Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.
Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.
Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.
"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."
Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,
ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...
útátlag határ
Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438 5653/362
Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.
Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)
Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)
csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)
Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...
Átszabtuk a koncepciót,az igaz,de az M80-nak mindegy ,hogy a forgalom az M76,vgy az M8 középső szakaszáról jön.Szerintem most,hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et,ez a forgalom növekedésével fog járni,így kevés lesz a 2x1 sáv.Nemcsak nálunk,osztrákiában is.
" 2019.január 26-án megkezdődött a Rudersdorf Tunnel építése. A 2,9 km hosszú alagút a legnagyobb ilyen műtárgy lesz a gyorsforgalmi úton. Az útszakasz átadását 2021-re tervezik. "
" keleti szakaszon az építési munkálatok megkezdését 2020 őszére tervezik, az útszakasz átadása pedig 2023-ban várható."
Es a tuloldalon mibe fog belecsatlakozni? Graztol epitenek gyorsforgalmit a hatarig?
Jelenleg meg ennek nem latom teljesen az ertelmet, foleg 2x1 savoskent. Fogjak ezt hasznalni a kamionosok? Ketlem, hogy ingyen lenne majd nekik. Max szemelygepjarmuveknek lesz ingyenes, mert nem csatlakozik meglevo gyorsforgalmi halozatba (még). Kicsit olyan nesze semmi fogdd meg jol. Meg jo draga raadasul.