleg, tehát áramot kap. Szokott az elhalálozni benne? A levegő irányát állító motorok szerintem mennek, mert hallom ahogy búgnak.
Ahogy már írták, lehet, hogy csak a zár rúd helyét kell kitakarítani, mert belekötött a sár, ekkor fel kellene puhítani, majd kiszedni a szerkezetet. (saját tapasztalat)
A napokban került birtokomba egy Mégane II. Az autóra vonóhorgot tennék. Azt szeretném tudni, hogy az elektromos bekötésnél szükség van-e az elektronikára, vagy elegendő a hátsó lámpáktól levinni a feszültséget?
Sziasztok.Valaki nem bont egy renault scenic-et? 1999 1.6 16v kellene jó pár hibátlan alkatrész és műanyag elemekre vevő lennék,akinek van privátban üzenetet írjon és le írom mire lenne szükségem
Igazából szeretném kicserélni a zárat, mert kap áramot, de bármit csinálok, nem mozdul, tehát cserélni kell. Ki szeretném venni a helyéről, és egy újat tenni bele. A kárpitot belülről már leszedtem, de nem tudom, mit csináljak tovább, hogy kiszedhessem. a kiszedésében szeretném a segítségeteket kérni. Köszönöm!!!
Akkor most vedd le a hátsokerék felett lévö müanyag doblemezt is,aztán jol világits be oda és látod mit kell kiszedned ahhoz hogy kijöjjön a zár a csomagtartoban
Szia! Igen, arról beszélünk. Hiába zárom, nyitom az autót, nem mozdul a szerkezet. Áramot kap, mert kimértük. Cserélni szeretném, de nem tudom kiszerelni. Kárpit leszerelve, de valami nem enged. Próbáltam a tankajtót is leszedni, de a csavarok kihajtása után nem tudom kiszedni.