Csak olyan képet lehet ami valahol az interneten fenn van tehát a saját gépedről nem csak ha valahová előtte felteszed.
Igy kell betenni (img src=ide jön a link) és a zárójelek helyére a < és a > jel jön.
A linket kiszedni a legegyszerűb:
Rámész a kiválasztott képre, jobb egérgomb, Tulajdonságok, A feljött panelon rámész a cím sorába a linkre az egérrel, jobb gomb az összes kijelölése, a kijelölésbe belekattintasz, jobb gomb, másolás. Utána a hozzászólásidba beírod a szövegbe a fenti html kódot az egyenlőségjel után beteszed a kurzort jobb kattintás, beillesztés. Én le szoktam felejteni a végéről a > jelet.
Egy tipp-topp tökéletesen és korhűen felujított Velo értéke 300-350eFt.
Ennek tükrében nem drága a használtak, felujítandók 100eFt körüli ára. De persze vannak akik nem ismerik ezeket az árakat és olcsóbban kínálják a Velo-t. Mi ilyeneket keresünk.:-)))
Most beszéltem a Borsche Károly úrral a Magyar Veteránautós És Motoros Szövetség Főtitkárával és mondta, hogy ha 30 évnél régebbi a jármű, de korhűen fel van újítva akkor nem gond ha nincsenek meg vagy hiányosak a papírjai el lehet intézni. A rendőrség is elnézőbb, kaphat papírokat pláne ha a szövetség is javasolja a legalizálást.
Nos köszike a levelet... asszem annyiért nem veszek Velorexet.... 100 eft az nagyon gáz... inkább minden héten feladok egy hirdetést hogy Velorexet keresek megvételre... Vagy beszélek ismerössel hogy adja el ö a sajátját... az jobb állapotú. Vagy megkérdem azt amit irtál nekem e-mailt. Az oto mocis cikk fenn van az extrán a cim a következö:
Bár lehet inkább elküldöm Nektek. Doc kiterjesztésben. bár lehet nem megy....
A Zitex-es anyagok egy Csehországban élő tolmácstól kaptam. A www.velorex.com-on fennt van a három cég árlistája, mindjárt küldöm e-mailba. A Nosztalgia Járművek című újságot az újságárusoknál lehet megvenni, sajnos elég ritkán és összevissza jelenik meg, biztos azért mert nem rég kezdték, eddig úgytudom 3 vagy 4 szám jelent meg.
Igen a Zitexnek 2 oldala van. Tegnap voltam fönn az egyiken de semmi új info nincs rajta. Majd küldöm a linket. Ezt a Nosztalgiaautós újságot hollehet kapni? Mert én még nem hallottam róla.
Tényleg ezt a Zitex doksit amit küldtél ezt honnan szerezted? Mert az új oldalon nincs fenn.
Szerintem, az úgynevezett sima hasonlít az eredetire a márványos az világosabb (a fotót amit küldtem azon is olyan van), a harmadikról viszont semmit nem tudok. Az előbb próbáltam felmenni a Zitex oldalra de nem sikerült.
Nem nem én arra a Zitex doksira gondolok amit küdtél. Ott három féle anyag közül lehet választani. Azok közül nem tudom melyik felel meg az eredetinek. A Zitextől szeretné megrendelni. Innen anyagot kiküldeni bonyolult lenne. meg azt sem tudom hány méter kell.
Granturismo: szerintem, össze lehet hozni a motort a vázzal, hivatalosan, kérdezd meg a rendőrséget, meg szerintem a közlekedési felügyeletet, hogy ilyenkor mik a lehetőségek.
Milyen anyagokra gondolsz?
A műbőr anyagok esetén szerintem érdemes elmenni a Blaha Lujza tér közelébe lévő Graboplast mintaboltba (ha még létezik, ma megpróbálok eljutni oda azt megnézni.)
Amúgy a műbőrkasztnival kapcsolatban azt tudom mondani, hogy mivel annak idején ezeket a Velorexeket kézzel, lánghegesztették össze(a képek tanulsága szerint mosolygós lányok) ezért minden Velorex váz más-és-más lett. Vagyis amelyik műbőr kasztni az egyikre jó az nem biztos, hogy egy másiknak a közeléba megy.
Ha menne a legalizálás ezen a módon amit leírtam akkor el tudnám adni a másik Velomat papírral együtt. Az a nevemen van, csak az eredeti motor nincs meg. Viszont otthon van 3 Velorex motorom kosárban, papírok nélkül. Asszem először az autóklubbal kellene beszélni. Megpróbálkozom.
Átnéztem a vázat. Sajnos van rajta szám. A bal oldalon a lengőkar felső tartóbakjába van beütve.
Illetve most már nem bánom. Egyébként az adattábla is megvan rajta. Sajnos a festett részt a nap teljesen eltüntette, de a lényeg, a beütött számok megvannak. Négyjegyű alvázszám (egyezik a vázba ütöttel) Motorszám és egy hármas. Gondolom az 196 szám festve volt és az utolsó jegyet ütötték be szerszámmal. Igy a váz szerintem 1963-as. 53-as nem lehet, mert akkor ezt a típust még nem 73-as meg azért mert akkor már nem gyártották. A másik Velóm 72-es, de annak más a váza, mert a hidraulikus kuplung miatt más szerelvényfelfogató elemek is vannak a vázon.
Namármost nekem van egy forgalmim amit egy blokkal együtt vettem. 1965-ös azaz az eredetinek megfelelően össze lehetne építeni ezt a vázat azzal a motorral. Ilyenkor asszem valami összeépítési engedély kell. Meg egy legalizálási kérelem a rendőrségtől, hogy papírok nélkül is összeépíthető. És utána kap papírokat. Persze ehhez teljesen az eredeti állapotába kell helyreállítani.
csszolee
vajon a választható anyagok közül melyik az ami az eredetinek legjobban megfelel?
Most beszéltem a szarvasköivel.... most már 100 eft tartják.... papirok nélkül........ ez kezd meredek lenni. Nagyon gázosak... voltam kinn megnéztem elsö körben ajnálottam 20 eft. Válasz rá voltak itt 50 eft megadnak érte. Most felhivom öket más néven mondom 25 eft papairok nélkül. Aztán hivom az elébb öket. Mire ök hát 100 eft ajnálottak nekik ma érte.....
Itt az ujság 1-2 órán belül felscannelem és küldöm is mind a kettötöknek az Ótó motoros cikket... A nosztalgiás cikk jöhet de a gond hogy én holnaptol 1 hétig pihenek és csak 21 én jövök vissza....addigra talán a velorex is meglesz.
Kb mennyibe fog kerülni a full felujjitás??? És mennyit fog utnna érni???
Örülök, hogy meglett az ajtó :)).
A magyar szöveg nincs benne, ezt egy tolmács küldte nekem, Ő írta bele. Ettől függetlenül, lehet hogy tudnak magyarul, bár ebben megintcsak nem vagyok biztos.
Az idei első (2002/1)Nosztalgia Járművek című újságban van egy két oldalas Velorex cikk, ha nincs meg valamelyikőtöknek, megpróbálom küldeni (ehhez sajnos kell egy-pár nap).
Na hazavittem a vázat. Tényleg meglett az ajtó, de nagyon tré. Viszont találtam egy eredeti Velorex emelőt.
Köszi a levelet. Kérdezném, hogy a magyar felirat az eredeti szövegben is benne van? Mert akkor ez azt jelentené, hogy magyarul is tudnak?
ricsosz
Rosszul számolsz mert a ponyva akkor 900 ha te viszed az anyagot. Egyébként a legolcsóbb 1250. De majdnem mindegy.
Nah a klubbal kapcsoatban a hivatalos bejegyzés macerás és hosszu is tehát az kb fél év minimum... és tudod ott már tagdij meg huzóckodás stb stb lehet tehát a baráti kör baráti társaság az jobb ötletnek tünik. Egerben és Eger környékén tudok pár Velorexest illetve Velorex fan-t Pl Ricsosz:))) De komolyra forditva van pár ember ezen a környéken is.
Ami a vázat blokkal illetni nem tom. Ha estleg Grand ugyi átépiti akkor lehet töle megvenném a vázat és akkor legalább 1 lenne forgalmis de majd még kiderül mi ujság.
Az auto mocis cikket megpróbálom még ma fel lőni neked vagy estig mindenképp elküldöm Neked.
Vagy ha adsz kontaktot mélben akkor felhivlak s el is küldhetem ....
Gran!
Ajtot lehet tudok keriteni ha érdekel irj....
Meg most jut eszembe tudok egy fa burkolatu möködö Velorexet azt 150 Eft re tartják és poroszlón van....
Bye
Ricsosz
Aki mindent megtesz egy két velorex és a klub és a barátság érdekében...:)
Granturiusmo: reggel voltam az ecseri piac felé, csak sajna fel van bontva a szélső sáv ezért nem mentem be (törékeny áru volt nálam, nem mertem bemenni az útfelbontásba). Vethettem volna egy utolsó pillantást a vázra, mondom nézz körül hátha meglesz a másik ajtó is. Állítólag van Pesten egy fickó aki egy piros-fehér-zöld Velorex-el járkál a városban. Beszéltem egy szakértővel (szintén Velorex tulajdonos) aki azt mondta, hogyha klubot akarunk alakítani akkor két lehetőségünk van, vagy hivatalos formában( cégbíróság satöbbi), vagy csak egyszterűen baráti társaság formájában, szerintem a második út az egyszerűbb.
Közben azon dolgozom, hogy a www.velorex.hu oldalt megszerezem az alakuló klubnak.
Ricsosz: ha az Autó-Motoros cikket be tudnád szkennelni, légyszi küld el nekem. Sajnos most nem tudok fejből papíros roncsot, de majd utánna nézek.
Köszi a levelet. Tehát megnéztem nagy hirtelen a szokványos ponyva tetövel kompletten 24 eft ha jol számolok 1 korona kb 6 ft. 3200+900 Kcs.
A tolmácsolás no gond meg a leveleket is le tudom rendezni. Ja és ingyé mert ugye kedvenc kollégám tud éppen szlovákul... - szlovák tanitoként diplomázott-
Ami a vásárálst illeti... Lecsusztam egy komplett és egy másikrol azok 80 ba kerüéltek de nem volt a komplettnek csak lemez boritása....
A papirok nélküli dolgot lehet kibulizom mert talán tudok szerezni egyet aminek van papirja vázat+motorblokkot....
Bár nem tudom még mi lesz belöle....
Bye
Ricsosz
Grand. Megmondod hol láttad azt a 3 velorex vázat amit emlitettél.