Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 6 órája 0 0 47243

Ez kellene az egész országban,nemcsak  a Nagykörősi útra. Néhol átadnak egy bicikli útat,már megvan a politikai haszonra való reménykedés. Semmi koncepció nem irányítja sem az útfelújításokat,sem az útttervezést.

Előzmény: mash.69 (47241)
Freeholder Creative Commons License 7 órája -1 0 47242

Nezd, itt legalabb meglenne a lehetoseg arra, hogy jol csinaljuk ( nem legyen atmeno forgalom ).

A terkepen latszik, hogy a telepulest elhagyva harom valtozatot is berajzoltak kecskemet fele. Abbol az elso egyenesen halad tovabb, a masik ketto viszont avval parhuzamosan, de kb. 250 es 500 meterrel nyugatabra.

Most nezd ugy, hogy peldaul kecskemet felol erkezel az 500 meterre levo valtazaton es csongrad az uticelod.

Ekkor nyugodtan haladhatnal tovabb egyenesen 500 meterrel az uzemi lakotelep mellet egy korforgalmon athaladva keresztezhetned a kiskunfelegyhazat tiszaalparral osszekoto utat es a legelon at enyhe ivben becsatlakozhatnal a bokrosi utba, ahogy a masik terkepen laikuskent berajzoltam. A bokrosi ut, azon rovid szakasza pedig ami a teheneszet mellet most elhalad, megmaradhatna mint szervizut.

 

Amugy, AsitoSarkany kivaloan leirta, hogy ez lesz a legrovidebb ut kecskemetre es tovabb budapest fele.

Azt is leirta, hogy a teherforgalomban nincs sebessegelony az M5 javara es utdij sincs vagy kevesebb. A jozan paraszti esz szerint vegiggondolva a csongradot elhagyo teherauto biztosan nem a 451-en fog tovabb menni az M5 fele, hanem majd szepen lefordul bokros fele, hogy az en birtokom mellett elhaladva erje el kecskemetet. Az allateledel gyar kamionjai mar most is erre fele jarnak felegyhaza fele, igy ezek is az uj uton fognak jarni. Ez majd mindaddig igy lesz amig a tonkre nem teszik az uj utat, mivel biztosan nem 30 tonna feletti forgalomra fogjak megepiteni, mert az ugye dragabb lenne.

 

 

 

Előzmény: mash.69 (47239)
mash.69 Creative Commons License 7 órája 0 0 47241

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/11/hodmezovasarhely-egyik-helentos-utjat-tette-rendbe-a-delut

 

H.vásárhely épül szépül, több ilyen kellene máshol...

Rögtön kezdhetnék nálunk a Nagykőrösi úttal...

 

2,7 km bruttó 311 millió ft-ba fájt...

ghosty9 Creative Commons License 9 órája 0 1 47240

"Megyeri-híd..."

 

Meg a párja.

 

Meg az összes rekonstrukció (amiket időnként természetesen be kell ütemezni, de ez nem garancia arra, hogy olcsóbb lesz, mint újat építeni (műemléknél főleg nem), meg attól még a pénz, az benne van).

 

Meg az Árpád-híd bővítése. (Wiki: "Az 1970-es évek második felében készítették el a híd kiszélesítésének terveit (Uvaterv), amely szerint az eredeti középső útpálya mellé két oldalt gyakorlatilag két új hidat építetenek (a híd alatt állva ez kiválóan megfigyelhető). Az 1943 előtt megépített szélső főtartókat és a fölöttük levő pályaszerkezetet elbontják és helyükre ugyancsak kétfőtartós hidat építenek, szélesebb kocsipályával. A szélső főtartók legnagyobb távolsága (25 m) miatt nem kelett meghosszabbítani a hídpilléreket, elég volt azokat kis mértékben, a szerkezeti kövek helyének megváltoztatásával átalakítáni. Az új Árpád híd (1980–84) szélessége 35,4 méterre bővült.")

 

Meg az Erzsébet-híd from 1964 (2019-1964 szerintem kevesebb, mint 70, és az új az valamivel szélesebb is, mint az oridzsi.)

 

Józsi, arra válaszoltál már, hogy mennyi lenne a Galvani vagy az Albertfalvai híd a komplett területrendezéssel? Tehát hogy a forgalom rendesen oda is legyen vezetve, ehhez szükséges közműkiváltások, stb.?

Előzmény: hlln (47220)
mash.69 Creative Commons License 10 órája 0 1 47239
Na de most oomolyan.
Egy nemlétező firgalomra akarsz elkerülőútat
Mashol meg tízen huszon ezres firgalmak mennek át falvakon
Milyen szolidaritást vársz tőlem
Előzmény: Freeholder (47224)
dimelo Creative Commons License 13 órája 0 1 47238

Barátunk a Google:

 

https://internet.kozut.hu/kozerdeku-adatok/orszagos-kozuti-adatbank/forgalomszamlalas/

 

OKA 2018

 

 

A közzétett ominózus térképvázlatot kénytelen voltam elforgatni,

mert ha egy ismeretlen tervező Nyugat-északnyugat felé tájolja az Északot, az ritkán véletlen....

Előzmény: ÁsítóSárkány (47237)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 15 órája 0 0 47237

Hol lehet elérni a viszonylag nem régi mérésen alapuló adatokat?

Előzmény: dimelo (47236)
dimelo Creative Commons License 16 órája 0 0 47236

Részemről jelezném, hogy itt álljunk meg!

 

Az egész "koncepció" fiktív számokon alapul.

 

Az OKA2018 adatai az 5. főút és a 4502. út esetében meg sem közelíti a "prognózist".

De a 44-451. is eltérést mutat.

Nem lehet tudni melyik év adataiból készült a "modellezés". De hogy 2018-ra nem jött be a tipp, az tuti...

 

Szép időt töltöttetek el ezzel a gumicsonttal...

Előzmény: RadiX (47231)
NAR Creative Commons License 16 órája 0 0 47235

Hány éve csinálják már az M0 déli szektor felújítását ?

 

1

 

Még hány évig fogják csinálni az M0 déli szektor felújítását ?

 

1

 

2018-2020, ha jól értem: https://budapestkornyeke.hu/itt-az-utfelujitasok-teljes-menetrendje-az-m0-as-deli-reszen/

Előzmény: trizs77 (47233)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 17 órája 0 0 47234

Felújítani persze néha muszáj...

Az M0 déli szektornál anno hülyeség volt spórolni a sávokon, látszott előre, hogy szűk keresztmetszet lesz...

Bennem az a kérdés merül fel, hogy mit alkottak amikor szélesítettek, hagyták a régi sávokat azt jó napot?

Vagy ha akkor felújították, akkor most miért kell megint?

Előzmény: trizs77 (47233)
trizs77 Creative Commons License 18 órája 0 0 47233

https://hvg.hu/itthon/20191111_Az_M0asnal_Dunaharasztinal_50_perccel_is_megnohet_a_menetido?s=hk

 

Hány éve csinálják már az M0 déli szektor felújítását ?

 

Még hány évig fogják csinálni az M0 déli szektor felújítását ?

 

 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 19 órája 0 0 47232

Persze, a jelenlegi minőségében ott volt. Ebben a minőségében kb. a kutyát se zavarja... ugyanis, ha nem ralli-versenyautóval mész, a 70-es tempót meg se fogod megközelíteni rajta.

Előzmény: RadiX (47230)
RadiX Creative Commons License 19 órája 0 0 47231

Szerintem ez a becslés erősen ambíciózus, de ha a fele-harmada összejön, akkor már van értelme az útnak.

Előzmény: Freeholder (47222)
RadiX Creative Commons License 19 órája 0 0 47230
Előzmény: ÁsítóSárkány (47227)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 26 órája 0 1 47229

Csak szimuálni kellene a >3,5t járművek útvonaltervezőit, ha elkészül a teljes út, például Kecskemét és Orosháza, vagy akár Budapest-Orosháza viszonylatban (hogy ne csak Csongrádról és Szentesről beszéljünk).

 

Ugye 3,5t felett sokkal kisebb az autópálya sebességelőnye (80 km/h vs. 70 km/h a 130 km/h vs. 90 km/h helyett), az útdíj meg távolságarányos.

Előzmény: bp01 (47225)
puntooo Creative Commons License 27 órája 0 6 47228

Bocsi, de ezzel a folyamatos trágár szöveggel szerinted a pesti kultúrfölényt igazolod a vidéki "suttyósággal" szemben?  

Előzmény: józsi24 (47219)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 28 órája 0 1 47227

Egy átlag falunál aki odaköltözött a már meglévő út mellé, az tudta, hogy hova költözik. Netán az út mentén akarta árulni a portékáját stb. A dolog meg elkezdődött mondjuk anno Domini 1300 körül?

 

Ez itt egy meglévő lakótelep mellé építendő út, más helyzet. Itt a lakótelep adott előbb, nem az út...


Ilyen helyzetben szerény véleményem szerint a tervezőtől elvárható -- ha már nem tervez komoly zajvédelmet egyből -- hogy legalább a helyet meghagyja, hogy ha kiderül rövid úton, hogy rosszuk mérték fel az út elkészülte utáni forgalmi viszonyokat, akkor legalább viszonylag könnyen lehessen korrigálni? Ennek hiánya meg szerény véleményem szegénységi bizonyítvány kiállítása a tervező által saját magáról.

Előzmény: RadiX (47205)
bp01 Creative Commons License 28 órája 0 0 47226

nyugati

 

keleti

Előzmény: bp01 (47225)
bp01 Creative Commons License 28 órája 0 1 47225

És mikorra jósolnak erre a jelenlegi földútra 4500-5000-es forgalmat? 2040? 2050?  

Egy K.félegyháza nyugati elkerülő (kb 6 km) bőven elég lenne a Csongrád-Kecskemét vonalon. Így 40 perc-ről mondjuk 36-ra csökkenhet a menetidő. Kérdés, hogy érne-e ez az egész ennyit. 

 

Előzmény: Freeholder (47221)
Freeholder Creative Commons License 28 órája 0 0 47224

Koszonom kedves hozzaszolasodat. Igazan lekoteleztel. Mindig is ertekeltem az ilyesfajta hozzaallast, miszerint ha megdoglott a tehenem, akkor a szomszede is dogoljon meg.

 

Előzmény: mash.69 (47223)
mash.69 Creative Commons License 30 órája -3 1 47223

most 4500-as forgalomra vered itt magad? mondhatnám józsi stílusában?

Pest megyében bármelyik faluban 3-szor ennyi van

Előzmény: Freeholder (47222)
Freeholder Creative Commons License 1 napja -1 0 47222

Nos, meg mindig fenntartod a velemenyed miszerint: "egy atlag falusi utca forgalmanal nem tobb" ?

Nekem az alabbi terkeprol valami mas jon le.

Előzmény: RadiX (47205)
Freeholder Creative Commons License 1 napja 0 0 47221

Előzmény: Losicica (47217)
hlln Creative Commons License 1 napja 0 4 47220

Megyeri-híd...

Előzmény: józsi24 (47219)
józsi24 Creative Commons License 1 napja -14 0 47219

Es a tanyasi faszfejek oromere budapesten meg jo ideig nem fog hid epulni, legalabbis ha ezen a faszfej tulsokazautozarjuklearakpartokat karigerin mulik...

 

egy kis kronologia:

az uccso dunahid (lagymi) 25eve, az uccso elotti (arpad) 70eve epult...

 

Dehat egy antiurbanus tanyasibudosparaszt orszag vizfejenek nem is kell tobb, orujjon hogy ennyit kapik...

józsi24 Creative Commons License 1 napja -6 0 47218

Tanyasi faszfejeknek magyarazhatod, nekik ez falrahanyt borso...

Előzmény: dimelo (47141)
Losicica Creative Commons License 1 napja 0 0 47217

Jham, valóban, Marsék is tudnak nyomást gyakorolni, meg ez végül is nem is hosszú meg nem is egy autópálya, hátha gyorsan összedobják :)

 

Köszi!

Előzmény: Freeholder (47214)
Freeholder Creative Commons License 1 napja 0 0 47216

Freeholder Creative Commons License 1 napja 0 0 47215

Laikus nyomvonal

Előzmény: Losicica (47213)
Freeholder Creative Commons License 1 napja 0 0 47214

Eddig azt gondoltam, hogy majd ugy "majus 40-re", de peldaul az  allateledel gyarnak is erdekeben allna, szoval ki tudja. Amugy szerettel varlak, hasznald majd egeszseggel :), de ha lehet akkor inkabb az A, vagy B, valtozat valamelyiken.

Előzmény: Losicica (47213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!