Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3444
A japánoknak is jónak kell lenni valamiben:)))

Van egy kuncsaftom, aki nemrég fintorogva mutatta vadiúj 93-át, hogy "inkább vettem egy ilyet, mert két év alatt egy audimat megy egy passatomat loptak el" Három héttel később vigyorgó arccal mondta: "...ez a világ legkevésbé feltűnőbb, legrondább és legjobb autója"!

Csak annyit válaszoltam, hogy tudom:)))

Előzmény: lore (3443)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3443
A szervízlátogatási periódust a megbízhatósági bajnok japánokkal hasonlítva értettem.

Nekem is bejön a skandináv hangulat, de nincs bajom a német autókkal, bár a VW/Audi nekem nem jön be. De van egy V6-os vectránk, amit a nejem használ és nagyon meg vagyok vele elégedve. Előtte volt astra és corsa is azok is rendesen szolgáltak. Nade ennyit az opelozásról, különben is szervízben van váltóhibával, szal hanyagoljuk :-)))

A saab és volvo teljesen más világ, de mindkettőt nagyon lehet szeretni (lsd. párszázzal korábbi összehasonlító tesztem).

Remélem a viggenről is, mint óraműről beszélhetek a későbbiekben...

Előzmény: lp (3442)
h i r d e t é s
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3442
Ebben teljesen egyetértünk! Én legfőképpen azért szeretem a Saabot mert a belső hangulata olyan amilyen. És ahány Volvoban ültem eddig az tejesen más volt, mégis ugyan olyan barátságos, ergonómikus, stb volt. Ez az, amit a kockafejű németek soha nem fognak tudni még leutánozni sem. És mivel én az autómat az esetek 90%-ban belülről látom, ez sokkal fontosabb mint hogy hogy néz ki.

Kétszer annyiszor szervízbe? A BMW köztudottan borzasztóan szervízigényes, egy barátom audija kéthavonta kéthetet tölt szervízben, és pl. az A8-ról is rémhírek keringenek. Én több, mint fél éve járok a 9000-rel, és egy alkalommal kellett bevinnem, amikor a gyújtáspanelt kellett cserélni. Az pedig olyan alkatrész, ami időközönként törvényszerűen cserélendő (~100-150ekm) Egyébként mint az óramű:))))

Előzmény: lore (3439)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3441
Persze lopásvédelem is, szerintem is hatékonyabb (pl. az audira specializálódott tolvaj percekig csak bámul maga elé :-). De ha kizárólag ez lett voln az alapkoncepció, akkor egyszerűbb lett volna egy szimpla váltózárat beépíteni, szóval hangsúlyozni szvsz a térdsérülések elkerülését kéne.

Én nem verem a fejem a falba amiatt, hogy a volvo a fordé, a saab pedig a GM-é lett. Ahogy írtad is: ez kell a fennmaradáshoz. Reméljük megy majd olyan jól az anyacégnek, hogy megengedi a saabnak, hogy saab maradhasson!

Előzmény: lp (3440)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3440
Persze, hogy SVC.

Lopásvédelmi szemponból is természetesen - meg balesetvédelmiből is - hiszen a váltózárnál sokkal több hely van egy robosztus, erős szerkezetre, mint a kopmányoszlopon - szerintem.

Nincs semmi baj a Grifin motorjával, szívesen beleülnék egybe:))) Persze a globalizáció vagyis az ésszerű költségcsökkentés elkerülhetetlen és fontos is a márka fennmaradása miatt, de túlzásokba nem kellene esni - kilincs, stb... nem akarom ismételni magam.

Előzmény: lore (3437)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3439
De, motor presse lap. De a megítélés és a valós minőség más kérdés. Amúgy én sz*rok a statisztikákra, inkább viszem kétszer annyiszor szervízbe a saabot/volvot, csak jól érezzem magam benne.

Nekem az is tetszik a svédekben, hogy nem rontották el a megítélésüket (mint pl. audi, béemvé), nem 'maffiaautó' stb.

Előzmény: lp (3438)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3438
Meg az is fura, hogy a SAAB-ot nem tartja megfelelő minőségűnek arra, hogy felvegye a versenyt a Volvoval, BMW-vel stb... Erre kifejezetten a Cadillacet jelöli ki. A híres amerikai minőség....

Ez a besorolás egyébként teljesen összevág az Autópiacban megjelent grafikonnal, ahol minőség-megitélés szempontjából a Volvot a VW-el, a SAAB-ot a Seattal és a Skodával tették egy szintre. Természetesen a Merci, BMW, AUDI hármas kéz a kézben magasan vert mindent...
Az Autópiac nincs véletlenül német befolyás alatt?:(((

Előzmény: lp (3436)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3437
A globalizáció átka, a sok egyenautó, ami csak dizájnban különbözik (már a mai 93 se rendelkezik azokkal a saabos bájokkal, amivel még a 80-as évek saabjai bírtak).

Én úgy értelmeztem, hogy turbósítják az opel jobbféle motorjait, ahogy a griffinben is tették (jól is működik). Amúgy SVC az új moci neve :-)

A hülyeség a cikkben az, hogy lopásvédelmi okokból helyezik az ülések közé a gyújtáskapcsolót, nem?

Előzmény: lp (3436)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3436
navégre!

Biztos, hogy nem saabosak, és ez a lényeg. Kamukép, ami szomorú. A csomagtartónál a középvonal felé behúzott övvonal tipikusan volvos, ezért gondoltam.

Mi idegesít? Nem kifejezetten az Opel motorok, hanem ez az "amerikais" szemlélet. Csinálnak más márkanév alatt ugyan olyan autókat, csak a tükrök meg kilincsek stb... lesznek mások? Lásd Ford-Mercury, made in Amerika.
Nekem ez nem tetszik:(((

Egyébként a cikkíró magát cáfolja meg, amikor ezután az új SCV motorok beépítéséről ír. Akkor most Opel motor vagy SCV motor, vagy félig kacsa, félig igaz cikk?

Előzmény: lore (3434)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3435
Mindenki alszik, mindenki nyaral vagy mindenki átment suzuki topicba:)))
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3434
Mi idegesít? Az opel motorok?

Amúgy az övvonal vála és a hátsó ajtó vonalvezetése emlékeztet inkább az S60-ra, nem a fejtámlák. Azok se nem saabosak, se nem volvosak.

Előzmény: lp (3432)
lore Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3433
A 93 aero felnijeinek zömökebb kiadása...
Előzmény: lp (3431)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3432
Itt egy kép az "új 93"-ról is. Szerintem számítógéppel csinálták egy S60-ból. Nézzétek meg a fejtámlákat.


De a cikkben írtak akkor is idegesítőek!

Előzmény: lp (3430)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3431
namégegyszer

Előzmény: lp (3430)
lp Creative Commons License 2001.07.18 0 0 3430
Van a vezess.hu-n egy cikk az új 93-ról. Aki hülyét akar kapni, az feltétlenül olvassa el:((((

Viszont itt az 95-ról egy kép. Láttatok már ilyen szép felnit?

trbvszkij Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3429
hoi baas,

nincs sajnos, csak a streets of istanbul van meg a freaks&icons-ról, az is csak mp3ban. ha nagyon kell, és kiegyezel mp3-mal, az audiogalaxy.comról valószínűleg le tudod szedni.

nagyon rajta vagy a nu jazzen úgy látom:)) letöltötted már keyser és shuriken pararádiós mixét? eléggé rendben van, megéri.

Előzmény: baas (3405)
lp Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3428
Ahhoz először aludni kellett volna:)))
Előzmény: baas (3424)
lore Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3427
Képzeld, duplán!
-nem aero, hanem viggen
-nem újonnan, hanem használtan

Amúgy meg micsináljak egy ilyen fokival? Beváltanám egy tartály jófajta 98-asra :-) Má'mint benzinre...

Előzmény: baas (3426)
baas Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3426
lore:
Erről lecsúsztál nem????
lore Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3425
baas Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3424
lp:
Aki korán kel....hajnalok hajnalán...
lp Creative Commons License 2001.07.17 0 0 3423
Minden alkalommal vágyakozó tekintettel nézek át a mellettem elsuhanó Suzukikba és Ladákba... Ilyenkor már az ECON sem segít:)))))
Előzmény: lore (3422)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3422
"...de csak 293Nm..."

Úristen, hogy lehet így élni? Kerülöd az emelkedőket, vagy nyomkodod az ECON-t? :-)))

Előzmény: lp (3420)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3421
Ja, elképzelem, hogy elkomorodsz minden reggel a bőrfotelekben és gomberdőben, hogy "Pfúj, milyen gagyi!" :-)))
Előzmény: lp (3420)
lp Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3420
200LE, de csak 293Nm mert automata. Redszám öröklött, az autó előtte a Gerendásé volt, de a rendszám azt hiszem még az első tulaj érdeme.
Őt nem ismerem:)))

Se hátsó ablaktörlő, se napfénytető. Tiszta fapados:)))))

Előzmény: lore (3419)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3419
Na végre megvagy! Hány LE? Frsz-t örökölted? Miaz, hogy minden frincfranc van, csak hátsó ablaktörlő nincs??
Előzmény: lp (3418)
lp Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3418
Köszi!

Ezen túl én leszek a topic réme:))))
WWWWHAHAHAHAHAHAHAHA....

Előzmény: lore (3417)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3417
sup helyett
-sub (alsó index)
-b bold
-i italic
-u aláhúzás
-s áthúzás
-font size = x betűméret (x pl. 1-6-ig még "belefér")
-font color = x betűszín (névvel, pl. red, black, v. kóddal)
-center középre
-(img src="képhelyeaweben") képbeszúrás
-(a href="link")duma(/a) linkelés

A fentieket a sup-hoz hasonlóan per-rel le kell zárni (utsó kettő kivételével, ott csak a zárójeleket cseréld).

Többet nem merek írni, mert axa leharapja a kis fejem az offtopicért :-) Van egy csomó topik erről, írd be a keresőbe, hogy html. Gyakorloni, meg vagy az ilyen célú topikokban tudsz, vagy egy egyszerű editorral (pl. notepad) mentsd el htm-ként vagy html-ként egy-két próbálkozást, aztán azt egy browserablakban a winyódról meghívhatod (open).

Bocs a sok offért, de sok nem sikerült linkelést meg lehet takarítani ezek ismeretében.

lore

Előzmény: lp (3415)
lore Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3416
Ezek szerint 9000-es :-)

A viggenben amúgy 15 fok a minimum és 27 a max., utána LO és HI. Na belenéztem a manualba, ezek szerint az ECON-nal kapcsolom ki a kompresszort. De ugyanezzel lehet úgy programozni a klímát, hogy kompresszor csak 13 fok felett kapcsoljon be. Hú de klafa! :-)

Ezentúl ha lámpánál megint átkacsint az az izgága porschés, megnyomom az ECON-t, legyen még keskenyebb az arca :-)))

Előzmény: lp (3414)
lp Creative Commons License 2001.07.16 0 0 3415
A KEHLI-t csak azért ismerem, mert a III. ker.-ben szokott szaladgálni. Tudod a Kéhli nevű vendéglő... Meg azt hiszem, hogy valahol Csillaghegy táján lakodzik. És mivel én is a kerületben lakom és dolgozom, láttam néhányszor. Tehát se a kék, se a szőke.... Inkább a kéket sajnálom, mert egy ilyen kékkel annyi szőke lehet...:))))))))))

Mindenféle trükk érdekel:)))

Előzmény: lore (3413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!