Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51691

Keress rá az Útügyi Műszaki Előírásokra.

Előzmény: Fenyőfatalp (51687)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51690

Az M76 os első szakaszát ma kellett volna átadni.

Hírfigyelő Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51689

Tekintve, hogy ezek a szerkezeti hídjavítások hosszadalmas javítások szoktak lenni, ezért a 68-as út Nagyatád-Segesd-Böhönye szakaszát a Lábod-Kutas-Nagybajom-[61]-Böhönye szakaszon lehet kikerülni.

 

A nagyatádi elkerülővel is baj van a hírek szerint, ezt a 6801 -- 6807-es útvonalon lehet kikerülni (tehát a Barcs-Babócsa-Háromfa-Nagyatád útirányban).

 

Önmagában persze nem megoldás az, ha az érintett hidaknak (pl. a Rinya-hidqaknak) a magasságát emelik meg úgy, hogy ezáltal a legmagasabb vízállástól minél távolabbi magasságba kerüljön az útpálya-szerkezet, hanem magát a pályaszerkezet-tartó rendszert kellene kicserélni egy ilyen alsóíves rendszerű XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX acélrácsvázas pályatartó-szerkezetűre.

                                                           XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

<-- Ha ui. ilyenre építik át az érintett hidak tartószerkezét, akkor az majd nagy valószínűséggel a nagyobb villámárvizeket is baj nélkül elviseli és kibírja majd.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (51673)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51688

Oldalnézetből hogy néz ki a híd károsodása? A pillérek melletti részt mosta alá és tette tönkre ez az áradás?

Előzmény: MCA-001 (51670)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51687

Udv.

 

Arra lennek kivancsi, hogy Magyarorszagon milyen torveny/rendelet/barmi egyeb dolog szabalyozza az utak kiepiteset? Konkretan az erdekel, ami tartalmaz padkara, leallosavra, folfestesre vonatkozo eloirasokat (nem csak, sot, elsosorban mem gyorsforgalmi utakra).

 

Ha iranyba tudnatok allitani, megkoszonnem.

Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 51686

Nemtudom en se. Így majd a masik fele rottyan meg, a rohadt nagy tehertol, mivel most mindenkit arra terelnek. Lassan kabaré kategoria. Almodozunk itt eszaki meg nyugati szektorrol, de a delit meg 2 ev alatt se sikerul felujitani. Raadasul a terelo elemeket balesetveszelyesen raktak ki. Rengeteg baleset tortent ott. 

Előzmény: radio100jozsi (51684)
Avaar Creative Commons License 2020.07.30 0 0 51685

Kár, hogy a 401 belerondít az összképbe.. :) 

Előzmény: radio100jozsi (51683)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.07.30 -1 0 51684

Amúgy azt nem értem, hogy addig, míg nem kezdődik el a javítás, miért nem lehet a 4 sáv helyett mondjuk 1 vagy 2 sáv fogalmát ráengedni arra a hídra? Akkor a másik hídpályával egyben már 3-3 sávon mehetne irányonként a fogalom. 

Gondolom, hogy annyira nem lehet vész, hogy a híd még ennyi forgalmi terhelést sem bír el.

Azért itt még 2 évig ez a forgalom korlátozás, ez már agyrém kategória az M0D-n kibírni.

Előzmény: Autobahn89 (51681)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.07.30 0 1 51683

Logikus, mert az Üllőnél lévő átkötés lett a 404-es, és akkor Albertirsánál maradt a 405, és lefelé haladva ez meg a sorban következő a 406-os.

Előzmény: Gyurma73 (51678)
berva1 Creative Commons License 2020.07.30 0 1 51682

Igen, ez egy jó gondolat! Remélem meg is valósul... Szolnok előtt a 4-s főút 32-sé való átszámozása eddig is természetellenesnek tűnt nekem!

Előzmény: Avaar (51679)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.07.30 0 0 51681
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.07.30 0 0 51680

Debrecen tervei (álmai) között nagyszámú közlekedési fejlesztés szerepel, a városon belül főleg a 24. , míg a városon kívül a 46. oldallal kezdődve:

https://www.d2030.hu/doc/DEBRECEN2030main.pdf

Avaar Creative Commons License 2020.07.30 0 0 51679

Így van! :) Szerintem ki kéne terjeszteni a 406-ot egészen az Alcsi-szigeti körforgalomig, a 4-est pedig visszavinni a városba. így egy zavaros 4x32x406 helyett átlátható 4x406 lenne, illetve nem ugyanazon a főúton lenne Szolnok-nyugat és Szolnok-észak. Más nagyvárosokban is van ilyesmire példa (Kecskemét, Szeged, Kiskunfélegyháza), hogy az elkerülő új számot kapott. 

És ezennel le is zárult a 40-es főút 46 éves története.. :)  

Előzmény: Gyurma73 (51678)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.07.30 0 2 51678

406 lett a neve.

aladar644 Creative Commons License 2020.07.29 -3 5 51677

A lengyelek meg vannak zavarodva? nem tudják, hogy csak a főváros fele lehet pályát építeni? Mi ez a nagy hálózat az egész országon keresztül-kasul...Varsót kell helyzetbe hozni, oszt kész. És óbégatni kell,hogy mekkora az M0-án a forgalom.

Előzmény: adiaboli (51676)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.29 0 0 51676

Gazdaságélénkítés a gyakorlatban: 326 km gyorsforgalmi út és 86 km főúti város-elkerülő szakasz tervezett kiírása - még az év hátralévő részében.

https://conadrogach.pl/zdjecia/na-te-autostrady-i-drogi-przetargi-jeszcze-w-tym-roku.html

Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51675

Igen, és ez az 51673-i képem előterében áll. Én azonban arról a képen látható távolabbiról kérdezősködtem...

Előzmény: MCA-001 (51674)
MCA-001 Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51674

Ez a nagyatádi elkerülőnek a hídja.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (51673)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51673

Csak nekem tűnik úgy az útfoltozásból, hogy már korábban is problémák lehettek a segesdi hídfőknél? Most válszeg betelt a pohár és új hidat tesznek oda nagyobb folyási szelvénnyel.

 

Na, és az a hátsó kis/öreg híd túlélte a "kezelést"?

 

Előzmény: MCA-001 (51670)
RadiX Creative Commons License 2020.07.27 0 1 51672

Láthatóan nem a 'normál' hídszerkezetet vitte el, hanem kibontotta a háttöltést annak mindkét végén. Kérdés hogy ezután újratervezik-e ezeket, vagy csak visszaépítik.

Előzmény: MCA-001 (51670)
MCA-001 Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51671

Ja, azt hozzá kell tenni, hogy legalább 2x akkora volt a vízhozam, mint az eddig mért legnagyobb vízálláskor, 2010-ben.

Előzmény: MCA-001 (51670)
MCA-001 Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51670

A hétvégégén két helyen is elmosta a Rinya 68-as főútat hídjait:(

 

Segesd:

Nagyatád elkerülő út:

nikkinév Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51669

itt is csak a szervezéssel volt a probléma 

ezt az utat az M 15 -el együtt kellett volna csinálni 

tudom tudom fizette az Unió

Előzmény: rm40 (51666)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51668

Akkor hamarosan jöhet az osztrák oldali sátor is :-(

Tavaly ősszel jártam az ottani hármashatár-kompozíciónál* (nagyon közel van a határmetszéshez, ahol a kocsit hagytuk). Csak Ausztria felől lehetett kimenni, a magyar oldal még a földmunkáknál tartott. Akkor őrszemnek nyomát sem láttam.

 

- valójában "négyeshatár", mert a gúlát képező vasúti sínszálakat anno Resicán gyártották...

Előzmény: rm40 (51666)
adiaboli Creative Commons License 2020.07.27 0 0 51667

Ezt a megfejtést érzem a leginkább életszagúnak. Valóban a három körből (tájékozatlan balaton-parti bevásárlók, pesti telkesek és 8-as utat használók) már összejöhet 3.000 vevő. Nem utolsó sorban pedig 15 útkasszába (ki)dobott milla...

Előzmény: Avaar (51658)
rm40 Creative Commons License 2020.07.26 0 0 51666
NAR Creative Commons License 2020.07.26 0 1 51665

A balatonaligai vagy a lepsényi vasútállomáshoz nem kell felmenni az M7-re, a siófoki nagy állomáshoz viszont megint Siófok-centrum van legközelebb.

Előzmény: ÁsítóSárkány (51664)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.07.26 0 0 51664

Most néztem meg közelebbről... a helyi forgalomra gondoltam, amit jelentős részben ezek tudnának bevonzani.

Gyakorlatilag a gimnázium polgárdiban ami még szóba jöhet, meg elszórtan munkahelyek, amelyek aligha vonzanak ezreket...

Illetve P+R jöhetne szóba a környező vasútállomásoknál, megállókhoz.. ami igencsak kellemes meglepetés lenne, nem hiszem, hogy sokan váltanának vonatra ott.

Előzmény: NAR (51660)
mica-r Creative Commons License 2020.07.26 0 0 51663

Logikusabb, gyorsabb. De a vidékiek nem mindig sietnek :-)

Előzmény: NAR (51660)
drummond Creative Commons License 2020.07.26 0 0 51662

M4 szolnoki északi elkerülőjén rendkívül lemaradottnak érzem a Tisza híd építését, szinte semmit nem haladtak a 2015 leálláshoz képest, pedig 1 éve megkapták a munkaterületet. A szakasz további részei jól haladnak, de a Tisza híd az szinte sehogy. Szerintem minden elkészülhet 2022 tavaszára, de a hídat kétségesnek érzem.

Előzmény: radio100jozsi (51632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!