Te komolyan ugy gondolod, hogyha 1 palya vegeter, akkor ott visszafordulnak a zotok oszt inkabb mennek masfele?!?
Nyilvan ezert volt iszonyatos gigamegadugo ullonel, mert vegetert a zem4, oszt mindenki visszafordult, oszt elindult hegyeshalom fele, mert arra 2000kmt lehet fojamatost otopalyan menni...
Igen korlátolt embereknek gondolom azokat, akik nem tudják agyilag felfogni azt, hogy az M6 autópálya mindössze 20 (húsz!!!) km-es meghosszabbításával becsatlakozhatunk az egész Balkánra. Az épülő horvát A5-ön és a bosnyák A1-en keresztül több millió ember számára nyílik majd meg ez az útvonal Horvátországból, Boszniából, Szerbiából, Albániából Magyarországra, majd innen Ausztria, Szlovákia, Lengyelország, Ukrajna felé. És viszafelé nyilván ugyanígy.
Egyebek mellett ezzel szűnhet majd meg az M6 jelenlegi "szellempályasága" - ami most részben az érintett magyar területek gazdasági fejletlenségének, részben az M6 autópálya "zsákutca" jellegének köszönhető.
Sajnos pont jó példa utóbbira a 2 útba eső, balfácán módon felépített horvát Dráva- és bosnyák Száva-híd: Mindegyiket úgy építették föl, hogy egyik oldalon még nincs meg a csatlakozásuk. Nyilván nem csodálkozik senki azon, hogy így nem járnak rajtuk az autók. De nem azért nem járnak, mert ne lenne rá igény...
És ha kis szerencsénk is lesz, csökkenhet a budapesti/zágrábi vízfej, Dél-Magyarország Szlavóniával és Boszniával építhet ki szoros gazdasági kapcsolatokat - mint 100+ évvel ezelőtt. (Mondjuk ehhez tán lsd. példának Nyíregyházát - az egykor lesajnált nyírségi várost.)
Persze en se aszondom hogy hakell hanem vagjuk kette a falvakat, de pl. egy koroshegy nyulvanyt siman le lehetett volna nyisszantani, megsporolva 1-2km kerulot, meg egy 60mrdos vogyhidat...
Dehat mi gazdag ciganyok vagyunk, vilagszinvonalon razzuk a rongyot...
Igen jelen pillanatban Kabánál fordulna délre az M4, onnan Debrecenig marad a 2*1 sáv. Nem tudom, hogy valaha is lesz arra forrrás, hogy a Kaba - Hajdúszoboszló 2*2 sávos legyen. A Hajdúszoboszló - Debrecen szakasz az tuti meg lesz csinálva szerintem.
Ha lehet ugy is epiteni, hogy nem b.sszuk szet a lakokornyezetet, akkor ugy kell epiteni. Az M4 ugy epult. Attol, hogy van arra is pelda ahol elcsesztek, az nem cafolja az elozot.
De amugy köszi. Engem csak az édekel hogy állhat-e a magyar döntések hátterében az az egyszerü meggondolás hogy "ha most van forrás M6-ra, akkor épitsük most meg, ki tudja jövöre lesz-e rá pénz".
Mert ha ez igy van, akkor támogatható minden szelleMpálya épitése tulajdonképpen amennyiben EU-s projekt. Ugy értem, max ott áll üresen. De legalább megvan.