hát ahogy baas is tippelt :) olyan 60-65 közötti, mert amikor az óra 15-t mutat (plusz-mínusz nemtomhány liter a tévedése), akkor 50-t vígan benyel a deDög.
Az biztos, hogy nem fogyasztási versenyre készültek :)
OTP-t meg ne rabolj. tudom ajánlani benzinkutakat... ;) ott még nem is kell a pénzt elhozni, csak tankolni, oszt menekülni.
maratham
thom
aki baast apjaként tiszteli, mert foglalkozik vele :)))))))
u.i.: a dög marad, és új szakasz kezdődik az életében...
Na csak azér', hogy az éjszakai műszakot lehurrogjam. A ma gyártott autók 5 de max 10%-ában van kopogáezrákelő. uis elég nehéz a motorra/hoz illeszteni (nem fizikailag). Tudtommal az Opel egyetlen típusán sincs, a Calibra Turbo-n sem. Talán csak egy szép emlékű Omegán amit a LOTUS gyártott....
KorZo, aki nem tudja eltitkolni a kis angol gyártók felé (is) húzó szivét....
BlackStar,
míg el nem felejtem: a hosszú ideje halott "gold galery" link danny honlapján pár hét óta újra él. Ahogy látom gyűjtöd a képeket, itt vanak jók is...
Danny-boy volt a source, az article szekció alatt sok svéd cikk van. Sajna angol kevesebb, de azért akad... De úgy olvasnék már olyan újságtól cikkeket, amelyek a svédek irányában elfogultak :-)
Baz..lebuktam :-)
Nos megpróbálom menteni a menthetőt, hogy feledtessem a germanoid individumom:
"Inte sĺ att 9-3 Viggen skulle vara särskilt svĺrkörd. Inte om man är beredd att ligga länge pĺ ettan vid körning i tät stadstrafik - annars storknar motorn och sliter i de mjuka motorfästena."
Aha, plusz az is gáz, hogy az Mo-n lévő saabok száma miatt az álmaink tökéletes darabját elég nehéz bontókból összekukázni...
Hanem figyi mit találtam a 79-87-es 900-as sorozatról szóló cikkben:
"Advantages: Looks; aircraft-like cockpit; groovy interiors; comfortable seats; great for very tall drivers; 200,000 miles no problem; very safe and solid; unique Saab features
Disadvantages: Very expensive when things go wrong; non-Turbo models are a bit heavy and lumbering; high fuel consumption; unique Saab features
Driven by: Families; younger people who want an interesting-looking car without the hassle of running a proper classic; bloody-minded individuals who like its quirkiness and unique Saab touches; very tall people; anyone who wants a cheap, big, comfortable car"
Jól látom, hogy van olyan szemüveg, amin keresztül nézve nincs is hátránya? :-)))
BTW alulról a második képen (gy.k.: címe: "meg ez") szereplő 900-as külső-belső színeinek, felnijének és formájának köszönhetően nálam a saabok saabja versenyen tuti dobogós. Huh, megint a sztochasztika: hány százalék esélye lehet vajh egy ilyen tökéletes darab létezésének kis hazánkban?