Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

saab900 Creative Commons License 2000.07.17 0 0 311
Ó, hát nyitottatok nekem egy topicot, egyem a sziveteket... : )
Rijswand Creative Commons License 2000.07.15 0 0 310
KIsyi, bar en inkabb bonott, hasznalt valtora gondoltam, mert uj alkatreszekkel lehetne javitani az enyemet, de az horrorrisztikus osszegekbe kerul...

h i r d e t é s
Harvester Creative Commons License 2000.07.14 0 0 309
Rijswand

A Volvo topicban régebben beírtam a Búza utcai Volvo-Saab bolt telefonszámát. Sajnos lusta vagyok visszakeresni és azóta elveszítettem azt a könyvet, amibe az összes autós telefonszámom bele volt írva. Szóval ha veszed a fáradságot, az első 1000 hozzászólásban biztos megtalálod a számukat. Általában tudnak szerezni aklatrészt, habár nem a legolcsóbbak.

Hali
Harvester

Előzmény: Rijswand (308)
Rijswand Creative Commons License 2000.07.14 0 0 308
Help!

Minel gyorsabban kellene nekem egy valto, (lehetoleg 5 sebesseges...)900 Turbohoz
Az enyem ugyanis odavan.Nagyon.
Szoval ha vki tud egyet szoljon!
Elore is koszi.

fargo Creative Commons License 2000.07.12 0 0 307
Hány tagja van a Klubotoknak?
Előzmény: egoaxa (306)
egoaxa Creative Commons License 2000.07.12 0 0 306
Sziasztok!

A hetvegen, Pestimren volt egy Utkozeses Autoverseny. SAABbal is indultak. Megtudtam hogy a ronycsderbik törteneteben jelentos szerepe van a SAABoknak. Kulfoldiek , magyarok is versenyeztek ezzel a tipusal. Fol szeretnem kutatni ezt a vonalat is. A versenyzok nagyon segitokeszek voltak.
A http://saab900.ini.hu cimen a dokumentacioknal kepek is vannak az utkozeses SAAB versenyautorol.

Kulonben szepen alakul a klub. Ma is bovultunk egy taggal.

Augusztus 20. nem elfelejteni!

baas Creative Commons License 2000.07.12 0 0 305

Szasztok.
20.a körül megyünk svájcba SAABért v.milyen 90-91 900aséert.Azt meglássuk mi lesz a vámon.Sajnos az autó még nem az enyém lesz,hanem Pater barátomé,
de jövőre én is szeretnék menni.Majd írok, hogy hogy alakultak a dolgok.Ja,info: megnéztük a Rácz-Mobilt,de elég siralmas volt így elsőre a felhozatal.Elég lepukkant Saabok voltak.1 régi 900GLS as kb.85-86os volt a legszimpibb ránézésre,500ezret kérnek érte.A többit hagyjuk.
Akkor döntöttük el,hogy itthonról Saabot nyista.
Ja ma megnéztünk egy 9000i 16-ost.A srác Pécsről hozta fel és itt leadja Pesten.Nem volt rossz az autó.'91 9000i 16v ausztriai tulajtól vette,bal első elem csere volt,de elég szépen meg volt csinálva.Kisebb esztétikai hibákkal 1.050.000.- már odaadta volna, ja 170e km az órában.Átvizsgáltuk a karosszériát műszerrel,de tényleg csak annyi volt amit leírtam.

pusszantok mindenkit.

Rijswand Creative Commons License 2000.07.11 0 0 304
Miert nem kaphato a Viggen? Tul jo Europaba?

Es pont most amikor elkeztem felretenni a penzecskemet..:)

Előzmény: Trollspeed (302)
Bolas Creative Commons License 2000.07.11 0 0 303
A kép nem túl jó minőségű, csak barátkozás kedvéért küldöm nektek!

Trollspeed Creative Commons License 2000.07.11 0 0 302
Némi bennfentes információval rendelkezve megerősítem, hogy a Pikes Peak-i autó 2 literes volt.
Viszont módosított hajtással, 4x4 vitte az aszfaltra a 750 pacit, és 6 fokozatú szekvenciális váltó volt az autóban. De ez egy speckó gép volt, Per a bajnokságban nem ezzel szerepel, mert az európai verseny szabályoknak nem felel meg ez az autó.
A Viggen már Európában nem kapható, júliustól már csak az USA-ba szállítják, és nem lesz 4x4.
Egyébként Per itt volt 1998 őszén a Hungaroringen, igaz akkor még egy 2.3-as motorral és csak 450 pacival. Én ott voltam, és a 2.6 mp alatt való 100-ra gyorsulást a hivatalos időmérés is igazolta.
Ami most európában a csúcs, az a 9-3 Aero (205 LE, 280 Nm). Kicsit még lehet tunningolni, de nem érdemes mert nem marad az úton.
Előzmény: Rijswand (299)
fargo Creative Commons License 2000.07.11 0 0 301
Ja, mellesleg a Budai Skála játékosztályán lehet kapni kis Saabokat, Simba Toys gyártmányú, Mini-Cars márkájú, matchbox méretű kisautók, elég igényes kivitelben. Jómagam a tucatnyi Volvo mellé vettem 2-2 darab 9.3-ast és 9.5-öst is, elég szépek. Mindössze 190 forintba kerülnek, szerintem megéri, fôleg hogy egy klasszissal igényesebbek, mint pl. a Matchbox.

Ha esetleg arra vetemedtek, hogy megnézitek, akkor az eladô hölgytôl a "190-es Simba kisautót" kell kérni, ha nem találja, akkor nézze meg a raktárban, nekem is onnan kaparták elô az utolsó Volvókat...

Ha már elfogyott, akkor sem kell letörni, allítólag jövô héten kapnak új szállítmányt...

fargo Creative Commons License 2000.07.11 0 0 300
2 liter / 750 paci eléggé extrém...
Kíváncsi vagyok, mennyit bír a motor meg a hajtáslánc.

Az Aston Martin motorja nem saját fejlesztés?

A Porsche kihozott abból a motorból 1000 lóerô felett is, persze ez nem jelent semmit, lehet neki tölteni amíg el nem pukkan.

Egy Viggen persze más...

Előzmény: Rijswand (299)
Rijswand Creative Commons License 2000.07.11 0 0 299
Az teccik ebben, higy 2 literből (bár az szerintem inkább a 2,3 as ) kirakják a 750 pacit.
A ford 400 lovas gépe ami az Aston Martin fále antiferrariban is van, 12 hengeres 6 L..
A porsche GT is 6 hengeres biturbo boxer, 3,5 l - 400 HP
Jo, nyilvan a versenyváltozata erósebb, bár azt hioszem, az is csak 600
De az nem olyan kényelmes mint a Saab.
Ja, nem tudjátok, nem terveznek 4x4 es Viggent?
Amit én vezettem, az a 250 HP kabrió, indulásnál jól jönne a hátsókerékmeghajtás..
Előzmény: karotta (285)
BlackStar Creative Commons License 2000.07.10 0 0 298
Szerbusztok!
Azért látom van itt élet. : )
Az elmúlt napokban egy táborban csücsültem, úgyhogy nem nagyon követtem figyelemmelk az eseményeket.
Örömmel vettem észre, hogy Rijswand föltett féltett dömperjéről képeket.
Szép kis autó.
Rijswand akkor fárasztott le, amikor a játékszere az önmaga alá Eklund-SAABot képzelő Octaviásra 100 méteren 90-et vert, megjegyezte: -Ez az autó nem lámpától való gyorrsulásra való. Viszont ugyanezt tudja 150-200-ra...
Ááááá. Azért ez elég harapós... : )
Rijswand Creative Commons License 2000.07.09 0 0 297
Hatulrol is:


Rijswand Creative Commons License 2000.07.09 0 0 296
HA nem is senki...
Megmutatom az elso Saabomat:


Rijswand Creative Commons License 2000.07.08 0 0 295
Ime a valto a jobb oldalt levo dekli eltavolitasa utan.
A rezszinu emeltyu altal mozgatott gyuru nem akar racsuszni arra a fogaskerekre.Ezert nem hajlando bevenni az otost.

Rijswand Creative Commons License 2000.07.08 0 0 294
A beteg a mutoasztalon:
Rijswand Creative Commons License 2000.07.08 0 0 293
Akkor ahogy igertem, egy-ket kep:

A talicska a Csaba-Rnel, hatterben Viktor:

egoaxa Creative Commons License 2000.07.07 0 0 292
Udvozlet minden klubtagnak, erdeklodonek!

Augusztus 20.-an
megrendezesre kerul
az elso SAAB 900-as talalkozo.

Mindenkit szeretettel varunk 10 orara
a Kozlekedesi Muzeum elotti a parkoloaba.

A klub oldala a segitsegetekkel folyamatosan bovul, es alakul.
Az eszrevetelek alapjan hamarosan uj arculattal jelentkezik, ami jobban kedvez a kepek as a szöveges informaciok megtekinthetesenek.

A klubtagok felsorolasa egy kicsit valtozott, ezert aki erintett a temaban, legyen szives nezze meg es a hianyzo informaciokat kuldje el nekem emailben.
Jo lenne ha mindenki irna magarol egy par sort (pld: miota van SAABja , miert szereti, miert nem stb.).

A szerelok-szervizek-kereskedesek-bontok rovat ijesztoen ures.
Ebben a temaban is varom otleteiteket.
Ki hova jar, ki kit ajanl?!

Tovabbi jo SAABolast!

Törölt nick Creative Commons License 2000.07.07 0 0 291
Ha nekem ilyen autóm lenne, nem a Margit körúton szop@tnám magam, még a rémesfővárost is messze elkerülném.

Macibb

Előzmény: evil1023 (287)
fargo Creative Commons License 2000.07.07 0 0 290
Hejj, de király lenne! Szereltetnék egy tolólapot az elejére, aztán padló :-)))

Egyszer, csak egyetlen egyszer az életben nagyon kipróbálnám...

Előzmény: evil1023 (287)
Rijswand Creative Commons License 2000.07.06 0 0 289
Az enyem hasonlot csinal(t), igaz leallas nelkul.
Ket het mulva esetleg meg tudom mondani, mi az oka, addigra a Viktor a Csaba-R ben atnezi:)
De nezdd meg a gyujtaskabeleidet, az enyemen a 4es kabel , amelyik a trafotol az elosztohoz halad, rendszeresen erintkezik egy hutocso bilincsevel, es igy a szigetelese kicsinyket ategett, ami epp eleg ahhoz, hogy nehaneha, meleg motornal, gyorsitasanal kiszikrazzon, es igy rangat.

Amugy a talin ketten voltunk BlackStrarral, mexemleltuk gigantikus Saab dokumentaciojat, az en ezust funyiromat. valamint a Dob u. 44 el szemben hason fekvo kb 83-as 4 ajtos 900 gle-t.
Nem tudja vki h. kie? Esetleg tud vki rendszam alapjan tulajt lenyomozni?

A jarmuvem amugy szervizben van, otost nem vette be. es a kettes utan az egyest is kihajigalta.Cca 2 Trabi arabol talan meglesz...
A fenykepeket holnap rakom fel, mert ma mar faradt vagyok hozza, most estem be a repterrol..

Es kerjetek az akostol (egoaxa) saab900club matricat, es rakjatok fel minden Saabra!:)
En legalabbis azt csinalom:)

Előzmény: turmsz (283)
BGC Creative Commons License 2000.07.05 0 0 288
Ki tud valami techikai (szerelési) leírást szerezni, a 94-től gyártott 900-hoz, nem baj ha angol, de kéne, hogy egy kicsit jobban megismerjem!

Köszi

BGC

evil1023 Creative Commons License 2000.07.05 0 0 287
Fargo, menj végig a Margit körúton délben ilyen 750 lovas autóval!
fargo Creative Commons License 2000.07.05 0 0 286
Aszongya "finoman módosított" :-)))
3 bar töltônyomás, 750 lóerô...

Egy ilyen "finom" módosítást elviselnék a kocsimon...

Előzmény: karotta (285)
karotta Creative Commons License 2000.07.05 0 0 285
A Saab Network Press legfrissebb sajtóközleménye:

Idén a Saab is képviselteti magát az amerikai Pikes Peak hegyi versenyen egy finoman módosított 9-3 Viggennel. A pilóta a veterán Saab ralis Per Eklund lesz.
Az autó néhány adata:
Hosszában beépített soros négyhengeres kétliteres Saab Ecopower turbómotor, Garrett feltöltő, 3,0 bar töltőnyomás, négykerékhajtás, hatsebességes Prodrive szekvenciális váltómű.
Teljesítmény: 750 le @ 8000/min
Nyomaték: 730 NM @ 6500/min

Nem hangzik túl rosszul. Ja, és még egy apróság: a specifikált 0-60mph (94km/h) gyorsulás 2,3 sec. Annyi bizony, nem elírás. Ki kér ilyet magának utcai használatra?

Happy Saabing,

G.

baas Creative Commons License 2000.07.03 0 0 284
Köszi laazlo az infot.
Én többre számítottam,ez nem is rossz.
900'as adatokat is tudtok lökni?
Más.
Segítsetek,hogy Mo.-on hol érdemes használt SAABok után kutakodni.Egy barátom szeretné lecserélni a Suzukit,mellesleg ő is Saab"fan".

thanx

turmsz Creative Commons License 2000.07.03 0 0 283
Tisztelt saabtársak,

sajnálom, hogy nem mentem el a pénteki találkozóra (noha még a beszámolók váratnak magukra), most már látom, rossz döntés volt.

az öreg svéd (86-os 9000) ezen a hétvégén csak kétszer hagyott az út szélén. először az m5-n ballagtam 3 kamiont kerülve békésen 110-zel, amikor a motor rángatni kezdett, ekkor a lendület segítségével visszatértem az első két teherautó közé, majd lehúzódtam a leállósávba, ahol megállás után a motor is nyomban leállt. 2 óra várakozás és néhány rutinellenőrzés (üzemanyag, benzinpumpa, csövek, vezetékek, szikra) követően meggondolta magát, és a motor ismét nekilódult. előbb csak az apc műszer alsó harmadában viselkedett a motor rángásmentesen, később följebb (hajlandó volt gyorsulni is). már azt gondoltam (reméltem?), egy dugulással volt esetem, amikor ma ismét megismétlődött a szeszély, khmmm. csakhogy ezúttal már nem tudtam újra duruzsolásra bírni.

van tippeket, hol lehet a hibaforrás? elég tanácstalan vagyok...

köszönöm,
turmsz

laazlo Creative Commons License 2000.07.01 0 0 282
Baas-kérdésedre: a 9000-esben egy 2.3-as moci országúton 8-9 lityi között eszik, városban klíma nélkül 10 körül, orrvérzésig hűtőzve 13-at is lenyel (igaz automatic getriebe-vel)! De mongyuk a feeling így is megéri, elvégre -általában- csak eccer élünk.....

ciao-sztok

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!