Engem nyugodtan besrigulázhatsz abba a kategóriába,akik a reklámújsággal a
szemétkosarat bélelik ki.Persze csak azután,miután NEM olvassuk el.
És azt is beleírhatod a tanulmányodba,hogy egyeseket speciel nagyon zavar,hogy
napjában többször rossz arcú "szórólapkézbesítő" emberek mászkálnak az ajtó előtt.
A minap "véletlenül" el találták vinni a fiam kintfelejtett bicaját,de megesett az is,hogy
a fűtésünk hajszálvékony,füstölgő szellőző nyílásába tuszolták be a szórólapot. Azt hittem pedig,hogy ehhez a munkához nem kell túl sok ész,de tévedtem.
Az eddigi következtetések környezeti +figyeléseken alapultak..:) yah!
az az 50-emberes kitétel az olyasmit jelentett ám, hogy állíts össze egy kérdőívet, töltesd ki ennyi emberrel, és értékeld..:)))
Mit még.. hmm..
azt hiszem, érdemes lenne felkeresnek a bp-i piac szerkesztőségét, ha ráérsz egy kicsit, meg megnézni a statisztikai adatokat a különböző médiák reklámbevételeinek alakulásáról...
_Van_ ilyen statisztika, láttam is már, csak momentán nem tudom, hogy hol...
Ált. a specifikus és ingyenes kiadványok olvasottsága a legnagyobb, ezen belül is az élelmiszerdiszkontoké...
Továbbá azoké, amik nem csak hirdetéseket közölnek (vagy nem klasszikus hirdetés, hanem pl. riport, stb. formájában - a legújabb kv hirdetés sorozat az nagyon jó!:) ), hanem "olvasmányosak".
Ha rejtvény, vagy játék, vagy hasonlók vannak az újságban (még akkor is, ha nem túl jelentosek a nyeremények), "alaposabban" átnézik az emberek...
Azt hiszem, Bp-en a Budapesti Piac az, amit a legnagyobb példányszámban kiadnak, talán még olvasnak is egy kicsit... az egyik oldala hirdetésekkel van tele, a másik közszolgálati... (máris lehet elemezni, hogy miért :)) )
Ált. vannak a különbözö hiper, szuper, miegyéb marketeknek is saját szóróanyagaik, amiket elég sokszor periódikusan megjeleno, ingyenenes hirdetési újságként terjesztenek (Pl. az Europark "újságja"...
A múlt héten derült égből a zongora, avagy házi feladatot kaptunk mindannyian, akik egy hónapja kezdtünk egy marketing tanfolyamot. Eligazítás és források gyanánt, csak annyit, hogy boldoguljon mindenki, ahogy tud. Határidő: március 31.
„Készítsen egy 3-5 oldalas elemzést plusz szemléltetést a mellékletekben az alábbi témáról:
Elemezze a magyarországi reklámtortából a sajtó arányának változását és ezen belül vizsgálja meg az ingyenes újságok piacát. Csoportosítsa az ingyenes hirdetési újságokat és végezzen kutatást arról, hogy vagy a fogyasztók (minimum 50 fő) hogy fogadják és „fogyasztják” az ingyenes újságokat, vagy pedig az ingyenes újságban megjelenő hirdetők között végezzen kutatást. A véleményeket foglalja össze és értékelje.”
Kérek mindenkit, akinek van valami halványlila segédfogalma a témáról, illetve tud olyan weblapokat, amelyek nyújtanak némi lelki támaszt, jelentkezzen. Már annak is nagyon örülnék, ha elmondanátok a véleményeteket.
Előre is köszönök minden jelentkezést,
ben de kinn is