Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52225

Örülök, hogy figyelsz:)))

 

Nézegessük rendszeresen, majd kialakulhat a tendencia.

Előzmény: troglodita (52224)
troglodita Creative Commons License 2020.09.10 0 1 52224

de ezek a tehergépkocsik (camioane = kamionok) adatai, személykocsira 3-3, illetve 3-4 van nyitva!

Előzmény: dimelo (52221)
troglodita Creative Commons License 2020.09.10 0 1 52223
Előzmény: nikkinév (52222)
nikkinév Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52222
dimelo Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52221

Ez a pillanatnyi helyzet:

Figyelni kellene a változtatások gyakoriságát.

A közlés szerint a régi átkelőnél 3-3 sáv működik, (a 12-ből)

                           az új átkelőnél 1-1.  (a 16-ból)

Előzmény: Törölt nick (52216)
smith Creative Commons License 2020.09.10 0 0 52220

Tartok tőle, hogy az utolsó mondatomon ez mit sem változtat. Balsa felől a töltés végén a hídfő roncsa úgy 100m-re van a Tiszától, és egy bozótoson kellene átvágni hozzá. A túloldalról még ennyi esély sincsen...

Előzmény: berva1 (52219)
berva1 Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52219

Vasúti és közúti híd volt egyben. A híd teljes hossza 204 méter, melynek mindkét végén feljáró töltések voltak. A híd két darab 102 méteres szabad nyílásból állt. Teljes szélessége 6 méter, amelyből 4,8 méter közút, kétoldalt pedig 0,6 méter gyalogosjárda. A híd tengelyében volt a 0,76 méter koronaszélességű un. keskeny nyomtávú vasúti vágány." 

Előzmény: smith (52218)
smith Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52218

Ennek erőst UL szaga van. Balsánál a hegyközi vasútnak volt hídja, míg a háborúban fel nem robbantották. Az aligha szerepelt bármilyen naviban...

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
berva1 Creative Commons License 2020.09.09 0 2 52217

Valóban létezett egy híd Balsa és Kenézlő között, amelyet a németek 1944-ben felrobbantottak. Huszonévvel ezelőtt, gyakran jártam hivatalos úton Gávavencsellőn, akkor sétáltam fel a híd maradványaihoz. Emlékeim szerint több pillér is állt még és volt is szó az újjáépítéséről... Hát azóta is torzóként nyúlik be a Tiszába.

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52216

Meg aki kevesebbet akar állni a határon.

Előzmény: dimelo (52213)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52215
rm40 Creative Commons License 2020.09.09 0 3 52214
dimelo Creative Commons License 2020.09.09 -1 0 52213

Na, már kilométert tervez, a menetidővel még bajok vannak:)))

 

https://www.google.com/maps/dir/47.2344958,21.5327269/47.0366792,21.9973663/@47.1301678,21.6210925,11z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d21.9072406!2d47.1876113!3s0x47464c5c3f403eef:0xa4f567a3680e4152!3m4!1m2!1d21.9263552!2d47.0343691!3s0x4746479a8049c38b:0x18e4b0550700a56!1m0!3e0

 

Az eddig sem volt számomra kérdés, hogy a 42. út továbbra is nyerő marad a kamionoknak:

https://www.google.com/maps/dir/47.2344958,21.5327269/47.0366792,21.9973663/@47.1301678,21.6210925,11z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d21.9263552!2d47.0343691!3s0x4746479a8049c38b:0x18e4b0550700a56!1m0!3e0

 

M4/A3-Dn19: 64,6 km  767F "egérút" csak személykocsiknak 58,3 km

42. - Dn1:      49,4 km       különbözet: 15,2 km   vagy   8,9 km

 

Akinek van pénze, az fog autópályázni...

Előzmény: troglodita (52212)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 1 52212

Én már az elején elszédültem, mi a f@szért kell ilyen ütődött felvezetőt építeni vajon? És ami még szebb: hamarosan nekilátnak és szétbarmolják az egészet, hogy bekössék az A11-et vagy mit, szóval a nagyváradi elkerülőt ;-)))

https://cdn.ebihoreanul.ro/static/gallery_big/Bolojan_legatura_autostrada_2018_03_23_07.JPG

Előzmény: dimelo (52211)
dimelo Creative Commons License 2020.09.09 -1 0 52211

Addig is egy friss video az SSC-ről:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=FJRDP_rOtG0&feature=emb_logo

 

Az indulópont itt Bihar(ea), ahonnan 6 perc a határ. Senki sem halad az A3 autópályán azonos irányban.

A határnál megállás, egy VW-t ellenőriznek.

Vágás a képen... és a VW eltűnik, tovább már nem is látható. (Nem tudható mennyi volt az állásidő)

32" múlva start, 35" lassú haladás után 9 perc száguldás a Körtvélyes pihenőig. (lassulással +30")

17. perctől újraindulás és 19'35"-nél lehajtás a 47. csomópontnál.

 

Nem tudható, mennyi idő Nagyváradtól kiérni Bihar(eá)-ig, és az sem, hogy mennyi lesz a vámnál állás...

 

ha majd lesz forgalom is, mert ez a video még nagyon korai állapotokat rögzített.

 

Összesen 30 km autópályán 5 kamion jött szemben és 5 kisebb járgány.

Dn 19-en szemben 2 kamion, 18 személykocsi. (Agglomeráció)

Azonos irányban 3 szgk, de egyik sem hajtott fel az A3-ra.

 

HA valaki arra jár, megtehetné az utat visszafelé a 42. úton Ártánd felé is...

Előzmény: troglodita (52207)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52210

előbb-utóbb kijavítják és finomítják, de ezt pl. abszolút nem értem, ki és miért rajzolt idáig két vonalat, innen nyugatra pedig már csak egyet:

Előzmény: hegyaljai3 (52209)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52209

Ez bizonyára így van. Ez egy ingyenes szolgáltatás, amelynek eredményeként például egy kamion, vagy 5 éve behajtott a Tiszába Balsánál, mert azt hitte, hogy ott híd van és nem komp. 

Csináljál egy fizetős, naprakész szolgáltatást, ha ez nem tetszik. :(

Előzmény: troglodita (52208)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52208

bár erősen pontatlan még, se csomópontok, se parkolók...

Előzmény: troglodita (52207)
troglodita Creative Commons License 2020.09.09 0 0 52207

;-)

Előzmény: pentium10 (52204)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52206

még az OSM sem ;-)

Előzmény: Törölt nick (52205)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.08 -1 0 52205

még nem tervez arra.

Előzmény: pentium10 (52204)
pentium10 Creative Commons License 2020.09.08 -1 3 52204

Feltetettem az M4 es A3-ast a Google Mapsre, par napon belul navigalni es aztan par heten belul live traffic informacio is lathato lesz rajta. 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52203

Nyilván '85-ben ay elvtársak még javában vasfüggönyben és KGST-ben gondolkoztak... ami akkor még oké lehetett, de illett volna a koncepciót felülviszgálni legeslegkésőbb az EU csatlakozáskor. Azóta is lefolyt már sok víz a dunán...

Előzmény: troglodita (52201)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52202

na igen, legalább egy városi elkerülő funkcióval bírna, ha mással már nem nagyon tud...

Előzmény: Jared- (52199)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 2 52201

Na de félretéve a viccet: jó kis elszigetelt jövőt gondoltak az elvtársak '85-ben, az egyszer szent! Úgy vékonyodik el minden út a határ felé, mintha ott csak a nagy nihil meg tohuvabohu lenne, semmi más. És persze sugaras az áldatlan, mi más is lenne ,-)

Előzmény: dimelo (52198)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 1 52200

Hát izé, az m60.hu nyilván nem mondhat mást, mint azt, hogy ő milyen fontos egy projekt...

És félreértés ne essék: én szeretek vezetni rajta, mert ritka jó dolog egy tök üres úton száguldozni 130-140-el ;-)))

Előzmény: dimelo (52198)
Jared- Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52199

Nem az M6-ot kurták el, hanem az M60-at.

Előzmény: troglodita (52197)
dimelo Creative Commons License 2020.09.08 0 1 52198

Kicsit elmélyülhettél volna, mielőtt írsz:)))

 

http://www.m60.hu/informaciok/epitestortenet

 

Tervezés szintjén már 1981-ben elkészült UVATERV-tanulmány is foglalkozott Pécs és térségének gyorsforgalmi útkapcsolatával,

M6-os autópályával számolt Budapest és a horvát határ (Udvar) között, és ebbe torkolló, ugyancsak autópályás bekötéssel látta el volna a baranyai megyeszékhelyet.

Alternatívaként akkor is, azóta is folyamatosan felmerült a meglévő 6-os főút négysávossá bővítése, ám tervezők az érintett térség gazdasági és kereskedelmi kapcsolatainak

szükséges élénkítése okán folyamatosan elvetették ezt, mint gyorsforgalmi alternatívát. Érdekesség, hogy az akkori tervek a mainál jóval tágabban értelmezhető

műszaki és környezetvédelmi szabályai szerint is számtalan völgyhidat tartalmaztak. (forrás: Unitef).

1998-ban ismételten napirendre került a kérdés, több, az ÁAK megrendelésére készült tanulmány ugyancsak az M6/M60 (helyenként M6/M56) autópályák

megépítésének szükségességét hangsúlyozta, a határátlépési pontot Ilocskát és Ivándárdát megjelölve.

 

 

Ne keverd össze az M6 nyomvonalát az alagút-dilemmával... (Pósta Zoltán konfliktusa)

 

Van a térképen több hasonló "bukfenc".

 

M0 full............

M3 Barabás (nincs Záhony, sem M49), nyomvonal Nyh. felett

M4 Debrecenhez és Nyíregyházáig...

M43 csak Tisza-hídig

M8 Székesfehérvár alatt, de ráhúzva Kecskemétre...

M81 Kisbérig...

M85 nem autóút, de 2x2 főút

M9 (M76 Zeg-Körmend, nem Vasvár)

 

van Mohácsi híd, de nincs Kalocsai...

Nincs M30 Miskolctól felfelé

nincs M35

nincs M86 csak Szombathely előtt 88. útig

 

határátkelők autópályátlanok, távlati kapcsolódással...

 

Biztos van még, ha láttok, írjatok...

Előzmény: troglodita (52197)
troglodita Creative Commons License 2020.09.08 0 0 52197

M6, de azt is a szocik kúrták el ;-)))))

Előzmény: dimelo (52196)
dimelo Creative Commons License 2020.09.08 0 1 52196

Volt idő, amikor még Szolnoktól keletre képzelték az É-D elkerülést...

1985-ben ez volt a "Masterplan" nagytávra (2010-2030)

 

 

Érdemes áttekinteni, mi és hogyan valósult meg...

A vékony pirosak nem autópályát, vagy autóutat jeleztek.

 

Hálózati szempontból már majdnem minden a helyén volt.

 

Az eltéréseket biztosan észreveszitek:)

Előzmény: MZ/J (52174)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!