Keresés

Részletes keresés

józsi24 Creative Commons License 2020.02.15 -4 1 49224

Ezexerint neked sem jott at az ironia...

 

Ezt inkabb cimezd jarednek es samottnak, oket kell meggyoznod, nem engem...

 

Amugy juteszembe, a legforgalmasabb terepuleskettevago palyat nem is emlitettem, ami szinten a rencervaltas utan epult, es ugy hijjak, hogy: 

 

M0

 

 

 

Előzmény: trizs77 (49219)
Samott Creative Commons License 2020.02.15 0 0 49223

En nem tudom mennyi a realis ara egy utnak, es hogy merre vezet az M44. En itt csak a kornyekbeli utakrol szoktam irni, azokra reagalok. Nem okoskodok bele olyanba amit nem ismerek. De speciel Peterit ismerem, rendszeresen jarok arra. Es ha valaki hulyesget ir akkor kijavitom. Mint peldaul most teged: nem a horgaszto sorsa lett volna kerdeses hanem hogy kettevagtad volna az uttal a falut. Sokkal kozelebb vezetted volna a surun lakott reszekhez, elvagva azokat az udulokertes ovezettol. Es az nem magyarazat, hogy mar mashol is csesztek el emberek eletet igy. Ha lehet normalisan epitkezni akkor ugy kell. Es vegul ugy epult meg az ut. 

Előzmény: dimelo (49213)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.15 -2 0 49222

Hat az az m100 jo nagy marhasag, total semmi szukseg ra, kulonosen nem az m0ny helyett (mint azt a setetzodek eroltetik)

 

M100ra inkabb bicske es dabas kozt lenne szukseg...

Előzmény: . kata31 (49221)
. kata31 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 49221

Ez van..EU forrás van az M0 nyugatra,de nem lesz az M100-ra.. az M10 meg már ismerten nem fog végig menni mostanában,hogy ráálmodják a városi elkerülőt.

 

Ezért nem szerepel máig sem az M100, csak a 101-es út a legutóbb tegnap frissített kormányhatározatban a gyorsforgalmi úthálózatról..   https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/518630541968315/

Előzmény: dimelo (49196)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 -8 0 49220

Szepecsem, te gigatikus huje vagyol...

 

Te komolyan ugy gondolod, hogyha 1 palya vegeter, akkor ott visszafordulnak a zotok oszt inkabb mennek masfele?!?

 

Nyilvan ezert volt iszonyatos gigamegadugo ullonel, mert vegetert a zem4, oszt mindenki visszafordult, oszt elindult hegyeshalom fele, mert arra 2000kmt lehet fojamatost otopalyan menni...

Előzmény: Bosanac (49216)
trizs77 Creative Commons License 2020.02.14 -1 0 49219

Mogyoród, Gödöllő, Érd, Tatabánya, igazi földi poklok.

Menekülnek onnan a népek az  autópályák elviselhetetlen zajától és bűzétől.

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hát nem.

Nem menekülnek.

 

SŐŐŐT.

 

Sikerült olyan településeket felsorolnod ahol speciel épp nő a lakosságszám.

Ebből nem sok van Magyarországon, de ezek a települések pont ilyenek.

 

Január legelején az M3 bevezető szakaszán, ahol 2x3 sávban nagy forgalom van, vett ismerős lakást.

Mielőtt megvette volna kihívott egy zajmérnököt (már ilyen szolgáltatás is van) aki teljes zajtérképet csinált neki.

 

13 (!) méterre van az "új" lakásuk az M3 kivezető szakasz szélső sávjától.

(mármint nekik új a lakás,  a ház  amúgy 1929-ben épült)

 

A ház és az M3 között 4 méter magas zajvédő fal van.

Az eredmény az lett, hogy nem zajos a lakás.

Ezen én is meglepődtem, de tényleg nem zajos.

 

Amikor a város maga csendes, például vasárnap délután, akkor van egy alapzaj, egy duruzsolás, ami nm zavaró.

 

Nem állítom, hogy egy Garbolci csönd van, de egyáltalán nem olyan rémes mint amilyenre az olyanok lefestik akik sohase jártak a helyszínen.

 

 

 

 

Előzmény: józsi24 (49202)
trizs77 Creative Commons License 2020.02.14 -1 0 49218

Érden meg amikor épült az autópálya, még csak hobbitelkek voltak, majd azután kezdtek el arra is lakni az emberek.

 

----------------------------------------------------------------------------------

 

Hamis.

 

ÉRD évtizedekig, EUROPA legnagyobb faluja volt kb. 40-50.000 fő lakossal.

 

Az M7 megépítése előtt (1964-ben) kb. 25.000 lakosa volt a falunak, sok városnál több.

 

Amikor az M6 építése elkezdődött 2000-ben az akkor már város lakosainak száma 56.000 fő volt, több mint pár megyeszékhelyé.

 

Előzmény: nyebojsza (49211)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49217

Gyönyörű felülvezetésnek is mondható völgyhidat én is tudnék mondani az Alpokban... de Péterinél kicsit más a domborzat...

Előzmény: dimelo (49213)
Bosanac Creative Commons License 2020.02.14 -1 2 49216

Igen korlátolt embereknek gondolom azokat, akik nem tudják agyilag felfogni azt, hogy az M6 autópálya mindössze 20 (húsz!!!) km-es meghosszabbításával becsatlakozhatunk az egész Balkánra.
Az épülő horvát A5-ön és a bosnyák A1-en keresztül több millió ember számára nyílik majd meg ez az útvonal Horvátországból, Boszniából, Szerbiából, Albániából Magyarországra, majd innen Ausztria, Szlovákia, Lengyelország, Ukrajna felé. És viszafelé nyilván ugyanígy.

 

Egyebek mellett ezzel szűnhet majd meg az M6 jelenlegi "szellempályasága" - ami most részben az érintett magyar területek gazdasági fejletlenségének, részben az M6 autópálya "zsákutca" jellegének köszönhető. 

 

Sajnos pont jó példa utóbbira a 2 útba eső, balfácán módon felépített horvát Dráva- és bosnyák Száva-híd: Mindegyiket úgy építették föl, hogy egyik oldalon még nincs meg a csatlakozásuk. Nyilván nem csodálkozik senki azon, hogy így nem járnak rajtuk az autók. De nem azért nem járnak, mert ne lenne rá igény...

 

És ha kis szerencsénk is lesz, csökkenhet a budapesti/zágrábi vízfej, Dél-Magyarország Szlavóniával és Boszniával építhet ki szoros gazdasági kapcsolatokat - mint 100+ évvel ezelőtt. (Mondjuk ehhez tán lsd. példának Nyíregyházát - az egykor lesajnált nyírségi várost.)

 

józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49215

Az m6 boven a rencervaltas utan epult erden keresztul...

Előzmény: Jared- (49205)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49214

Szerintem is... (csak ironizaltam)

 

Kar, hogy az olvtarsak mas velemenyen vannak...

 

Persze en se aszondom hogy hakell hanem vagjuk kette a falvakat, de pl. egy koroshegy nyulvanyt siman le lehetett volna nyisszantani, megsporolva 1-2km kerulot, meg egy 60mrdos vogyhidat...

 

Dehat mi gazdag ciganyok vagyunk, vilagszinvonalon razzuk a rongyot...

Előzmény: nyebojsza (49211)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49213

Ez a változat továbbragozható: gyönyörű példák vannak pl. Ausztriában.

 

Azért elértem a célom, nagyobb lett az érdeklődés:)))

 

Sajnos a mai világban senkit nem érdekel a 6 milliárd/ km-ért bevállalt 4,6 km-es M44 Szentkirály szakasz,

de napokig elcsámcsognak a Péteri horgásztó "sanyarú" sorsán, ha egy szokatlan ötlet irritálni kezdi az ingerküszöbüket...

Előzmény: ÁsítóSárkány (49208)
Mézgár Creative Commons License 2020.02.14 -1 1 49212

Hogy még mindig van valaki, aki bedöl ennek a harisnyas trollnak es valaszolgat neki.

Előzmény: orangutan (49209)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.14 -1 0 49211

Tatabánya szerintem teljesen jól elvan az autópálya alatt.

Érden meg amikor épült az autópálya, még csak hobbitelkek voltak, majd azután kezdtek el arra is lakni az emberek.

Előzmény: józsi24 (49202)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49210

sőt, még az igazán szép, jó felbontású képek (pl. Budapestről) sem műholdról vannak lőve, hanem repülőről ;-)

Előzmény: orangutan (49209)
orangutan Creative Commons License 2020.02.14 -1 1 49209

Ebben a műholdas modern világban e tekintetben is a műholdra mertem volna tippelni, nem pedig kamerás autókra.

 

Más dolgoknak is ilyen alaposan utána szoktál nézni, amiről itt olyan nagy hangon osztod az észt?

 

Elég lett volna egy (1) képet megnézni életedben, ahol egy emeletes ház vagy más magasabb építmény van az út mellett.

 

Szerinted milyen szögből lehet ilyen képet csinálni egy templomtoronyról? Földalatti műholddal?:)

Előzmény: Hírfigyelő (49168)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49208

Még ha kéregben alagutat írtál volna.
A felülvezetés teljes mértékben komolytalan és irreális.

Előzmény: dimelo (49180)
drummond Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49207

Igen jelen pillanatban Kabánál fordulna délre az M4, onnan Debrecenig marad a 2*1 sáv. Nem tudom, hogy valaha is lesz arra forrrás, hogy a  Kaba - Hajdúszoboszló 2*2 sávos legyen. A Hajdúszoboszló - Debrecen szakasz az tuti meg lesz csinálva szerintem.

Előzmény: dimelo (49201)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49206

Ok,ha arrajárok csinálok párat:)

Előzmény: dimelo (49183)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49205

Ès ezek mind a rendszerváltás elött épült utak. Manapság már csak Romániában vagy Olaszországban épitkeznek igy...

Előzmény: józsi24 (49202)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49204

Ha lehet ugy is epiteni, hogy nem b.sszuk szet a lakokornyezetet, akkor ugy kell epiteni. Az M4 ugy epult. Attol, hogy van arra is pelda ahol elcsesztek, az nem cafolja az elozot.

Előzmény: józsi24 (49202)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49203

Van valami eu eloiras, hogy csak olyan utepitest tamogat, amin nem lesz forgalom?

 

 

Előzmény: Jared- (49197)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 -1 1 49202

Igazad van...

 

Mogyorod, godollo, erd, tatabanya igazi foldi poklok, menekulnek onnan a nepek a zotopalyak elviselhetetlen zajatol es buzetol...

Előzmény: Samott (49186)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49201

A nagyon távoli jövőben...

 

Még a Hajdúszoboszló 4. főútelkerülő - M35 közötti 8,5 km-re sem szánnak forrást.

Érdekes módon 471. útra Hajdúsámson felé jutott...

 

Nem mindegy merre felé lakik az (akkor még) államtitkár...

Előzmény: drummond (49195)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49200

Van ettől jobb is, csak már mindegy...

 

Ha a domborzati viszonyok  lehetővé tennék,

akkor a bevágásban átvezetés lehetne a legkisebb környezeti ártalom.

(Nem alagút, azt már ellőtték az M6-nál.)

 

Fantázia: OFF

Előzmény: NAR (49198)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49199

Nemcsak e táj, hanem minden ország, minden tája...:(((

 

A megállapításoddal egyet lehet érteni... sajnos ez történik...

Előzmény: Jared- (49197)
NAR Creative Commons License 2020.02.14 0 2 49198

"a falu nem lenne kettévágva, mert a 2x2 sáv felette vezethetett volna át 6-7 m magasságban.

Az emelt vezetésnél jobb a zajvédelem is."

 

Ugye ezt nem gondolod komolyan? Ugye?

Előzmény: dimelo (49188)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49197

Térkép e táj. :-)

 

De amugy köszi. Engem csak az édekel hogy állhat-e a magyar döntések hátterében az az egyszerü meggondolás hogy "ha most van forrás M6-ra, akkor épitsük most meg, ki tudja jövöre lesz-e rá pénz".

 

Mert ha ez igy van, akkor támogatható minden szelleMpálya épitése tulajdonképpen amennyiben EU-s projekt. Ugy értem, max ott áll üresen. De legalább megvan.

 

 

Előzmény: dimelo (49196)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49196

A CEF forrásból jut rá...  Az IKOP-ból nem jut erre.

https://www.dkv.hu/content/documents/25.pdf

 

 

Az IKOP-ból kellene a TEN-T hálózatot bővíteni, de az M4 folytatásra mégsem jutott elég...

Úgy látszik Brüsszelből tényleg csak térkép a táj...

 

Előzmény: Jared- (49184)
drummond Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49195

A sötét kékkel jelölt M40-et az végérvényesen elvetették?

Előzmény: dimelo (49185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!