Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 46769

Na ugye!!!

 

KÖzben Győrben mindig épül valami.

Hol egy kis elkerülő, hol egy híd, hol egy 2x2 sávosítás...

 

https://magyarepitok.hu/aktualis/2019/10/fellelegezhet-gyor-egyik-legforgalmasabb-resze

Előzmény: RadiX (46766)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.10.10 0 0 46768

Valaki láttam már, hogy most Albertirsa-Abony-Nyugat között mi a kitáblázás a 2*2 sávos 4-esnek? Azaz már M4-es, és autóút végig?

Csak mert akkor a 40-est meg is lehet kezdeni átszámozni 4-es útnak a tegnani átadó óta.

Előzmény: mash.69 (46763)
troglodita Creative Commons License 2019.10.10 0 2 46767

Azért az Euro Aszfalt és a Duna Aszfalt végszámláját megnézném, hogy vajon szerepel-e rajta valahol, hogy

-180 nap kötbér = 180x50 millió = 9 Mrd Ft

DE gyanítom, hogy nem...

Előzmény: radio100jozsi (46761)
RadiX Creative Commons License 2019.10.10 0 1 46766

Mondjuk használhatták volna ezt is: https://static.regon.hu/ma/2018/08/tn4-m4-esnyugat.jpg

 

Előzmény: RadiX (46765)
RadiX Creative Commons License 2019.10.10 0 0 46765

Mert a térkép a NIF-től van, és náluk külön projekt a Cegléd-Abony szakasz.

Előzmény: mash.69 (46763)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.10.10 0 1 46764

Én sosem értettem ezeket az útátadáésokat. Minek ez a hacacáré, öntömjénezős beszéd, szalagvagdosás. Ha kész az út, megnyitni, aztán had menjen a forgalom.

Előzmény: Losicica (46762)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.10 0 0 46763

Szak oldal lenne, de mellékelnek egy térképet az M4-ről Ceglédig, miközben a cikk arról szól, hogy Abonyig...

 

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/10/ezzel-az-atadoval-30-kilometeres-egybefuggo-negysavos-szakasza-van-az-m4-esnek

 

Az átadó után forgalom alá került szakaszal immár Albertirsától Abonyig összesen mintegy 30 kilométeren kétszer kétsávos gyorsforgalmi úton lehet közlekedni.

Losicica Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46762

hát jham, ismerős ma jött át a Gomba-Monor közti szakasznál és azt mondta, fel is van már festve. 

Szerintem pikkpakk kész lesz, aztán semmi nem történik addig a napig, amit egy fejes kitalált az ideális átadási időpontnak. :D

Előzmény: netuddkivogymuk (46759)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46761

Ez már akkor fél év csúszás az M4 Üllő-Albertirsa szakaszra vonatkozóan, mert elsőnek 2019 szeptember 30. volt ütemezve, most meg már csak 2020. első negyedév, akkor szerintem ez március 31. Hát tényleg soha nem akar az ország egyik legfontosabb útszakasza elkészülni.

Előzmény: Losicica (46749)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46760

Cegléden is a 4-311 csp-ban is megszűnt a terelés, egyben 2*2 sáv megy most már Albertirsától az új 405-ös csp-től Abony Nyugatig.

Van benne térképvázlat is a csomópontokról.

 

https://nif.hu/2019/10/forgalomtereles-az-m4-gyorsforgalmi-ut-m0-cegled-kozotti-szakaszan/

Előzmény: RadiX (46756)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.10.09 -2 0 46759

Eléggé meglepő, hogy mit tudnak még ott fél évig kapirgálni. 

Vagy egyenként ültetik be a fűszálakat? 

Előzmény: RadiX (46757)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46758

????

plussz terhelés? kikre gondolsz?

aki X/XIX/XVIII/XX kerületekből Budára ment az vagy kiment az M0-ra

vagy a Üllői út/M5 bevezető/Soroksári út + Hungária/Könyves Kálmán körút+Rákóczi híd

 

ezentúl majd mennek az Illatos út + Galvani híd kettősön

ez mitől plussz forgalom.

max az Illatos úton lesz új forgalom, de az 2x2 sávos lesz

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (46755)
RadiX Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46757

Az viszont nagyon gáz, hogy átcsúszik 2020-ra az átadás. 

Előzmény: Losicica (46749)
RadiX Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46756

az albertirsai végén a csomópontig ami az új körforgalomba van bekötve a 405-ön.

 

az nem világos, hogy a ceglédi csomópontnál is megszűnt-e ezzel a terelés, és tényleg egyben van-e a 30 kilométer?

Előzmény: drummond (46754)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46755

Úgy emlékszem tőled olvastam korábban itt a Galvani-híd szükségességéről. Lehet, hogy velem van a hiba, de a Ráckevei Duna átkelő után, hogy képzeled az új híd hasznosságát? Valahogy úgy tűnik, mintha a Soroksári - Gyáli - Üllői utak kapnának további terhelést. Nekem személy szerint jól jönne (már amikor otthon vagyok), de én nem tartozok a körberajongolnivalók körébe :-), és ezért, én ennek megépítését már válszeg nem élem meg...

Előzmény: mash.69 (46746)
drummond Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46754

Ez most csak a ceglédi körforgalom kiváltása vagy meg az albertisai végénél is adtak át valamennyit?

Előzmény: thotferi (46741)
totyit Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46753

tudod a múlt héten átadták részlegesen 

Jaa.....  itt ezen részen nem adták át, csak kampány van 

Előzmény: józsi24 (46752)
józsi24 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46752

https://24.hu/belfold/2019/10/09/frontalis-karambol-teljes-utzar-a-67-esen/

 

meg jo, hogy ott aza csodalatos zenebonalo szellem67es... 😁

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46751

Stimmel. Azért tegyük hozzá, hogy már 10-15 % tehertranzit is jól el tud foglalni egy sávot és jelentősen megfogni az aglós forgalmat (kevesebb a hely egymást előzgetni stb.)

Előzmény: mash.69 (46746)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46750

"Nézd meg az alföldet. Asztallap simaságú területen úgy mennek a főutak mint az ökörhugyozás. 

(pl: Orosháza - Kiskunfélegyháza)"

 

Ott melyik szakasz főút?

Előzmény: -Smiley- (46739)
Losicica Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46749

Válaszolt a NIF :)

 

"Az M4 autóút Üllő-Albertirsa szakasza várhatóan 2020 I. negyedévében kerül forgalomba helyezésre.

A 4. sz. főút üllői korforgalmánál tapasztalható torlódások, az M4 építésével csak érintőlegesen vannak összefüggésben, ugyanis korábban is már visszatorlasztott ez a körforgalom, az M4 forgalomba helyezésével az üllői körforgalom tehermentesül:

 

Az M4 csomóponti körforgalmaknál a Magyar Közút Nonprofit Zrt. bevonásával olyan ideiglenes forgalmi rend kialakítását tervezzük a következő ütemben, amivel a forgalom lefolyását kevésbé akadályozza."

 

(A képen a körforgalmat bepirosították, csak az valamiért nem jött át.)

 

Hát ennek az első negyedévnek annira nem örülök :( 

mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46748

aki az M0 helyett az M8-on megy az így is úgy is fizet sarcot.

csak a forgalom fog máshol menni

kicsit terhentesül az M0 és új területeket tár fel az új autóút/pálya

M4 után m8-at a magyarnak!!!

 

Előzmény: hegyaljai3 (46745)
csalántea Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46747

Tapasztalatom szerint az M1 és M5 között nehezen képzelhető el, de forgalomszámlálást nem látok ...

Előzmény: mash.69 (46746)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46746

Ugye azt tudod, hogy az M0-son 85%-ban aglos forgalom megy?

Előzmény: csalántea (46720)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.10.09 -1 0 46745

A Galvani-híd és egyéb ilyen "belbudai" ötletek azért sem működnek, mert amíg a megálmodott M8-ason lehet majd útdíj sarcot szedni, ezeken a budapesti helyeken nem. Ellenvélemény?

Előzmény: aladar644 (46733)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46744

Szerintem 3-4 év múlva már építeni fogják.

kell a meló a haveroknak, felcsúti szponzoroknak

 

és nem utolsó sorban még szükséges is lenne

Előzmény: dimelo (46719)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.10.09 -1 2 46742

Készülget a Luca széke. 20 év múlva talán összefüggővé válik a teljes M4, részben autópálya, részben autóútként. :)

Előzmény: thotferi (46741)
-Smiley- Creative Commons License 2019.10.09 -1 2 46740

Kínai vasút:  Úgy hallottam mi vesszük fel a sok milliárdot rá, miért maguknak építenék ki?

És ha már épül miért nem Belgrád - Szeged - Pest, 2 vágánnyal 160-as tempóval irányváltás nélkül, amiből mi is profitálhatnánk legalább? 

Ész az nincs a döntéshozóknak?

Előzmény: netuddkivogymuk (46693)
-Smiley- Creative Commons License 2019.10.09 -1 0 46739

Az a gond, hogy amióta az utak épülnek mindig csak az egyéni (tűzhöz közel állók) érdekei a mérvadóak.

 

Nézd meg az alföldet. Asztallap simaságú területen úgy mennek a főutak mint az ökörhugyozás. 

(pl: Orosháza - Kiskunfélegyháza)

 

De meg lehet nézni az autópályát is, értem hogy terep meg minden, de pl Balaton mellett össze vissza kanyarog az M7-es. 

 

Nem értem miért nem lehetett volna kiépíteni egyenesre (vagy legalább ha már most épülnek új szakaszok akkor korrigálni néhány helyen (szentes-M44  vagy Orosháza - M44 bekötést például kb teljesen lesz..rták, kóvályoghatsz ott is összevissza)

 

Előzmény: NAR (46689)
NAR Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46738

Végülis lehetne a Balatonon keresztbe építeni egy hidat, ami a Balaton-felvidék alatt alagútban folytatódna... Nem véletlenül olyan az úthálózat, amilyen, a földrajzi akadályokat figyelembe kell venni (Duna, Balaton, Dunántúli középhegység). Egyébként pl. egy Kecskemét-Tata az M0-on kevesebb, mint 150 kilométer, Dunaújváros felé több, mint 180. Új úttal mondjuk egy 10-est lehetne rövidíteni, de még így is 20+ kilométerrel hosszabb lesz.

Előzmény: ghosty9 (46735)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!