Az a baj, hogy lassan mar mindenki megkomolyodott rajtam kivul... en vasarnap megyek megnezni egy ujabb "apukam te nem vagy normalis, hat mi ez mar megint?????" autot... :D
Inkább komplikált. Nem fogsz tudni csak úgy befújni. Ki kell bontani az egész egységet. Egy torx csavarhúzó vagy bit hegy kell. Az anyós ülés oldali alsó műanyagot le kell bontani. A kesztyűtartót szintén kivenni. Ezután fogsz tudni hozzáférni magához a fűtőmotorhoz. Ezt szintén torx csavarok rögzítik és műanyag pántok. Kb félóra kiszerelni. Az előtét ellenállást legkönnyebben úgy tudod ellenőrizni hogy egy szofita izzót közé fogsz két drótnak amit az ellenállás negatív és pozitív pontjára kötsz. Állítod az erősségét és ennek fényében kell egyre erősebben izzania, vagy fordítva. A motor hasonlóan nyöszörgött nekem is, majd megszorult. Ha csak megszorult és nem erőlteted a járást akkor még van esély hogy nem égetted le a motorját. Azt kiveszed és kézzel próbáld megforgatni. Ha könnyebben forog dugd össze kiszerelt állapotban az ellenállással és próbád ismét a klíma panelről. Ha működik akkor mehet a WD40.
Én hívtalak tegnap kb. f5 körül. Anno említettél valami kedvező árú fedett parkolási lehetőséget valami csarnokban vagy ilyesmi... már nem emlékszem pontosan. Él még ez a dolog?
Ez a dizel személygépkocsi európai "divat" Ázsiában nincsenek pedig ott "egy kicsit" több ember él ott. USA-ban is alig vannak dízel járművek (főleg az utóbbi években kezdtek terjedni).
Ahogy ezt nálunk Magyar földön is alkalmazzák, persze nem ilyen szigorúan. Csak amikor túl szmogos a város légköre és akkor is emlékeim szerint azokat az autókat tiltják jelenleg ki, amik euro 4 besorolásnál alacsonyabb besorolással rendelkeznek. Ez viszont mind benzin és dízel üzemű autókra érvényes.
Ez így van, amit nem értek, hogy bár mindenhol címlapra került ez hír, de tulajdonképpen mi változott? Ha egy önkormányzat akarta, eddig is hozhatott tiltó rendeletet és hozott is.