Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 5 perce -1 0 50037

Félreértettél, egyetlen felsorolt esetet sem tartottam feleslegesnek, mindössze annyit írtam, hogy Győr egyáltalán nincs rosszul ellátva autópályával, illetve csomópontokkal már a jelen helyzetben sem.

Előzmény: Herodes68 (50035)
Jared- Creative Commons License 30 perce 0 0 50036

Győrnek most az M85-ös 14-es utig való elvitelét kéne kilobbiznia.

Előzmény: Herodes68 (50035)
Herodes68 Creative Commons License 45 perce 0 0 50035

Lényegét tekintve egyetértek az M85 Soproni fejlesztésével kapcsolatban, de az M1 győri elkerülőjén épült

csomópontjait ide citálni egyrészről szerintem helytelen másodsorban szakmailag kapufa.

M1-M19 elválási csomópont gondolom nem szorul magyarázatra

M1-8136 (813) Audi gyár gondolom nem szorul magyarázatra

M1-81 Székesfehérvár , Győr-péri repülőtér

M1-82 Veszprém-Balaton

M1-83-as Pápa és a legnépesebb győri lakótelepek (Ady és Marcall város)

M1-85-M85 

Szerinted ezek közül melyik nem indokol csomópontot?

 

Ezen felül az M1 győr elkerülő szakasza keresztezi:

8222-es Győr- Bakonybánk

83129-es Győr- Győrújbarát

84125-ös Győr - Ikrény

ök. és bekötö utakat. Ezek mind csomópont nélküli keresztezések.

 

 

Előzmény: rm40 (50033)
Jared- Creative Commons License 1 órája 0 0 50034

Aha. Tehát nagyjából az összes futó projekt.

Egyébként van olyan projekt is amit pozitivumként élsz meg?

Előzmény: dimelo (50027)
rm40 Creative Commons License 1,5 órája -1 1 50033

> 2001-ben még a Dudlesz-erdőn keresztül akarták a határhoz vezetni. (Nem látszik alagút, de 160 m a szintkülönbség S.kőhidai úttól (170 - 330 m)

Még nem voltunk EU-tagok és Schengen is messze volt.

Azután jött valakinek a remek ötlete az alagúttal... ahol "csak" 114 m a szintkülönbség + Natura 2000

Én most bátorkodtam jelezni, hogy ez így nagyon drága és önző verzió,

ezért hívtam fel a figyelmet arra, hogy van 70-90 m-es szintkülönbségű terület, (Plaza csp-nál) amely nem Natura érintettségű.

 

Utánanéztél, csak éppen, khm, nem bontottad ki az igazság minden részletét. Helyetted is belinkelem a teljes dokumentumot. Abban benne van az is, hogy:

"Az északi szakaszon a hatályos tervek szerint a Virágvölgy teljes beépített és beépítésre szánt területét a gyorsforgalmi út észak-nyugatról kerülte el. A módosított nyomvonal Virágvölgy városrész területét átszeli, a keleti részen a felszínen vezet, a nyugati részen alagútba kerül, amelyből a 84. számú főút keresztezése után ér fel a helszínre. [...] A nyomvonalváltoztatás következtében beépített és beépítésre szánt területek is érintettek a gyorsforgalmi úttal."

Magyarán ismételten előjön ami írtam, hogy a nyomvonal kijelölése nem abból áll, hogy kedvünkre húzogatunk vonalakat a térképre. Az eredeti nyomvonal a Natura 2000 területbe nyomult volna bele, nyilvánvalóan a környezetvédelmi engedélyt csak egy, a végleges kivitelben szereplőnél jóval hosszabb alagúttal kaphatta volna meg. Egy még beljebb helyezett nyomvonallal pedig még nagyobb területet szakítottak volna le a városból és még kevésbé érvényesült volna az a szándék, hogy valódi elkerülő szakasz épüljön. Mivel szőlők is találhatók azon a területen a borvidéket is érzékeny érint minden beavatkozás. Jól láthatóan kompromisszum született, éppen úgy mint az oszták szándékok (hiányának) ismeretében a 84-be való visszakötés választásával.

 

> No, ez a mondat felelőtlenül nimby-sta... Olyan M6 mentalitású.

 

Vicces, hogy az M6-ot emlegeted, a Piusz-pusztás ötleted és az abból leágaztatott (általad féltökűnek szánt) nyugati szakasz maga pont egy semmibe irányuló M6 és az abból leágazó, a forgalmat bonyolító M60 elrendezését másolja.

 

> Egyáltalán: érdekel valakit Sopronban, hogy Budapest a főváros és Győr a megyeszékhely?

Mert mintha ez nem is lenne fontos. (Azért lenne mit kifogásolni a Balfi csp. környékén is)

 

Győr a maga rengeteg M1-csomópontjával csak ne panaszkodjon, mellesleg a mai GyMS megye nagy része történelmileg Sopronhoz tartozott és csak egy picinyke terület volt Győré; a mai viszonyokat Rákosinak és a vasfüggönynek köszönhetjük. 

Budapest is szépen kapja a maga M0-ját, amit a főváros nem kis részben ugyanúgy a saját elkerülőjének használ, hogy a belső Hungária-gyűrűt és a tervben lévő külső körirányú utat ne említsük - az egyéb közlekedési berhuzásáit az elmúlt évtizedekből nem is említve. Tudomásul kellene venni, hogy Sopron a jelen viszonyok között dinamikusan bővül, mára Érd után az ország második legnagyobb népességű nem megyeszékhely városa, népessége egyes megyeszékhelyekét is meghaladja. És ez csak a bejelentett lakosságszám, ami a valóságban a hivatalosnál jóval nagyobb lehet.

Előzmény: dimelo (50023)
dimelo Creative Commons License 8 órája 0 0 50032

S. Miklós, a többi sajnos igaz...

 

Kisvárdáról 3 éve írtam kritikát.

 

Redukálva a burjánzó oldalirányokat:

A 2500 milliárdból (ami hol ennyi, hol több - államtitkárok közlései szerint)

épülhetne 1500 km 2x2, de nem fog ezer sem...

 

Előzmény: Herodes68 (50030)
dimelo Creative Commons License 8 órája 0 0 50031

Vállalom, ha ezzel tudtam aktívabbá tenni a fórumozókat!

 

De sajnos nem annyira demagógia, mert az elmúlt hét során érkezett légifuvarok jelzik: nem volt elég készlet.

Ez az Antonov-nyi maszk és egyéb medicalpack már nagyon leleplező...

 

Szumma: amit most erre költeni kell, azt valahonnan elvették, megtudjuk hamarosan, hogy honnan...

 

A veszély az, hogy ha az EU-s forrásokat "úgymond" lekötötték,

akkor a hazai költségvetésű tételekben (autóutak) lehet kockázatos kimenetel...

 

Pedig sokat javulna a kilátás: csak 2 tétel minusszal...  (Bu-Be, P2)

Előzmény: ÁsítóSárkány (50029)
Herodes68 Creative Commons License 8 órája 0 0 50030

Minden rosszban van valami jó alapon ez a vírus talán helyre teszi a keleti láz(ár) álmokat.

És hogy ne legyek igazságtalan, a keleti pénzégetésben benne volt vastagon Seszták László egykori

miniszter és Tasó László volt államtitkára (volt nyíradonyi polgármester ) is.

 

Előzmény: dimelo (50027)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 8 órája 0 0 50029

még mindig kicsit off:

akkor meg ne a maszkokról és lélegeztetőgépekről beszéljél -- ez így demagógia volt.

Előzmény: dimelo (50028)
dimelo Creative Commons License 8 órája 0 0 50028

Bocsi!

A gazdasági hatások nagyobbak lesznek,

Vajon a minisztériumi átcsoportosításból mennyi érinti az ITM-et?

Azon belül melyik szektort és azon belül melyik projektet...

 

Ha közzéteszik...

Előzmény: ÁsítóSárkány (50026)
dimelo Creative Commons License 8 órája 0 0 50027

Később kapcsolódtál be...

A múlt héten éppen az M30 brutális tételeit vettem sorba.

Néhány héttel ezelőtt az M49 víziót...

 

Amiben egyetértünk: M35, semmi jót róla nem mondhatok, és van mit kifogásolni az M44-nél is. (Szentkirály, már többször írtam)

 

De ne gondold, hogy az M76  "takarékos" sztráda...

Nem magyarázható a drágaság, ha direkt hegynek viszik a nyomvonalat. (vagy 4 km-en 3 csomópontot akarnak építeni...)

 

Ahogy a home office időkeret engedi és a dokumentumok is megtalálhatók,

 

folyt. köv...

 

 

Előzmény: Herodes68 (50025)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 9 órája 0 1 50026

off: mind a szabadonlévő a maszkok és lélegeztetőgépek száma, mind a termelésük erősen véges. Még a megnövelt termelés ellenére is.

Egyébként ehhez képest egész szép muníciót sikerült beszerezni...

Szóval álnaívságnak tartom, hogy ezért le kellene állítani az építkezéseket. Ha az alagút építésnél nem lehet védőtávolságot tartani egymástól, az már egy komolyabb érv lenne.

Előzmény: dimelo (50007)
Herodes68 Creative Commons License 9 órája 0 1 50025

Szerintem kicsit sokat vergődsz a nyugat-Mgyarországi fejlesztések kapcsán.

Kár hogy nem vagy ilyen költségérzékeny a keleti fejlesztésekkel kapcsolatban.

Pedig van jónéhány fejlesztés és elképzelés ahol rugozhatnál.

Pl. M30; M34; M44 aztán felkészül M47.

Előzmény: dimelo (50023)
dimelo Creative Commons License 10 órája 0 0 50024

Köszi! 

Kerestem is, találtam is...

 

De ha kitetted, mindenki láthatja.

Például a 6. oldalt...

Gyorsforgalmi és főúti kapcsolatok

1.M85 gyorsforgalmi út

1.Pereszteg-Sopron országhatár között az A3-as úthoz csatlakozva

2.2018-2020 között épül ki

3.123 milliárd Ft

 

A dátummal már gond van... és a költségekkel?

Hogyan lehetséges - egy megállapodáson belül - megvalósítani az S7-et és teljesen szabotálni az A3-at?

Ja... csak "szándéknyilatkozat" volt...

És azóta nincs diplomácia?

Minek alapján épül az S7 és miért nem az A3...

Előzmény: Jared- (50015)
dimelo Creative Commons License 10 órája -1 0 50023

"...nem akarom magam részinformációk alapján okosabbnak gondolni azoknál, akik minden szempont figyelembe vételével tesznek javaslatot a döntéshozóknak..."

 

Ha nem vetted volna észre: már a döntések után vagyunk.

Nem volt módom bármiben is javaslatot tenni.

De úgy olvasom, hogy volt - van Sopronban is olyan szervezet, amely tett volna javaslatokat - nem jutott eredményre.

 

"leghatékonyabb megoldásokra"

Amiért felkeltette a figyelmemet az M85, - ami szerinted nem rám tartozik - az éppen a hatékonytalanság...

 

Utánanéztem a "fejlődéstörténetnek"

2001-ben még a Dudlesz-erdőn keresztül akarták a határhoz vezetni. (Nem látszik alagút, de 160 m a szintkülönbség S.kőhidai úttól (170 - 330 m)

Még nem voltunk EU-tagok és Schengen is messze volt.

Azután jött valakinek a remek ötlete az alagúttal... ahol "csak" 114 m a szintkülönbség + Natura 2000

 

Én most bátorkodtam jelezni, hogy ez így nagyon drága és önző verzió,

ezért hívtam fel a figyelmet arra, hogy van 70-90 m-es szintkülönbségű terület, (Plaza csp-nál) amely nem Natura érintettségű.

 

 

"A forgalom mindig megtalálja a legkevésbé kihasznált szakaszokat."

 

No, ez a mondat felelőtlenül nimby-sta... Olyan M6 mentalitású.

 

A 84. útból csak 2 km 2x2 sávos, a Temető körforgóig 5 km pedig nem...

 

Az ágfalvai út összekötése sokkal hasznosabb lehetne a Plaza csp.hoz.

Kiszámoltad-e, hogy a jelzett M85 útvonalon Sopron-Harka csp. 13 km az elkerülőn, de csak 8 km a városon át.

Szerinted mennyien fognak kerülni Kőhidáig?

A határ felé vivő ágfalvai út csak a kifelé ingázókat segítené, a Plaza csp. mindenkit.

 

Egyáltalán: érdekel valakit Sopronban, hogy Budapest a főváros és Győr a megyeszékhely?

Mert mintha ez nem is lenne fontos. (Azért lenne mit kifogásolni a Balfi csp. környékén is)

 

Az M85 határszakasz - így tervezve, de befejezetlenül - csak az önzés emlékműve...

Ha egy 60 ezres várost 20 km-en 100 milliárdért lehet kikerülni, az a soha meg nem térülő kategória...

 

 

 

A ******************* alatti megjegyzésedről majd külön írok, mert itt a saját érveid csapdájába estél...

Még egy kicsit matekozz a távolságokkal.

Előzmény: rm40 (50017)
Jared- Creative Commons License 11 órája 0 0 50022

Ausztria egy autópályazsákutca. Semmi új nem tőrtént. A német A7 és A94-nek sincs folytatása.

Előzmény: Autobahn89 (50020)
trizs77 Creative Commons License 11 órája 0 0 50021

Jogilag teljesen tiszta amit tesznek.

Erre figyelnek.

 

A népiesch megközelítés/fogalmazás, szó használat  símán elmegy, helye van, a sarki kocsmában, de bíróságon használhatatlan.

Előzmény: Autobahn89 (50020)
Autobahn89 Creative Commons License 11 órája -1 2 50020

Csak azt nem ertem, hogy az EU-ban ez hogy megengedheto, amit a szabad munkaeroaramlas ellen tesznek az osztrakok? Kenyuk, kedvuk szerint lezarjak a hataratkeloket, ezzel szivatva a magyarokat, hogy meg veletlen se legyen egyszeru beerniuk az osztrak melohelyukre.

Bezzeg most, hogy tolunk fugg az egeszsegugyuk burgenlandba es beutott ott is a szar, a seggunket is fenyesre nyalnak, hogy kint maradjunk. Kepmutato nepseg. Az ilyenekkel nem is csodalom, hogy nem lehet konszenzusra jutni hatarmetszesben. Hirdetik, hogy mennyire zoldek, de azert kovagtak csilliard hektarnyi fat a sipalyak miatt. 

Előzmény: rm40 (50017)
Jared- Creative Commons License 13 órája 0 0 50019

Igen, Sopron bár szép, de sajnos elég elmaradott hely ami az infrát illeti. Ugye ott kezdődik a dolog hogy a pályaudvart nem sikerült mindkét oldalról megközelithetővé tenni a gyalogosforgalom számára + parkoló a Felsőbüki út mellett. Pedig csak néhány méter aluljárót kéne ásni. De nem. Inkább az egész város a Csengeryn megy...  

Előzmény: rm40 (50016)
rm40 Creative Commons License 27 órája 0 0 50018

jav.:  "továbbra is tartom magam, hogy helyi ismeretek hiányában ne minősítsek egy-egy konkrét intézkedést"

Előzmény: rm40 (50017)
rm40 Creative Commons License 27 órája -2 4 50017

> Ahogy nézem a "szimpátiaindexedet" nem vagy túl népszerű a meggondolatlan véleményeddel.

 

Az hogy ki hány sokadnickjénál mínuszolja egy-egy hozzászólásomat, meglehetősen hidegen hagy.

 

> 1. A Tisza-híd szakasz leállítása, 3 évig jegelése ellenére is brutál drága kivitelezésnek tartom és szégyellem,

    hogy ilyen megaláztatás történt, amit azzal tetéznek, hogy még drágább lesz, tehát elrontott öröm  - nagy szégyenérzet.

2. Az Üllő-Albertirsa M4 szakasz 1,9 milliárd/ km költségből megvalósult (a ceglédi résszel még olcsóbban)

 

Veled ellentétben továbbra is tartom magam, hogy helyi ismeretek hiányában minősítsek egy-egy konkrét intézkedést és nem akarom magam részinformációk alapján okosabbnak gondolni azoknál, akik minden szempont figyelembe vételével tesznek javaslatot a döntéshozóknak, illetve a döntéseket igyekeznek a leghatékonyabb megoldásokra lefordítani. Nem a fórumra kirakott, térképekre ötletszerűen berajzolt színes vonalakkal, szövegrészek teljesen indokolatlan félkövér és színes kiemelésével és a mondatokba berakott "indokolatlan", "pazarló" és "felesleges" szavak halmozásával lesz egy hozzászólás értékesebb.

 

> 3. A Sopronból Bécs felé agglomerációs ingázás abszurditása, hogy a Sopron elkerülő alagutas 3,95 km-én lesz a legkisebb forgalom...

 

Szerintem meg nem. A forgalom mindig megtalálja a legkevésbé kihasznált szakaszokat.

 

>  ellenben a 84. utat kellett volna a határig 2x2 sávosítani - már 10 évvel ezelőtt...

 

A 84-es Sopron-Oh között részben most is 2×2 sávos. Hiába 2×2 sávos a Plaza körforgalomig, ha a városi szakasz képtelen levezetni a hazatérő forgalmat. Tudod, a forgalom kétirányú, napszaktól függően eltérő dominanciával.

 

> Ez a "most" - már múlt idő...  A később.. az már a most!

 

Nem tartom valószínűnek, hogy folyamatban lévő projektet leállítanának; inkább a még le nem szerződöttek lehetnek veszélyben. A mai kormányinfó alapján sem tűnt úgy, hogy a futó projektekből akarják kiszedni a pénzt.

 

> Persze, ha nem akarsz tudomást venni a fenyegető veszélyről, akkor Neked is fel kell tennem a kérdést: A hűség mellett nincs szolidaritás?

 

Nincs szolidaritás az építtető cégekkel? Ha az tőlük vonod el a pénzt és a munkát, az ugyanúgy a gazdaságnak és az adófizetőknek fájna.

 

*************

 

A fránya kettős mérce viszont nagyon idegesít. Sírsz-rísz, hogy a román forgalom M3-ra terelésével 70 km-rel hosszabb útra lényszerülnének a román vendégmunkások, az M85 határmetszési pontját viszont szemrebbenés nélkül tolnád keletebbre. Ha ezzel egy ingázó útvonala csak 2 km-rel hosszabbodik, az napi szinten már 4, éves szinten (nagyon szerény évi 225 munkanappal számolva, ami valójában - mivel többségük e.v. - ennél még több) pedig 900 km többlet egyetlen ingázóra számítva.

 

A másik meg hogy nem vagy képes megérteni (hiába magyarázzuk neked már többen is), hogy az osztrákok (a többi környező állammal ellentétben) nem akarnak új határpontokat, sőt a meglévőket is a legkisebb mondvacsinált indokra hivatkozva azonnal lezárják, korlátozzák. Az a szomorú valóság, hogy az átlag burgesz visszasírja a vasfüggönyt, amikor ők voltak az osztrákok keleti világvége, az osztrákok szegény rokonai, akiket csak támogatni kell, de holmi közlekedéssel hagyják őket békén. Minden erejükkel keresztbe fekszenek a korábbi, történelem által szétszakított közlekedési kapcsolatok helyreállításának is, nemhogy még újak nyitásának. És az Unióról is roppant szomorú bizonyítványt állít ki, hogy az alapelveinek (áruk és személyek szabad mozgása) ilyen szintű semmibe vételét szótlanul tűri.

Talán így megérted: a burgesz büntetlenül megtehet olyat, mintha Budapest a reggeli és délután csúcsforgalom idején lezárná a Laudernél a gépjármű-forgalom elől a Budakeszi utat. 

 

 

 

 

Előzmény: dimelo (50007)
rm40 Creative Commons License 28 órája 0 1 50016

Ez így van és ezt rossz helyen alkalmazott körforgalmakkal még rontani is sikerül. Emellett míg egyesek a vasút lesüllyesztéséről ábrándoznak, régóta hiányzik a Besenyő utca és a Vándor Sándor utca aluljáróval történő összekötése.

Előzmény: Jared- (50005)
Jared- Creative Commons License 30 órája 0 1 50015

Ime:

 

http://www.fomterv.hu/mmk/sites/default/files/balatonfoldvar-2014/09_Szekely_Tamas.pdf

 

Szándéknyilatkozat legalábbis volt Nissl úrral. Aztán elhalt a dolog. Kérdés hogy meddig kellett volna várni az osztrákokra?

Előzmény: Jared- (50014)
Jared- Creative Commons License 1 napja 0 1 50014

Persze hogy volt egyeztetés. A fomterv PDF-jeben megtalalod a 2014-es anyagban. 

 

Nézd, nem fogunk tudni konszenzusra jutni ha nem érted meg hogy az M85 esetében nincsen szó határmetszesrol. Ezért a nagyvaradi példad sántít. Az egészben az az ironikus hogy ha ez egy normális fejlesztés lenne egy nem teljesen elsötétzoldult orszaggal, akkor mind az A3 mind az S4 felé illene kapcsolatot teremteni. Ezesetben pedig a jelenleg kivitelezés alatt nyomvonal lenne (reméljük lesz) a legjobb. Bocs, de nem tudom rossz néven venni hogy a magyar tervek ezt a szenariot nem vetik el. 

Előzmény: dimelo (50012)
dimelo Creative Commons License 1 napja -1 0 50013

A járvány kezelése - orvosszakmai kérdés, politikai támogatással (vagy nem)...

 

A gazdaság leállása utáni restauráció - az viszont tisztán és erőteljesen politika...

 

Máris olvashatjuk: elvesznek innen - onnan.

 

De hogy az eddig is már kivéreztetett önkormányzatoktól, akikre többlet feladatot osztottak?

Akiknek az elmaradó iparűzési és idegenforgalmi adói mellett még a gépjárműadót is csengessék be?

 

Mi lesz még?

A sorba illik a hazai finanszírozású beruházások átvizsgálása, mert honnan jönne össze az emlegetett 1300 milliárd átcsoportosítás?

 

Csak felidézem:

az első poszt kb. 3 hete a 2000 milliárdos EU kohéziós keret átcsoportosításának polémiájával kezdődött...

Előzmény: totyit (50011)
dimelo Creative Commons License 1 napja 0 0 50012

Nem kellene minden felelősséget áthárítani.

Bár úgy könnyebb...

 

Ha lett volna ilyen egyeztetés, akkor az Önkormányzat kommunikálhatta volna, hogy: mi akartuk, de ők nem...

 

Van-e olyan dokumentum, amelyik rögzíti, hogy mi  - magyarok - 3 határátkelő javaslattal érkeztünk, de ők - az osztrákok - egyiket sem fogadták el?

 

Itt a keleti határszélen többször is folyt egyeztetés, akár Nagyváradon...

Más kérdés, hogy az 5 km-es határ - Dn 19. út közötti A3 szakaszocska legalább annyira látszatintézkedés...

 

 

 

 

Előzmény: Jared- (50010)
totyit Creative Commons License 1 napja -2 1 50011

"Most világveszély van, kiszámíthatatlan következményekkel."

 

A következmények nagyon is kiszámíthatóak.

Sokkal nagyobb a pánik mint amit a járvány indokolna.

A járvány így is, úgy is végig megy a népességen. Csak sokkal lassabban terjed, nem kell egy időben egyszerre sok lélegeztető gép.

Aki pedig krónikus  tüdő és felső légúti betegségben szenved (na őket kellene karanténban tartani ) , az előbb utóbb (3-5-10 év)  meghalna.

Sajnos most a vírus miatt előbb van rá esélye. A vészhelyzet nem állítja meg a vírust terjedését, csak nagyon lelassítja. És most a lassítás a cél.

Aki fogékony az meg beteg lesz a vírustól ( ahogy az influenzától is ), aki meg nem annak semmi baja nem lesz.

 

Előzmény: dimelo (50007)
Jared- Creative Commons License 1 napja 0 2 50010

Kulönös viselkedésnek tartom, hogy a beruházás lobbizásában hatékony Önkormányzat

nem olyan eredményes a szomszédsággal, a közös érdekek mentén történő egyeztetésekben. (Voltak, vannak?)

 

Ez abszurd nimby pozíció: onnan ide, innen oda megy a lesz@rom "játék"...

 

 

Neked azért kicsit maniad hogy a magyarokba mindenképp belerugj egy jó nagyot. Meg akkor is ha az teljesen megalapozatlan.

 

Pontosan mit kéne csinálnia a soproni önkormányzatnak ha a szomszéd szarik az egészre? Tényleg nem értelek. Huszadszor: az új elkerulo osztrákok nélkül is kell. 

Előzmény: dimelo (50006)
totyit Creative Commons License 1 napja 0 0 50009

"Sopron tehermentesítése csak látszólagos, ha a határ miatt továbbra is visszatorlódik a 84. és az M85 is"

 

Annyi autó azért valószínű nem lesz hogy Magyarországig érjen a sor vége.

A Cinfalvai körforgalomtól a magyar határ  4,3 km.

A Klingenbach-i (Kelénpatak )  elkerülő meg autóút szerű , nincs szintbeli kereszteződés rajta.

Előzmény: dimelo (50006)
Jared- Creative Commons License 1 napja 0 3 50008

Hogy érted hogy látszatintezkedes? Szerintem rádférne egy Soproni látogatás (virusmentes időkben). A soproni elkerulon fognak megszunni a dugók, tehát városon belül. Az hogy a határ előtt/után is dugó lesz az egy sajnálatos, ám de teljesen más kérdés. 

Előzmény: dimelo (50006)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!