Én úgy gondolom, hogy magát a hidat nem szélesítik, csak a 2 csomóponthoz fel és lehajtó sávokat építenek. Anno, én úgy emlékszem, hogy a Szent István híd átadása előtt, azt mondták, hogy a híd szélesíthető.... aztán kiderült, nem.
12 elköltött milliárd és a tömegigény szól a városi kör bezárása mellett..Az M0 nyugatról és hiányzó északi szakaszáról van szó, ami a főváros elkerülője.
Dec 10.-én Budakeszin is közmeghallgatás, ahol rá lehet kérdezni a "sokszorcáfolt" valóságra!
Itt lehet írásban feltenni a kérdéseket,javaslatokat Budakeszi városvezetése számára: Pl..mit tesznek a súlykorlát nélkül érkező északi forgalommal,hogy ne árassza el a települést Solymár ,Hidegkút felől,ha nincs M0 nyugat, mert nem fog 15 km helyett 100km-t kerülni (Bécsi út-Kesztölc-Bicska-és vissza a budaörsi csomóponthoz) biztosan!
Ige, a Hajdúszovát. Debfrecen Határ út szakasz tényleg jó, de a Határ út, az megintcsak csapni való, ráadásul a 4-es főúttól végig max 50-el lehet menni. Ezen a felüljáró sem fog segíteni, mivel az a pár elszórt lakóház és telephelyek ott sorakoznak az őút mellett. Aztán meg már ott az ipari park és megérkeztünk a Kishegyesi útra.
Mondjuk az a hivatal is megéri a pénzét, aki kiadja az M4 szakasz környezetvédelmi engedélyét anélkül, hogy csak az elkerülő után vagy azzal együtt lehet átadni...
Idézetek: "Az eredeti határidőhöz képest – ez 2019. decembere volt – jó féléves csúszással adhatják át..."
"...tervezett befejezése és az útszakasz forgalomba helyezése 2020. III. negyedévében várható."
Már 2 éve erről írtam: román folytatás nélkül mit sem ér az M4...
hogy csak 2020. július 30-án adják át a sztrádát az országhatárig, nem okoz problémát a településvezetőknek.
Ez a féléves csúszás eltörpül amellett a tény mellett, hogy Bihart keresztülszeli egy 2×2 sávos autópálya...
Nem okoz gondot a polgármestereknek? Mert Vitányi ezt gondolja?
A csúszás nem félév, hanem 10 év, de legenyhébben is 8 év.
A Bihar település előtt lévő lehajtók azonban még hiányosak.
román folytatás nélkül mit sem ér az M4...
tranzit teherforgalom jelentős része átterelődjön a 42. számú főútról …Az elkerülő szakaszok megépítése előtt a 4808 j. összekötő úton keresztül közelíthető meg az M4 autópálya.
Az M4 szakasz átadása után fog elkészülni az elkerülő kiviteli terve. Vagyis még 2 évig Nagykerekin és Bedő-n keresztül mennek a kamionok.
Az a Hajdúszovát-Földes üt sincs valami hely de jó állapotban. Nagyjából lehet haladni 90-el, de azért eléggé egyenetlen. Ha kapna új burkolatot, az jó lenne. Teherforgalom szinte semmi rajta, leszámítva a mezőgazdasági gépeket.
Ezzel a furcsa nyomvonallal Debrecen nem kerül közelebb Budapesthez közúton. Az M35/M3 jó nagy kunkorával vetekszik az M35/M4 kunkorásga. Nem néztem pontosan, de szerintem nagyjából mindkét útan egyforma, vagy kicsi külömbségű lesz a táv. Feltéve, ha Kabától Debrecenig nem húznak valami autóút félét, de ezt kötve hiszem. Majdnem olyan, mintha Debrecen és Nyíregyháza között nem lenne ott a 4-es főút és csak az M35/M3-on lehetne akét város között közlekedni. Jó kis kerülővel lehet megtenni az utat ha nem vesszük figyelembe a 4-est. A két város között nem segít semmiféle autópálya, ott marad a halálszakasz.
Csak azt nem értem, ha eddig jó volt a 2x1 sávos híd, az örökös balesetekkel, akkor mért pont most szélesítik, mikor már készül az északi elkerülő? Vagy az M44 annyira nem megy el az M5-ig, hogy Kunszentmártontól itt fog feljönni a tranzit?
Karcag-Püspükladány-Kaba között gyakorlatilag csak egy elég szűk folyosó elérthető a Natura 2000 területek között, elég sok a kiemelt madárvédelmi terület (Hortobágy és Bihar) a környéken, majdhogynem Karcag északkeleti szélétől. Gyakorlatilag adott, hogy Szolnokot kell Kabával összekötni valahogy...