Keresés

Részletes keresés

Zöldhajú lány Creative Commons License 2 órája 0 0 56065

nem végig ez az első fele.

MCA-001 Creative Commons License 2 órája 0 0 56064

Már aszfalt is van az épülő M6-os autópályaszkaszon.

Forrás: FB

rm40 Creative Commons License 2 napja 0 1 56063
trizs77 Creative Commons License 2022.09.25 -1 0 56062
RadiX Creative Commons License 2022.09.20 0 0 56061

Az 52-es főút szakaszos felújításának is annyi.

Előzmény: radio100jozsi (56058)
trizs77 Creative Commons License 2022.09.20 -1 1 56060

Január 1-vel jogutód nélkül megszűnik a NIF.

Előzmény: RadiX (56059)
RadiX Creative Commons License 2022.09.20 0 0 56059

A hajdúnánási MotoGP-pálya is a megszorítások áldozata lett a 444 szerint, akkor gondolom a hozzá tervezett M3 csomópontok is elfelejtődnek.

Előzmény: radio100jozsi (56058)
radio100jozsi Creative Commons License 2022.09.19 0 1 56058

Itt a lista, milyen beruházásokat töröltek le:

 

https://www.parlament.hu/irom42/01003/01003-0001.pdf

 

Borsodban Tokaj vidéken nagyon sokat, pedig az egyik legrosszabb úthálózatú vidék, ahol nagyon magas volna a turisztikai potenciál, de ilyen utak mellett sajnos nem mennek oda az emberek, amit lefodulnak az M30-asról kiesik az autó kereke.

oculus2 Creative Commons License 2022.09.18 0 0 56057

Ha a Koncessziós zrt Kisújszállástól tervezi az M4-est végig megépíteni, akkor emberi számítás szerint az állam még megépíti azt Törökszentmiklóstól Kisújszállásig -a NER-en belül tán' csak van ennyi információáramlás... Azt meg csak remélhetjük, hogy közben nem üt be újabb államháztartási mennykő, és nem kerül a Törökszentmiklós-Kisújszállás szakasz két szék között a földre...

-Egyébként kár, hogy az M8-at, -mint az M0-át tehermentesítő külső gyűrűt- már az M4-ig (Szolnokig) sem tervezik megépíteni. (Bár az M5-ösről az M0-ára zúduló forgalom jelentős részének a kiváltása is nagyon jó lenne, ha megvalósulna.) 

Előzmény: drummond (56053)
Aladár46 Creative Commons License 2022.09.16 0 0 56056

Ott a pont. :)

Előzmény: 20-as vonal (56054)
MCA-001 Creative Commons License 2022.09.16 0 0 56055

Szia!

 

Meg tudná nézni valaki, hogy ezeknek a Komló környéki utaknak mekkora a legnagyobb megengedett teherbírása?

- 66-os főút
- 6601, 6542 és 6543 mellékút

 

Előre is köszönöm:)

Előzmény: NAR (56039)
20-as vonal Creative Commons License 2022.09.15 0 1 56054

SSC Motorways fórum hol járunk kérdésre: 83-as főút Pápa Észak csomópont. Szerintem. 

drummond Creative Commons License 2022.09.15 0 1 56053

https://www.szolnoktv.hu/musorok/aktualis-2022-09-15

 

Elméletileg építik tovább az M4est Kisújszállásig.  Márcsak a Lázárféle Építésügyi minisztériumnak kell aláírni a támogatási szerződést.

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.09.15 0 0 56052

Erre nem ment át a reakcióm valahogy...

ha jól értem, csak halasztva lesz.

 

Ami az M100-at illeti, szerintem nem feltétlen baj, hogy nem az M10 meg 1133 felújítás nélkül megy... A 10-es út települései megszívták volna.

 

(Piliscsaba szerintem saját magát szívatja meg a 1133 új nyomvonalával, rajtuk a saját akaratuk ellenére nehéz lenne segíteni)

Előzmény: radio100jozsi (56036)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.09.13 0 0 56051

Pár deci miatt én sem fogok változtatni a szokásaimon. Csak arról ötlött fel, hogy most már nálunk is elérhető a Google térképen, hogy a kisebb fogyasztású utat kínálja fel automatikusan. Megnéztem és valóban, ott írta ki a 13 % fogyasztásbeli különbséget. Az viszont tény, a térkép sok mindent nem tud figyelembe venni. (egy-egy útszakasz minősége, balesetveszélyes mivolta, stb) 

Előzmény: trizs77 (56050)
trizs77 Creative Commons License 2022.09.13 0 1 56050

Általában nem érdekel a fogyasztás.

Inkább legyen hosszabb és biztonságosabb az út.

 

Amúgy a Duster autópályán-országúton 6,3-6,8 között szokott fogyasztani.

Amíg Matrix volt (dízel) az egy literrel kevesebbel is beérte.

 

De ha valahol 6,6-tal megyek 300-400 km-t, akkor 10% fogyasztás csökkenés miatt biztosan nem megyek a zsúfoltabb, eseménydúsabb útvonalon.

 

Ne az én szokásomhoz igazodj.

Járd a saját utadat.

.

 

Előzmény: Landsmann_ (56049)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.09.13 0 0 56049

Vagy 8 km-el rövidebb Nádudvar felé, de az is kérdés, Biharnagybajomtól milyen az út Báránd felé. Amennyivel rövidebb, több település van, nem biztos, sőt talán biztos, hogy nem lenne meg az a 13 % spórolás. Ha a megszokott úton indulok, akkor Darvas-Zsáka-Berettyóújfalu-úticél a lakott település amin át kell menni. Másik irányba Biharnagybajom-Sárrétudvari-Püspökladány-Nádudvar-úticél, vagy a harmadik alternatíva: Biharnagybajom-Sárrétudvari-Báránd-Kaba-Hajdúszoboszló-Nagyhegyes-úticél. Azt hiszem marad az eredeti verzió. Ami a 4-est illeti, az valóban nem egy elalvós út. Észnél kell lenni és figyelni, talán jobban mint egy átlagos úton. Ahol az M4 már készen van Pest felé, ott már könnyebb a közlekedés. Pedig ha valahol, akkor a 4-essel úgy a szoboszlói elkerülőtől Nyíregyházáig már régen kezdeni kellett volna valamit, mert katasztrófa. A debreceni elkerülő oké, de addig is el kell jutni, illetve az elkerülőtől Nyíregyházáig. Nyíregyháza előtt az M3-tól a városig már 2x2 sávos, az szintén oké, de a többi az durva. Kanyargós, ráadásul fás terület, előzni felelősen nem nagyon lehet mert alig van olyan rész, ahol a biztonságos előzéshez megfelelően előre be lehet látni az utat. A forgalom meg nagy. Bonyolítja a helyzetet az idényárusok kipakolása az út mellett. Dinnye, szőlő, alma, krumpli, kukorica árusok. 

Előzmény: trizs77 (56048)
trizs77 Creative Commons License 2022.09.13 0 4 56048

Én egy kiskutyáért mentem és mindenképen el akartam kerülni a 4-es utat.

 

Ezért M3-33-és onnan le Tiszafüred-Karcag-Püspökladány.

 

De a Karcagtól Ppladányig tartó 4-es olyan veszélyes volt, hogy ihaj.

Ezért visszafelé Ppladány- Nádudvar-föl 33-as t.

 

Nem mondanám, hogy kiváló az út, de nem vészes.

Nyugodt.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

más

 

akiért mentünk :

 

 

 

Előzmény: Landsmann_ (56047)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.09.13 0 0 56047

Ahova szoktam menni, a Google térkép szerint arra 13 % üzemanyagot lehetne megtakarítani. Ahogy néztem az utcaképet, tavaly augusztusi felvételek alapján, itt-ott elég csehül áll az az út. Valamikor vagy 10 éve jártam arra, akkor kritikán aluli volt egyes szakaszai. Azt hiszem mégis maradok a bevált 47-M4-M35-33-as útvonalon.

Előzmény: trizs77 (56046)
trizs77 Creative Commons License 2022.09.13 0 0 56046

Két éve jöttem ott.

Nyugodt út.

kicsi forgalom.

Kb. 80-100 km/h tempo.

Előzmény: Landsmann_ (56045)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.09.13 0 0 56045

A Nagyhegyes-Nádudvar-Püspökladány út minőségi milyen? Járt arra mostanában valaki?

mzdude Creative Commons License 2022.09.05 0 1 56044

Más társaság, pl. az állam ettől még fejleszthet a Dél-Dunántúlon.

 

Mondjuk nem fog, de elvileg nem kizárt. :)

Előzmény: MCA-001 (56043)
MCA-001 Creative Commons License 2022.09.05 0 1 56043

A Dél Dunántúlt akkor megint kizárták a közúti fejlesztésekből...

Előzmény: Hírfigyelő (56042)
Hírfigyelő Creative Commons License 2022.09.05 0 2 56042

Rendkívül szembeszökő a térképen az M9-es ill. annak építési projektjének a teljes(!!!) hiánya.

Előzmény: Aladár46 (56041)
Aladár46 Creative Commons License 2022.09.01 0 0 56041

Ismerje meg a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.-t!

 

 

https://mkif.hu/

 

MCA-001 Creative Commons License 2022.08.30 0 0 56040

Köszi, de valami miatt nem tudok bejelentkezni:(

Azért még próbálkozok

Előzmény: NAR (56039)
NAR Creative Commons License 2022.08.30 0 0 56039

A kira.kozut.hu-n térképen rajta van, nem biztos, hogy ez elég neked.

Előzmény: MCA-001 (56038)
MCA-001 Creative Commons License 2022.08.30 0 0 56038

Sziasztok!

Szakmai segítségre lenne szükségem.

Van valahol olyan online adatbázis, ahol adott út (fő- és mellékút) kilométerszelvényenkénti tényleges terhelhetősége fellelhető?

 

Köszönöm:)

rm40 Creative Commons License 2022.08.29 0 1 56037
radio100jozsi Creative Commons License 2022.08.28 0 1 56036

Lázár bemondta, hogy M76 kuka, M100 kuka, M1 2*3 sávra bővítés kuka.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!