Azon dolgozunk, hogy az országban található, mind a 15 Viggen egy képen szerepeljen, 6 már biztosra ígéri magát, a többin dolgozunk.
Találkozót a Facebook-on hirdettük meg tegnap, úgy tűnik, tetszik a program a SAAB-os közösségnek, idáig 37-en jelezték, hogy jönnek, 93 fő pedig érdeklődik.
Ilyen gyorsan, ennyi visszajelzés még nem érkezett egyetlen találkozóra sem.
10 Viggen tulajt még keresünk, ezeket tudjuk róluk:
2 sárga, mindkettő Budapest II. kerületébe van bejegyezve 3 kék, amelyből 1 Budapest XVI. kerületébe van bejegyezve, a másik kettő pedig Szentendrén és Vászolyon 3 fekete, amelyből 1 Budapest XII. kerületébe van bejegyezve, a másik kettő pedig Budakeszin és Mezőcsoknyán 1 ismeretlen színű, amely Kistarcsán van bejegyezve.
Ha valakinek van hozzájuk személyes ismerőse, kérném, jelezze.
Programok:
VIGGEN bemutató SAAB találkozó Közös, autós fotó 13.00 órakor repülőgépekkel A kiállított repülőgépek megtekintése vezetővel Repüléstörténeti előadások
Belépési díj (Aeropark árai, fizetés a pénztárban, belépés előtt): Autó jegy: ingyenes Felnőtt jegy: 2 100 Ft Gyermek jegy: 1 000 Ft (3 év alatt ingyenes) Diák jegy: 1 000 Ft Nyugdíjas jegy: 1 000 Ft Mozgássérült jegy: 1 000 Ft Családi jegy (2 felnőtt+2 gyermek / 1 felnőtt+3 gyermek): 4 300 Ft Kiegészítő gyermek jegy családi jegyhez: 800 Ft
Mivel a teljes rendszer hidraulikus nem lehetlen a munkahenger, bár annal szerintem inkább beesne a pedál. Gondoltam rá hogy a teljes fék rendszerben kicserelem az olajat a kuplung körrel együtt, hátha. Mivel nekem viszonylag "friss"-nek mondható a kuplung +kinyomó és lendkerék (meg az olaj is akkori) így először szerintem ezt csinálom meg.
Nekem dettó ugyanez a problámám, melegen alig tudom hátramenetbe tenni, de egyesbe sem egyszerű.
Elsőre én az olajra gyanakodtam, kicseréltem gyárira, semmi. Aztán kicseréltem Castrolra, minimális javulás, de inkább semmi, probléma megmaradt. Más is írta, hogy kuplungszett probléma lehet.
Az enyém nem csúszik, bár tudtommal gyári 176ekmrel akár már csúszhatna is.
Tehát ha ez se lehet, akkor kinyomócsapágy, vagy adó/vevő munkahenger (vagy valami más, a fene se tudja) lehet még.(Bár azt meg ha jól tudom, valami olaj működteti, lehet azzal lesz a baj? Mármint a hiányával?)
Kíváncsi lennék, nálad mi a probléma, mert úgy néz ki, nálam is ugyanez lesz a probléma.
Azt figyeltem mióta felmerült a téma, hogy olyannak érzem egyéniként mintha a kuplung nem emelne ki rendesen néha, főként hidegen. Ami azért fura mert 47 ekm van benne csere óta. Nem gondolom hogy ilyennek kellene lennie és már a csere óta ilyen. Igazából a teljes művelet után nem érzek semmi különösebb változást az autón azon kívül hogy a lendkerék nem csörög úgy mint a régi.
Telefonszamod - telommal egyutt - elveszett, ezert itt kerdeznem meg: nektek milyen reszletessegu adatbazisotok van a mo. autoallomanyrol? Kivancsi volnek hany van az off-ombol forgalomban. :)