Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

whyki Creative Commons License 2001.11.14 0 0 27
Sziasztok!
Ha van kedvetek a női vezetőkről alkotott véleményeteket egy nyilvános fórumon elmondani, írjatok nekem, és elmondom a részleteket.
:)
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.05 0 0 26
Egy aranyos sztori, valahol már megosztottam a T. Törzsasztallal:

Óriási dugó.Kispolszki rángatózik, majd indítózás. . .semmi.Sor meglódul.Polák mögött Opel Omega, több se kell neki, dudál mint a barom.
Polszkis csaj kiszáll, hátrasétál:-Uram, segítene beindítani? Addig én tartom a dudát.

:-)

Pajszer Creative Commons License 2000.04.05 0 0 25
Bocsánat, a topik témájához érdemben szólni nincs indíttatásom, nincsenek előítéleteim a női vezetőkkel szemben, sőt...

igus: A hozzászólásodban olvasott "gavallér start" kifejezés viszont nagyon megtetszett, már csak az első szó ritkasága okán is. Meg aztán úrinő is az, aki ezeket a minden-de-nem-gavallérokat ilyen nemes jelzővel illeti. ;-))
Titokban pedig hadd dicsőítsem kedvesemet, akivel évekkel ezelőtt egy munkahelyen dolgozván közös cégautót használtam. A hirtelen a nyakunkba szakadt Carinát ügyesebben vezette, mint én, ráadásul kettőnk kivételével az összes fiú meghúzta a kocsit, többször is, ugyanott, amikor beálltak az udvari parkolóba. Ja, és ő volt az egyetlen, aki kitrágyázta mások helyett is a kocsit vezetés előtt, mert nem bírta a koszt (hamu, cigisdoboz, üdítős doboz, sár, rendetlenség) elviselni. És ismerek egy fantasztikusan belevaló női taxist is... Úgyhogy nők a kocsiban nekem rulez...

Előzmény: igus (1)
Stone Creative Commons License 2000.04.05 0 0 24
DDDDDD
fargo, az anyosod utvonalat igazan kozolhetned, tudjam merre van a biztos veszelyzona:-)))
Előzmény: fargo (14)
Stone Creative Commons License 2000.04.05 0 0 23
"Megjegyzem, kalapos nőt még nem láttam vezetni, és olyat se hallottam, hogy balesetnél egy hölgy akart volna megverni egy izomagyú állatot."
Hianyosak az ismereteid:-) A Szt Istvan parkbol kanyarodtam volna jobbra a kis utcaba, amikor szemben jott egy nember. Ketten nem fertunk volna el, ezert lefekeztem a sarkon, udvariasan varva, hogy a bringa csak kijon. Hat nagyot koppantam, o is megallt, eloszor csak mutogatott, hogy menjek az utjabol (a hetes busszal be lehetett volna fordulni, nem egy szgkval), majd kiszallt es elkezdett ordibalni, hogy menjek a picsaba es rogton nekemjon, ha nem takarodok. Bizonyos esetekben a toleranciam eleg hezagos, ezert rovid seta utan enyhen szajon vertem a tovabbra is aggressziv holgyet. Vszeg ettol helyreallt az agya, s rogton tudta folytatni az utjat, kulonosebb fejlemenyek nelkul. Remelem megjegyezte egy eletre, hogy eloszor gondolkodjon. Furcsa helyzet volt, de celravezeto...

Inkabb a toleranciat kellene fejleszteni, mert nem az ego van az uton, ez egy tarsasjatek, ettol a ponttol a nemek lenyegtelenek, mindketttobol szep szammal vannak, akik megproballjak uberolni a fizikai torvenyeket is, nemhogy az irott es iratlan szabalyokat.

Előzmény: Inner Circle (8)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.05 0 0 22
Lehet egyébként, hogy a hiba a világnézeti különbségekben van. Én számos alkalommal tapasztalom, hogy néhányan kiakadnak olyan dolgoktól, amiket én szóra sem tartok érdemesnek. Pl. néhány napja egy kislány idegbajt kapott attól, hogy a hűtőmben a tejföl már beránotta belülről az ajtót és kikabált, hogy illetlenség kopogás nélkül benyitni valahová. Na jó, fekete volt egy kicsit, a tejről meg jobb nem is beszélni. A cappucino is meg volt kövesedve, hogy csak légkalapáccsal lehetett adagolni. De mit kell ezen balhézni?
Szóval lehet hogy a hölgyek egy része is így van az autóval. Kicsit máshogy csinálja. Na és akkor mit üvöltözik ez a hülye pasi itt mellettem? :)))

Persze az én érdekes háztartásomtól még senki nem sérült meg (olyan nagyon) míg ezt a formabontó női vezetésről nem mindig lehet elmondani.

Zoleeebácsi Creative Commons License 2000.04.05 0 0 21
No, mint friss házas (kéretik nem gúnyolódni, kapok így is eleget a haveroktól) néhány szót szólnék az új asszonyról.

A vezetés egész jól megy neki, eddig csak buliból hazafelé kapta meg a volánt, de amióta saját géppel jár, határozottan javult és a parkolás sem okoz neki gondot.
DE: a navigáció, az katasztrófa. Tavaly mentünk Várgesztesre a villaparkba (nyereményhétvége) péntek délutáni csúcsból indultunk el, több kocsival. Én vezettem, Piliscsaba - Tinnye, Zsámbék - Bicske útvonalon kijutottunk az egyesre, kikerülve a városon átaraszolást (Óbudáról). Eddig OK. volt, ismertem az utat. 100-as úton asszony (akkor még csak barátnő, azóta upgradeltem) előkapja a térképet, és mexólal, hogy tud egy rövidebb utat, balra be a Vértesbe. Na itt hibáztam, hogy hallgattam rá! Innentől kezdve 1.5 órás rémálom erdei utakon (sár, farönkök, őzek, szarvasok, eső, sötétedés, integető medve, Stephen King és összes haverja, stb.). A többiek már rég megvacsoráztak, (persze ők a pályán jöttek, Tatabánya -Oroszlány felé)és egyfolytában telefonálgattak, hogy hol vagyunk már. Így apadt az 50 km-es előnyünk másfél órás hátránnyá.
Másik: napokban megkértem szeretett nőmet, hogy jöjjön el értem, hogy ne kelljen taxiznom a szervizből. (Bécsi útról indult, és én is a Bécsi úton vártam - egetrengető feladat.)
Az eredmény: 25 perc késés, és valami hihetetlen, hátsó kisutcából előkerülés - nálam idegösszeomlás.

Egyszóval én minden nőbe GPS-t szereltetnék.

Asszem Creative Commons License 2000.04.04 0 0 20
Na Én is mesélek!

Az egyetlen nő, aki mellett nem figyelem folyamatosan a forgalmat, sokszor nem feleslegesen: Anyukám. Nagyon figyelmesen óvatosan vezet, soha nem csinál galibát, mert nem kockáztat, mint a legtöbb férfi álltalában.

Egyszer hibázott, tipikus női szitu. Fordult be a ház elé 10-el, de a kanyarban felborult a frissen beszerzett cserepes virág. Természetesen utánanyúlt, kormány elhúz, bokorba be. Csak megkarcolódott a dukkó. Ennyi 30 év alatt.
De a legjobb az volt, amikor a saját autójával mentünk télen haza, és az utolsó kanyarban aszongya, hogy Te itt így szoktál fordulni. Oszt dobbott egy 10 pontos kézifékest. Mindig tud újat mutatni.

Asztán több ilyet nem ismerek.

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.04 0 0 19
Milyen színű harag lenne? :)

Úgy látom marhára egyetértünk abban, hogy KÖZVETLENÜL kevesebb, de KÖZVETETTEN jóval több baleset van a nők rovásán.

-*-

Érdekes, hogy mennyi embernek nincs fogalma se éles helyzetben arról, hogy melyik a bal keze. (Tipikus eset: Vezetőoktató: "Fordujon balra... a másik balra, ha kérhetném...") Több ilyen hölgyet ismerek, mint férfit.
Eddig a legjobb akkor is az volt, mikor egy lány, kezében Debrecen térképével, probléma nélkül átnavigált minket Nyíregyházán. Néha ugyan furcsálltam, hogy ott nincs is utca, amerre mondja hogy van, de azért sikerült átjutni, pedig annyira nem is hasonlít a két város!

Fargo and co. elemzése az idősebb hölgyek vezetéséről úgy tűnik, nálunk is stimmel: néhai nagyanyámnak nem volt jogsija, de jobb is. Többször is kinyilvánította, hogy sávot váltani hülyeség, és mindig leszúrt minket, ha sávot váltottunk. Szerintem Pécsre is elment volna Miskolc helyett, ha ezzel kevesebb sávot válthat. Második alapelve a lassan hajtás volt, gyakran emlegette hogy autópályán a belső sávban is bőségesen elegendő nyolcvannal menni. (Ennek ellenére 240-nél jól érezte magát a német üzletfél Alfa 164-esében. :) )

Előzés közben viszont nálunk nem a hölgyek, hanem apám szokása volt még a kis Polskis időkben, hogy mintegy meglovagolta az autót, hintázva az ülésben. Már csak a kis zsokéostor hiányzott, amivel verhette volna a gépet. Megjegyzem, a 126-osnak még erre is szüksége volt egy-egy előzéshez.
Én ezt azzal tetézem, hogy sok-sok éves napi bickilis rutinommal, ha autómmal gödörhöz érek (hazánkban ez nem nehéz) és már nem tudom kikerülni, akkor kissé felugrok az ülésről és jól megrántom a kormányt (amit persze gyorsan egyenesbe fordítok, mint ugratásnál szokás). Az autó viszont rossz lehet! Valamiért ilyenkor még sosem emelkedett fel!!! :)

A nők és az önindító közötti ellenségeskedésről egy haverom tudna mesélni, mert a barátnője motorindulás után még jó sokáig húzatja, "a biztonság kedvéért".

Előzmény: turbo2 (13)
sansalvador Creative Commons License 2000.04.04 0 0 18
:-)))) lehet, hogy meglepem egyszer egy gokarttal, viszont akkor önkényesen és mindörökre bevonom a jogsiját, aztán körpályára száműzöm.
Előzmény: MacPhisto (17)
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.04 0 0 17
Lehet, hogy a muterodat gokartozni kéne küldeni, ott bejön ez a dülöngélés.
Előzmény: sansalvador (16)
sansalvador Creative Commons License 2000.04.04 0 0 16
Szerintem az éremnek két oldala van. Van tényleg katasztrófálisan rossz és meglepően jó (na persze nem tökéletes).

Fargo példájához :-))) tudnám hasonlitani a muteromat, aki szintén úgy viszonyul eme négy keréken gördülő vasparipákhoz, mint amik vmi önálló gondolkodó lények lennének és néha saját ámokfutásba kezdenek. Igy történhetett az amikor télen a jeges úton egy padlófék után fejreállt egy útszéli árokban, pedig azt mondja csak fékezett. Amikor meg előz, akkor meg elkezd előre-hátra hintázni az ülésben, gondolom hogy ezzel is gyorsitásra birja a gépet. Az öninditózást persze a motor beindulása után is tovább végzi. A sebváltót többszöri próbálkozásra sem sikerül betenni a kivánt helyre, persze ha az ember szól hogy a kuplung, meg hogy nyomja má ki rendesen akko balhé. Az ülést olyan előre húzza, hogy az üléstámla meg a kormány már tök jó barátok lettek, hisz közelről ismerik egymást. A közlekedés többi résztvevőjére szinte fittyet hány. Ezért szinte hihetetlen de azalatt a 35 év alatt mióta közlekedik csak ez a fejreállásos esete volt! Nála kifejezetten megfigyelhető, hogy az öregedéssel együtt a tapasztalat is párhuzamosan leépül. Egyre katasztrófálisabb a helyzet.

De pl. az asszony kifejezetten jól vezet. Igaz sokat megy: évente kb 80 ezer. De itt is hiányolom bizonyos logikus döntések hiányát. Soxor a már szabad szemmel is látható akadály (pl sávlezárás vagy egyik sávban elakadt autó) ellenére érdekes megoldásokkal vezet, ami persze nem azt jelenti hogy jól csinálja, de mintha néha tényleg nem látna bizonyos távolságnál előbbre.
Ezek ellenére még a jobbak közül való. Az anyósom hál istennek már nem vezet.

Boróka12 Creative Commons License 2000.04.04 0 0 15
:-))))))))))))

Közlöm, hogy ezt nem lehet kibírni!

Előzmény: fargo (14)
fargo Creative Commons License 2000.04.04 0 0 14
Hááát, én most az anyósomat tudom csak emlegetni, mint tipikusan rossz nôi vezetôt:

Még hogy odafigyel másokra! Dehogy figyel! Az keresztülgázolna bárkin is, ha tehetné. Van egy szakasz arrafelé, ahol laknak, hosszú egyenes út, de nincs kivilágítva. Itt éjjel rendszeresen felnyomja a reflektorait, nem zavarja sem az elôtte haladó, sem a szembejövô. Még anyázni meg mutogatni is szokott nekik, hogy mit dudálnak és villogtatnak. Arról ne is beszéljünk, hogy hogyan szokott lehúzódni, szerintem keveri az úttest két oldalát.

Érdekes módon ahol 70-es tábla van, ott csakis 50-nel hajlandó menni, persze kizárólag a belsô sávban, hiszen joga van hozzá. Még érdekesebb, hogy ahol 30-as tábla van, mert lakóövezet, ott is csak 50-nel bír menni, néha még a fekvôrendôrökkel is dacol.

Érdekes módon bír parkolni is, például a házunk elôtt a járdára (kb 15 centis padka) lendületbôl, 30-cal szokott felhajtani. Szerencsére 2 autónyi hely is van ott, így pont be tud állni középre, kényelmesen elfér.

Amit a nôk tájékozódó-képességérôl írtatok, abban lehet valami, mert ô csak úgy tudott eljutni a munkahelyére meg vissza, hogy megjegyzett egy, azaz egy útvonalat, hogy hol, melyik sávban kell haladnia, hogy ne vesszen el. Egyszer, mikor elterelték a forgalmat, késô estig tartott neki hazaérni, mert minden nagyobb keresztezôdés elôtt leparkolt, és elôresétálva kifigyelte a forgalmat, a kanyarodósávokat, meg minden. (Ez komoly!) Szóval biztos ami tuti, ô csak a kitaposott ösvényem bír haladni.

Nem igazán figyeli az autóját sem, egy alkalommal elhagyta a pótkerekét, (kívülrôl, a kocsi hasa alatt volt rögzítve), egy defekt utáni cserénél rosszul rakták neki vissza. Hetekig húzta maga mögött a lelógó vasat, panaszkodott ugyan, hogy tolatásnál kicsit recseg valami a kocsi alatt, de nem igazán izgatta. Már félig el volt kopva a kereket tartó idom, amikor egy benzinkutas megsajnálta és visszarakta neki.

Olajat az elsô 2000-es kötelezô átvizsgálás után csak 45.000-nél cserélt, hiszen mondták neki, hogy a 15.000-es periódust szükség esetén egy kicsit ki lehet tolni. Az ablaktörlô lapátokat 2 és fél év után cseréltem ki neki, mikor panaszkodott, hogy nem töröl. Elmondta, hogy lógott a lapátról valami gumiszalag, az nagyon zavarta, mert egy ideje ott lifegett az ora elôtt, na azt letépte, azóta sehogy sem töröl.

stb. stb. stb...

Előzmény: turbo2 (13)
turbo2 Creative Commons License 2000.04.04 0 0 13
Helló
1. remélem nincs harag
2. Egyetértek szivarbátyóval
3.egyetértek kevesebb balesetetet okoznak a megállapítást egy kicsi másképp magyaráznám.
-Jobban tisztában vannak saját képességeikkel (korlátaikkal NEM SÉRTÉSNEK SZÁNOM SŐT)
-. Odafigyelnek a többiekre. nem csak a többiekre mindenre

DE ezért TÖKÖLÖDNEK és ez idegesít rengeteg embert.

4 Igazad van.

Előzmény: Inner Circle (11)
Boróka12 Creative Commons License 2000.04.04 0 0 12
Szia turbo2!

"Ezzel együtt ültem már olyan nő mellett , hogy el mertem aludni"

És vezetett is közben? :-)))

Előzmény: turbo2 (0)
Inner Circle Creative Commons License 2000.04.03 0 0 11
"Szemellenzős." Nem rossz, ezt még nem mondták rám. Beírom a többi közé! :)

Tárgyról: Ahogy Churchill mondta, "Csak annak a statisztikának hiszek, amit én magam hamisítok." Én ezt "kutatási eredmények"-re is használom. Ezt nézd meg:

"Science Weekly", 1999. november 24:

"A női vezetők sok tekintetben biztonságosabbak, mint a férfiak" - állapította meg a dr. C. Jonah Pittsburg által a Amerikai Közlekedésbiztonsági Intézet rendelésére készített felmérés, amelyben 500, 21 és 65 év közötti amerikai sofőrt vizsgáltak meg. Az első pillantásra meglepő ereményt a kutatócsoport vezetője így indokolja: "A nők impulzívabbak, ezért fogékonyabbak a hirtelen eseményekre. Jobban tisztában vannak saját képességeikkel, nem hajtja őket bizonyítási vágy. Odafigyelnek a többiekre."
A professzor véleményét alátámasztja, hogy a statisztikák szerint 1990 és 2000 között az Egyesült Államokban (a biztosítók adatai szerint) a súlyos balesetek 67%-át férfiak okozták, míg a női és férfi vezetők aránya csaknem kiegyenlített.

Tessék... Láttál te valaha ilyen kutatást? Én se voltam ott dr. Pittsburgh mellett... Arra hivatkozom, amit látok.

Sokkal több veszélyesen vezető férfit, mint nőt látok. Ugyanakkor egy negyvennel a belső sávban szédelgő autós önmaga ugyan nem okoz balesetet, de a tőle idegbajt kapók kb. ezret. Az ilyenek meg inkább nők szoktak lenni.
Szóval én férfiak mögött, de nők előtt érzem magam nagyobb biztonságban. A férfi kisebb valószínűséggel fog a fékbe taposni cél nélkül, de a nő nagyobb sansszal nem jön belém a pirosnál.

Előzmény: turbo2 (10)
turbo2 Creative Commons License 2000.04.03 0 0 10
Kedves!

Erre az érvelésre szkták azt mondani, hogy szemellenzős.
Azért ha lehet akkor inkább férfiak mögött eleőtt mellett megyek mert ott nagyobb biztonságban érem magam.
Lehet vitatkozni a kutatási eredményekkel csak nem érdemes.
Én elismertem, hogy sok dolog van amiben a nők jobbak, ez nem személyes ügy.
És lehet több nő csak ne mind autóban.

Előzmény: Inner Circle (8)
AtomAnti Creative Commons License 2000.04.03 0 0 9
Innec Circle!
Én már láttam többet is (pl.: kicsi virágos kalap nyáron, nagy szőrmekucsma télen stb.) és tuttira állítom, hogy olyan mazsolák voltak, hogy csak na. Egyébként csak annyit a kalapos vezetőkről, hogy ha valaki kényelmesen akar vezetni, akkor biztosan nem lehet azt kalapban csinálni (pl: kalap ráizzad az ember fejére, belecsúszik a szemébe, állandóan igazgatni kell). És szerény véleményem szerint, ahhoz hogy valaki jól vezessen, kényelmesen kell éreznie magát, hogy ne kelljen másra odafigyelni csak a nőkre. Ezért ódzkodom én a kalapos vezetőktől ugyanúgy a nőktől, mint a férfiaktól.

Atom

Inner Circle Creative Commons License 2000.04.03 0 0 8
Az ilyen érvelésre szoktam mondani, hogy "felvilágosult soviniszta". Mármint arra, hogy á, Isten őrizz, hogy a nők ne lennének egyenrangúak, de bizony ilyen és ilyen kutatások igazolják, hogy stb. stb. - végül is azt, hogy a nők nem egyenrangúak.
Szóval az ilyen "kutatási eredményekre" csak legyintek. Persze, nagy átlagokra lehet következtetni, de egyénekre nem nagyon.

(Értsd: ha 40 gépkocsivezetőre van szükség, akkor kiválóan el lehet dönteni ilyen adatokra támaszkodva, hogy nők legyenek-e vagy férfiak. De ha egy sofőr kell, akkor csak ki kell zavarni a hölgyet meg a pasit a próbapályára...)
Végül is úgy látom, ebben kb. mindenki egyetért.

Megjegyzem, kalapos nőt még nem láttam vezetni, és olyat se hallottam, hogy balesetnél egy hölgy akart volna megverni egy izomagyú állatot. Ezért: TÖBB NŐT AZ UTAKRA!!! :)))

Előzmény: MacPhisto (7)
MacPhisto Creative Commons License 2000.04.01 0 0 7
Sajnos be kell látnunk, hogy a nők tájékozódása és térlátása elmarad a férfiakétól, emiatt bizonyos, hogy bizonytalanabbul vezetnek.Szerintem az is áll, hogy nem gondolkodnak annyi lépéssel előre, mint a férfiak.Ezek mondjuk csak általános tételek, ettől még nő is vezethet nagyon jól(kettő ilyet ismerek) és férfi nagyon rosszul(több ilyet ismerek).
Levike Creative Commons License 2000.03.31 0 0 6
Hali !

En egy normalis noi vezetot ismerek, es ez anyukam. :).
O az egyetlen, aki mellett batran el merek aludni, es nem erdekel mit csinal, nem szolok bele. Nala is megfigyelheto, hogy foleg a rutin dolgozik, nem az improvizacios keszseg... :)
De legalabb normalis a technikaja es nem tokol a forgalomban.
A tobbiektol idaig visitofraszt kaptam... :)

Levi

turbo2 Creative Commons License 2000.03.31 0 0 5
Kedves VMAX

Ajánlom a figyelmedbe a magyar értelmező kéziszótárt melyben az ember mint régies kifejezés használatos a KAN nemű ember egyedre.
Semmiféle törzsfejlődési célzás nem volt benne .
Ha valaki ezt olvasta bele akkor a hiba az ő készülékében van.
Én igenis beskatulyázom őket de tudomásul veszem, hogy nem az egyén hibája. Nekik rosszabb a térlátásuk , mi pedig kevésbé tudunk több dologra koncentrálni egyszerre.
Biztos, hogy a férfiak csődöt mondanának egy bőg a gyerek mosogatok főzök vasalok és ellátom a kutyát macskát multitask menetben.
Annak nagyon örülök ha vannak kivételek és ezt írtam is.
Szóval nem kell bántani őket, de nekik meg nem kell megsértődni.

Előzmény: VMax (4)
VMax Creative Commons License 2000.03.30 0 0 4
>ültem már olyan nő mellett , hogy el mertem aludni (nem volt csúnya sem), és ültem ember mellett is imádkozva

Miert, a no nem ember??
Na mind1. Reszemrol teljesen lenyegtelen, hogy az adott jarmuvet no, vagy ferfi vezeti. Persze erdemes megnezni, hogy kalapos/stolas-e es vajh 40-nel benazik a legbelsoben, vagy egy fittipaldi de a nem az alapjan "skatulyazom be", hogy ffi, vagy no. Ha bena, maradjon is az..leghfeljebb otthagyom, ha nem, akkor meg nincs gond.

Amugy igen vonznak talalom, ha egy no az eloiteletekre racafolva (biztonsagosan) donget az autoval. (urambocsa' ferfiasan :))))

Előzmény: turbo2 (0)
stika Creative Commons License 2000.03.30 0 0 3
Ajánlom figyelmedbe ezt a topicot, a témát alaposan körüljártuk:

Női (autó) vezetők
http://index.hu/forum/forum.cgi?a=t&t=9000690&uq=266

igus Creative Commons License 2000.03.30 0 0 2
Bocs, az a bekarkol azt jelenti, hogy beparkol.
Előzmény: igus (1)
igus Creative Commons License 2000.03.30 0 0 1
Felháborítónak tartom, hogy a pasik folyton fikázzák a női autósokat. Lehet, hogy éppen ez az, ami a nők kishitűségéhez vezet.
Én pl. óvatosan, de jó tempósan járok, a lámpánál nem ragadok be, az autópályán döngetek 140-nel, nincs bajom az előzéssel, mégis ezerszer hallanom kell, hogy a nők rosszul vezetnek. Olyan is mondja, aki mellettem ül, akkor azért hozzáteszi, hogy nem rám vonatkozik. Akkor miért van ez az előítélet?
Ha nem is tudatos, akkor is a hapsik reakciójában azt látom ki, hogy nem tartja valónak a nőket a volán mellé. A férjem ajálkozik, hogy majd ő bekarkol helyettem, nem is feltételezi, hogy menne nekem is úgy mint neki.
Alighanem a férfiak identitásához hozzátartozik a gép, hogy bőgjön, hogy a kereszteződésből "gavallér start"-tal lőjön ki, büszkélkedésre okot adó legyen.
Minél többet hallják a nők, hogy ők nem valók oda, annál inkább kezdik elhinni, hogy talán baj van velük, és kishitűvé válnak. Nahát a feltett miétre itt van a válaszom.
turbo2 Creative Commons License 2000.03.29 0 0 0
Azért mert (((0))) a térlátásuk és amúgy is mindenki őket zrikálja.
Ezzel együtt ültem már olyan nő mellett , hogy el mertem aludni (nem volt csúnya sem), és ültem ember mellett is imádkozva.
Előzmény: Chavo (-)
Chavo Creative Commons License 2000.03.29 0 0 topiknyitó
Bocs! Tudom, hogy volt már ilyen topic.
Mégis el szoktam gondolkodni, ha nő mellett ülök: Miért hiszik azt minden közlekedési szituációról, hogy direkt kiszurásból csinálják velük. Pl.: Megállunk a lámpánál. A szélső sávba beáll egy kamion. Előre is araszol, mert ő szinte egyvonalban ül a kocsi elejével. Ekkor viszont eltakarja a lámpát a belső sávban álló kocsi elől. Miért baj ez és miért háborodik fel az illető hölgy, hogy kiszurásból történt.
Meggyőződésük, hogy mindenki a kárukat akarja, pedig, ha ő kívánná az én káromat, rögtön fel is ajánlanám neki!

Chavo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!