Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49091

Ez jó, gondolom valami alultáplált szikh garázscégbe szervezték ki ezeket az intelligenciát nem igénylő feladatokat, aztán ez lett az eredmény ;-)))

Előzmény: józsi24 (49090)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49090

Ez a magyar gugliscsapat valami hihetetlen kreten...

 

Mintha kifejezetten olyanokat vettek volna oda fel, akik nem tudnak terkepet ovasni...

 

Osszevissza jelolgetnek fassagokat, tesznek be utvonaltervezest hazavago lezarasokat, es lassuak, mint a reumas lajhar...

 

Most pl. az uj m4 szakaszt miafaxer jelolik 4nek?!?

Előzmény: Altea123 (49075)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.12 0 1 49089

Monnyuk en nemertem mifele agyhalottak jonnek le a palyarol, amikor vakon is lathato, hogy folytatodik a palya...

 

Raadasul ezeknek meg ki is irjak a matrixtablan, hogy ullo/gyomro jobbra, romania meg igenyesen elore!

Előzmény: radio100jozsi (49069)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49088

Szerintem idén nyáron biztos nem lesz meg az abonyi elkerülő, nem úgy állnak...

Előzmény: radio100jozsi (49001)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49087

Egyre többen használják az M35-ö déli részét. Sőt, volt amikor meglepően nagy volt rajta a forgalom. A mikepércsi kritikát leginkább arra alapozom, hogy a rövid táv ellenére gyakran hallom a közlekedési információkban, hogy baleset történt azon a szakaszon. Sáránd, Mikepércs ingázói, illetve a 47-esen délről érkezők és Debrecen déli felében lévő célpontokhoz igyekvők nem fognak az M35-re menni. Mint ahogy a repülőtérre igyekvők, illetve onnan hazafelé tarók sem, bár mondjuk Békéscsaba felől a debreceni repülőtérhez szerintem gyorsabban el lehet érni az M4-M35-?358-as úton. Utóbbi számozásában nem vagyok biztos, hogy 358, vagy 471. Szóval az M35 és a 47-es közötti átkötő út.

Előzmény: dimelo (49086)
dimelo Creative Commons License 2020.02.12 0 1 49086

Tapasztalatod szerint sokan nem mennek fel az M35-re?

Mert ez a Mikepércsi kritika arra mutat.

 

Van olyan fórumozó, aki a mellékutak felújítását tartja megoldásnak a 100 km feletti távok leküzdésére? (Nézz rá az alább mellékelt útvonalra)

 

Felújítani kellene, de nem ezért.

Nyomvonal korrekciók nélkül és lassú járművekkel tetézve, csak 30-40 km-en lehet alternatíva. (Persze, van ahol semmi más nincs)

 

Írom úgy, hogy több, mint 1 millió levezetett kilométerem nagyrészét kátyús, kanyargós mellékutakon tettem meg 30-40 km-en belül:)))

 

Nem volt - és ma sincs - az Alföld közepén egy centi autópálya sem...

https://www.google.com/maps/dir/47.4240757,19.9690192/47.4326856,19.9550989/@47.4126091,20.5800888,9z/data=!4m49!4m48!1m45!3m4!1m2!1d20.1750928!2d47.1695628!3s0x4741416fb59d058b:0x1197c129e2d50c6e!3m4!1m2!1d20.4654154!2d46.9993444!3s0x4746ad36ee876505:0x593d4a00c8608c64!3m4!1m2!1d21.4151098!2d46.8960456!3s0x474663b2f88e9647:0xee9c02947aaa06f2!3m4!1m2!1d21.570826!2d47.101189!3s0x474659aeafeefca7:0x960f7354bbc1f28d!3m4!1m2!1d21.3544661!2d47.2353761!3s0x4746e4cbe0e894a5:0xc9e2bb8a93fe365d!3m4!1m2!1d21.2589646!2d47.3458947!3s0x4746e03100bdd235:0xbc18fee80de8eb9c!3m4!1m2!1d21.3717975!2d47.4324059!3s0x47471945f20eca27:0x7173b7559ce120ea!3m4!1m2!1d21.116039!2d47.6853022!3s0x4747366876c6060f:0x2a108fbcebd777df!3m4!1m2!1d20.5422716!2d47.5757047!3s0x4740dbe7be04dd4d:0xc602155bd6961558!1m0!3e0

 

Ha van, mint Hajdúnánás felett, akkor kerülgetheti Görbeházát az M3-M35-ön az, akinek nincs jobb dolga, vagy marad a 4 számjegyű rettenetes utakon.

Előzmény: Landsmann_ (49083)
NAR Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49085

A budakalászi úti csomópontban már át lehet menni a 11-esen és onnan a 11-esen lehet menni a patakig, majd jobbra. Aki nem bírja a forgalmat, az mehet a benzinkút mögött a rázós úton, az csak 2x1 sávos részen keresztezi a Dobogókői utat, nem olyan nehéz ott átjutni. Persze aztán le a patakparthoz majd fel a másik oldalon szívás. Tény, hogy nem ideális a helyzet, de azért a "kész lesz a régóta várt Budapest-Szentendre kerékpárút is" kijelentés ebben a formában elég erős, főleg, hogy az új út magas vízállás idején nem lesz használható.

Előzmény: Rodney Harrison (49070)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49084

A Gúúúgl tervezője is így tervez. Váégülis egy kézben van mindkettő. Pár nap alatt szerintem helyreáll a rendes tervezés

Előzmény: mauzi (49080)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49083

Távolságot nem néztem meg, de ezeken a kis alsórendű utakon én biztos nem vergődnék. A Biharnagybajom-Füzesgyarmat útra az kevés kifejezés, hogy hagy némi kívánnivalót maga után. Én 10 éve nem járok ezen az úton. Gondolom, sokat ez idő alatt nem javítottak rajta. 30-40-es táblák sokasága az út mellett. Akkor már Hajdúnánás-M35-M4-47-es főúton dél felé. Ezek az utak jól járhtaók, igaz a 47-es Berettyóújfalu és Darvas között erősen nyomvájús, esős időben nagyon észnél kell lenni, de száraz időben oké. Zsáka körzetében kissé kátyúzástól foltos, domború huplikkal tűzdelt. Egy részen 70-es tábla a Furta felé vezető út és a 47-es kereszteződésénél, de ez nem befolyásolja számottevően a menetidőt.  Ha az útdíj megspórolása a cél, akkor meg esetleg Hajdúszoboszlótól Hajdúszovát-Derecske útvonalon aztán végig a 47-esen a célig még jó alternatíva lehet, mert ez a rész is jól járható, tűrgető minőségű Derecskéig is.
A Mikepércs-Debrecen szakaszt én régóta hanyagolom, ott gyakran van baleset miatti teljes, vagy félpályás útzár. Forgalom nagy, előzni nem, vagy alig lehet. Ha kifog az ember egy lassú járművet, akkor kulloghat mögötte.

Előzmény: Hírfigyelő (49072)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49082

A Wazénak talán hamarabb leesik a tantusz...

Nekem régi telefonom van, amire nem letölthető már.

A weben meg nem bírom rávenni a fizetős utak használatára -- van ezzel tapasztalatotok?

Előzmény: mauzi (49080)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49081

Ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj, s nem tudja, [...]

 

Gondolom a külföldi központ jól megizzad az itteni útszámozási konvenciókkal [is]...

Előzmény: mauzi (49079)
mauzi Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49080

A waze pedig tervez utat az új M4 szakaszra, de Üllőnél lehoz róla, mintha a régi szakasz nem létezne. Valószínűleg valami folytonossági hiány van a két szakasz között...

 

Előzmény: troglodita (49073)
mauzi Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49079

> Ma reggel meg azt kértem, hogy ne 4-esnek írják. :)

 

Bezzeg múltkor a Kálvin tértől egészen Ártándig M4 volt... :)

 

Előzmény: Altea123 (49075)
metalmaster Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49078

Nem tudnád kérni, hogy az M30-as is legyen kék, ahogy az összes többi az országban?

Előzmény: Altea123 (49075)
troglodita Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49077

nem, ahhoz még gyűjt egy csomó adatot néhány nap-hét alatt és majd csak akkor fog

Előzmény: Gyurma73 (49074)
Altea123 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49076

Hát ja ez érdekes, gondolom nap közben megoldódik az is.

Előzmény: Gyurma73 (49074)
Altea123 Creative Commons License 2020.02.12 0 2 49075

Biztos nem miattam, de tegnap este kértem a javítását a guglitól..Ma reggel meg azt kértem, hogy ne 4-esnek írják. :)

Előzmény: troglodita (49073)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49074

De még nem tervez arra utat.

Előzmény: troglodita (49073)
troglodita Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49073

És láss csodát (ugyan még forgalmi adatok nélkül):

Hírfigyelő Creative Commons License 2020.02.12 -1 0 49072

Én ha Hajdúnánásról veszem célba a 47-est, akkor nálam Debrecen szóba sem kerül: azt ui. a 3321-esen és a 3323-ason kerülöm el Hajdúnánás-Balmazújváros-Hajdúszoboszló irányban, majd egy rövid 13 km-es 4-es főúti szakasz után átkötés a Kaba-Báránd-Sárrétudvari-Biharnagybajom Füzesgyarmat-Szeghalom útvonalon a 47-es főútig, és ott lépek rá a 47-esre.

 

Balmazújvároson és Hajdúszoboszlón átmenni ui. sokkal kevésbé időrabló, mint átmenni Debrecenen keresztül. Kabának is a volt cukorgyártól Ny-ra van egy kis elkerülője. A kis falvaknak (pl. Sárrétudvari) pedig úgyszólván jelentéktelenül rövidke a lakott területen belüli szakaszuk, ezeken átjutni tehát időben nem nagy "mutatvány". Ez utóbbi útvonalszakasz (Kaba-Szeghalom) nem kifogástalan állapotú, de egy pótlólagos megoldásnak még elfogadható minőségű.

 

Ez persze csak akkor jó, ha a célpont nem Hajdúböszörmény, mert a Balmazújváros-Hajdúböszörmény útvonal kriminális műszaki állapotban "leledzik" (nyomvályúk + kátyúk + szakszerűtlen hupis kátyútömések + cikkcakkos "egérrágta" útburkolatszélek. Ez azt út sürgős felújításra szorul!!! Nyíregyháza már más eset, mert oda Hajdúnánásról a 3317-esen röpke 20-25 perc menetidő alatt lehet eljutni. Ezt tapasztalatól tudom, sokat megyek át Nyíregyházára.

 

Amíg rendes Debrecen-elkerülő nem épül, addig ezek lesznek a Debrecent az útvonalból kiejtő lehetőségek... .

Előzmény: Landsmann_ (49046)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49071

Ez lehet, de ha a két tényező közül csak az egyiket sikerül kiiktatni, már akkor is jelentősen javul a helyzet. Rakamazon ui, a 38-as főút legalább 4-5 km hosszan halad végig, azaz túl hosszú a főút lakott területen belüli szakasza. És nagyon nem mindegy, hogy egy 4-5 km-es útszakaszt csak 50 km/h-val, vagy pedig 90 km/h-val tudsz megtenni!

Előzmény: RadiX (49035)
Rodney Harrison Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49070

"Csak nem a Római part és a Szentendre közt.Ami most egy kátyús földút.''

 

Így van, Révész Máriusz erről az útról beszél:

 

https://index.hu/kerekagy/2019/08/29/vegre_elkezdik_epiteni_a_szentendre-budapest_kerekparutat/

 

A 11-es úttal párhuzamos, Budakalász/Pomáz felé eső és valamikor legendásan szar állapotú, azóta felújított kerékpárút is elmegy Szentendre határáig, de ott megoldatlan a bekötése a Duna-parti kerékpárútba OMV-kútnál.

Gyereknek, idősebbnek túlélőtúra tolni a bringát a kétszer két sávon át, le a Dera-patakhoz, a hídja alatt át, stb.

Előzmény: Gyurma73 (49067)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.02.11 0 6 49069

Ma én is kipróbáltam Csévharasztról Borsodba autózva, meg vissza, hogy mi a helyzet Monortól a 4-esen, meg utána Üllőnél fel az M4-esre. 11-kor indultam, és hát meglepet, hogy annyira aért nem érzékelhető, hogy "hű de nincs forgalom". Meglepet, hogy mennyi kamion megy az úton, és láttam olyat is, ami az eddig megszokott útvonalon jött le, mint ha még nem lenne átadva az M4-es. A Péteri leágtól utol is értünk egy kamiont, mögötte a sorral, és ment a vánszorgás 60-al, gondolom a szél miatt sem nyomta. Üllő/Gyömrő csp-an simán lehetett áthajtani.

 

M3-as, egyre kátyúsabb, a szélső sávban kamion karavánok, a leghosszabb 19 kamion egymás után, amit számoltam. Meg tucatnyi kamiont láttam (kettő előttem), ami előzte a másikat. De összességében nyugis forgalom.

 

Vissza az M3-ason 16 óra után hasonló tapasztalat, mint odafelé. M0K zsúfolt, de meglepett, hogy fél 6 után nincs dugó a péceli emelkedőn, és a végén a megszűnő 3 sáv okán. Csak pénteken van itt dugó délután?

 

M4-re ráhajtva semmi extra, és az Üllő/Gyömrő csp-ban simán megállás nélkül ki lehetett hajtani. A 4-esen már Monor felé aztán Péteri elágban megint egy 55-60-al vánszorgó sort fogtam ki, és közben szemből is jöttek az autósorok, nem érzékelve ekkor sem, hogy annyira eltűnt volna a forgalom. Meg persze 3 kamion is jött Üllő-Monor között Pest felé haladva. Amit láttam, hogy ez a "sok" autó nem Monorról, vagy Vasad, Csévharaszt felől jön, hanem Monorierdő irányából. Így egyenlőre nem fogom, hogy mi ez a forgalom, de szerintem kell egy kis idő, mire tudatosul mindenkiben, hogy kész az M4-es, én most ezt ennek tudom be, hogy még szerintem indokolatlanul nagy a forgalom a 4-esen.

 

Az M4 Üllő/Gyömrő csp-tól a 4-esbe átkötő út 404-es számot kapott.

Samott Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49068

Google maps szerint most eppen van torlodas az ulloi korforgonal. Tehat hamarabb van a csucsforgalom mint szamoltam...

Előzmény: Samott (49063)
Gyurma73 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49067

Csak nem a Római part és a Szentendre közt.Ami most egy kátyús földút.

Előzmény: NAR (49055)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49066

Nekem a slusszrol a slusszkulcs es az anslussz jut eszembe... 😁

Előzmény: Kara_kán (49060)
troglodita Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49065

jogos, ennyi földmunkával, felül- és aluljáróval már igazán járhatna valami igazán használható is a jó népnek...

Előzmény: dimelo (49064)
dimelo Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49064

Régi "vitatémánk" aktuális eseménye:

https://www.google.com/maps/dir/49.5568789,22.2155004/48.9328079,21.9088872/@49.5446288,22.1867749,14z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Átadták a Sanok elkerülőt, ami itthonról arrafelé utazva nem sokat változtat.

De nekik biztosan nagy jelentőségű.

https://www.youtube.com/watch?v=DeGg6OLulzE

 

Ez a váltakozó 2+1 sáv eléggé meghökkentő, nem gondolom, hogy a megtakarítás jelentősebb, mint a balesetveszély...

Előzmény: hegyaljai3 (49013)
Samott Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49063

Este altalaban a gyorsforgalmin a hataruttol a sarkany centerig van dugo. Neha meg hamarabb kezdodik es tovabb tart. Most is igy volt, bar nem teljesen alltunk be, meg meg mozdult a kocsisor. Napi rendszeresseggel jarok arra, se fel oraval korabban se fel oraval kesobb nincs nagy kulonbseg. Waze-re nezel minden este piros.

 

Ket mintank van az ulloi korforgora, ebbol levezetni azt, hogy ott biztos baj lesz... szoval varjunk meg.

Előzmény: ÁsítóSárkány (49062)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.11 0 0 49062

A gyorsforgalmi melyik szakaszán volt dugó, és milyen tempóban lehetett haladni?

Simán lehet, hogy a dugó legvégét kaptad el.
De az első pár nap nem feltétlen mérvadó, most sokan gondolkodhatnak a megyei matricán stb.

Előzmény: Samott (49059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!