Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 2020.10.16 0 1 52836

Hát így élünk.

Bár nyáron Abádszalókon voltam, és akármilyen szar itt a D-D régióban, nem cserélném fel az odavezető, és az ottani útminőséggel.

 

Különben ahogy írod: 1-2 km-es szakaszokat újítgatnak, megszórják az országot öndicsőítő táblával, amitől úgy tűnik, mintha nagyon épülne itt akármi is. a siralomház esetleg.

Előzmény: mzdude (52832)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.16 0 0 52835

Pedig közvetlenül mellette ott a Vakond telephelye!!!

Előzmény: Autobahn89 (52826)
rm40 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52834

Az alagutas szakasz egy részén laza a kőzet, ezért építik nyitott módon.

Előzmény: MCA-001 (52831)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52833

Ezen már átrágtam magam az első konkrétabb vázlat idején,

ha újra belementem volna, lett volna "ügyeletes morgó", aki szerint

nekem minden savanyú, mert nem látom, hogy épül-szépül az ország...

 

Csak valamiért "rossz" térségben élek...

Előzmény: Bosanac (52830)
mzdude Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52832

Lenyűgöző, hogy mire van pénz.

 

Meg hogy mire nincs.

 

Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
MCA-001 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52831

Elmagyarázná valaki, hogy az ilyen alagútnak mi az értelme?

Kiássuk- megépítjük az alagutat - aztán befedjük

 

Előzmény: MCA-001 (52816)
Bosanac Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52830

Beraktam én is ugyanezt már 3 hete - a kutyát nem érdekelte...

 

Előzmény: Gyurma73 (52829)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52829
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52828

Ez már egy lesz, ami lesz "átmentett" projekt...

https://magyarepitok.hu/utepites/2020/02/kiderult-ki-epiti-az-m44-es-kecskemet-kozeli-szakaszat

 

Brutális pénz a zsebben, visszavonhatatlanul...

35 milliárdért 4,6 km 2x2 sáv...

 

A gyorsforgalmi hálózatban nem jelentős, anélkül is elmegy a 44-es forgalma a kétágúsítás miatt.

Előzmény: Autobahn89 (52826)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52827

Majd ha kész lesz,meglátjuk.

Előzmény: dimelo (52825)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.15 -1 0 52826

Én csak azt nem értem, hogy az M44 Szentkirály-Lakitelek szakasznál (4,6km+útfelújítások) mi tart 4 évig? (2020.febr-2024.febr)

Miközben M83-at beígérik 2023-ra 36km új nyomvonalú 2x2 sávval.

Előzmény: 20-as vonal (52821)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52825

Bocsi, de Te írtad:

"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."

 

Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,

ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...

                                                                                                                               útátlag          határ                  

Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438    5653/362

                                                                                                    2015-ben még: 5296/316    3649/360

 

 

Félszívvel, félig teljesít ez az M80...

Előzmény: 20-as vonal (52824)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52824

Végülis M80 szempontjából ez mind közömbös.

Előzmény: dimelo (52823)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52823

Az M76-M9 dilemmára helyeződött át a hangsúly.

Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.

 

Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)

 

Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)

csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)

 

Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...

 

A forgalom északról (M1-M86) nagyobb...

Előzmény: 20-as vonal (52819)
nikkinév Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52822

az még minimum 5 év mire nyugat- Európából autópályán lehet eljutni az A2-S7-M8-M76 -os utakon a Balaton nyugati végébe 

Előzmény: ÁsítóSárkány (52820)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 3 52821
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52820

Mondjuk az M76 vagy M8 az a nyári balatoni őrület idején nem mindegy..., igaz, nem az M80-nak számít...

Előzmény: 20-as vonal (52819)
20-as vonal Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52819

Átszabtuk a koncepciót,az igaz,de az M80-nak mindegy ,hogy a forgalom az M76,vgy az M8 középső szakaszáról jön.Szerintem most,hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et,ez a forgalom növekedésével fog járni,így kevés lesz a 2x1 sáv.Nemcsak nálunk,osztrákiában is.

Előzmény: dimelo (52818)
dimelo Creative Commons License 2020.10.15 0 0 52818

A nyomvonal nem változott, csak éppen öregebbek lettünk 13 évvel.

Szomorú emlékeket nyitott fel ez a térképvázlat...

 

2008-ban próbáltam (volna) érvelni ezzel az akkori 3K menedzsmentnek...

Felhívtam a figyelmüket, hogy az osztrákok nem akarnak építeni 2x2 sávot a határig.

A 2007-es ASFINAG Planungs und Neubauprojekte in Österreich már ezt tartalmazta.

 

 

Most kiemeltem a megváltozott lényeges elemeket:

Határidő csúszás 6-8 év

Beruházás költségei: +50% (Ost 107 M Euro-ról)

 

 

A 3K 2008-ban nem fogadta el az érveket. 10 év múlva "belátták"...

 

Éppen akkor (2008.október) épült meg az M70-A5 SLO, és hatására erősen lecsökkent a teherforgalom Rábafüzesnél.

Így "csupaszon" maradt az OPEL-nek tett ígéret...(maradt a fele...)

M8 középső szakasz helyett prioritás lett az M76.

 

Az osztrákok "csak" késnek, de pontosan azt építik, amit elterveztek,

itthon viszont "átszabták" a hálózati koncepciót...

Előzmény: Herodes68 (52809)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.15 0 1 52817

Tehát ők kb ugyanannyi idő alatt megcsinálják a 2,9km alagutat, mint mi az M85 780m hosszú alagútját.

Előzmény: MCA-001 (52816)
MCA-001 Creative Commons License 2020.10.14 0 1 52816
Előzmény: Autobahn89 (52815)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 52815

Hát nemtudom mennyire lehet hinni Wikipédiának:

" 2019.január 26-án megkezdődött a Rudersdorf Tunnel építése. A 2,9 km hosszú alagút a legnagyobb ilyen műtárgy lesz a gyorsforgalmi úton. Az útszakasz átadását 2021-re tervezik. "

" keleti szakaszon az építési munkálatok megkezdését 2020 őszére tervezik, az útszakasz átadása pedig 2023-ban várható."

 

Előzmény: hegyaljai3 (52813)
nyebojsza Creative Commons License 2020.10.14 0 0 52814

Auisztriáról van szó...

Előzmény: hegyaljai3 (52813)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.10.14 0 0 52813

Hány évig fog tartani az alagút építés?

Előzmény: Autobahn89 (52811)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.14 0 1 52812

Ja bocsi, felreolvastam a kommented :) ignore it :)

Előzmény: Autobahn89 (52811)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.14 0 1 52811
Előzmény: Herodes68 (52809)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.10.13 0 1 52810
Herodes68 Creative Commons License 2020.10.13 0 2 52809

Majdnem eltaláltad! Már építik az S7 gyorsforgalmijukat ami a magyar határhoz közeli szakaszon most még szintén csak 2 x 1 sávos.

 

 

 

 

 

Előzmény: Autobahn89 (52808)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 52808

Es a tuloldalon mibe fog belecsatlakozni? Graztol epitenek gyorsforgalmit a hatarig?

Jelenleg meg ennek nem latom teljesen az ertelmet, foleg 2x1 savoskent. Fogjak ezt hasznalni a kamionosok? Ketlem, hogy ingyen lenne majd nekik. Max szemelygepjarmuveknek lesz ingyenes, mert nem csatlakozik meglevo gyorsforgalmi halozatba (még). Kicsit olyan nesze semmi fogdd meg jol. Meg jo draga raadasul. 

Előzmény: Herodes68 (52807)
Herodes68 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 52807

Igen jól látod az osztrák határ előtti utolsó csomópont már első ütemben 2x2 sávos. Azt hiszem hogy a Körmend melletti szakaszon van még legalább egy (de lehet hogy kettő) csomópont ami az első ütemben is már 2x2 sávosként épült. Ezzel együtt hibának gondolom ezt a rengeteg öszvér megoldást, főleg úgy hogy a ZalaZone felfuttatása ( a pálya üzemeltetője is a grazi székhelyű AVL ) érdekében a teljes M80 jóval korábban fog megépülni mint azt a tanulmánytervek készítésekor gondolták.

Előzmény: 20-as vonal (52806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!