Most a motorblokkon gondolkodom. Az a 65-ös blokk amiről a papirom van annak még mechanikus kuplungja van. Viszont van olyan blokkom is amelyik már újabb hidraulikus kuplungos változat. Össze lehetne építeni a régi blokkot az újabb hidraulikus blokkféllel csak hát az eredetiség. ez az egyik dolog. A másik, hogy van nekem egy olyan főtengelyem ami úgy van megcsinálva, (20 rugóért csináltattam) hogy a rendes 350-es California JAWA hajtókarjai vannak egy Velorex főtengelyre ráhúzatva. Ez azért jó mert így be lehet építeni JAWA dugattyúkat amelyeknél a dugattyúcsapszeg már tűgörgős és nem csúszócsapágyas mint a Velorexen. Ennek az az előnye, hogy így lehet 1:50-es keverékkel járni és nem füstöl úgy a gép mint a 1:20-al. És ezt bármikor roncsolás nélkül vissza lehet alakítani az eredetire.
Meg még az a kérdés, hogy a blokkot milyen csavarokkal fogassam össze. Mert az eredeti csavarokat meghúzni is nehéz de szétszedni katasztrófa. Van egy készlet imbuszfejű csavarom a Velorex blokkhoz. Csakhát ezek a dolgok mind az eredetiség rovására mennek.
Szia!
Bocsi, hogy nem válaszoltam tegnap.
A Veroról csak annyit, hogy a
váz kiheggesztve, lefújva,
elektronika teljesen felújitva,
a tetőponyván kivül minden ponyva jó
kis hibája, hogy nem ártana már új lánc,
2002. oktoberig érvényes a műszaki
Ja és az irányár 200 000 Ft.
Na ez a másik a kromofágot csak olyan helyre szabad felvinni ahonnan utána nyom nélkül el kehet távolítani. Mert különben a festésnél gondok lesznek.
cszoleee
Mikori a géped? És milyen állapotban van?
cszoleee
Nem kell sokat hegeszteni két hátsó lámpatartó meg az egyik kipufogó tartóbak.
Én nem szórakozok a kromofággal. Annak idején életem első velorexét (ez már az ötödik) azzal próbáltam. Hatásos volt, de azért az után is kellett csiszolni. Szóval a fúrógépbe fogott csiszolóvászon korong olcsóbb, hatásosabb és környezetbarátabb is. A nehezen hozzáférhető helyeken jön ennek a mini változata triplex fúróval és persze a kézi csiszolás.
Ercsiből? Lakik ott egy kollégám. Vele hoztuk el a Velot az Ecseriről.
Most voltam a cipőkellékesnél, sajnos már nincs neki ilyen, pedig régebben volt aki gyártott ilyet Magyarországon (elvileg még lehetne találni de nagyon nehéz) valami gyerektáskához csináltak ilyet.
A műbőr ára kb:3000-4000 Ft/m2,
A Velorexem hazaszállítása sajnos még nem történt, meg de ez már csak napok kérdése (remélem).
Tipp: Bejött tényleg Bravo.
Még nem hívtam őket de szerdáig tényleg felhívom.
Tré mi? Hát igen. Bár én már láttam ennél is rosszabbakat. De legalább nincs egy semmi utólagos buherálás, fúrás, kivágás, behegesztés rajta.
Nah köszi de ez elég messzi part és Györbe nem mennék elég kellemetlenek az emlékek... de majd kiderül még.
A szerda ok... csak szolj mielött elindulsz Peströl ide.... a számom meg van Neked ... és hivj fel. Ja meg még valami beszéltél a Szarvasköivel vagy csak hasbol megyünk oda???
Említettem hogy csináltam pár fotót a szerzeményemről.
Ime:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A háttérben az eladó Velom. Az tartozékok másik épületnben vannak. A garázsban csak a két váz meg a hétköznapi autóm.
Ezt az embert úgy találtam, hogy egy tavalyi Veterán magazinban hírdetett egy eladó Velorexet (fényképpel), Győrszentiványban lakik, régi motorokat restaurál, volt már több Velorexe is a mostani félig van kész, tehát a váz a motor a fékek, az elektronika oké. Régi papírok vannak hozzá, és egy műbőrkasztni kell, még a teljes boldogsághoz.
Ha -érdekel a telefonszáma a következő:
06-20-418-85-34
06-96-347-443
Ja és az egyik Velorexére Ő Graboplastos műbőrkasztnit csinált, tehát nem lehetetlen itthon csinálni műbőrkasztnit. :-)
Tegnap beszéltem egy fickóval, akinek van egy eladó Velorexe 120000 Ft, teljesen felújítva műbőr kasztni nélkül. Ha valakit érdekel szóljon.
Azt mesélte, hogy az egyik Velorexét az USA-ba vitték ki.
Én egy idöben mindenképp egy Harley blokkot akartam egy Velorex hátba tuszkolni és a jó öreg Jawa motort nyugdijazni akartam...
Elég kemény lett volna mivel a vázon elég rendes átépitést kellett volna alkalmazni meg kellett volna némi fék tuning is...
Vagy Velorex tárcsafékkel???