Megy rendesen a mellebeszeles az tuti. Ezen a bekötésen en is jot mosolyogtam. Orban 2019re igerte a csabaiaknak, hogy be lesznek kotve. Ehhez kepest 2024ben tervezett szakasz se fogja meg bekotni oket. De legalabb mar van belole valami. Viszont az a 2024 hatarido kicsit tavolinak tunik, ahhoz kepest, hogy eleg rovid szakaszrol van szo es a Tisza-hid sem abban a szakaszban valosulna meg.
Egyrészt nyilván a zajcsökkentés is lehet a cél, másrészt pedig a természetes élőhelyek kettévágása csak részben kezelhető néhány áteresszel meg vadátjáróval, lásd M76 Natura 2000 hatásvizsgálat. Ha jól látom a Natura 2000 térképen, pontosan Fürstenfeld (Fölöstöm) és Rudersdorf (Radafalva) között húzódik a környék egyetlen Natura 2000 területe.
“A Szentkirályt az M5-ös autópályával összekötő 33 kilométeres szakasz tervei és engedélyei elkészültek, a régészeti munkákra és a területszerzésre a forrás rendelkezésre áll. Még az idén szeretnék kiküldeni a mintegy ötszáz helyrajzi számon szereplő ingatlanra a vételi ajánlatot - derült ki Pántya József tájékoztatójából.”
"...a következő fejlesztéseket kell előkészíteni: a Dobogó út M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza és Balatoni út közötti szakaszának átépítése a DBC közvetlen elérésének biztosításához, új közúti csomópont kiépítése a Dobogó út – Őrmezei út – Balatoni út kereszteződésben, beleértve a Balatoni út Menyecske utca és Egérút közötti szakaszán a csomóponti kapcsolódáshoz szükséges útépítési és forgalomtechnikai korrekciók, új különszintű városi csomópont kiépítése az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza – Gazdagréti út – Budaörsi út – Dobogó út csomópontban."
Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.
Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.
Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.
"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."
Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,
ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...
útátlag határ
Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438 5653/362
Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.
Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)
Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)
csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)
Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...