Ma már a pincsi kutyák is fotóznak, de a minosegi weboldalak nem szaporodnak, max a facebookon publikalnak. Azaz a jovo nemzedeke tovabbra is leginkabb a hampage-re kattintHat. Ez legyen a szemed elott, mert a lájkok tobbsege csak késobb jon :-)
Persze, csak anno az első combinos próbafutást fotóztuk ketten, ma meg mindenki fotoapparáttal és kamerával a zsebében járkál - és egy aktuális iphone nem zúmolva szerintem lassan szebb képet csinál, mint az én fényképezőgépem.
Fú, ne tudd meg, ezért hogy utál pár hardcore kisvasútbarát, hogy mertem csúnyákat írni ezekről a vasutakról, be kéne engem tiltani, meg minden. Holott az az igazság, hogy sajnos egy rakás kaki volt ez a két vasút akkor, amikor utaztam, nem tudtam róla mást írni, nem az én műfajom. Különösen vicces, hogy "csak akarat kellett volna a felélesztéséhez"... meg hogy újraépítsék nulláról az egészet, 60-80 km/h-s sebességgel, vadonatúj járműveket járatva rajta sűrűbb menetrenddel, mert ez mind ingyen van... és akkor _talán_ utazna rajta az, akinek nincs kocsija, biciklije, vagy nem szereti a buszt. Szóval ambivalens érzéseim vannak ezekkel kapcsolatban, bár nagyon örülök, hogy még sikerült utaznom velük.
Ksütrinben van még hasonló, hogy az óváros eltűnt, de az utcáinak egy részének nyomai még ott vannak a bokrok közt. Pontosabban valószínűleg elég sok lehet ilyenből a világnak abban a részében...
Az életkepek, ahogy mulik az ido, egyre erdekesebbek lesznek. Egy uj generacio szamara mar a Combinok erkezese, probafutasa, vagy az UV-korszak is mar csak kepeken, videokon lathato tortenelem. Persze, az elveszett sinek mindig is a legizgalmasabbak lesznek.
Én azt látom, hogy még most is az elveszett sínek megy a legjobban, az mondhatni fogalom, én viszont az életképeket, illetve újabban a vonatozást nyomom ehhez képest, holott ezek nyilván kevesebb embert fognak érdekelni (pláne, hogy a vonatfotózáshoz nincs is megfelelő gépem). Úgyhogy ne fogd vissza magad, ha dicsérni akarsz, mert minden pozitív visszajelzés jól jön :)
Nem tudom, figyeled-e, de újabban minden hétvégén felrakok valami weboldalt, közben pedig bloggolok is, szóval ilyen lelkesedés 15 éve is ritkán volt :)
A kor előrehaladtával általában alábbhagy a lelkesedés, aztán egy idő múlva amikor majd megint egy nagyságrenddel öregebb leszel, vissza fog térni (miközben ezzel párhuzamosan egyéb életfunkciók működése ellenkező irányú tendenciát kezd majd mutatni).
"szokatlanul nézett ki ezen a teherkocsin, hogy a tengelyei mennyire a két végén vannak."
Német gyártmány, eredetileg a DR Gmhs sorozat (Bremen) típusa. Hasonló a DR Gs (Oppeln) sorozat is, abból itt-ott üzemi kocsiként itthon is előfordul. (Rákoson volt egy, nem tudom ott van-e még). Háború végén ahol éppen maradtak a német kocsik oda kerültek.