Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 30 perce 0 0 46009

Elnevezés:
83.sz.2x2sávos főút Pápa-Győr közötti kivitelezése

A közbeszerzés ismertetése:
I. Vállalkozási szerződés a 83. sz. főút Pápa-Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. Repülőtéri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére:
A 83. sz. 2x2 sávos főút Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) és a 8315 j. Repülőtéri bekötőút (0+000 - 1+546 km sz.) szakaszokra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főutat Pápa - Tét dél csomópont (32+574 - 51+000 km sz.) között, mely egybefüggően mintegy 18,4 km hosszúságú, és az új nyomvonalon vezetett 2x1 sávos 8315 j. Repülőtéri bekötő utat, mely egybefüggően mintegy 1546 m hosszú.
Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 32+574 - 51+000 km sz. közötti szakaszán két darab különszintű csomópont: Pápa észak és a Gyarmat, és 15 db híd műtárgy került megtervezésre. A Pápa észak különszintű csomópontban lévő B1 334 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 12,10 m - 28,07 m -12,10 m, összesen 52,27 m. A 36+838 km szelvényben lévő B1 368 sz. műtárgy egy nyílású, szabad nyílása 42,60 m.
A tárgyi építési beruházás oszthatatlan szolgáltatásnak minősül.
A nyertes ajánlattevő(k) által ellátandó feladatokat részletesen a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés finanszírozására támogatásra irányuló igényt fog benyújtani, és ajánlatkérő a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja. Továbbá a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján a támogatási igény igényelt összegben történő elfogadását ajánlatkérő a szerződés hatálybalépését felfüggesztő feltételként köti ki.
PST kód: K083.06.73

II. Vállalkozási szerződés a 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr (51+000 - 68+641 km sz.) közötti szakaszának teljes körű kivitelezésére.
A 83. sz. 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr (51+000 - 68+641 km sz.) közötti szakaszra elkészült engedélyezési és kiviteli tervek, illetve a jogerős környezetvédelmi és útépítési engedélyek alapján kell megépíteni az új nyomvonalon vezetett 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút Tét dél csomópont - Győr 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszt, mely egybefüggően mintegy 17,6 km hosszúságú.
Az új 83. sz. fizikai elválasztású 2x2 sávos főút 51+000 - 68+641 km sz. közötti szakaszán négy darab különszintű csomópont: Tét dél, Tét észak, Győrszemere, Koroncó és 8 db műtárgy került megtervezésre. A Tét észak különszintű csomópontban lévő B1 547 sz. műtárgy egy nyílású, melynek szabad nyílása 35,30 m. A Győrszemre, Koroncói út felett lévő B1 592 sz. műtárgy három nyílású, melynek szabad nyílásai 9,61 m - 15,00 m - 8,93 m, összesen 33,54 m.
A tárgyi építési beruházás oszthatatlan szolgáltatásnak minősül.
A nyertes ajánlattevő(k) által ellátandó feladatokat részletesen a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Ajánlatkérő felhívja ajánlattevők figyelmét arra, hogy a tárgyi közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés finanszírozására támogatásra irányuló igényt fog benyújtani, és ajánlatkérő a Kbt. 53. § (6) bekezdése alapján a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja. Továbbá a Kbt. 135. § (12) bekezdése alapján a támogatási igény igényelt összegben történő elfogadását ajánlatkérő a szerződés hatálybalépését felfüggesztő feltételként köti ki.
PST kód: K083.03.73

 

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:397588-2019:TEXT:HU:HTML

 

dimelo Creative Commons License 3 órája 0 0 46008

Mert idiótáknak néznek mindenkit azok, akik felvásárolták a fél megyét...

Előzmény: Mash_bakter (46007)
Mash_bakter Creative Commons License 4 órája 0 0 46007

Arról is hírt adtunk már, hogy a Debrecent Békéscsabával, majd Szegeddel összekötő M47-es 2×2 sávos gyorsforgalmi út tervezése is felgyorsult az utóbbi hónapokban. A megyei közgyűlés döntött is arról, hogy a 47-es főúttal lényegében párhuzamosan haladó út helyett a Váncsod–Berekböszörmény-határmente–Komádi, úgynevezett hármas számú nyomvonal megvalósítását támogatja. Ez azonban még csupán egyetlen javaslat. A végleges nyomvonalról – tájékoztatott Hideg András – a társadalmi egyeztetéseket követően a tervtanács dönt, amely során minden véleményt figyelembe vesz.

 

Két változatra szűkítettük a lehetséges nyomvonalat, alapvetően az előbb említett határhoz közel húzódó és egy, a 47-es számú főút környezetében lévő variáció lehetséges” – fűzte hozzá a NIF kommunikációs igazgatója, majd azzal folytatta, hogy a tovább tervezendő nyomvonalról részletes tanulmánytervek alapján a Közlekedési Építmény Tervtanács dönt 2019 októberében. A tervtanácsban részt vesz a NIF Zrt.-n kívül az Innovációs és Technológiai Minisztérium, a Fővárosi Kormányhivatal Közlekedési Főosztály, a Magyar Közút Nzrt., a Magyar Mérnöki Kamara, a Közlekedéstudományi Egyesület és a Magyar Útügyi Társaság képviselője.

 

Tehát még mindig versenyben van az idióta határmenti változat...

Előzmény: dimelo (46006)
dimelo Creative Commons License 9 órája 0 1 46006
dimelo Creative Commons License 10 órája 0 0 46005

Köszi! Egy dilemmával kevesebb:)

 

De a lőszermentesítés bennragadt a szabvány szövegből.

Előzmény: Ashi Valkoinen (46004)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 26 órája 0 1 46004

"A szállító utakat beszántották?"

 

Simán. Volt szerencsém helyi illetékesség miatt az M25 építését követni (régészetnél dolgozom), a szállítóutak helye az építés ütemétől függően folyamatosan változott, ott, ahol már nem kellett munkagépnek járnia, pár nap alatt eltűnt az út is, a következő aktuális mezőgazdasági földmunkánál pedig be is szántják, tárcsázzák a fenébe. Általában még olyan földre is vetnek (ez más munkáknál jött elő), amelyről előre tudható, hogy az aratásig úgysem marad meg, egyrészt a támogatás miatt, másrészt simán lehet, hogy csúszik annyit a kivitelezés, hogy még belefér az aratás.

 

Ha valahol 1-2 hónapig nem használnak egy ilyen szállítási útvonalat, akkor utána már hiába keresed, idénynek megfelelő, a szomszédos soroknál kicsit satnyább növényt találsz rajta.

Előzmény: dimelo (46002)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 46003

erre szoktuk mi azt mondani :  bullshit

Előzmény: dimelo (46002)
dimelo Creative Commons License 1 napja 0 0 46002

Hej, de szép is ez:

A kivitelezés megkezdődött, először azonban különböző előkészítési feladatokat kell elvégezni. Többek között az alappontok sűrítését, a munkaterület kitűzését, lőszermentesítését, a szükséges szállító utak kiépítését, illetve az anyagnyerő helyek megnyitását is. A Tiszapüspökinél megépülő Tisza-híd nem teljesen új műtárgy lesz, a kivitelezőnek meg kell vizsgálnia a már megépült hídelemek és hídpillérek állapotát. A szükséges további beavatkozások ezen vizsgálatok függvényében pontosíthatók. Látványos kezdés 1-2 hónapon belül várható, amikor megindulnak a munkagépek.

 

Hihető-e, hogy 5-6 évvel ezelőtt nem lőszermentesítették az építési területet?

A szállító utakat beszántották?

 

1-2 hónap múlva éppen önkormányzati választások lesznek...

Előzmény: drummond (46001)
drummond Creative Commons License 1 napja 0 0 46001

Szerintem a  Nif válaszait tette közzé az újság szerkesztője, amit ő tett fel nekik e-mailben az M4 építésével kapcsolatban.

Előzmény: troglodita (45984)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 1 napja 0 0 46000

Az enyémen egy kikapcsolhatatlan adaptive cruise control volt, ahol még a követési távolságot is be lehetett állítani. Gyakorlatilag fékezés nélkül használható, csak kormányozni kell. Cool.

 

Már csak az opcionális önparkoló hiányzott róla. Ha ez így megy tovább, lassan már rám sem lesz szükség...

Előzmény: jozsi244 (45997)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja -1 0 45999

Faxt, a tranzithordak nem varosolnak, azok mennek a nullason...

 

Es szeretnek estidobe rajzani, olyankor ertelemszeruen felulreprezentaltak a forgalomba...

Előzmény: radio100jozsi (45990)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja -1 0 45998

esetleg a hirek mellett figyelhetned a forgalmat is, oszt minnya megertened, hogy mie nincs  gyorsforgalmi.

 

Ott.

 

Lenn.

 

Delen.

Előzmény: Hírfigyelő (45974)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja 0 0 45997

nem szereti a tempomatot, vazz...

 

Hat telleg szar az, amikor nem kell orakon keresztul nyomni a gazpedalt... 😂

Előzmény: Mash_bakter (45995)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja 0 0 45996

En tegnap delutan jottem...

 

A forgalom ok volt, a kozepsosavbaszok voltak nem ok...

 

Azokat ledudaltam a gecibe...

Előzmény: trizs77 (45991)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45995

ugyan ez dettó, 120-135 közötti tempó (asszony nem szereti a tempomatot)

és amúgy is 120 körül fogyaszt a kocsi a legjobban most éppen 4,4 az átlagunk 25ezer km-en

 

még írtam is, hogy milyen nagy a forgalom pedig direkt nem vasárnap, hanem szombaton jöttünk haza

a héten meg hétfőn jöttünk, de sajna nem a 710-es felé, hanem a régi új 8-ason Fehérvártól M7

 

ami durva a 8-ason és általában máshol is, hogy a kis hidak, átereszek feletti részeknél

mindenhol hullámos az aszfalt, egy nagyot üt a kocsin..

Előzmény: Tamas(Ottawa) (45992)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja 0 0 45994

Nem tippelni kell, hanem megnezni a guglimapet...

 

sot: a legjobb azzal navigalva menni, igyha torlodas alakulna ki, qrvagyorsan letervez...

Előzmény: mauzi (45989)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 45993

én idén nyáron többször is mentem az M0-án és körülöttem többnyire magyar személykocsik voltak

 

Előzmény: radio100jozsi (45990)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 1 napja 0 0 45992

Ez nagyon érdekes. Pont egy hónapja Keszthelyről jövet, kora délután, hasonló tapasztalataim voltak (kivéve a tempomat 130-ra volt állítva).

 

Mondjuk néhány úrvezetőt előznöm kellett, de a forma1-esek mind faképnél hagytak. Amúgy a sokadalom Siófok és Fehérvár között megvolt de nem lassított le... utána meg rendben volt minden.

 

Előzmény: trizs77 (45991)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 45991

Az előbb jöttem Lelléről.

 

Siófokig csak-csak.

Siófoktól Fehérvárig mindkét sáv dugig, de nyugodt forgalom.

Fehérvártól mind a három sáv teli.

Este 8 után.

 

Jaaa.

Lellétől Budapestig 120 km/h és ekkora sebességgel egyetlen személyautót se előztem meg.

Engem sok százan előztek meg.

 

 

 

 

radio100jozsi Creative Commons License 1 napja 0 0 45990

Gondolom a statisztikában azért is lehet ilyen aránytalanság, mert késő este már csökkent az agglomerációs forgalom, de inkább fő érv lehet, hogy késő este már gyorsabb Pesten keresztül kocsikázni, mint a bizonytalan M0D-n ebben az átépítésben.

Előzmény: mauzi (45989)
mauzi Creative Commons License 1 napja 0 1 45989

Valamelyik nap, késő este arra tippeltem, hogy már bevállalhatom az M0 déli szakaszát. Sikeresen belefutottam egy egyórás piknikbe. (Ha jól láttam, tartálykocsi plusz személyautók randevúztak.) Teljes útzár.

 

Volt szerencsém megfigyelni a környezetemben álló, majd pedig - a sor megindulásával - lassan elhaladó, araszoló autókat. Nagyságrendileg 100 körüli autót szemrevételeztem. Ezek között (az enyémen kívül) 3 azaz három(!) magyar rendszámú volt. A legnagyobb arányban román rendszámok voltak, számottevően sok német és osztrák, talán valamivel kevesebb olasz, és néhány szlovák, francia és spanyol. Ezen kívül, volt persze pár "egzotikus" is (Bosznia és Hercegovina, stb.) de azok statisztikai hibahatáron belül.

 

Nem volt célom a pontos statisztika-készítés, csak ledöbbentem azon, hogy magyar rendszámú mindössze három volt.

 

Érdekes statisztika volna kimutatni az országonkénti megoszlást egyéb napszakokban is...

 

jozsi244 Creative Commons License 1 napja -3 1 45988

Az uri-gomba ut is brutaltragya...

 

Legalabb az m4 epites apropojan megbaszqralhattak vona, de lofaszt...

Előzmény: troglodita (45986)
jozsi244 Creative Commons License 1 napja -4 0 45987

te se birod felfogni, hogy az m0d forgalmanak tulnyomo resze nem tranzitforgalom, igy a szellem8 es 9eitek qrvara nem segitenenek rajt semmit...

 

De aze szajkozzatok csak tovabb, az legalabb nem kerul semmibe...

Előzmény: zirtz (45967)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 0 45986

Egyébként Baté és Igal között gyalázatos a 6503(?) út, nejem többször is rám szólt, hogy ne száguldozzak annyira, mert árokba fordulunk, de végig csak 65-70-el történt a keréktörő rohanás...

Előzmény: troglodita (45985)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 1 45985

Pont tegnap jöttem arrafele, hát a kaposvári elkerülő is egy elég nagy marhaság, de azt Pécs felé folytatni, elkerülőzve Sántost, Szágyot, meg Bakócát és Bodát még eszementebb baromságnak tűnik...

Előzmény: Hírfigyelő (45963)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 1 45984

Ez maga Illetékes elvtárs volt, aki itt nyilatkozott?

Előzmény: drummond (45983)
drummond Creative Commons License 1 napja 0 0 45983
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2 napja 0 2 45982

Biztosan jó ötlet egy 20 km-es és egy 15 km-es tereléssel borzolni az M1 autópálya Tatabánya-M0 szakaszát, miközben érdemi munkavégzés a lezárt, terelt terület töredékében zajlik csak?

 

Biztosan jó ötlet, hogy az érintett 35 km-en STOP-táblás, nincs gyorsítósáv felhajtók garantálják majd a napi, kétnapi eseményt?

dimelo Creative Commons License 3 napja 0 0 45981

Tudják is, csak éppen nem közlik...

 

De a lengyel tranzit ábrázolás kissé sematikus.

 

A balti-német trantit nem ott és nem úgy halad.

Több irányban, főleg E67, majd E30/ E40 útvonalon.

Előzmény: hegyaljai3 (45979)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 3 napja 0 0 45980

Épp ezért írtam máshol is, hogy a felújítás és elkerülők önmagában nem elegek. Itt ott kell mindkét irányban kétsávos szakasz (akár 2+1 majd 1+2), hogy aki feltartja a sort, le lehessen előzni

Előzmény: Landsmann_ (45978)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!