A fesz. és teljesítmény mellett arra is figyelni kell, hogy pozítív testelésű régler kell. A munkaérintkezők anyaga pont fordítottan van mint a negatív testelésre gyártott ugyanilyen darabokon. Ha nem a megfelelőt szereled be anyagvándorlás indul az érintkezők között igencsak megrojtozza az idegrendszeredet ha elkezded használni is a sárkányt.
Érdeklődnék aki Vape vagy hasonló gyújtást rakott fel az teljesen lemondott az Önindítóról és a hátramenetről vagy van valami köztes megoldás a házi barkácson kívül.
Amíg nem utaztál egy ilyen kis "Szerkentyűvel" soha nem fogod megérteni.
A létező legjobb gyógymód depresszió ellen. Ha ezzel utazol, mindenki szeret,fotóz,filmez, elsőbbséget ad, követ, integet, megmosolyog!!! Mi kell ennél több a ma emberének?
Nekem nagy vágyam volt egy kabriolet. Sajnos nincs rá pénzem. Gondoltam veszek egy Velorex-et, az újonnan is csak 17.500 Ft-volt. Pár forintból felújítom és lesz egy kabrióm.
Nem akarlak fárasztani a részletekkel, de a felújítás több évig eltartott. A kiadásokat 3 millió Ft-ig számoltam, de akkor még nem volt készen. Ezek alatt az évek alatt életre szóló barátságok köttettek és sok segítőkész embert ismertem meg. Mindenki segíteni szeretett volna. Sokkal erősebb és szorosabb lett a kapcsolatom édesapámmal. Apu és a testvérem a felújítás előtti időben nem voltak beszélő viszonyban. A munkák során helyre állt az apa fia kapcsolat.
A munkák befejeztével lett egy kabrióm, és kimondhatatlan érzés amikor 8-10 Veló róla az utakat!
A varacskos disznónak az ő kicsinye a legszebb a világon (nyilván) és ezt nem is lehet felróni neki.
Mindenesetre ha magadtól nem ismered fel mi az ami miatt rajongani lehet ezekért a járgányokért akkor ez van, de a rajongást megtanulni nem sikerülhet senkitől sem.
Ez vagy zsigerből megy vagy sehogy.
Szerintem.
Én pld.: a bélyeggyűjtéssel vagyok így ahogy te a Velorexszel.:-)
Ez a legszebb autó amit eddig láttam, gondolom azért kerül ennyibe , mert sokba van a felújítás is, csak a bőrözés 1000 euró és még rengeteg meló van vele, főleg ha nincsenek papírjai
Elnézést a kérdésemért,de én teljesen amatőr vagyok,kijelentem nem provokálni szeretnék,de érdekelne,hogy egy ilyen járműbe mi annyira jó? Mi ér ezen akár egymillió forintot,kérem magyarázzák el mert én nem értem,lehet,hogy a tudatlanságom az oka,de akkor sem értem,győzzenek meg kérem.szakértő válaszukat tisztelettel,és okulással veszem.
Tuti műanyag? Én leégetném róla a festéket pörzsölővel (de nem hamura, csak hogy felengedjen, hólyagosan), drótkefével lepucolnám, amíg meleg, aztán bedugnám egy hétre ecetbe, az a rozsdát fémig lemarja, utána híg olajba, petróleumba pár napig. Azt azért vedd számításba, ahogy kifele tekered a dugót, a rugó úgy fog ráfele feszülni. Érdemes lenne valahogy a dugót megfogni (beközölni a satuval egy spéci adapterrel a rugót), és a rugó végét, hegyét ütve lapos végű pontozóval lefele hajtani.
Papirokkal rendelkező, működőképes JAWA VELOREX 350 BÖREGERET keresek. CSERÉBE egy, vagy esetleg irodám mindkét díszét fel tudom felajánlani.
ELSŐ EGY 100 % FELÚJÍTOTT 1958 AS BORDÓ CSEPEL 125 ÖS. A MOCINAK MINDENE ÚJ, AZAZ FEL LETT ÚJÍTVA. EREDETI PAPIRJA NINCS UGYAN MEG, DE VAN A KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁGTÓL EGY LEVÉL, MISZERINT A MOCI ISMÉT FORGALOMBA HELYEZHETŐ. O T RENDSZÁMHOZ CSAK EREDETI CSAVAROKRA LENNE SZÜKSÉG, MINDEN MÁS EREDETI RAJTA. ÉN NEM FOGLALKOZTAM VELE, MERT NÁLAM AZ IRODÁM DÍSZEKÉNT SZOLGÁLT.
MÁSODIK EGY HASONLÓAN FELÚJÍTOTT 1950 FEKETE CSEPEL 100-AS. EZ VOLT AZ ELSŐ ÉV AMI NEM LEMEZVILLÁS VOLT, DE ENNEK MÉG NEM VOLT SLUSSZKULCSA, ELSŐ-HÁTSÓ LÁMPAJA KICSI, ÉS MÉG MINDIG A KORÁBBAN HASZNÁLATOS KESKENY, BICIKLI SZELEPES KEREKEI VOLTAK. EZEN A MOCIN MÉG VAN EGY KIS MUNKA. A FESTÉK EZEN A MOCIN KÉT HELYEN LEPATTIGZOTT, AMIKOR ELDÖLT, EZ JAVÍTÁST IGÉNYEL, ÉS BEFEJEZÉSÜL EZ UTÁN MÁR CSAK A KÉZI CSÍKOZÁS VAN VISSZA.