Keresés

Részletes keresés

felucca Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3155
Fúaztamindenit, ezt ki tervezte? Ilyet a mi forgalmászaink nem tudnak, ez kizárt dolog. Ez hamisítvány!:)))
Előzmény: Fricy (3151)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3154
Jó a kérdés. :)
Előzmény: Rooger Preed (3153)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3153
Köszi a segítséget, erre nem gondoltam. Én az M5 ócsai csomópontjára tippeltem, de itt a "főút" autóút jelleget öltött, így nem stimmelt.

Az oldaladat mikor frissíted? :D
Előzmény: Fricy (3150)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3152
Kicsit lejjebb látni a Cora körforgalom átépítését is.
Előzmény: Fricy (3151)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3151
Előzmény: Fricy (3150)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3150
Ez a 11-es út budakalászi csomópontja a Metró áruházhoz, ha jól tudom.
Előzmény: Rooger Preed (3149)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3149
Felismeri valaki ezt?
mestska Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3148
nem feltétlen erre gondoltam...
Előzmény: felucca (3147)
felucca Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3147
Igen, egyre több kutyaeledelt és villáskulcsot lehet kapni, egyre nagyobb és olcsóbb kiszerelésben:)))
Előzmény: mestska (3146)
mestska Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3146
ezt azért árnyalnám azzal, hogy tapasztalaom szerint a Bajcsy egyes szakaszain is kezd megváltozni az üzletkínálat mostanság.
Előzmény: felucca (3145)
felucca Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3145
Nem utolsósorban az Andrássynak normális, emberi (vagy afelé közelítő) keresztmetszete van, miközben a Váci, a Rákóczi, az Üllői vagy a Bajcsy-Zsilinszky utakról ez nem mondható el. Az Andrássy karaktere valahogy erősebbnek bizonyult a közlekedéstervezőknél....
Előzmény: mestska (3144)
mestska Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3144

a forgalmas főút szerepe

 

Nem, az Andrássy szerepe növekszik, nem a forgalmas főutaké. Nem ugyanaz.

Előzmény: urál (3143)
urál Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3143
A piaci folyamatok révén a forgalmas főút szerepe növekszik, a belvárosi kis utcáké csökken.
Előzmény: mestska (3142)
mestska Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3142
én inkább azt látom, hogy az Andrássy egyre inkább elegáns utcává válik a felújítások, és átalakítások következtében, a belvárosi kis mellékutcák meg piszkosnak tűnnek, és elhanyagoltnak. Az Andrássy út csak visszakapja a szerepét.
Előzmény: urál (3140)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3141

végre vége a kényszerszünetnek...

 

még mindig a www.cbrd.co.uk -nál vagyok leragadva:

fantörpikus ez az oldal, télleg ajánlom olvasgatásra.

nagyon teccik a srác igencsak ironikus, humoros stílusa...

 

érdekes a londoni gyűrű története:

http://www.cbrd.co.uk/motorway/m25/

 

188km, laza 11 év alatt megépítették (75-86) 2x3 sávos kiépítéssel

sajnos oly mértékben alábecsülték a várható forgalmat, hogy már az elkészültekor kapacitásproblémák adódtak....

 

urál Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3140

(amúgy meg erősen mindenhol az a trend, hogy nem az autós főutcákon, hanem a gyalogos korzókon telepednek meg a jobb üzletek...itt is. Lehet, hogy csak ki kellene szállni néha az autóból világot látni?)

 

Nost, a trend az, hogy az üzletek a forgalmas Andrássy útra költöznek a gyalogos korzókról.

Előzmény: mestska (3051)
mestska Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3139

A 307,8m persze így is világcsúcs, de messze nem akkora, mintha az első helyezett a 254m-es  japán shin-hamadera híd lett volna...

 

?

Előzmény: Törölt nick (3138)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3138

ha jól látrom, akkor ez a rotterdami (dupla)híd ugyanolyan merevítőgerendás szerkezetű, mint a dunaújvárosi... 

http://en.structurae.de/structures/data/index.cfm?ID=s0005629

A fesztávolsága 305m és 2x6 sávos.

 

igaz, hogy ez nem kosárfülű, de statikai szempontból az ívek dőlésének nincs jelentősége...

 

A 307,8m persze így is világcsúcs, de messze nem akkora, mintha az első helyezett a 254m-es  japán shin-hamadera híd lett volna...

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3137

motorways-exitlists.com "csak" egy csp. adatbázis. de annak nagyon alapos...

 

ez a cbrd viszont tele van háttéranyaggal, elemzéssel, előzményekkel.

jópofa a badjunctions szekció, azért ott is van néhány elszabott csp....

 

 

 

 

Előzmény: _roadrunner_ (3136)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3136

hát tényleg nem semmi ez az angol oldal.

pedig ez se akármi:

http://www.motorways-exitlists.com

 

de egy szint különbség azért van.

Előzmény: Törölt nick (3132)
attus germanicus Creative Commons License 2007.01.26 0 0 3135
Huhh, ez elég komoly.
Előzmény: xhwamt (3130)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.26 0 0 3134
Előzmény: lakol3 (3133)
lakol3 Creative Commons License 2007.01.26 0 0 3133
Kérdésem volna: tud valaki valami használható linket a körgyűrű északi nyomvonaláról?
Az autópálya (kisbetűvel) zrt honlapján valami vacak van, engem a Bukalász-Békás viszonylata érdekel a helyi úthálózattal.
Ha túrnak, csak van egy ilyen...
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.26 0 0 3132

nem piskóta ez az oldal: http://www.cbrd.co.uk/

egy angol csávó kezdte önszorgalomból fejleszteni, azóta széleskörben ismert információs oldal lett belőle...

 

egy ilyesmi nálunk is elkélne...

 

egy érdekesség: a világ legextrémebb körgyűrűje (kb. 3km (három!) hosszú, 8 különszintű csomóponttal)

http://www.cbrd.co.uk/indepth/coventryringroad/

_roadrunner_ Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3131
Az M6-M0 csomóponttal se tartanak még sehol, nem hogy három szint nincs, de még egy híd se ível át az M0 felett, csak a pillérek vannak. Akkor arra gondoltam, hogy pár hónapot még késnek, de nem gondoltam bele igazán, hogy ez kicsit több idő...
Előzmény: Fricy (3127)
xhwamt Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3130
Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3129

Én is naponta látom, hogy gyakorlatilag semmi nincs meg a tető és az Ófalu között. Meg azt is, hogy semmit se haladtak az utóbbi 2 hónapban.

Bíztam benne, hogy 2007 végére lesz valami, de akkor nem... :(

Előzmény: Fricy (3127)
_roadrunner_ Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3128

Ha áfa mentes lenne az autópálya-építés, akkor nem tudnának visszaigényelni sem, de itt mégis az történik összességében.

 

Az egész építőiparnak áfa-mentesnek kellene lennie valamilyen átalány-áfa kivetése mellett, hogy mégis legyen bevétele a költségvetésnek, ugyanúgy mint más iparágakból.

 

Sajnos jelenleg az áfa az építőiparban nem adó, hanem bevételi forrás, még akkor is ha nem is az egész az építőiparban jelenik meg, főleg nem a tisztességes cégeknél (van még ilyen..?), mert azok fizetnek rendesen.

 

 

Ez se semmi, hogy mi mindent meg nem mernek tenni az M6-ossal, eredetileg 2006 nyár végén kellett volna átadni az M0-Érdi tető szakaszt, majd az építés megkezdése után a határidőt 2007. február 28-ra tolták át, elvileg már csak 37 nap van hátra az átadásig. Ha nem Magyarországon élnénk, akkor azt hinném, hogy esetleg kifelejtették a beszámolóból, de persze ilyen is csak Mo.-n történhetne meg.

 

M3 Görbeháza-Nyíregyháza szakaszával kapcsolatban szintén az átadási határidő előtt két hónappal nyolc (!) hónapos késésről számoltak be. Most újabb két hónapot rátettek a 2007. augusztusi időpontra, ami csak jóslat volt.

Előzmény: Rooger Preed (3125)
Fricy Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3127
Hát, ööö. Igen hézagos a pálya most az M0 és az érdi tető között. És akkor még finom voltam. Egy hónap múlva akarták átadni. Ehhez képest Érd-ófalunál még hozzá sem kezdtek az építéshez és a nagytétényi szakaszon is több hézag van...
Előzmény: Rooger Preed (3126)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.01.22 0 0 3126

http://www.fn.hu/gazdasag/0701/fekezett_sztradaepites_153758.php

 

Úgy tűnik, az Érd-M0 szakasz idén nem lesz meg. :(

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!