saab.ini.hu
c. hulladekkal kapcsolatban lenne par megjegyzesem
(elore is bocs, ha kicsit indulatosabb vagyok)
1. Ismertem azt a csavot (! igen, volt benne par hegedu) kollegam volt, aki ezt csinalta
2. Soha nem dolgozott, mindig csak manoverezett...
3. az anyja babymercijevel jart, amig be nem gyujtott egy csamcsogo (a rozsda ette) CRX-et
4. en voltam a kijelolt fonoke (en nem vallaltam, ramsoztak, en rogton mondtam, fel se vegyuk), no, es nekem van SAAB-om (900 '94), en vagyok a
cimlapon emlitett BZS
5. de Ti (Mi)! Miert ereszkedtek le Ezeknek a szintjere?
Akinek SAAB-ja van, az
1. nem feltetlenul megy bele gyorsulgatasi versenybe, csak folenyesen mosolyog egyet
2. nem kezd el vitazni a tobbi auto(?)buzival, mert mi nem oda tartozunk
3. autopalyan ha 200-nal kijonnek elenk, nem villogunk, mint egy VW WR6 (vagy egy suzuki, hehe, lattam mar olyat is), hanem megvarjuk, mig
visszamegy - ha nem megy vissza, akkor viszont letakaritjuk :--)
Hali'
Samba: kérdésedre válaszolva. Én 5 hónapja vettem egy 9000 CS 2.3 16V-t, 1992-es modell, mely egyúttal a modellváltás éve volt, azaz elöl keskenyebb lámpák, hátul végigérő "fényvisszaverő" sáv, stb. Bár sokat szidja néhány link (pl. a www.saab.f2s.com tanácsadó rovata) az automata váltót, az enyimé nagyon kafán működik. Svájcból lett behozva (Winterthur), tokkal-vonóval végülis 2.4 misibe került, mire a kezemben landolt a törzskönyve. Típushibának néhány elektromos hibát neveznék, főleg kontaktproblémák, a digit-klíma újabb programozásokat igényelt, de semmi komoly. Egyedül a 120 ezer km folytán cserélni kellett a laposszíjat, a szíjfeszítő hidraulikát meg görgőt, fékbetéteket. A többi sem nagyon üvöltő dolog, merem ajánlani a típust. Mivel egy ilyen motor kicsit hörpöl, ezért kisebb kcm-t javasolnék, pl. 2000-es turbót, ez még azért elég fürgén mozgatja az 1360kg önsúlyt is. Brutálisan sok hely van benne, nagycsaládosoknak is jó. Ha még érdekel vmi, írjál!
No ciao, üdv. a klubban........
maraggyon má'. most is adhatnék kukit, de amíg nem regisztrált (védett) a neved, addig biztonsági okokból (szép indok :) ) nem lesz.
Hétvégéig bírd ki!
háhá! ismét regisztrált a szoba :) a hétvégén lehet állítólag neveket regisztrálni. és mivel a szoba minden joga az enyém, beállíttyuk az opokat jól :))
Segitseget kernek nagy Saab baratoktol, mivel a kozeljovoben vennek egy 9000 modelt, de vajmi keveset tudok rola. Mikor volt tipusvaltas? Milyen motorral erdemes venni? Tipushibak? Jo e Svajci, vagy a hazai kereskedok? stb... Persze ha van leiras valahol a neten az is tok jo. Koszonom a segitseget elore is. Udv Samba
Sajna nem tudok ott lenni csürörtökön, de mentségemül szolgáljon, hogy Svédországba utazok holnap. Kell valakinek valami? Bruhaha :-)))
Axa,
Szerintem a Bleksztár érdemelné meg, hogy veled mehessen a Chaplinbe, ja és
aztán sok sikert hozzá, no meg tudjátok a "kapcsolatok" létesítése..... :-))
Egyébként szerintem nem lenne hátrány, ha erről az autóclubbos balhéról
lenne valami kézzelfogható (a jövőben jól jöhet a sponzorok .... stb)
Csütörtök 18:30 Lurdy-ház első szint, a KOFFEIN KV-zó elött örsgyűlés! Konkrétan egy új klubtaggal találkozom - a 47. taggal.
Jó lenne ha minnél többen eljönnétek ti is.
Szombaton pedig autoklubbok találkozója lesz a Chaplin kávézóban, ahova mi SAABosok is megyünk.
Ki jön velem képviselni a klubbot? Max 2 fő.
Megint más!
HIGH END SHOW
Grand hotel MArgitsziget. A hétvégén.
Érdekel valakit?
Van jegyem.
Mielött veszel nezd meg ezt az oldalt, hátha...
Elég részletes
www.gumidiszkont.com/
Szerintem mindenféleképpen télit vegyél (akár ujrafutózottat) aztán gyüjtögess a nyárira!
Előszőr is télen összehasonlíthatatlanul biztonságosabb még a leggagyibb téli gumi is, mint a legjobb nyári (és fordítva) valamint mindkét garnitúra joval tovább fog tartani, mint, ha csak egy garniturát járatsz télen-nyáron. A négyévszakos pedig tapasztalataim szerint szinte teljes zsákutca (a legjobb is) és felesleges pénzkidobás, mert se itt se ott nem állja meg a helyét 100%-osan (de még 80%-osan se), mint egy specko gumi!
A nokian gumikról nagyon jó a véleményem, nekem valami esőgumiféle vann fenn.
Szombaton, mikor a nagy esőzés volt pont Egerbe mentem és az üres autópályán egy kicsit próbálgattam, hogy mit bír, na persze csak ésszel és 140-150 körül sem úszott meg az autó a nagyobb átfolyásokon és száraz úton is megbízhatónak bizonyult, de én is nem sokára felteszem a téli gumikat.
hat akkor nincs mas, csak idopont egyeztetes! :-)
sajnos nekem most eppen munka valtoban vagyok, eleg forro a talaj, de remelem mihamarabb talalunk valami kozos idot!
en is alvas parti vagyok.. vagyis ha Ti is mentek en is .