a segítségeteket szeretném kérni, a 2006-os Saab 9-3 1.9TiDs (Hirsch 175Le) linear sedan-om beárazásában.
Kérlek titeket, ha tudtok segítsetek, hogy az alábbi főbb tulajdonságokkal kb mi lehet a korrekt eladási ára:
8 éve a tulajdonomban (120000km -> 298000Km)
apróbb esztétikai hibái vannak, de semelyik sem óriási (15 éves...)
10000-enként olaj és szűrőcsere, valamint mindent idejében cseréltettem (csak az elmúlt 2 évben: összes tárcsa és fékbetét, hátsó féknyergek, izzítógyertyák, akkumulátor, folyadékok,motortartó, stb...
A ködlámpa izzócseréhez - úgy emlékszem -, alá kell mászni, az első lámpák izzóinak cseréjéhez nem kell bontani semmit, a motortérben a lámpák hátuljából megoldható. A Youtube-on biztosan találsz róla videot is, hogy hogyan lehet.
Izzócseréket kell eszközölnöm a 2001-es SAAB 9-5-ös járművemen.
Mivel műszaki antitálentum vagyok ezért kérdezném, hogy az első lámpák valamint a ködlámpa izzóinak cseréléséhez le kell-e bontanom a jármű egész elejét, vagy meg tudom oldani másképp is?
Ezért ne magad indulj megnézni, hanem keress olyan valakit magad mellé aki ért hozzá. Természetesen az sincs ingyen, de kevesebb az esélye a lyukra futásnak. Mivel TTID motorokon már műanyag házú szívosorral szerelték, így kevésbé hajlamos a meghibásodásra. Ami előfordult már egy fórumtárssal, hogy megrepedt és amiatt kellett cserélni.
Köszi a választ.Kicsit viszzaolvastam és szembesültem azzal hogy a lánccseréhez ki kell szerelni a motort ami ha van hozzáértő szerelö nem is gond de még apróbb hibákhoz is alig találok normális megbízható szerelőt.Valós km alapján pedig pont esedékes és akkor még a szivosor is kérdéses.Nyilván nem új autóról beszélünk de igy hirtelen nekifutásnak azért ez egy elég jelentös összeg.
Azt írják hogy van szervizkönyv hozzá. Ezt mindenképpen nézd meg, mert 172ekm van a hirdetés alapján benne. (magát a hirdetést már én is néztem korábban még az ünnepek alatt)
Ami előjöhet ennél a futásnál:
EGR és szívósor problémák amik magával rántják a részecskeszűrőt.
Ha a szívosort cserélve lett és az EGR is rendben van, akkor nem nagyon lesz problémád a szűrővel ha nem rövid távokra használod. Ha megfelelően voltak elvégezve a szervizek rajta és minden igazolható a könyv alapján, valamint a lekérdező adatbázisok szerint is rendben van a futásteljesítmény, akkor hajrá!
Mielőtt megvennéd egy átvizsgáltatást mindenképpen csináltass rajta és ha van rá lehertőség vigyél magaddal valakit aki átnézi az autót, lehetőleg olyat aki foglalkozik saabok szervizelésével és látott már egy pár darabot.
De ott már nem egy chiptuningról van szó. Persze írtak hozzá, de cseréltek befecskendezőket, rail csőt, magasnyomásút, turbót, egr-cat-dpf off, szivósor flap kuka és stb.