A baratommal most nezegettunk aksikat, mert neki is kellett venni. Kulso infok szerint a Varta a legjobb. Varta Blue-t vettunk. 55 Ah 15000e a Tascoban. (mondjuk az SAABba kicsi) Az autos ujsagiro kollegam szerint EXIDEt vagy OPTIMAT szabad csak venni ami 10 evig is birja. En meg soha nem hallottam roluk, de ez nem jelent semmit...
Én megnéztem az aranymetálos SAABot.
A szinével nincs baj.
De ha érdekel nézd meg magad.
Annyit megér nemde?
Axa:
Láttam a gépedet vasárnap este a Hegedűs Gy.
saroknál,éppen aludt. :)
Ott lax abban a házban?
Én a Váci-Gogol sarkán lakom.
A barna kerités mögött a 4 emeletesekben.
Megvettem ma az első SAABomat.
Qrva jó.Csak új aksi van benne,ami nincs
feltöltve és párszor megállt az autó miatta.
Pedig direkt kocsikáztunk a városba,hátha
feltöltődik.De nem tette meg.
Szerintem egy alulméretezett kis darab lett
belerakva.
Amugy mit ajánlotok aksiba???
Lehet drága is.
A CAT-ről mit tudtok?
errôl jut eszembe: én is láttam egy eladó gépet a
Képes Autó Expresszben.
1987-es, újabb fajta, aranymetál, műszaki 2001-ig,
4 el.ablak, el. tükör, ülésfűtés. Irányár: 760 ezer.
Sima 900i, de nem tűnik egy rossz darabnak...
Egyébként azt írják, 4 ajtós, de a képen (ami ugye
elég rossz minôség) egy 5 ajtós farrészének
kontúrjai sejlenek fel... szóval vagy 4, vagy 5.
A telszám: 319-0384.
Egoaxa, Thom: nem figyeltek eléggé... a Süllô
utcai (ami ugye a Visegrádiból nyílik) biciklibolt
elôtt is szokott állni egy metálszürke '82-es Turbo,
A bolt tulajáé.
IGENIGEN! Svedautosok mennyenek egymas talijara, mert nana, hogy a svedauto nagyon sakal... ize rulez! Templarral mi is rapillantottunk a sok 900-asra a kozlekmuzeum elott...
Enyem! Enyem!
A Visegradi u. kozeleben dolgozom, azert szokott itt allni.
Kulonben kedves baratom a Fuge segitsegevel most keszul az adok - veszek forum a klub oldalan. Most meg egy kicsit akadozik, de probaljatok ki.
Az Index es a TotalCar segitsegevel nagyobb teret kapunk. A szo szoros ertelmeben. Uj szerverre kerul az oldal, es a saab900.hu cimen lesz elerheto.
Igy fol lehet rakni a keparhivumot is. Remelem valamivel gyorsabb is lesz.
A talalkozo szervezese is folyamatban. Egy kicsit elakadtam mert belecsusztam egy koltozesbe.
Volvo tali lesz 09. 23 an. Arra gondoltam mehetnenk egy paran arra is
Akkor Egoaxa ablaktörlője alá teszek egy club matricát és a névjegyét, hátha jelentkezik a clubba :))))))))
Köszi a zinfókat, Rijswand.
Tegnap akartam megnézni egy 9000-st, de nem sikerült, oszt haza fele elgondolkodtam mélyenszántón, ezért kérdeztem (a szakember mégiscsak szakember :) ).
A 900 - 9000 arkulonbseg...nem akarok megbantani senkit, de nekem pl Saabosabb egy 87 es 900 as, mint egy 87es 9000 es, amely - ki tudja miert - inkabb egy Lancia Themara emlekeztet :)
A 900 valahogy robosztusabbnak tunik, es kulcsot is a megfelelo helyre kell tenni :)
A T.Spark az 2.0 4-hengeres (két gyújtógyertya hengerenként).
Fejfájásra még nem panaszkodott nálam senki, pedig 200-220 alatt nem nagyon szoktam autópályán közlekedni (ha üres az út persze).
Egyszer kipróbálnék szivesen egy nagy SAAB-ot, hogy valójában hasonlit e az én autómra.
Kinek a tulajdona az a szép bordó 900-s, ami itt áll a Visegrádi utcával párhuzamos utcában?
Már csak azé' is érdekel, mert szép nagy Saab 900 Club Hungary embléma van a hátsó szélvédőn... :)
Amióta Saabra vadászok, annyi van az utakon, mint a fene (fájdíccsák csak a kicsi szívem...) és most még ez is...
És ha már itten vagyok, megkérdezem: miért van az, hogy egy extrákkal csurig pakolt 87-s 9000-s kevesebbe kerül, egy árban van egy kevesebb extrát tartalmazó 900-snál?
egy pár hosszú úton én is utaztam egy T.Spark ( 3.0 V6 ?) -ban.
Nagyon megy , de hátul mindig megfájdult a fejem.Szerinted azért mert mindig 160 fölött
mentünk? :))
Szerintm semmi baja a gépednek, csak azért késlekedhet a
"felpörgés", mert egyszerre sok benzint kap (hidegindító +benzin ugyebár) a motor, ebből
következően már annak ellenére, hogy lecsapódik elég mennyiségű benzin a hengerek falára -a hideg miatt- túldúsulhat a benzin-levegő keverék, annyira,
hogy kell egy-két fordulat annak teljes elégetéshez.
Lenne egy kerdesem. Szerintetek mi lehet a hiba (ha egyaltalan hiba), ha hideginditaskor a motor csak kb. ugy 2 masodperc utan jon ra, hogy hideg van es noveli meg a fordulatszamot?
(Injektoros, nem turbos model) Valaszt elore is koszi.
Volt szerencsém pár napja kipróbálni egy SAAB 9.3 - nak álcázott vadászrepülőt (a sportváltozat volt, azt hiszem "Viggen" - nek hívják). Persze nagyon állat kis autó.
Nekem egy '96-os 164-es Alfám van.
Tudtátok, hogy a SAAB 9000 ugyanarra a padlóvázra épül, mint az Alfa 164?
Szóval akkor végülis távoli rokonok vagyunk autóügyileg.
Láttam tegnap egy ELADÓ SAAB 900 GLs-t 1981-es, régóta figyelem,
tőlem nem messze lakik a tulaj, jártak vele (tehát nagyon szar nem lehet)
műszaki 2001 nem tom medig, ár: 310e Ft. Kicsit rohad, de ahogy
néztem -már amennyire megnéztem, mert csak felírtam a tel. számot,
hátha valamelyikötöket érdekel- még első fényezés lehet, és nincs
olyan k..szar állapotban.
Tel: 06-209-711-506
Mint hallottad, megvan a gazdija a dobi SAABnak.
MEgvehetjük, hátha lehet vele valamit kezdeni (pl átépíteni egy 3ajtós Aeróra... :) )
Adjam a telefonszámot?
Csak annyit szólnék hozzá: nem tudom miért
írtad, hogy a német autók nehezen szerelhetők
csak 1 példa: Opel tengelykapcsoló csere (váltókiszedés nélkül, szerelő résen
nyeles tengely kihúz stb.mondjuk nem a Manta, és hátsó kerekes társaik)
Találkoztam már opelekkel, és szerintem teljesen átlátható,
könnyen szerelhető.
Biztos azért nem tetszett a SAAB, mert nem vérbeli sportgép,
amint kivettem a szavaidból, neked az imponál egy autóban, persze
én is szeretem őket, de az egy más műfaj.
nagyon nehezen szántam rá magam, hogy szóljak hozzád mivel
nem tudtam megérteni azt, hogy TE miért nem tudod megérteni,
nekünk szábosknak más az ízlésünk, mint a te környzetednek.
De ha mindenáron hallani akarod:
egy autót nem csak azért lehet szeretni mert kicsi aranyos vagy
mert valaki szerint szép, hanem azért is mert ecccerűen tökéletes :)))))
azaz SAAB.
Mert ez ilyen szubjektív.
És mi szeretünk egymással erről kommunikálni.
De azért én a TE hozzászólásodat is szívesen olvastam, de minek ezt
annyiszor ismételgetni: neked pap nekünk a SAAB.
Meg ne haragudj!
Üdv.:
Ede
UI.:
És ha nem csak szubjektív dolgokra vagy kíváncsi akkor olvasd el mai
beszámolómat arról a balesetről, ami doki barátommal esett meg!
Ha a SAAB isten is úgy akarja,akkor
holnaptól a nevem "BAAS,akinek az első autója 1 SAAB 900 '82,aut." pöpec állapotban.
Hajrá baas!!!
Hullámozzatok.....
nem bánom, elmesélem a korábban említett balesetet.
Barátunk kora reggel a győri Vasútállomásra száguldott
éppen kb. 120 km/h (a rendőrségi jelentésből) sebességgel,
amikor kidurrant a bal első gumija.
A helyszín: egy kb 8 méter magas közúti töltés, amely régi
stílusú "kőkerítéssel van szegélyezve".
Barátunk érzékelvén a defektet megpróbálja kormányozni
a járművet ( 900 S 2.0i 1981 ), amely ennek ellenére
megpördül és az út jobb oldalán lévő oszlopkból hármat
leszakítva (mindezt az autó vezető felőli oldalával)
legurul a töltés oldalon, nekiütközik a töltésoldalban
lévő beton-átemelő-szivattyúháznak, majd továbbgurul a
töltés aljára.
A helyszinelő rendőrök rutinból a már-már hullaszálítókat
akarják hívni, amikor a sofőr rájukköszön, mivel őmaga
baleseti sebész így ismerik egymást.
Mindez 2000. május elején történt. A sofőr megúszta
az esetet egy medencetöréssel, mint utólag kiderült
az mentette meg, hogy nem volt bekötve a biztonsági
öv. Az ütközésnél ugyanis a vezetőülés elmozdult a helyéről
és ráköltözött az "anyósülésre".
A doktorúr szeptembertől újra rendel.
Magam is láttam az autót a "roncstelepen". Nem hiszitek el,
de a kocsi tulajdonképpen felismerhető állapotban, bár totálkárosanű
vészelte át a történteket.
Szerintetek mi maradt volna egy japán csodából...?