Tipp: Bejött tényleg Bravo.
Még nem hívtam őket de szerdáig tényleg felhívom.
Tré mi? Hát igen. Bár én már láttam ennél is rosszabbakat. De legalább nincs egy semmi utólagos buherálás, fúrás, kivágás, behegesztés rajta.
Nah köszi de ez elég messzi part és Györbe nem mennék elég kellemetlenek az emlékek... de majd kiderül még.
A szerda ok... csak szolj mielött elindulsz Peströl ide.... a számom meg van Neked ... és hivj fel. Ja meg még valami beszéltél a Szarvasköivel vagy csak hasbol megyünk oda???
Említettem hogy csináltam pár fotót a szerzeményemről.
Ime:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A háttérben az eladó Velom. Az tartozékok másik épületnben vannak. A garázsban csak a két váz meg a hétköznapi autóm.
Ezt az embert úgy találtam, hogy egy tavalyi Veterán magazinban hírdetett egy eladó Velorexet (fényképpel), Győrszentiványban lakik, régi motorokat restaurál, volt már több Velorexe is a mostani félig van kész, tehát a váz a motor a fékek, az elektronika oké. Régi papírok vannak hozzá, és egy műbőrkasztni kell, még a teljes boldogsághoz.
Ha -érdekel a telefonszáma a következő:
06-20-418-85-34
06-96-347-443
Ja és az egyik Velorexére Ő Graboplastos műbőrkasztnit csinált, tehát nem lehetetlen itthon csinálni műbőrkasztnit. :-)
Tegnap beszéltem egy fickóval, akinek van egy eladó Velorexe 120000 Ft, teljesen felújítva műbőr kasztni nélkül. Ha valakit érdekel szóljon.
Azt mesélte, hogy az egyik Velorexét az USA-ba vitték ki.
Én egy idöben mindenképp egy Harley blokkot akartam egy Velorex hátba tuszkolni és a jó öreg Jawa motort nyugdijazni akartam...
Elég kemény lett volna mivel a vázon elég rendes átépitést kellett volna alkalmazni meg kellett volna némi fék tuning is...
Vagy Velorex tárcsafékkel???
Bocsi de eddig nem volt internet az egész épületben. Grant gyere ki a Camponába szeptember 15.-én, ott lesz több olyan srác is aki felújította a Velóját, biztosabbat tudnak mondani, annál hogy mi itt vitatkozunk.
Most végig olvasom figyelmesen azt amit eddig írtatok.
Pontosan ez az. Ha tökéletesen eredeti formára állítod helyre akkor nem kell semmi ilyen trükk. Ha megvan a veteránvizsga kiadják a papírokat ha előtte hiányzott.
Még nem hívtam föl majd ha nyugodtabb lesz a helyzet itt. Az alvázszámot csak egy helyen találtam meg a vázba ütve: A bal oldali felső futóműtartó bakon felülről beütve. De ettől lehet, hogy a rozsdátlanítás során még előkerül máshol is. Viszont van még az azonosító tábla az üzemanyagtartály elejének felfogatási pontja alatt. Ezen rajta van az alvázszám, motorszám gyártási év. Egyébként az én vázam annyira egybe van, hogy nem gondolnám, hogy alvázszám probléma lenne vele.
Hát igen a rozsdás váznak sajnos megvan ez a hátránya... Felhivtad a szarvasköit? Én is nézegettem meg gondolkodtam a dolgokon>.... Hát még nem tom mi lesz de lépni kellene. Te alvzszám csak egy helyen van a vázon?
OK köszi.
Nem sokat haladtam. A kormányt kezdtem el kibontani. A végén lenn ki tudtam venni a csőben a 2 csavart. Meg a alul a fogaskerékáttételt is sikeresen kibontottam. Viszont fönn a kormány úgy bele van gyógyulva a perselybe (pedig műanyag persely van) hogy bár alul lóg már a kormány, mert mindent leszereltem, de a kormány meg sem moccan. Most befújtam WD40 el alaposan talán ma kijön. Ha nem, sajnos marad a flex. Ha ez ilyen nehezen megy hogyan fogom leszedni a lengőkarokat meg a kormányművet? Szerencsére azokat nem kell visszatennem, mert van másik, de úgy kell majd azért leszedni, hogy a vázon a 4 persely ami a komplett első futóművet és a kormányművet tartja nem sérüljön, mert különben baj van.
Ne én hivjam már fel mert az én hangom ismerik már:((( Itt egy szám ezen eléred öket:06/30/352-017 mond azt hogy ugy tudod van eladó velorex alkatrészei.
Szia ricsosz!
Ha megyek Egerbe előtte szólok. Mégis megnézném azt a szarvaskői gépet. Hátha eladnak alkatrészeket külön is. Esetleg nem tudnál erre rákérdezni előtte?
Tegnap kicsit szerelgettem. Azt a vázat amit vettem. Előtte Borsche úr ajánlatára készítettem a vázról néhány fotót. Aztán nekiálltam. Azért van benne sok minden értékes meg szemét is amit a rozsdátlanítás előtt le kell szedni. Kiszedtem a szélvédőt. Sajnos valaki már előtte próbálta de nem szakszerűen úgyhogy a gunikeretből egy jókora darab hiányzott. Ezt ki kellett dobjam. Szerencsére van másik gumim. Viszont a szélvédő üveg egyben van és nem hibás. Ezt fel lehet használni. A műszefalgumi hiányzó részén sajnos megállt a víz. Itt sajnos teljesen elkorrodálódott az a lemez ami a műszerfal sarkának ívét alkotja. Egy 5 forintos méretű lyuk van rajta. A vázban benn van az eredeti kábelezés. Ez ha nem is használható de jó támpontot ad majd a kábelkorbács újragyártásához. Hol milyen színű vastagságú vezetéket használtak. a vezetékek merre voltak elvezetve, milyen vastag és milyen színű mipolán csövekebe voltak egybehúzva, hol és hogyan rögzítették a vázhoz. Ezt is elkezdetem lerajzolni. A mipoláncsőbe fogott vezetékeket fémszalagokkal rögzítették a vázhoz. Ilyen szalagokat láttam már börzén úgyhogy nem lesz gond beszerezni. Az eredeti fémszalagok korrodáltak viszont mintának jók és ahol már hiányzik ott is látszik a helye úgyhogy az is le lett rajzolva. De egyenlőre még csak elől a lábtér lett kész. A biztosíték doboz tetejét alig tudtam leszedni. Teljesen tönkre ment, nem baj van eredeti gyári új biztidobozom.
Aztán leszedtem a műszerfal lapot. A műszerfalban nem volt meg semelyik műszer, kapcsoló csak az üres lap. Viszont szerencsére az eltelt évek alatt senki sem fúrogatott bele plusz lukakat és teljesen hibátlan. Persze az eredet bordó festés már hiányzik róla, de azt majd pótoljuk. Szóval ez is használható. Ráadásul nem is volt ilyen lapom csak rétegelt lemezből. (Nem eredeti.) A csavarokat előtte lefújtam WD40-el ezután kijött mindegyik. Mintának jók a kis alátéteikkel együtt. A lapon csak egy gyújtáskapcsoló volt fölszerelve amely korabeli, de nem eredeti, mert ez csak 2 állású még a Velorexé 4 állású ráadásul ennek a hátsó része nagyobb volt úgyhogy az egyik érintkezője hozzáért a vázhoz ezért ott szigszalaggal volt betekerve a váz a zárlat elkerülése végett. Ezt persze leszereltem. Aztán elől még a csövekn ott van az eredeti burkolat maradványai csak a kezemben szétmorzsolódik. Azért elkezdtem óvatosan lebontani a patentgombokat, a csavarok szerencsére eddig mind kijöttek. A kis burkolatdarabkákat eltettem, jól lehet látni rajta az eredeti varrást, kialakítást. Azon kívül patentem és rögzítő csavarjaim is vannak mintának. Idáig jutottam. Még azért szemügyre vettem jobban a vázat. Felfedeztem egy-két apró hibát. Valaki hátul mindkét lámpatest rögzítő lemezt lefűrészelte. Szerencsére a másik velómon ez rajta ven arról lerajzolom hogy elkészíthessem lemezből és felhegesztem. Aztán a jobb oldalon a kipufogó felrögzítő szilentblokk tartója szintén hiányzik. Eddig ennyi.
Nah itt vagyok én is... Te hol vagy Grant? Képzeld a számot nem sikerült felhivin de láttam tegnap egy szép verolexet a városban azt hiszem tudom is hogy kié ez a jármü.