Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52849

Lehetne az "okkersárgát" módosítani?

 

Előzmény: Aladár46 (52847)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52848

M6 és az m100 is kivitelezési projectben van a rajz szerint.

 

Előzmény: Aladár46 (52847)
Aladár46 Creative Commons License 2020.10.17 0 1 52847

NIF 2016-2024

 

Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 52846

Megy rendesen a mellebeszeles az tuti. Ezen a bekötésen en is jot mosolyogtam. Orban 2019re igerte a csabaiaknak, hogy be lesznek kotve. Ehhez kepest 2024ben tervezett szakasz se fogja meg bekotni oket. De legalabb mar van belole valami. Viszont az a 2024 hatarido kicsit tavolinak tunik, ahhoz kepest, hogy eleg rovid szakaszrol van szo es a Tisza-hid sem abban a szakaszban valosulna meg. 

Előzmény: nyebojsza (52844)
nikkinév Creative Commons License 2020.10.17 0 3 52845

ennyit a magyar építők című szakmai lap szakmaiságáról 

agit-prop ez is  , mint a többi szenny lap 

Előzmény: nyebojsza (52844)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.17 0 2 52844

Ja... meg hogy ezzel Békéscsaba be lesz kötve... meghogy Lakitelek és Kecskemét közötti 20 km-ből már csak 4 hiányzik...

Előzmény: Autobahn89 (52839)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.16 0 1 52843
Előzmény: Autobahn89 (52839)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52842

Akkor úgy tűnik, megvan a válasz MCA-001 kérdésére a 52831 kommentből.

Előzmény: rm40 (52841)
rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52841

Egyrészt nyilván a zajcsökkentés is lehet a cél, másrészt pedig a természetes élőhelyek kettévágása csak részben kezelhető néhány áteresszel meg vadátjáróval, lásd M76 Natura 2000 hatásvizsgálat. Ha jól látom a Natura 2000 térképen, pontosan Fürstenfeld (Fölöstöm) és Rudersdorf (Radafalva) között húzódik a környék egyetlen Natura 2000 területe.

Előzmény: ÁsítóSárkány (52840)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52840

Minek visszatemetni?
Vadátjárónak helyenként 1-1 nem túl hosszú szakaszt még megértek.

Előzmény: rm40 (52834)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52839

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/10/egyre-kozelebb-van-az-atadashoz-az-m44-es-bekescsabai-szakasza

A Szentkirályt az M5-ös autópályával összekötő 33 kilométeres szakasz tervei és engedélyei elkészültek, a régészeti munkákra és a területszerzésre a forrás rendelkezésre áll. Még az idén szeretnék kiküldeni a mintegy ötszáz helyrajzi számon szereplő ingatlanra a vételi ajánlatot - derült ki Pántya József tájékoztatójából.”

rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52838

https://hvg.hu/gazdasag/20201016_del_budai_korhaz_magyar_kormany

 

"...a következő fejlesztéseket kell előkészíteni: a Dobogó út M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza és Balatoni út közötti szakaszának átépítése a DBC közvetlen elérésének biztosításához, új közúti csomópont kiépítése a Dobogó út – Őrmezei út – Balatoni út kereszteződésben, beleértve a Balatoni út Menyecske utca és Egérút közötti szakaszán a csomóponti kapcsolódáshoz szükséges útépítési és forgalomtechnikai korrekciók, új különszintű városi csomópont kiépítése az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza – Gazdagréti út – Budaörsi út – Dobogó út csomópontban."

rm40 Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52837
aladar644 Creative Commons License 2020.10.16 0 1 52836

Hát így élünk.

Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.

 

Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.

Előzmény: mzdude (52832)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52835

Pedig közvetlenül mellette ott a Vakond telephelye!!!

Előzmény: Autobahn89 (52826)
rm40 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52834

Az alagutas szakasz egy részén laza a kőzet, ezért építik nyitott módon.

Előzmény: MCA-001 (52831)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52833

Ezen már átrágtam magam az első konkrétabb vázlat idején,

ha újra belementem volna, lett volna "ügyeletes morgó", aki szerint

nekem minden savanyú, mert nem látom, hogy épül-szépül az ország...

 

Csak valamiért "rossz" térségben élek...

Előzmény: Bosanac (52830)
mzdude Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52832

Lenyűgöző, hogy mire van pénz.

 

Meg hogy mire nincs.

 

Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
MCA-001 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52831

Elmagyarázná valaki, hogy az ilyen alagútnak mi az értelme?

Kiássuk- megépítjük az alagutat - aztán befedjük

 

Előzmény: MCA-001 (52816)
Bosanac Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52830

Beraktam én is ugyanezt már 3 hete - a kutyát nem érdekelte...

 

Előzmény: Törölt nick (52829)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52829
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52828

Ez már egy lesz, ami lesz "átmentett" projekt...

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/02/kiderult-ki-epiti-az-m44-es-kecskemet-kozeli-szakaszat

 

Brutális pénz a zsebben, visszavonhatatlanul...

35 milliárdért 4,6 km 2x2 sáv...

 

A gyorsforgalmi hálózatban nem jelentős, anélkül is elmegy a 44-es forgalma a kétágúsítás miatt.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52827

Majd ha kész lesz,meglátjuk.

Előzmény: dimelo (52825)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.15 -1 0 52826

Én csak azt nem értem, hogy az M44 Szentkirály-Lakitelek szakasznál (4,6km+útfelújítások) mi tart 4 évig? (2020.febr-2024.febr)

Miközben M83-at beígérik 2023-ra 36km új nyomvonalú 2x2 sávval.

Előzmény: 20-as vonal (52821)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52825

Bocsi, de Te írtad:

"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."

 

Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,

ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...

                                                                                                                               útátlag          határ                  

Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438    5653/362

                                                                                                    2015-ben még: 5296/316    3649/360

 

 

Félszívvel, félig teljesít ez az M80...

Előzmény: 20-as vonal (52824)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52824

Végülis M80 szempontjából ez mind közömbös.

Előzmény: dimelo (52823)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52823

Az M76-M9 dilemmára helyeződött át a hangsúly.

Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.

 

Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)

 

Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)

csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)

 

Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...

 

A forgalom északról (M1-M86) nagyobb...

Előzmény: 20-as vonal (52819)
nikkinév Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52822

az még minimum 5 év mire nyugat- Európából autópályán lehet eljutni az A2-S7-M8-M76 -os utakon a Balaton nyugati végébe 

Előzmény: ÁsítóSárkány (52820)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 3 52821
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52820

Mondjuk az M76 vagy M8 az a nyári balatoni őrület idején nem mindegy..., igaz, nem az M80-nak számít...

Előzmény: 20-as vonal (52819)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!