Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 27 órája 0 0 160469

Brummogok hozzá. :-)

Előzmény: BmS1 (160468)
BmS1 Creative Commons License 27 órája 0 0 160468

Biztos vagyok benne, hogy beszereltettél egy hanggenerátort, és belül érces  V8 hanggal nyomatod  :-DD

Előzmény: KawaBazsy (160467)
h i r d e t é s
KawaBazsy Creative Commons License 1 napja 0 1 160467

Most 4 hengeres 1.5 szívóval nyomom. :-) Futómű ok, a váltófokozatok viszont bjuzi hosszúak..

 

 

 

Előzmény: BmS1 (160466)
BmS1 Creative Commons License 1 napja 0 0 160466

Bazsy-nak a  háromhengeres 1,5-ös  turbós motor lenne az igazi...... :-)

 

Kéne egy kis változatosság a V8 után   :-DDDD

Előzmény: korzo (160465)
korzo Creative Commons License 1 napja 0 0 160465

Akkor egy Mini Cooper S 170 Le (r53) 2004-2006 keress. És ne foglalkozz vele, hogy az usákok mit gondolnak róla.
Ebből még nem volt gyári JCW, csak készletben lehetett venni hozzá tuning KIT-et (azzal 210 Le, de nagyon ritka)

Előzmény: KawaBazsy (160464)
KawaBazsy Creative Commons License 1 napja 0 0 160464

Akkor ilyen elsőt kéne venni. Csak vhol azt olvastam, h a tulajok egy része meleg, s ezzel üzennek egymásnak, h ilyen autót hajtanak.. :-)

Előzmény: korzo (160462)
korzo Creative Commons License 2 napja 0 0 160463

John Cooper Works kivitel, "WORKS" feliratú felnikupakkal ;)

Előzmény: BmS1 (160458)
korzo Creative Commons License 2 napja 0 0 160462

Nagyon más a két generáció. Attól eltekintve, hogy kívülről csak a Miniket jól ismerő tudja őket megkülönböztetni, tulajdonképpen semmi közük egymáshoz. Az első generáció egy GÉP, az kvázi teljesen Rover, azzal harcolni kell (igen Tritec megbízhatóbb, és többet is fogyaszt), a második meg egy kifinomult BMW, jó kis kényes Prince motorral. Amikor az jó, akkor nagyon jó, de oda kell rá figyelni, mert nyűgös tud lenni. (megfelelő használatba az is beletartozik, hogy rendszeresen meg kell hajtani)

Előzmény: KawaBazsy (160457)
Vaporshark Creative Commons License 2 napja 0 0 160461

Ebben olvasom, hogy szeptember 7-én nyári Saab-BMW közös találkozó lesz Linköping-ben, a svéd légierő múzeumban. Megy valaki?

 

 

Szuper, hogy vannak ilyenek... :) Az a piros 9000 a képen boldoggá tenne. :D 

 

Én sajnos nem, még az autó sem patika, indokolt kopó alkatrészek cserélve lettek, két szivárgás van még amivel foglalkozni kell, aztán jönnek az esztétikai dolgok. :) Hó végén viszem fóliáztatni. 

Előzmény: gracza (160459)
Vaporshark Creative Commons License 2 napja 0 0 160460

 

 

 

 

Előzmény: BmS1 (160451)
gracza Creative Commons License 2 napja 0 1 160459

Van ez a globális IT-probléma, ami a repülőterekete és a járatokat is érintette. 10-100 programozó és projektmenedzser hibája tízmillió ember napjait változtatta meg. Így változtatta meg az én szombatomat is: repülőpótlót kellet csinálnom a hajnali, törölt Klagenfurt-Bécs Austrian Airlines járat helyett. Összesen 667 km volt. Jól elment vele a nap. :-)

 

 

De hazafelé (már utasok nélkül) megálltam a Mürzzuschlag-i McDonald´s-nál, találkozni egy szintén Saab rajongó barátommal, akitől megkaptam a svéd Saab klubbok magazinjának idén nyári példányát. Jó, hogy vannak még ilyenek.

 

 

Ebben olvasom, hogy szeptember 7-én nyári Saab-BMW közös találkozó lesz Linköping-ben, a svéd légierő múzeumban. Megy valaki?

 

 

BmS1 Creative Commons License 2 napja 0 0 160458

A felni közepén a felirat vhogy nem jött be...

 

Mini. Jószívvel ajánlom minden szerelőnek, aki fejlődni akar.  Nem tucatautó (nálunk), változatos hiba felhozatal :-))

 

Előzmény: korzo (160456)
KawaBazsy Creative Commons License 3 napja 0 0 160457

Van ebből a legelső eresztés, amiben még a Chrysler eredetű motor van, az állítólag stabilabb.

Előzmény: korzo (160456)
korzo Creative Commons License 3 napja 0 1 160456

Kabbe' :-D
Amióta belement a motorjába bő másfél millió Ft (4 éve!), azóta hibátlanul teszi a dolgát húgoméknál Németországban (valami 50-60ezer km-t tettek bele azóta)



Előzmény: KawaBazsy (160455)
KawaBazsy Creative Commons License 3 napja 0 0 160455

Vmi Mini, két felújítás közt.. :-)

Előzmény: BmS1 (160454)
BmS1 Creative Commons License 3 napja 0 0 160454

Milyen játékos is a 211-es.. ?    :-)

Előzmény: korzo (160447)
Vaporshark Creative Commons License 3 napja 0 0 160453

Becsületère szóljon. 🙂 

 

 

Előzmény: BmS1 (160451)
Vaporshark Creative Commons License 3 napja 0 0 160452

Persze, de jobban becsülnèm az akkori èlmènyt, meg elraknèk pár dolgot a fèszerbe. 😃

 

Előzmény: KawaBazsy (160450)
BmS1 Creative Commons License 3 napja 0 0 160451

 Opel sosem kop el . :D 

 

Vagy igen.  Vagy nem...   Az egyik biztos....

 

Hogy pörögjön a topic.

Adott a szóban forgó Astra OPC-t 2003-ból. 

Az ilyen kis méregzsákot nem vesznek meg lenyugodott nyugger szottyogók, hímes tojással a jobb lábuk alatt.

"100 ezernél ez széthullik"  "150 ezernél már bontó"  "Ki az a balfék, aki 260ezer kilométeres ilyen autót megvesz, akármilyen olcsó..." az általános vélekedés, ami sokszor nem is alaptalan.

 

Ez a játékos 2003-as, 21 éves. Ennyi idő alatt azér' általában  babrálnak a km. órával, lehet hogy többször is. Amit most mutat, az 382ezret. Ennyi a biztos, de lehet akár 450ezer is.

 

Ehhez képest az autó egyben van. Az (elvileg) bőr ülés nincs kikopva, még a vezetőé sem. A műszerfal teljesen OK, nincs szétrepedezve. A piktogramok köszönik, jól vannak. A kormány nincs megkopva. A műszaki állapot rendben, azt persze nem tudni, hogy pl. turbót cseréltek-e, és milyen javítások voltak.

 

 

Az egész OPC históriát csupán azért írtam le, hogy miért mondom: a beidegződésekkel óvatosan kell bánni, és ahogy írtam nem kell a márkajelből olyan nagyon komoly következtetéseket levonni. Érhetnek meglepik  :-DD

Előzmény: Vaporshark (160448)
KawaBazsy Creative Commons License 3 napja 0 0 160450

jó kis Regata a Wartburg után, áh.. De én nem élném újra, a 2000-es évek kocsijai sokkal jobbak

Előzmény: Vaporshark (160449)
Vaporshark Creative Commons License 3 napja 0 0 160449

Jó kis járgány. 😎

Előzmény: korzo (160445)
Vaporshark Creative Commons License 3 napja 0 0 160448

ugyanolyan silány holminak tartja a hazai közmegítélés, mint az Opelt.  "szarolasz"

 


Hát az az ő bajuk. Opel sosem kop el . :D 

 

Én meg már lehet írtam itt, nálunk a családban inkább olaszok voltak, argenta, regata, 131, alfetta, croma, thema, 164. Ezekkel bejártuk európát. :)  Talán ezért van ez a kötődésem. 

 

Szívesen újraélném azt az időszakot. :)

Előzmény: BmS1 (160444)
korzo Creative Commons License 3 napja 0 0 160447

211 😇

Előzmény: BmS1 (160446)
BmS1 Creative Commons License 3 napja 0 0 160446

Ez meg egy 1.6-os kisautó,

 

...ami lazán lehet 220 ló, vagy több :-D

Előzmény: korzo (160445)
korzo Creative Commons License 4 napja 0 0 160445

Ez meg egy 1.6-os kisautó, 17"-os felniken :-D


Előzmény: BmS1 (160440)
BmS1 Creative Commons License 4 napja 0 0 160444

de nem vitatom el, ha Te találsz benne olyat ami számodra szerethető. :)

 

Mármint Opel.

Nem szabad (szvsz) túllihegni, hogy milyen embléma van az autón.

Az Opel tömeggyártó, a relatíve vékonyabb pénztárcájú népet  célozza meg, ennek megfelelően sok, főleg "ócsó" kivitellel találkozik az ember, a "szegény ember egyik használt autója"  De ez egy dolog.

Voltak jó eresztései, 50 éve pl. az Opel GT,  sok saját autóm közül épp egy Opel volt a legjobbak között (Senator), a világ legjobb cw értékű sorozatgyártású autóját egykor ők hozták ki (Calibra). A család egyik autójára használtan sokáig vadásztunk (Astra J kombi, 180 lovas, egészen magas felszereltséggel, AGR ülések....  Tényleg jó autó. De idehaza néhány darab van, mert az Opel általános alacsony árfekvéséhez képest drága.  A márka magyar általános megítélése miatt nehezen eladható. Pedig "You get, what you pay for" 

 

Más. Az olasz autót kb. ugyanolyan silány holminak tartja a hazai közmegítélés, mint az Opelt.  "szarolasz"

 

Egészen élvezetes, nagyon jó Kappáim, Alfa 164-eim voltak. Meg olasz Isten verései is, amiket gyalázatos nagy hiba volt a gyártótól már 0 kilométeresen nem zúzdába küldeni... :-DD

 

 

Szvsz ezért kell (megpróbálni) tárgyilagosnak lenni.

 

Előzmény: Vaporshark (160442)
Vaporshark Creative Commons License 4 napja 0 0 160443

Tényleg elférne rajta nagyobb, mondjuk én nem feltétlen a határon autózásról beszélek, az amúgy sem való mindenhová. Illetve Te sokkal inkább a gyakorlati oldaláról közelítesz, nekem az autózás még mindig csupa romantika. 😅

Előzmény: BmS1 (160441)
Vaporshark Creative Commons License 4 napja 0 0 160442

Persze, a tapadáskezelés az más, meg nyilván nem fog úgy kanyarodni mint a legtöbb Alfa. 

 

A GM az olaszoknak is betett, ezért én sem találom túl szimpatikusnak, de nem vitatom el, ha Te találsz benne olyat ami számodra szerethető. :)

 

Nekem inkább az olasz vonzó, a bajor, meg na meg a saab :D

Előzmény: BmS1 (160440)
BmS1 Creative Commons License 4 napja 0 1 160441

Az előző hozzászólásomhoz, apró részletek a szóban forgó hirdetésből  (amit egyébként változatlanul jó ajánlatnak tartok)

 

Hogy világos legyen, miről mesélek.

 

 

 

Légyszi, hasonlítsd össze a két (Saab vs Opel OPC) első féktárcsa méretét.  215 lóhoz ennyi jár a tuningolt Saab-ban??   Vélemény??

 

Más.

 

 

Hát pont ez a baj, pajtikám... :-)    Talán tájékozódni kéne kicsinykét, mi lenne az elvárás....

 

Aludj rá egyet, hűvösben  :-)))

 

Üdv

 

 

 

 

 

Előzmény: Vaporshark (160432)
BmS1 Creative Commons License 4 napja 0 0 160440

Gondolod, napszúrásom van :-DDD

 

Arra céloztam némi zsenge humorral, hogy a "gyorsulgatás" -hoz (jó esetben) számos feltétel teljesülése szükségeltetik. A motor max. teljesítménye egy fontos tényező ugyan, de az "állóképessége" is fontos (lenne).

 

Más. A motor egy dolog. Mi van a futóművel? Mi van a fékkel?

10-11 Saab után talán nem minősül oktalan piszkálódásnak, de magunk között elmondhatjuk: A Saab-nak ( finoman szólva ) a fék / futómű nem volt az erőssége. Egyetlen típusán sem :-(  Már a 160...180 ló körüli Saab is ki akarja a kormányt tépni a kezedből. Egy technikás hegyi pályán hogy is van a "gyorsulgatás"???

Adott esetben egy rosszabb hírű típus is tud sokkal jobb lenni. 

Pl. Opel Astra...   a legtöbb autós sajnálkozva legyint rá.  (A hithű Saabos utálja az Opelt, a GM-et, úgy tekint rá, mint a Saab koporsókészítőjére Némi igazság van is benne,  de a helyzet azért nem annyira egyértelmű.)

 

Korábban egy 2019-es Astra OPC -t próbálgattam.  Egy benzinzabáló vaddisznó, de a fék-futómű? Pazar. Teljesen más, nagyon sokkal jobb, mint amit a Saab valaha is csinált....  :-(  (Mint ős-Saabos, ezt nehezemre esik leírni, de ez a frankóság)

 

DE nézzünk egy már öreg játékost, épp itt van egy Astra G OPC.

 

 

A maga korában, árkategóriájában egyáltalán nem volt rossz... 

 

 

Előzmény: Vaporshark (160439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!