A Szentkirályt az M5-ös autópályával összekötő 33 kilométeres szakasz tervei és engedélyei elkészültek, a régészeti munkákra és a területszerzésre a forrás rendelkezésre áll. Még az idén szeretnék kiküldeni a mintegy ötszáz helyrajzi számon szereplő ingatlanra a vételi ajánlatot - derült ki Pántya József tájékoztatójából.
"...a következő fejlesztéseket kell előkészíteni: a Dobogó út M1M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza és Balatoni út közötti szakaszának átépítése a DBC közvetlen elérésének biztosításához, új közúti csomópont kiépítése a Dobogó út Őrmezei út Balatoni út kereszteződésben, beleértve a Balatoni út Menyecske utca és Egérút közötti szakaszán a csomóponti kapcsolódáshoz szükséges útépítési és forgalomtechnikai korrekciók, új különszintű városi csomópont kiépítése az M1M7 autópályák fővárosi bevezető szakasza Gazdagréti út Budaörsi út Dobogó út csomópontban."
Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.
Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.
Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.
"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."
Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,
ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...
útátlag határ
Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438 5653/362
Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.
Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)
Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)
csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)
Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...
Átszabtuk a koncepciót,az igaz,de az M80-nak mindegy ,hogy a forgalom az M76,vgy az M8 középső szakaszáról jön.Szerintem most,hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et,ez a forgalom növekedésével fog járni,így kevés lesz a 2x1 sáv.Nemcsak nálunk,osztrákiában is.
" 2019.január 26-án megkezdődött a Rudersdorf Tunnel építése. A 2,9 km hosszú alagút a legnagyobb ilyen műtárgy lesz a gyorsforgalmi úton. Az útszakasz átadását 2021-re tervezik. "
" keleti szakaszon az építési munkálatok megkezdését 2020 őszére tervezik, az útszakasz átadása pedig 2023-ban várható."