Baas
Sajnos ez sem lehet. Ez meg a hagyomanyos elektro-mechanikus befecskendezes (GLI), nincs benne legmennyiseg mero :-(
Viszont a magasabb fordulatszam gyakoribb hibajelenseg mint a lefulladas kozeli .
Képzeljétek el a hétvégén teletankoltam az OMV
10 éves akciójának a keretein belül és
azt veszem észre,hogy sokkal jobban megy
az autó 1-2 ben.Eddig MOL kutaknál tankoltam,mert
az van a környékünkön orba-szájba.Többet MOL nál nem fogok.Eddig lomha szamár volt 1-2 ben.
Ma meg kicsit kimentem az M7 bevezetőre,Osztyapenkóig és elég szépen előzgettem a drágámmal.Meg is lepődtem,hogy hogy megy. :))) Ja.És tele tankkal ugyebár nem mindegy.
Ennek igazán örülök,mert már azt hittem beteg megint valami az autóban.Én konkrétan a Váci út,Árpád hidi felüljárója utáni OMV-nél voltam.
És 98 at tankoltam.Nekem bejött a MOL után.
Szerintem aki teheti próbálja meg az OMV-t.
Udvozletem a nagyerdemunek! bar mar jo regen nem jutottam gepkozelbe, ez meg nem jelenti a topic hanyagolasat, es plane nem a saaboket! :-)
Sajnos most rajar a rud az enyemre. Legalabbis egz erdekes tunet jott ki rajta. Egyszeruen keptelen vagyok rajonni mitol ugral a fordulatszamom. Neha majd le fullad, aztan meg folmegy 1600ra. Es par perc elteressel, nehany km autozas utan.. Van valaki akinek hasonlo tuneteket produkalt a kocsija? Megneztem a tomiteseket, azokon sem latok szemre semmi kivetnivalot sem. Esetleg gyujtasszog lehet?
Es ami a legfurcsabb, hogy mind gazon, mind benzinen ugyanugy viselkedik, vagyis meg csak injektor hiba sem lehet!
Apropo, hallottatok hogy a Vikrot elkoltozott valahova masfele? Minap akartam berohanni hozza, mire is a portas a BMW szerviz cimet adta meg hogy ott keressem. Lehet hogy mokazott az oreg, vagy tenyleg koltozott a saab szerviz?
Ne bosszants baas. Utána akartam nézni, hogy segítsek, de az általad megadott link rossz volt. Sikerült megfejtenem a helyes linket és ezt közre adtam. Többet nem fog előfordulni ígérem.
Örülök, hogy ettől megjavult a váltód. Kipróbálom az enyémmel is hátha segít.
Ja vettem neked egy üveg Absolut vodkát (Country of Sweden) kicsit megkésve a szülinapodra. De még egy ilyen beszólás és csapra verem egyedül, neked meg marad az üveg.
SUBJECT:
OIL LEAK AT PLUG FOR PRESSURE TEST ACCESS B-W TYPE 37 AUTOMATIC TRANS
DATABASE Name: SAAB PSI
-----------------------------------------------
Találtam 1 ilyen jellegű témát A ServiceBuletin Index adatbázisban a TownsenImports.com -on
Szerintem nekem ez a problémám,de nem tudom hogyan lehet hozzájutni a részletekhet.
Páter: találtam egy jó linket, ha érdekel. Igaz, angol (amerikai), de sok infót nyomnak meg van "tanácsadás" is. Érdekes, hogy a tengerentúlról milyen ötleteket nyomnak, nekem nagyon tetszik. Plusz: le lehet tölteni egypár *rva jó képernyővédőt is, nálam már rohangálnak a kicsikék (9-3, 9-5) szépen keresztül-kasul a képernyőn, ráadásul többféle színben. Igen megnyugtató idegileg. Aki tudja - töltse le!
Készítem közben a meséket a GLE-ről.
(annyit plusszba tehetnél, hogy elküldöd, vagy idemásolod az alvázszámát (az igazialvázszámát, meg az igazi motorszámát, akkor konkrétebbakat tudok mesélni))
Télleg, már többször is kérdeztük, hogy Rijswanddal mi van. Semmi válasz... :(
heló mind
most vettem észre a topicot, engem is erősen érint,van egy egy 83-as 99-esem 230000km 5éve nálam 2ajtós gli elég beteg a motorja de gyönyörű semmi rozsda, eredeti fényezés sőt 79-84-ig gépkönyvem is van hozzá,
tele vagyok kérdéssel