A felfújt imposztor alig várja, hogy beleüjjééé', és 10 perc alatt bebizonyítja neked, hogy sürgősen vezetéstechnikai leckéket kell venned, mert zsengécske vagy hozzááá :-DDD
Eddig szinte kivetel nelkul Mobil 1 FS 0W-40 -et kapott, 10 ezer kilometerenkent vagy kicsivel alatta - szigoruan.
Viszont mivel a gepben mostanra mar 310 ezer km van es fel is van huzva szepen 240/370 -re BSR alltal (Stage 3), kerdes, hogy el kellene e gondolkodnom valami mas olajon, vagy jo ez tovabbra is? A motor B207E.
Olajfogyasztas nincs, vagyis olyan minimalis lehet csak, hogy eszrevehetetlen. Nyilvan, ha dl vagy cl mertekekkel mernem mennyi ment bele es mennyi jott ki, kiszamolhato lenne, de nem vagyok ennyire perverz, a nivopalca nem mutat csokkenest a periodus alatt.
Szoval erdemes lehet mast beletolteni, vagy jo ez tovabbra is?
Kipufhangolás kérdése. A fekete V8 D az előző tulaj (nem gazdája, mert sajna nem az volt, ehh) által straightpipe-osítva pont elég mocskosan hörgött/mörgött-fostam is hogy ugrik a forgalmi valami vehemensebb jagellóvizitnél, úgyhogy kapott egy bontottat. Ha ez a kipufrendszer is megörexik, majd megy énektanárhoz :-)))
Már nem emlékszem, most mit hajtasz.. Amúgy a listámon továbbra is van svéd autó, egy jó kis 5 hengeres Volvo, leginkább C70 cabrio. Ha látok jót értelmes áron, akkor lesz. :-)
5. A HONDA e-vtec olyan mint a villanykapcsoló (on-off), ezzel meg lehet dimmelni. Fokozatosan variálhatja a szívószelep nyitási idejét és időtartamát. Egy angol csávó, ebből az 1,8-as motorból, ezzel a hengerfejjel valami bő 280 lovat hozott ki szívó(!) üzemben.
Ezt a cikked már régen olvastam, elég jól kiderül belőle, a bömös nem Honda:-)
Nekem ha bejön egy típus, hajlamos vagyok sokat elnézni neki, de ha ésszerűtlenné/idegbajjá válik, akkor időben elengedem.
Most azért drukkolok, hogy a 3.3 D sorhatot valami pofás RWD limóba is belepajszerolja a Mazda. Unom a nagy batár SUV/pick-up vasakat, már csak a munkám miatt is (földönfutó paraszt). Cuccolni, futózni jó, utazni pocsékolás. Na jó, egy min '21-es RAM 1500 V6 D kirándulni sem rossz, kár hogy 25+ guriga még használtan is, de az elmebajos magyar forgalomban legalább a biztonságérzet azért ottvan.
Nekem is a németek közül korábbi típusok, a bömös 728i, a MB 190E, a MB 123 jöttek be. Próbáltam frissíteni, a M54 B22 kódú 170 lovas, hathengeres, benzines szívómotor
volt az utolsó, amibe -szvsz- nekem érdemes volt belevágnom. Az újabbakat fenntartással kezelem, a legújabbak teljesen hidegen hagynak. Egy (nem is apró) bajorba 3hengeres turbó?? Na ne.
Keskeny a mezsgye, amit járni tud az ember. Részben a 20+ éves, minimum 600e km-es jószág nem sok jót ígér. (korábban ragoztam)
A 2000-....2003 utáni nagy bajorok magyar zsebbel (bonyolultságuk meg a valós km miatt) nemigen vállalhatóak. Még nagyobb a gáz a "friss" darabokkal: a BMW soros hathengeresei anno etalonként szolgáltak, a mai trend ezekhez képest érzelmi és fenntarthatósági értékvesztés.
Persze, mi magyar szemüvegen át látjuk ezt. Ahogy Bazsy is írta, már egy német középosztály belit sem igazán foglalkoztat a téma, az autó a "használd és dobd el" kategória. Ott. Itt meg a legtöbb embert egy 12 éves Astra is boldoggá tenne.
Köszi a választ. Nekem az E38 pont jó méret. 740d nem DPF-es, akár a rövid utakat is tolerálja, hamar bemelexik & sokáig úgymarad. RWD+V8 D, kellemes menés és kinézet, én ebben találtam meg az optimumot, plusz van egy fanatikus gurum kéznél, ha baj van (ő inkább V12 E38-ban utazik). A feketét donornak vettem, de sajnáltam felboncolni, élni akar, úgyhogy kap egy rozsdakukac írtást a télen. Így majd megoszlik köztük a futás is, meg valamelyik csak beindul ;-D
Kopnak kifele, egy szépet érdemes nevelgetni. Bajorfronton kb. E39-ig látok el, a későbbiek már nagyon rizikósak. Ha sikerülne 1-2 éven belül beszerezni egy pofás LCI M5 E39-et épeszű (értsd: nem Honda NSX) árszinten, akkor simán kiraknám a garázsra a MEGTELT táblát:-))))
A Honda nagyon sok energiát, pénzt ölt bele a motorfejlesztésbe, és az F1 tapasztalatok jót tettek a teljesítménynöveléshez. CRX 1,6 liter, 160 LE, szívómotorból üveghangon ennyit préseltek ki 1988 környékén. 100 Le / liter! Mondjuk az alsó ford.tartományban gyenge, nyomatékszegény a motor, nem az én esetem. Szenzáció volt akkoriban.