Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 15 perce 0 0 43484

Neked meg a szövegértéssel van a gondod:

 

Ez jó lenne Belgrádnak és  Budapestnek is, de csak akkor, ha a kínaiak állják a cehhet, nekünk meg dőlne a lé..

 

 

 

Tehát NEM kínai hitel, hanem ők fizetik!!!

Előzmény: trizs77 (43476)
gyoparOHs Creative Commons License 45 perce 0 2 43483

KIVONATBékés Megyei Önkormányzat Közgyűlésének, Békéscsaba, Árpád sor 18. szám alatti hivatalihelyiségében 2018. november 15-én tartott nyílt ülése jegyzőkönyvébőlTárgy:Az M47 jelű gyorsforgalmi út tervezett nyomvonal változataival kapcsolatosvéleménynyilvánításA Közgyűlés jelenlévő 13 tagja 12 igen szavazattal – 1 tartózkodás mellett – az alábbihatározatot hozta:HATÁROZAT114/2018. (XI.15.) KGY. sz. határozatA Békés Megyei Önkormányzat Közgyűlése1.üdvözli az M47 gyorsforgalmi út tervezésének a megindítását.2.a gyorsforgalmi út Békéscsaba és Berettyóújfalu közötti szakaszán a 47 jelű főút nyomvonalát kö-vető, de attól elkülönült, Békés, Mezőberény, Körösladány, Szeghalom, Dévaványa, Füzesgyarmatvárosok érintésével megállapított új nyomvonalak valamelyikének a továbbtervezését és megépíté-sét támogatja, attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok, eljárások során a szakmai, környezetvé-delmi, természetvédelmi stb. megfontolások alapján melyik bizonyul megfelelőbbnek. Nem értegyet olyan nyomvonal változattal, amely a meglévő 47 jelű főúttól távol, a főút és a román határközött vezetve lenne megállapítva.3.a Békéscsaba és Szeged közötti szakaszon a 47 jelű főút nyomvonalát követő, attól elkülönült,Csorvás és Orosháza városok érintésével megállapított új nyomvonalak valamelyikének a tovább-tervezésével és megépítésével ért egyet, attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok, eljárások sorána szakmai, környezetvédelmi, természetvédelmi stb. megfontolások alapján melyik bizonyul alkal-masabbnak. Nem ért egyet olyan nyomvonal változattal, amely Orosházát nem délről kerüli el.

Előzmény: troglodita (43467)
gyoparOHs Creative Commons License 45 perce 0 2 43482

Véleményt nyilvánított a testület az M47 jelű gyorsforgalmi út tervezett nyomvonal változataival kapcsolatosan. Állami költségvetésből finanszírozva jelenleg folyik a Szeged és Debrecen 2×2 sávos közúti összeköttetés kialakításának tanulmánytervi vizsgálata, melynek célja a kiépítés lehetőségeinek feltárása, a változatok kidolgozása. Ezek közül kettőt tart a megyei testület elfogadhatónak attól függően, hogy a későbbi vizsgálatok során melyik bizonyul a legmegfelelőbbnek. Mindkettő a 47 jelű főút nyomvonalát követő, de attól elkülönült új nyomvonal."

 

Mint ez már meg is történt..

Előzmény: troglodita (43467)
Landsmann_ Creative Commons License 1 órája 0 1 43481

Ha azok is úgy épülnek mint a tanuszodák, akkor autópálya hamarabb lesz mint dutyi.

Előzmény: troglodita (43478)
troglodita Creative Commons License 1,5 órája 0 0 43480

Csak most nézem, hogy 2021 tavaszára-nyarára azért egészen szép kis kapacitás szabadul fel, szóval jöhet majd az M47, M8 és M9 ;-)))

Előzmény: troglodita (43479)
troglodita Creative Commons License 1,5 órája 0 2 43479

A teljes épülő úthálózat: http://www.nagymarton.eu/nif/index.php (na jó, némi tengelymérő állomás és zajvédő fal kivételével). Most következnek a kivitelezőre váró, már végleges nyomvonalak ;-)

troglodita Creative Commons License 1,5 órája 0 0 43478

de még csak most tervezik az öt közül három bv intézet építését!

Előzmény: khun (43475)
józsi24 Creative Commons License 1,5 órája 0 1 43477

mondom: ha a kinaiak alljak a cehhet... (gyk: fizetik a szamlat)

Előzmény: trizs77 (43476)
trizs77 Creative Commons License 1,5 órája -2 0 43476

 

 

Ez jó lenne Belgrádnak és  Budapestnek is, de csak akkor, ha a kínaiak állják a cehhet, nekünk meg dőlne a lé..

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Ugye közgazdaságtan alapjaiból NEM Te voltál az osztályelső középiskola másodikban ?

 

 

A 150-es vonalra költendő 770 milliárd forint kínai hitel.

Mondom hitel.

Tudod mi a hitel ?

 

Azt vissza kell fizetni.

Kamatostúl.

 

Amit Te is fizetni fogsz, én is, mindenki, Mári néne is, aki ki sem mozdult Bódvalenke községből az elmúlt 44 évben.

 

 

Előzmény: józsi24 (43473)
khun Creative Commons License 2 órája 0 2 43475

M47 Komádi nyomvonalt nevezhetjük sittespályának?

Előzmény: troglodita (43461)
Fradista Utazó Creative Commons License 2 órája 0 3 43474

>a kinaiak athen felol is akarnak szallitani

És te tényleg elhiszed, hogy ehhez hasznos nekik egy Belgrád főpályaudvarától a Keletibe vezető 160 km/h sebességű vasútvonal, miközben egyébként Pireusztól Belgrádig minden van, csak rendes vasút nincs :-)

 

Na, de ez tényleg offtopic, duplán is, nem is folytatom. 

Előzmény: józsi24 (43473)
józsi24 Creative Commons License 2 órája 0 1 43473

a kinaiak athen felol is akarnak szallitani ( a kikotot mar megvettek)

 

ez jo lenne belgradnak es nagyonbutapestnek is, de csak akkor, ha a kinaiak alljak a cehhet, nekunk meg dolne a le...

sajnos mi nagyon hujek vagyunk, mi siman bukunk rajta...

Előzmény: Fradista Utazó (43469)
józsi24 Creative Commons License 2 órája 0 0 43472

igen, godollo deli elkerules...

 

nem lenne fizetos, mert mezei fout...

 

kb. 10km, tehat ugy 10-15mrd lenne...

 

az m31-nek ehhez semmi koze, az nem tudna ennek a funkciojat ellatni, mivel egy autouton nem lehet 500m-enkent csomopontot epiteni...

Előzmény: Mash_bakter (43468)
Mash_bakter Creative Commons License 3 órája 0 0 43471

annyiban út építés, hogy abból az 500-750 milliárdból megépülhetne az M8 Veszprémtől-Egerig...

ok. tudom nem ennyire egyszerű, mert kínai hitelből akarjuk építeni a kínaiknak,

hogy utána kamatostul fizessük vissza a kínaiaknak...

:)

Előzmény: Fradista Utazó (43469)
józsi24 Creative Commons License 3 órája 0 1 43470

egyaltalan: minek rakunk mi ebbe egy fillert is???

 

ha a kinaiak athen felol is akarnak arut szallitani, akkor epitsek csak szepen ki sajat penzbol ehhez a vasutat...

Előzmény: Mash_bakter (43466)
Fradista Utazó Creative Commons License 3 órája 0 2 43469

- Szó sincs TGV-ről, a sebesség 160 km/h lenne. Ezt manapság Európában nem is szokás nagysebességű vasútnak hívni. Bár a mai, sok helyen 60 km/h-hoz képest valóban jelentős előrelépés volna. 

- A kínai konténernek tökmindegy. 

- Az egész mögött egy kínai hatalmi törekvés áll, ill. a lassan feleslegessé, kihasználatlanná váló kínai vasútépítési kapacitás. Mivel ez túlnyomórészt politika, itt most nem fejteném ki bővebben, de a lényeg az, hogy az ügyben nincs egyetlen szereplő sem, se Pekingben, se Budapesten, se Belgrádban, akinek erre a vasútra bármilyen értelemben szüksége volna, vagy aki komolyan azt gondolná, hogy ettől bármi is jobb lesz. 

- Offtopic, mivel ez nem  vasutas fórum. :-)

Előzmény: Mash_bakter (43466)
Mash_bakter Creative Commons License 3 órája 0 0 43468

ez milyen térkép?

a gödöllői déli elkerülő út építése?

Ha fizetős lesz, akkor marad a forgalom  a városban, mert sajnálják az 5000 ft-ot...

az a szaros pár milliárd mennyi lenne 25-30-50?

2x1 sáv vagy 2 sáv?

anno az M31 épült rossz helyre?

azt kellett volna Gödöllőtől keletre építeni? 

Előzmény: józsi24 (43465)
troglodita Creative Commons License 3 órája 0 1 43467

De mi van akkor, ha HB megye erre, Békés pedig a III-ra adja a voksát? Szerintem építsék meg mindkettőt, aztán győzzön a jobb!

Előzmény: Mash_bakter (43464)
Mash_bakter Creative Commons License 3 órája 0 1 43466

vagy jönnek a választások és hülyíteni kell a népet...

 

Ez a Kelebiai TGV is egy agyrém...

Mennyi lehet egy konténer szója a Kína-Budapest áruszállítás ideje hajó+közút/vasút:  6  hét ?

Ezen mennyit is fog gyorsítani a TGV? 1-2 órát? esetleg fél napot, mert nem kell vesztegelni sehol?

Előzmény: Anytime (43462)
józsi24 Creative Commons License 3 órája 0 0 43465

itt van ez a szerencsetlen godollo, ahol mindig rosszul ikszelnek a pogarok, ezert folyamatos buntiben vannak...

 

szellempalyakat megszegyenito forgalmat venne ki a varosbol, gyakorlatilag megszunnenek a torlodasok a varosban, mivel tobb varosi uton felezodne/harmadolodna a forgalom ( igen ott is, ahol most nagyon okosan egy vasuti feluljaro epul), csak epiteni kellene, szaros parmilliardert...

 

https://i0.wp.com/www.godollo.hu/wp-content/uploads/2018/11/2018_11_kozmeg01.jpg?resize=1170%2C660

Mash_bakter Creative Commons License 3 órája 0 1 43464

oszt csak a 3 szakasz hosszát nézi és nem azt, hogy egy Szeged-Miskolc, Szeged-Debrecen út

mennyivel lesz így hosszabb időben/km-ben...

mennyivel  több környezet szennyezés...

 

Előzmény: troglodita (43461)
józsi24 Creative Commons License 3 órája 0 2 43463

komolyan visszasirom a komenyizmust...

 

akkor, ha nyogvenyelosen is, de legalabb ott epitettek a zutakat, ahol arra szukseg volt...

 

mostmeg van penz dogivel, de nagyreszet faszsagokra qrjuk el, ahova tenyleg kellene, oda mostsem fussa...

Előzmény: khun (43460)
Anytime Creative Commons License 3 órája 0 1 43462

Ne veszítsd el a humorérzékedet. Erre az állításra én is a fejemhez kaptam.

 

De például félrevezető a cikkben ez a valósnak tűnő mondat is:

...megvalósítása esetén gyorsforgalmi útkapcsolat létrejöttét eredményezné Miskolc és Szeged között.

 

Most mi a helyzet?

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2958463,20.1733021/@47.1316819,20.7247636,8z/data=!4m2!4m1!3e0

 

M5-M0-M31-M3 = 309 km, ez a leggyorsabb. 2 óra 40 perc.

Vajon hány gépjármű megy Szegedről Miskolcra? (vagy Békéscsabáról-Kassára?)

 

 

A legrövidebb:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0554842,20.125322,9z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d20.2784766!2d46.9843174!3s0x4741513b23b61935:0x47352b7f066f945!1m0!3e0

 

47-45-441-32-31-M3 = 228 km, de majdnem fél órával több a menetidő.

 

 

Amiről mostanában fecsegnek a médiafelületeken:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0292807,20.4343125,9z/data=!4m29!4m28!1m25!3m4!1m2!1d21.730502!2d47.2312011!3s0x4746537d88094f9f:0xf0fe608e3bb12f32!3m4!1m2!1d21.7257004!2d47.1406887!3s0x47465056a5b68651:0x3e98191fec8079fc!3m4!1m2!1d21.4349633!2d46.8624091!3s0x4746637bd12c3023:0x7d1e011d1859b71e!3m4!1m2!1d21.220869!2d46.6258065!3s0x4745d3f3b6e38aa5:0xdf904e73299dcbf2!3m4!1m2!1d20.7105118!2d46.4144791!3s0x474446085932d6ef:0x4f4ba65ffc82969b!1m0!3e0

 

M47 - M35 - M3 = kb. 320 km, hosszabb lenne, mint az M5-M0-M3! (a Maps-on csak közelítően jelölhető ki az útvonal)

 

 

A logikus útvonalat is jelezném:

https://www.google.com/maps/dir/47.8875062,20.8334461/46.2994341,20.1790851/@47.0554842,20.125322,9z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d19.9610629!2d47.20682!3s0x47416c3a46871aaf:0xc747a95a229aa119!3m4!1m2!1d19.7251221!2d46.9610682!3s0x4743d831eb55ccc5:0x30c7eeddab4dae53!1m0!3e0

 

M5 - M8 - M3 = kb. 250 km, tehát az M5 Kecskemét- M8-Szolnok-M8-Füzesabony-M3 átkötés sokkal jobb hálózati kapcsolatot teremtene még Tolnának-Baranyának is. (Nem új, csak erről hallgatnak.)

 

 

Bolond világ, vagy... ???

Előzmény: khun (43460)
troglodita Creative Commons License 4 órája 0 2 43461

Más tekintetben is mestermunka: "A nyomvonal három vasútvonalat keresztez, továbbá két nagyobb vízfolyást, a Sebes-Köröst és töltéseit, valamint a Kettős-Köröst, és több kisebb vizet, csatornát. A tervezett hidak száma kettő."

Máshol gondolom Köbüki ultrateleportál gépezete röpíti át az autósokat ;-))) Csak ne felejtsék el letekerni az ablakot ,-)

Előzmény: khun (43460)
khun Creative Commons License 4 órája 0 1 43460

http://mobil.haon.hu/#!mobilenews/detail/4178415

 

M47 a határ menti (Komádi) nyomvonal támogatásának indoklásában: 5 büntetés-végrehajtási intézetet fog érinteni.

És van olyan aki ezt le is írja. Nem tudom sírjak vagy nevessek.

Előzmény: Landsmann_ (43456)
troglodita Creative Commons License 6 órája 0 1 43459

"szolnoki elkerülő" ;-)))

Előzmény: berva1 (43458)
berva1 Creative Commons License 16 órája 0 0 43458
troglodita Creative Commons License 23 órája 0 2 43457

Amúgy most, hogy a NIF útfejlesztéseit bújom, ez az oldal az abszolút dobogós mind közül:

https://nif.hu/projektek/2016/08/m0-autout-deli-szektor-fejlesztese-i-utem-deak-ferenc-mederhid-felszerkezet-csereje-nelkul/

A fene nagy igényesség, már 2016 augusztusa óta... Majd írok egy képelfordító szoftvert is nekik ;-(((

Landsmann_ Creative Commons License 24 órája 0 1 43456

Pontosabban csak a 127-128-as vonalakat, mert Békéscsabától Gyomáig oké  a pálya. Gyoma-Dévaványa-Körösladány-Szeghalom-Füzesgyarmat-Biharnagybajom-Sárrétudvari-Szerep-Hosszúhát-Püspökladány-Vásártér-Püspökladány vonal szorulna felújításra. Szerintem kevesebbe kerülne és nem kellene nagy engedélyeztetés. Dévaványán kellene új nyomvonalat kialakítani némileg. Most oda akarnak vasutat, ahol már egyszer megszüntették a vasúti közlekedést? (Komádi). Jó, nem ezek voltak, de ha akarták volna újra indíthatták volna a forgalmat. Ez csak Lázár polgártás lázálma.

Előzmény: Landsmann_ (43455)
Landsmann_ Creative Commons License 24 órája 0 2 43455

Inkább a meglévő vonalakkal foglalkoznának, nerm egy első nekifutásra fölöslegesnek tűnővel. Ráadásul kétszer is átlépi a román-magyar határt. Biztos rohadt sokan utaznának Békéscsabáról Debrecenbe Nagyváradon keresztül. Ha már mindenáron közvetlen összeköttetést akarnának a két megyeszékhely között (a vasút egyáltalán nem alternatívája a busznak a két város között) akkor a 120-128 vasútvonalakat kellene gatyába rázni, kiküszöbölni a dévaványai fordulót. De úgysem lesz ebből sem semmi. Bár a felcsúti kisvasutat is megépítették, amin úgy tolonganak az utasok, hogy valóságos heringjárat. :D

Előzmény: khun (43451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!