Mégis, hogy oldottad volna meg a Balatonmáriafürdő felől jövő út 76-osba csatlakozását? Menjen az autópálya a "földszinten", a keresztező út felüljárón? Figyelembevéve, hogy a 76-os alig pár méterrel megy az M76 mellett, eléggé szakadékszerűen kellene lejönnie a felüljárónak, hogy csatlakozni tudjon az úthoz... Vagy mehetne át fölötte, a keszthelyi vasút fölött is (mert ugye az is ott van néhány méterre), be a Kis-Balaton mocsarába, egy 180 fokos kanyarral vissza, szintben keresztezni a vasutat, hogy elérje a 76-ost? A 76-71 szétválásnál hasonló a probléma azzal megfejelve, hogy az M76-nak vasutat kell kereszteznie, a vonat meg nehezen bírja a felüljárózást, kénytelen lesz az autópálya felül menni. Balatonszentgyörgynél szintén vasúti kereszteződés van. Van egy alig 2,5 kilométeres szakasz, ahol az autópályának háromszor kell felül menni - a kettő között menjen le a földszintre és építsünk hullámvasutat?
Tekintve, hogy ezek a szerkezeti hídjavítások hosszadalmas javítások szoktak lenni, ezért a 68-as út Nagyatád-Segesd-Böhönye szakaszát a Lábod-Kutas-Nagybajom-[61]-Böhönye szakaszon lehet kikerülni.
A nagyatádi elkerülővel is baj van a hírek szerint, ezt a 6801 -- 6807-es útvonalon lehet kikerülni (tehát a Barcs-Babócsa-Háromfa-Nagyatád útirányban).
Önmagában persze nem megoldás az, ha az érintett hidaknak (pl. a Rinya-hidqaknak) a magasságát emelik meg úgy, hogy ezáltal a legmagasabb vízállástól minél távolabbi magasságba kerüljön az útpálya-szerkezet, hanem magát a pályaszerkezet-tartó rendszert kellene kicserélni egy ilyen alsóíves rendszerűXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXacélrácsvázas pályatartó-szerkezetűre.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
<-- Ha ui. ilyenre építik át az érintett hidak tartószerkezét, akkor az majd nagy valószínűséggel a nagyobb villámárvizeket is baj nélkül elviseli és kibírja majd.
Arra lennek kivancsi, hogy Magyarorszagon milyen torveny/rendelet/barmi egyeb dolog szabalyozza az utak kiepiteset? Konkretan az erdekel, ami tartalmaz padkara, leallosavra, folfestesre vonatkozo eloirasokat (nem csak, sot, elsosorban mem gyorsforgalmi utakra).
Nemtudom en se. Így majd a masik fele rottyan meg, a rohadt nagy tehertol, mivel most mindenkit arra terelnek. Lassan kabaré kategoria. Almodozunk itt eszaki meg nyugati szektorrol, de a delit meg 2 ev alatt se sikerul felujitani. Raadasul a terelo elemeket balesetveszelyesen raktak ki. Rengeteg baleset tortent ott.
Amúgy azt nem értem, hogy addig, míg nem kezdődik el a javítás, miért nem lehet a 4 sáv helyett mondjuk 1 vagy 2 sáv fogalmát ráengedni arra a hídra? Akkor a másik hídpályával egyben már 3-3 sávon mehetne irányonként a fogalom.
Gondolom, hogy annyira nem lehet vész, hogy a híd még ennyi forgalmi terhelést sem bír el.
Azért itt még 2 évig ez a forgalom korlátozás, ez már agyrém kategória az M0D-n kibírni.
Így van! :) Szerintem ki kéne terjeszteni a 406-ot egészen az Alcsi-szigeti körforgalomig, a 4-est pedig visszavinni a városba. így egy zavaros 4x32x406 helyett átlátható 4x406 lenne, illetve nem ugyanazon a főúton lenne Szolnok-nyugat és Szolnok-észak. Más nagyvárosokban is van ilyesmire példa (Kecskemét, Szeged, Kiskunfélegyháza), hogy az elkerülő új számot kapott.
És ezennel le is zárult a 40-es főút 46 éves története.. :)
A lengyelek meg vannak zavarodva? nem tudják, hogy csak a főváros fele lehet pályát építeni? Mi ez a nagy hálózat az egész országon keresztül-kasul...Varsót kell helyzetbe hozni, oszt kész. És óbégatni kell,hogy mekkora az M0-án a forgalom.
Csak nekem tűnik úgy az útfoltozásból, hogy már korábban is problémák lehettek a segesdi hídfőknél? Most válszeg betelt a pohár és új hidat tesznek oda nagyobb folyási szelvénnyel.
Na, és az a hátsó kis/öreg híd túlélte a "kezelést"?
Láthatóan nem a 'normál' hídszerkezetet vitte el, hanem kibontotta a háttöltést annak mindkét végén. Kérdés hogy ezután újratervezik-e ezeket, vagy csak visszaépítik.