Keresés

Részletes keresés

józsi24 Creative Commons License 45 perce 0 1 44999

2022re, hogyne...  dilettans egy firkasz...

 

a nyomvonal kivalasztas utan jonnek a hatastanulmanyok, az engedelyeztetesi eljarasok, szag6osagi engedelyek, kiviteli tervek, love me tendereztetes, majd min 3 ev epites...

 

ha minden flottul megy, akkor 2025.

 

de nem fog.

Előzmény: . kata31 (44992)
józsi24 Creative Commons License 45 perce 0 0 44998

rosszul nezed...

 

az nema 10es, hanem a pilisi kirandulout...

 

a 10es szoba se johet, ott annyira tragyak a viszonyok, hogy azt meg azis keruli, akinek arra a legrovidebb..

Előzmény: ÁsítóSárkány (44993)
józsi24 Creative Commons License 1,5 órája 0 0 44997

sot: mar kesz is van...

 

amugy most mi ez a kibaszott szarkeveres??

 

egy honapja meg ugy volt, hogy storno...

 

mostmeg ismet tervezik?

Előzmény: . kata31 (44988)
NAR Creative Commons License 2 órája 0 0 44996

Egyáltalán nem bánom, ha unalmas a közlekedés - ugyanakkor alig 2 méter széles sávban haladni úgy, hogy baloldalt betonfal, jobboldalt kamion, nem kimondottan unalmas. A Waze szerint csak egy perccel lett volna gyorsabb a városon át menni, tulajdonképpen jól lehetett haladni az M0-n. Az M1-en volt kisebb dugó baleset miatt. Ahogy látom, lassan az M3-on is ráfér egy új aszfaltréteg a külső sávra Gödöllő és Hatvan között...

Előzmény: mzdude (44986)
. kata31 Creative Commons License 3 órája -1 0 44995

Ez igaz, a NIF 06.06.-i közleménye a lényeg...illetve a tény,hogy nem került ki az M0 nyugat nyomvonal a törvényből,mert akkor nem tehette volna ezt ki a NIF..

Minden halad az eredeti ütemben,a megye is közölte ezt közleményben közben.

http://www.pestmegye.hu/38-fooldali-slider/3786-2022-re-kesz-lehet-az-m0-hianyzo-szakasza

Előzmény: ÁsítóSárkány (44994)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 5 órája 0 1 44994

Ez meg egy szenzációhajhász újságíró megfogalmazása, ami éppen azon a közleményen alapul, amit korábban mutattál. Én legalábbis úgy fogalmaznék a helyében: épülhet.

Előzmény: . kata31 (44988)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 5 órája 0 0 44993

Ahogy elnézem, a 10-esen át a második helyezett, pár perccel lemaradva...

Előzmény: NAR (44982)
. kata31 Creative Commons License 8 órája -1 0 44992

Látod, hogy mire szántam, egyértelmű. Valóban milliós tömeget érintő hír, amit a megye egyetlen, de dátumot kitűző mondattal kommentált már az M0 ról egy cikket is ismertetve forrásként..

 

"A nyomvonal kiválasztása után még idén kijelölhetik a kivitelezőt, s a beruházás 2022-re befejeződhet." http://www.pestmegye.hu/38-fooldali-slider/3786-2022-re-kesz-lehet-az-m0-hianyzo-szakasza

Előzmény: adiaboli (44990)
józsi24 Creative Commons License 11 órája -1 0 44991

latszik, hogy fogalmatok sincs mekkora itt a szarkupac...

 

mar egy eve basszak az m0delt (hogy minek azt nemtom, mert semmi baja nem volt), azota horror arra menni...

 

+ most a keleti szektort is basszak, tegnap du egy defektes nyerges miatt (leallosav nuku), orakon keresztul 10 km-es torlodas volt...

Előzmény: NAR (44982)
adiaboli Creative Commons License 13 órája 0 1 44990

értékelitisben...

 

Ha ezt valami vicces orvosi latinnak szántad, akkor fölösleges volt rá az ékezet. A "senyvedés" az ok, bár elég csúnya: nem illik másnak kívánni.

ON

Előzmény: . kata31 (44977)
dimelo Creative Commons License 15 órája 0 0 44989

Jó, de mennyi eróziós kár keletkezett?

és még fog is, mint írod: + egy évig jogászkodhatnak is.

Előzmény: pentium10 (44987)
. kata31 Creative Commons License 24 órája 0 0 44988
pentium10 Creative Commons License 25 órája 0 0 44987

az ar az oke, ne feledjuk itt szinte mnden mutargy s osszes gerenda mar a helyszinen, kb 52%-os keszultseggel veszik at a terepet

Előzmény: dimelo (44984)
mzdude Creative Commons License 25 órája 0 0 44986

Tényleg ennyire reménytelen.

 

Amikor éppen nincs szétborítva, és nincs 20 kilométeres dugó, akkor is csak akkor érdemes arra menni, ha viszonylag egyenletes tempójú, viszonylag unalmas utazásra vágysz. Sem időben nem éri meg, távolságban meg pláne. Fogyasztásban is kevesebb a városon át, hiába a sok megállás-elindulás.

Előzmény: NAR (44982)
trizs77 Creative Commons License 29 órája 0 1 44985

Tényleg úgy rövidebb.

 

Kb. négynaponta reggeli csúcsban és délben is, megteszem az M3 bevezető (Mexikói út) - M1-M7 elágazás közötti távot.

 

A kb. 18-20 km- M1-M7 =, városon át, Thököly-Rákóczi - Erzsi K-né híd-Hegyaljai-Budaörsi = kb. 45-55 perc az átlag.

Csúcsban.

 

Volt már 35 perc is de ez nem jellemző és volt már 90 perc is néha.

Ez se jellemző.

 

Az M0-n keresztül nem ritkán a duplája.

 

 

Előzmény: NAR (44982)
dimelo Creative Commons License 30 órája 0 0 44984

Bőven lehet...

Szerinted mitől ilyen olcsó a kivitelezés?

Alkotmányos költségek mellett...

Előzmény: pentium10 (44981)
mash.69 Creative Commons License 1 napja 0 0 44983

mész megnézni a Kékes támadást? :)

KOllegák jöttek szerdán az M5-ösön és az m0-án jöttek.

Bár ne tették volna Kiskunhalas-Gyál kevesebb volt, mint a Gyál-Budakeszi....

kb. kétszer vagy háromszor több idő volt

Előzmény: NAR (44982)
NAR Creative Commons License 1 napja 0 0 44982

Terveztem egy Tatabánya-Gyöngyös utat és legnagyobb meglepetésemre azt hozta ki a Google, hogy Budapest belvárosán keresztül gyorsabb (hétköznap, napközben), mint az M0-on:

A Google-nak is agyára ment a hőség vagy tényleg ennyire reménytelen az M0 dél?

pentium10 Creative Commons License 1 napja 0 0 44981

szerintem siman toljak 1 evet a fellebezesekkel

a Strabag lemaradt megint s mar mondjak hogy fellebezni akar s fog is

Előzmény: dimelo (44979)
mash.69 Creative Commons License 1 napja 0 1 44980
Mondjuk mert alattad 9 hozzászólással már ott van?!?
Ilyenkor felmerül az emberben hogy csak írsz ész nélkül?!?
Előzmény: . kata31 (44977)
dimelo Creative Commons License 1 napja 0 1 44979

Meglepetés odaátról:

https://www.maszol.ro/index.php/gazdasag/112915-k-epithetik-tovabb-a-bihari-autopalyaszakaszt

 

Azért csak óvatosan a reményekkel...

 

Ebből a cikkből az derül ki, hogy a félbehagyott A3 szakaszokat 6+18 hónap alatt be kell(ene) fejezni.

Na és az árak:

Bihar és Berettyószéplak között     28,55 km 68,3 millió Euro= 22 milliárd Ft     770 millió Ft/km

Berettyószéplak és Bisztraterebes 26,35 km 75,7 millió Euro= 24,5 milliárd Ft  930 millió Ft/km

Kár, hogy az újságíró elsiette a szakaszmegjelölést... elsőre Bihar és Bisztraterebes jönne...

és van némi probléma a szakaszkilométerekkel is.

De 1 mrd./km alatt vannak, 7 éve hagyták félbe, az állagmegóvás és restauráció benne van?

ÁsítóSárkány Creative Commons License 1 napja 0 0 44978

A Királyok útját, Nánási utat ne nézzük már alsó rakpartnak... Oké, baleset miatti extra dugó esetén menekülő útvonal, az arra lakók nem kis bosszúságára.

Az alsó rakpart nálam a Záhony utcánál kezdődik...

Előzmény: troglodita (44975)
. kata31 Creative Commons License 1 napja -3 0 44977

Vajon mi negatívat talál bárki abban,ha megadok egy hírt komment nélkül a hivatalos állami forrásából? Betegek,akik negatív értékelitisben senyvednek?

Előzmény: . kata31 (44969)
. kata31 Creative Commons License 1 napja 0 0 44976

Valóban van benne visszalépés Cseneger nyilatkozatához képest.

Valójában már abban kezdek biztos lenni,hogy minden egy szakaszba kerül a térségben 2020-ban.

Mindennek megcsinálják a környezetvédelmi engedélyét,de semmi mást nem. Se az M100-nál,se az M0-nál ..semminél.

 

Az oka egyszerű. A fővárosról most válik le a megye,mert a központi régióban 50%-os hozzájárulást kell fizetnie Magyarországnak az EU finanszírozása projectekhez. Mire a leválás folyamata befejeződik(2020-ban) viszont csak 15% lesz majd az állami rész benne.. Innen már az Áfán is haszna lesz az állanak a beruházásokon.

 

2021-ben pedig elindul majd minden költséges kiviteli tervezése és lehet nem is egy kivitelezés,talán már  a rákövetkező évben.(mert tuti vannak már nem kis részt elkészült tervek valahol egy fiókban)

...azaz egy kivétel van, az északi M0,mert azt már nem lehet eltervezni a főváros területéről, ami nem kizárt a kis II. kerületet érintő M0 nyugat szakasznál.

 

- mindez most tőlem is csak agymenés kivételesen,ami feltételezés.

Előzmény: ÁsítóSárkány (44970)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 0 44975

Igen, de tulajdonképpen itt lehet a legkönnyebben az alsó rakpartra is eljutni az M0-ról, szóval valami normális csomópontot talán megérdemelne...

Előzmény: ÁsítóSárkány (44974)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2 napja 0 0 44974

Tegyük hozzá, a Hadrianus kereszteződést meg elsősorban az M0 csomópont és a Pünkösdfürdő kereszteződés elcseszett volta miatt használják tömegesen...

Előzmény: NAR (44972)
troglodita Creative Commons License 2 napja 0 0 44973

Hadrianus: ami szintén el van cseszve, a gyalogosok úgy botladoznak át a sávok között, északi irányból csak bénán lehet balra bekanyarodni stb.

Előzmény: NAR (44972)
NAR Creative Commons License 2 napja 0 0 44972

"Qrva boltnak miért nem lehetett máshol építeni bekötőutat???"

 

Nem nagyon. Délebbre az M0-hoz lenne túl közel, északabbra meg a Lupa-szigeti csomóponthoz. Bő egy kilométeres szakaszon 3 csomópont kell a 11-esre (és újabb 500 méter múlva jön a negyedik a Hadrianus utcánál).

Előzmény: troglodita (44962)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 1 44971

"Közel 800 km autópálya épülhet a következő három évben"

;-)))

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 Ez 60 éves magyar csúcs lenne !

 

Ha a felét megépítik annak amit ígérnek, már jók leszünk...........

Előzmény: troglodita (44968)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 1 44970

Óvatosan fogalmaznak: "a jogerős környezetvédelmi engedély megszerzésre vonatkozó tervezés"

"A projekt tervezett befejezési dátuma: 2020. 05. 20."

 

Arra, hogy tényleg-e lesz jogerős engedély a tervezett dátumig vagy utána nem sokkal, arra nincs semmi garancia.

A tervpapír persze sok mindent elbír, amit aztán az eljárás vagy elbír vagy nem.

 

 

Előzmény: . kata31 (44969)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!