Amúgy azt nem értem, hogy addig, míg nem kezdődik el a javítás, miért nem lehet a 4 sáv helyett mondjuk 1 vagy 2 sáv fogalmát ráengedni arra a hídra? Akkor a másik hídpályával egyben már 3-3 sávon mehetne irányonként a fogalom.
Gondolom, hogy annyira nem lehet vész, hogy a híd még ennyi forgalmi terhelést sem bír el.
Azért itt még 2 évig ez a forgalom korlátozás, ez már agyrém kategória az M0D-n kibírni.
Így van! :) Szerintem ki kéne terjeszteni a 406-ot egészen az Alcsi-szigeti körforgalomig, a 4-est pedig visszavinni a városba. így egy zavaros 4x32x406 helyett átlátható 4x406 lenne, illetve nem ugyanazon a főúton lenne Szolnok-nyugat és Szolnok-észak. Más nagyvárosokban is van ilyesmire példa (Kecskemét, Szeged, Kiskunfélegyháza), hogy az elkerülő új számot kapott.
És ezennel le is zárult a 40-es főút 46 éves története.. :)
A lengyelek meg vannak zavarodva? nem tudják, hogy csak a főváros fele lehet pályát építeni? Mi ez a nagy hálózat az egész országon keresztül-kasul...Varsót kell helyzetbe hozni, oszt kész. És óbégatni kell,hogy mekkora az M0-án a forgalom.
Csak nekem tűnik úgy az útfoltozásból, hogy már korábban is problémák lehettek a segesdi hídfőknél? Most válszeg betelt a pohár és új hidat tesznek oda nagyobb folyási szelvénnyel.
Na, és az a hátsó kis/öreg híd túlélte a "kezelést"?
Láthatóan nem a 'normál' hídszerkezetet vitte el, hanem kibontotta a háttöltést annak mindkét végén. Kérdés hogy ezután újratervezik-e ezeket, vagy csak visszaépítik.
Akkor hamarosan jöhet az osztrák oldali sátor is :-(
Tavaly ősszel jártam az ottani hármashatár-kompozíciónál* (nagyon közel van a határmetszéshez, ahol a kocsit hagytuk). Csak Ausztria felől lehetett kimenni, a magyar oldal még a földmunkáknál tartott. Akkor őrszemnek nyomát sem láttam.
* - valójában "négyeshatár", mert a gúlát képező vasúti sínszálakat anno Resicán gyártották...
Ezt a megfejtést érzem a leginkább életszagúnak. Valóban a három körből (tájékozatlan balaton-parti bevásárlók, pesti telkesek és 8-as utat használók) már összejöhet 3.000 vevő. Nem utolsó sorban pedig 15 útkasszába (ki)dobott milla...
Most néztem meg közelebbről... a helyi forgalomra gondoltam, amit jelentős részben ezek tudnának bevonzani.
Gyakorlatilag a gimnázium polgárdiban ami még szóba jöhet, meg elszórtan munkahelyek, amelyek aligha vonzanak ezreket...
Illetve P+R jöhetne szóba a környező vasútállomásoknál, megállókhoz.. ami igencsak kellemes meglepetés lenne, nem hiszem, hogy sokan váltanának vonatra ott.
M4 szolnoki északi elkerülőjén rendkívül lemaradottnak érzem a Tisza híd építését, szinte semmit nem haladtak a 2015 leálláshoz képest, pedig 1 éve megkapták a munkaterületet. A szakasz további részei jól haladnak, de a Tisza híd az szinte sehogy. Szerintem minden elkészülhet 2022 tavaszára, de a hídat kétségesnek érzem.
Talan azert, mert nem olvas utana a dolgoknak, mint te :)
Egy szep nyari penteken egesz Budapest megindul a balaton fele. Sokuknak fix nyaralojuk van siofokon, zamardiban, stb. Atgondolja, hogy hoppa neki a megyei matrica jobban megeri, mint megvenni hetente az orszagost. Milyen megyeken is megy at? Pest, Fejer, Vp, Somogy. Akkor megveszi mindre. Ennyire egyszeru. Atlag ember nem fogja bujni a terkepeket a nemzeti ut dij honlapjan. Foleg nem, amikor mar autoban ul es indulna.
Vp megyei vagyok. En se tudtam, hogy eleg a somogy+fejer+pest, mert sose kellett ebben a viszonylatban ingaznom. :)
Na de ott van a Tesco/Aldi/OBI/stb. Valahogy nem tartom életszerűnek, hogy balatonkenesei lakos vesz egy Veszprém-megyei matricát, hogy a világosi csomópontnál felmenjen, a sóstóinál meg le a Tescoba menet és kerül a 7-esen és Siófok központján keresztül ahelyett, hogy venne egy Somogy-megyei matricát és menne végig az autópályán...
Én azt is el tudom képzelni, hogy van 3000 (de legalább 2000) olyan Veszprém megyei lakos, aki nem tudja, hogy nem fizetős a 8-as, ezért inkább megveszi, biztos ami biztos.