Valaki tudna abban segíteni nekem,hogy az üzemanyagtank szája körül lévő műanyag betétet hogyan lehetne kivarázsolni a helyéről? Valaki szedte esetleg már ki? A típus 9-3, 2004-évjárat sedan.
Nem vagyok államtitkár, szerencsére ezektől a dolgoktól elég messze állok. : D
A tömegautókat én se szeretem, de ha rendes méretű családi autót keresek akkor nem nagyon van más, ami még talán elérhető is egy halandóbb ember számára. : )
Sziasztok! Egy 2006os 9-3 tulajaként kérdem, hogy a - szerintem - legalapabb SAAB audio rendszert hogyan lehet felturbósítani legalább addig, hogy mobiltelefonon lévő anyagaot is lehessen hallgatni róla? Ilyenre gondolok, hogy AUX kimenet beapplikálása valahogy. Ezek a transmitterek (dension) nem érnek semmit, legalábbis városban, ha egy busz mellédáll már sisteregnek.
Megnéztem a superb-passat vonalat is, de hasonló a matek. Az A6 még ha a lelkem eladnám se tudnám megvenni. :D
Viszont ekkora csomagterű puttyonyos kellene. Úton a gyerek és a hétvégén vásárolt mindenféle extrás babakocsi váza tekintélyes helyet foglal a csomagtartóban. (9-3 kombi)
Így van, bár szerintem pont egy ilyen Saab nem akkora luxus. Tegyük hozzá: ennél kisebb autóban nem férek el kényelmesen, ismersz, láttál. A villanyautó használtan is drága és annak éri meg, aki tudja otthon tölteni és nem teszi le napokra vagy hetekre (úgy tudom, lemerül). Mindkét általad felajánlott variáció drágább és kényelmetlenebb, lassabb, mint a jelenleg millió alatti piaci értéket képviselő vasam. Ennyi pénzt nekem is megér a Saab, a kétezres benzines szerintem még éppen nem nagy városba, nehezen viszem 10 liter fölé a fogyit.
Szóval egyelőre elég, aztán majd meglátjuk, mi lesz.
Tudom, járjak gyalog vagy biciklivel, de te is tudod, hogy a gyerek autót igényel...
A másik svéd gyár kortárs utazólimuzinja ezekben jobb volt, többlengőkaros, szintszabályzós hátsó, + a csomagtartópadló alatt ott figyel pótkerék gyanánt a gyári alufelni:
Bizonyos dolgokra a merev hátsó híd is jó: Megtartja az elkorrodált kipufogót, miután az levált a fülekről:-)
Komolyra fordítva tényleg érthetetlen a 9000-nél az a merev hátsó, főképp annak tudatában hogy az az autó milyen kategóriát képviselt annak idején, vagy legalábbis próbált képviselni.
A másik furcsaság számomra az a mankókerék. Alufelni eszembe sem jutott, azért egy sima vasfelnis kereket megpróbáltam betenni a mankókerék helyére, de nem fért be.
Szerintem ma már nem lehet egyikkel sem kifejezetten jó üzletet kötni, leszámítva azokkal a ritkaságokkal, amik használtak keveset futottak és ne adj isten 1. magántulajdonostól származik. Ezeknek az autóknak szintén megkérik az árukat, amiknél már megint bejön az a lehetőség amit írtál, hogy valami újat, de az meg nem fogja azt a komfortot nyújtani amit szeretne az ember.
Munkatársamnak egy 1.2-es WV Polo TSI autója van. Újonnan vette a cégen keresztül. Az autó most volt egy olajcserén és általános átvizsgáláson. Az általános átvizsgálás alatt lecserélték a fékfolyadékot az ablaktörlő lapátokat, meg ugye az olajcserével járó dolgokat. A számla végösszege 104 ezer forint volt márka szervizben. Mi lett volna ha van valami hibája esetleg az autónak, netán alkatrészt is cserélni kell még?
Az autóban ~30 ekm van jelenleg. Elgondolkodtató szerintem...
Nézegettem a bemutató (szalon)autókat pl. insigniat a joatuok.hu-n. 7,5 milliót kérnek érte 5 km-rel benne. 170 lóerő CDTI kombi. Az autó elég magasan extrázott. Ennek ellenére még is az az érzésem hogy túl van árazva, de lélektanilag azt mondanám hogy még egy 5-6 évig pakolok félre legalább mire megtudnám venni és megvenném. Aztán belegondolok hogy a 18-19"-os (vagy 20) kerekek gumizása... az autó szervizelése a kötelező biztosítás, mert hogy drágább lenne a teljesítmény adó szintén. Éves szinten csak utóbbi kettő meghaladná nagy valószínűséggel a 100 ezret. Egy olyan termékről beszélünk amiről kimondták hogy nem prémium még is pont úgy van árazva, még ha az opeléknél úgy mond a felső osztályt is képviseli.
Ha megtehetném kétség megvenném pl. a fentebb említett insigniát, de egyelőre marad a bilibe lógatott kéz és az álmodozás...