2016-ban vagy 17-ben nem volt vírushiszti. A műholdképen nem látszik a piros karika ami akkor ki volt téve, az utcakép meg 2013-as, akkor még nem volt lezárva.
Csak egy apróság Csengeléhez. A keleti oldalon is van egy földút ami az 54121-esről majdnem eléri a benzinkutat... akkor már oda lett volna még jobb a rejtett lehajtó ( legfeljebb ívkorrekióval ha szükséges)
Állitólag [iSzolnok, Szalay Ferenc es az Infrastruktura fejleszto egyik igazgatojanak terepszemleje utan keszitett cikk] Julius 20-ra tervezik az Abonyi elkerulo atadasat.
Amit a kép készítése után gondosan lezártak, az utolsó magyar lehajtóval együtt. Így aki Lendvára akart menni, az vehetett rögtön egy szlovén matricát. Aki Tornyiszentmiklósra, az ráadásnak kerülhetett is egy nagyot. Ügyes.
Eléggé szűkszavú voltál, így csak később tűnt fel a tartalom és annak furfangos indoklása...
Csengele 1900 fős település:
"Kecskemét és a Mercedes-gyár jelenleg 54 kilométerre fekszik a Csongrád-Csanád megyei falutól, a lehajtóval ez a távolság 47 kilométerre zsugorodna.
Ennek többek között azért van jelentősége, mert a német autógyártó óriás szisztémája, hogy kizárólag 50 kilométeres körön belülről foglalkoztat beszállítót."
A műholdképet nézve ritka nagy pazarlást műveltek az M5 szakasz tervezésénél..
Külön épült a felüljáró és mindkét oldalán aszfaltutas lejárók a tanyákhoz
A cikázás tilos is. Akkor előzhetsz, ha az előzött jármű elé zavarása nélkül vissza tudsz térni. Lényegében akkor, ha visszatéréskor már adott a követési távolság, a hirtelen fékezésed esetén is a frissen leelőzött jármű koccanás nélkül meg tud állni mögötted.
Hasonló szempont kellene meghatározza azt, hogy hol foglald el a sávot az előzéshez.
Ha az előző 110-zel megy, és kicsit spórolva másfél másodpercekkel számolok az egyszerűség kedvéért elhanyagolva a sebességkülönbségek hatásait, akkor kb 92 méternél kisebb közbe nem is érdemes cikázni.
Mondjuk azt nem tudom rossz néven venni hogy M0-s mértékü forgalomban nem cikázik ki mindenki a jobb szélsöbe, aztán vissza. Mindezt másodpercenként. Többek között én sem szoktam.
Amúgy ez az út hasonlít a Felsőnyáregyháza-Monorierdő útra. Annyi változott ez az út mára, hogy egy picit valamit marattak rajta, meg szélesítettek, de rendesen továbbra sincs megcsinálva.
Nem csak az, a Gönc-Telkibánya-Bózsva út is életveszélyes.
Sajnos a turizmus fejlesztés megáll ott, hogy szállodákat építünk, meg újítunk, de, hogy ilyen helyekre ki fog ilyen utakon eljutni, arra már senki sem gondol. Ja de, helikopterrel...
Utóbbi egy kiváló ötlet, kár, hogy a többi szakaszon -ahol három sáv van- még nem valósították meg. Aztán csodálkozunk, hogy mindenki/legtöbben a középső sávban haladnak, jobbratartást még csak hírből sem ismerik.
Ezt csak megerősíteni tudom. Saját tapasztalat, 1 hónappal ezelőtt voltam ott. Katasztrófa. Kerüljétek el az azt utat. Örményországban jártam ilyeneken, még Kirgizisztánban is ennél jobb egy fokkal az átlagos útminőség.
Nemrég voltam a Zemplénben... A 3716-os út Fony-Vilmány közti szakasza brutális állapotban van. Kb. esti szürkület kezdetétől reggeli szürkület végég naponta le kellene zárni...
Egyébként ha valakit netalán érdekel: az 51xM0, illetve a 31xM0 csomópontokban kicserélték a 4-es főút táblákat M4-re. Pontosabban tettek rá egy matricát.
Az M4 irányából haladva a 31-es út előtt 3 sáv van az M3 irányába. Korábban az M0x31 útpálya feletti tábláin az egyenest (M0 az M3 felé) 500, illetve 1000 méterrel előjelző táblán csak két nyíl volt, ez most már a tábla alján közepén ki lett egészítve még eggyel, így hűen tükrözi a sávok kiosztását.